Ik kan zo al raden wie op mijn FB dit soort sneue shit deeltquote:
Zeg, alles voor economisch belang hey. Dat we straks eindigen met 12 miljard poppetjes die de planeet verder slopen boeit niet. Moet groeien!quote:Op woensdag 14 december 2016 09:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Uitspraken van Domien als "voor vier euro kunnen we een kind redden met antibiotica". 1. Voor vier euro ja? Geloof er niks van 2. Willen we elk kind wel redden? What about overbevolking? 3. Alles en iedereen maar antibiotica geven, zorgt alleen maar voor meer resistentie en onbruikbaarheid van sommige antibiitica.
Jammer dat hij doet dat bij het KWF wel alles authentiek en eerlijk is, want dat is natuurlijk niet zo...quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef marko0123456789 het volgende:
zoals Bennie Jolink het zo eloquent verwoordde:
Met zulke domme uitgaves word je dat natuurlijk nooit.quote:Op maandag 19 december 2016 01:07 schreef Geralt het volgende:
Als ik multimiljonair was dan zei ik gewoon wat haalde jullie vorig jaar op? Ik dubbel als jullie op zwart gaan.
Nee. Jammer is dat. Ik zou het graag zijnquote:Op maandag 19 december 2016 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met zulke domme uitgaves word je dat natuurlijk nooit.
Zeikcultuur.quote:Op maandag 19 december 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik haat Serious Request niet, maar het laat me onverschillig. Ik luister sowieso nauwelijks nog naar 3FM, dus waarom zou ik dat nu wél ineens gaan doen? Ik snap ook niet waarom je SR zou haten. Je bent niet verplicht om te luisteren en ook niet verplicht om geld te geven. Laat ze lekker.
Giel doet niet meer mee.quote:Op maandag 19 december 2016 01:34 schreef Bolasie het volgende:
Dit is oplichterij. Al het geld gaat uiteindelijk niet naar het goede doel.
Verder is 3FM natuurlijk kut. Oh ja, Giel haat ik ook. Zijn salaris wordt betaald met jullie gedoneerde centjes.
Dan nog mag ik hem haten en vinden dat hij te veel belastingcentjes verdient. Hij is ook gewoon nog DJ van 3FM.quote:
Toch vind ik het wel apart waarom het glazen huis moet vernieuwen, terwijl bijvoorbeeld bij voetbal het seizoen ook elk seizoen weer opnieuw begint. Same shit again.quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb er niets zo zeer op tegen. Maar imo is het wel tijd voor een nieuw concept, het "glazen huis" is wat mij betreft wel een beetje voorbij.
Voetbal wordt jaar op jaar vernieuwd. Denk aan nieuwe of aangepaste spelregels en zaken als videoscheidsrechters en doellijntechnologie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:30 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel apart waarom het glazen huis moet vernieuwen, terwijl bijvoorbeeld bij voetbal het seizoen ook elk seizoen weer opnieuw begint. Same shit again.
Gewoon nog 1 keer groots uitpakken op de plek waar het begon, met de DJ's van toen in het huis. En daarmee het concept afsluiten voor de komende 30 jaarquote:Op dinsdag 20 december 2016 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb er niets zo zeer op tegen. Maar imo is het wel tijd voor een nieuw concept, het "glazen huis" is wat mij betreft wel een beetje voorbij.
100 Jaar geleden uitzending Claudia was bij Giel:quote:Op donderdag 22 december 2016 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat die dj's niet eten en dergelijke?
[...]
Als individuele meningen de norm waren dan zou niemand bij de NPO nog een voor hen acceptabel salaris hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 01:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan nog mag ik hem haten en vinden dat hij te veel belastingcentjes verdient. Hij is ook gewoon nog DJ van 3FM.
Goeie vraag, want dat vraag ik me ook elk jaar weer af. Wat heeft het voor toegevoegde waarde om niet te etenquote:Op donderdag 22 december 2016 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat die dj's niet eten en dergelijke? Ik ga dan echt niet geld geven ineens ofzo. Richt dat huis gewoon kerstachtig in, zet er 3 of 4 mensen neer ipv maar 2 nu en zorg voor die gezellige sfeer rond een serieus onderwerp. Zet buiten meteen wat van die kerstmarkt kraampjes neer en je hebt gewoon een gezellige plek
Asjeblieft zeg. Er zullen echt wel mensen zijn die door brute pech afhankelijk zijn van de voedselbank, maar er zijn er ook zat bij die zélf een complete zooi van hun financiën hebben gemaakt. Die het heel moeilijk vinden om prioriteiten te stellen (lees materiële zaken boven vaste lasten te stellen). Zulke bodemloze putten krijgen van mij geen cent. Dan nog liever aan kinderen in arme landen.quote:
Nee hoor, ik vind t ook redelijk misselijkmakend hoe men hierop duikt en het blijft melken om deze gefaalde editie van SR nog een beetje cachet te geven.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het schandalig vindt dat ze een doodziek jochie inzetten om de opbrengst/populariteit nog een beetje op te krikken?
Nee, ik heb er ook bedenkingen bijquote:Op donderdag 22 december 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het schandalig vindt dat ze een doodziek jochie inzetten om de opbrengst/populariteit nog een beetje op te krikken?
Nee, alhoewel ik toch mag hopen dat ze zo'n kind daar niet voor misbruiken... Maar het komt allemaal wel net ff iets te toevallig goed uit met die zwaar teruggelopen populariteit van het geheel.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
Dit vind ik persoonlijk een zieke gedachtequote:Op donderdag 22 december 2016 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik toch mag hopen dat ze zo'n kind daar niet voor misbruiken... Maar het komt allemaal wel net ff iets te toevallig goed uit met die zwaar teruggelopen populariteit van het geheel.
Het is een paar keer door mijn hoofd geschoten, maar ik kan niet geloven dat ze dat zouden doen.quote:Op donderdag 22 december 2016 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik toch mag hopen dat ze zo'n kind daar niet voor misbruiken... Maar het komt allemaal wel net ff iets te toevallig goed uit met die zwaar teruggelopen populariteit van het geheel.
Och, het kind zal vast ziek zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:03 schreef Gutz het volgende:
[..]
Het is een paar keer door mijn hoofd geschoten, maar ik kan niet geloven dat ze dat zouden doen.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:00 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk een zieke gedachte
Zoals ik al zei: ik ga er niet vanuit dat het zo is, maar die actie heeft wel in één klap de populariteit van SR dit jaar gered... Dat zorgt op zijn minst voor enige twijfels over de oprechtheid.quote:Op vrijdag 23 december 2016 00:00 schreef Japepk het volgende:
[..]
Dit vind ik persoonlijk een zieke gedachte
Het is ook helemaal geen toeval.quote:Op donderdag 22 december 2016 22:58 schreef Geranium_Opa het volgende:
Zo spontaan lijkt die actie met dat kind me niet, het lijkt me eerder een van te voren doordachte actie. Ik denk dat ze ondanks de uitmelkerij weer minder geld ophalen , en deze trend zich blijft doorzetten zodat deze oplichterij uiteindelijk stopt.
Dat filmpje heeft ondergetekende opgenomenquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef marko0123456789 het volgende:
zoals Bennie Jolink het zo eloquent verwoordde:
Goh, knap dat je dat allemaal weet zeg.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen toeval.
3FM hoorde dat Tijn bezig was,vervolgens hebben de mensen van de VARA/3FM contact gezocht of het niet leuker zou zijn om zijn ziekte i.c.m. met het doel van SR samen te voegen zodat het geheel in de kerstgedachte past en dus zie daar dit als gevolg. Ze gaan ook gewoon over lijken voor hun eigen geld deze linkse kerk en bijbehorende gutmenschen.
Bron?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
3FM hoorde dat Tijn bezig was,vervolgens hebben de mensen van de VARA/3FM contact gezocht of het niet leuker zou zijn om zijn ziekte i.c.m. met het doel van SR samen te voegen zodat het geheel in de kerstgedachte past en dus zie daar dit als gevolg. Ze gaan ook gewoon over lijken voor hun eigen geld deze linkse kerk en bijbehorende gutmenschen.
Alles voor de kijkcijfersinkomsten!quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Fer het volgende:
Nou ja, zonder Tijn is het maar krap 6 Miljoen, dat was ooit 13
Precies wat ik dacht. Ook geen woord op het laatst. Zonder hem was het opnieuw een dieptepuntquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Fer het volgende:
hoe bedoel je "geen woord"? Werd er helemaal niet aan hem gerefereerd meer?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Ook geen woord op het laatst. Zonder hem was het opnieuw een dieptepunt
Dat weet je niet. Je weet niet of mensen hun geld anders aan andere SR-initiatieven hadden gegeven.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Ook geen woord op het laatst. Zonder hem was het opnieuw een dieptepunt
Dan heb je niet gekeken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is ook onzin, heel veel mensen die toch zouden doneren deden het via Tijn zijn actie, natuurlijk is het wel meer, maar je weet nooit hoeveel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:36 schreef Fer het volgende:
Ik vind het erg sneu als je dat denk, die ouders van die jongen laten hun doodzieke kind daar echt niet voor gebruiken, en vergeet niet dat hun eigen crowdfundactie ook dik 180.000 heeft opgehaald! Hadden anders misschien 3000 binnen gehaald.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfersinkomsten!
Ik krijg toch een erg naar gevoel bij de Tijn actie![]()
Vreselijk voor het jongentje uiteraard maar ik heb enige bedenkingen bij het inzetten van een ziek jongetje om fondsen te werven voor een compleet ander doel
Het komt allemaal iets te mooi uit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vreselijk voor het jongentje uiteraard maar ik heb enige bedenkingen bij het inzetten van een ziek jongetje om fondsen te werven voor een compleet ander doel
en die ouders zouden niet hebben gedacht "hoe kunnen we onze crowdfundactie onder de aandacht brengen? Hmmm is SR misschien een optie?" Dat het zo'n succes zou worden hadden zij ook cast niet voorzien overigens.quote:
Waarom in vredesnaam? Mensen weten heus wel waar ze geld voor geven. Ze doen dat met hun volle verstand.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij je vraagtekens zetten, maar het is voor beide partijen ontzettend gunstig afgelopen, dus waarom zou je er moeilijk over willen doen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:06 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en die ouders zouden niet hebben gedacht "hoe kunnen we onze crowdfundactie onder de aandacht brengen? Hmmm is SR misschien een optie?" Dat het zo'n succes zou worden hadden zij ook cast niet voorzien overigens.
Ik weet het niet natuurlijk en zonder enig bewijs wil ik hier niemand van beschuldigen maar aan de andere kant heb ik ook geen enkel bewijs dat het niet zo is. dat je dat "erg sneu" vindt is prima, maar ik zet toch enige vraagtekens. Of is dat verboden en moeten we alles maar klakkeloos accepteren?
Omdat ik het ethisch volledig en absoluut onacceptabel vind als het gegaan is zoals ik (en anderen hier) denken dat het is gegaan/denken dat gegaan zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag jij je vraagtekens zetten, maar het is voor beide partijen ontzettend gunstig afgelopen, dus waarom zou je er moeilijk over willen doen?
Hij kwam toch zelf met zijn ouders bij de brievenbus, denk je dat 3fm heeft gezocht naar een terminaal patiëntje om viral te kunnen gaan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Omdat ik het ethisch volledig en absoluut onacceptabel vind als het gegaan is zoals ik (en anderen hier) denken dat het is gegaan/denken dat gegaan zou kunnen zijn.
Die krijgen het geld niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:10 schreef SecretPret het volgende:
Wat zijn jullie toch dom...
Mensen die lijden aan long aandoeningen hebben het geld harder nodig dan mensen die iets langer in de rij wachten voor voedsel.
Mensen die in oorlogsgebieden zitten hebben het geld harder nodig dan de mensen hier waarbij de zorg niet excellent is.
Niet gaan zeuren om zulke miniscule dingen. Het is ook nooit goed met jullie.
Ik verwijt Tijn niets, die is 6 en kan dat niet weten/beslissen. Maar bij alle andere partijen in dit verhaal heb ik bedenkingenquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij kwam toch zelf met zijn ouders bij de brievenbus, denk je dat 3fm heeft gezocht naar een terminaal patiëntje om viral te kunnen gaan?
Het is allemaal spontaan gegaan, en dat het zo viral ging, zelf in het buitenland had niemand verwacht.
Dat moet je zelf weten. Is je goed recht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik verwijt Tijn niets, die is 6 en kan dat niet weten/beslissen. Maar bij alle andere partijen in dit verhaal heb ik twijfels.
Kloptquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten. Is je goed recht.
Dat betwijfel ik, dat mensen hun nagels lakken en dan maar geen plaatje aanvragen. Veel mensen hebben ook eigen acties in de weken ervoor en komen dit dan storten, dat lijkt ook minder te worden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan heb je niet gekeken.
[..]
Dat is ook onzin, heel veel mensen die toch zouden doneren deden het via Tijn zijn actie, natuurlijk is het wel meer, maar je weet nooit hoeveel.
En het is nog niet definitief.
Tuurlijk, het is waarschijnlijk ook wel meer dan vorig jaar hoor, maar ik heb in het SR topic veel mensen gezien die nu doneerde via Tijn zijn actie, dan direct zeg maar, die zouden anders ook wel gedoneerd hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:46 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, dat mensen hun nagels lakken en dan maar geen plaatje aanvragen. Veel mensen hebben ook eigen acties in de weken ervoor en komen dit dan storten, dat lijkt ook minder te worden.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:42 schreef ChrisSchneider het volgende:
[..]
Zet die oogkleppen eens af. Iedereen wordt er beter van, behalve de kinderen in Afrika. Die zijn volgend jaar nog steeds even ziek als ze al niet sterven terwijl Giel Beelen weer in een nieuwe villa woont, de directeur van het Rode Kruis een nieuw zwembad in z'n achtertuin kan graven, Miss Montreal het nodige geld binnen harkt met haar nieuwe hitje over de rug van Tijn (De 1 zijn dood...) en de rest van hypocriet Nederland op Facebook weer wat likes ontvangt voor hun SR-selfie.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Pardon??
Heb jij meegekregen hoe dat 'hitje' ontstaan is en vooral hoe het ontvangen is door Tijn en de familie?
De familie kan juist uit dit nummer enorm veel troost halen. Een eeuwig mooi verhaal. Waar de familie herinneringen aan over houdt. En Tijn wilde zelf voor SR zich inzetten omdat hij wist dat dit zijn laatste jaar zou zijn dat hij SR zou meemaken.
En verder idd wat Fokker89 zegt.
aangezien jij precies weet wat Tijn denkt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:54 schreef ChrisSchneider het volgende:
[..]
Nee, dat wilde zijn vader... Kom op dat kind is zes! Zesjarigen zijn bezig met Lego, niet met zandmensen met longontsteking..
Zijn familie probeert gewoon een slaatje te slaan uit de ziekte van dat kind.
Klopt, we zijn volgens mij allemaal 6 geweest...quote:Op zaterdag 24 december 2016 23:56 schreef Nizno het volgende:
aangezien jij precies weet wat Tijn denkt.
Je hebt gelijk.
Precies dat dus. Volgens mij zit het er weer zo'n beetje op en ik heb deze week welgeteld 0 minuten SR beeldmateriaal gezien en ca. 30 seconden 3FM geluisterd (per ongeluk tijdens het zappen).quote:Op maandag 19 december 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik haat Serious Request niet, maar het laat me onverschillig. Ik luister sowieso nauwelijks nog naar 3FM, dus waarom zou ik dat nu wél ineens gaan doen? Ik snap ook niet waarom je SR zou haten. Je bent niet verplicht om te luisteren en ook niet verplicht om geld te geven. Laat ze lekker.
ja en dat is mijn neefje ook die al zijn verjaardagsgeld dit jaar heeft gedoneerd aan stichting Semmy en aan SR omdat hij het verhaal van Tijn zo zielig vond.quote:Op zondag 25 december 2016 00:11 schreef ChrisSchneider het volgende:
[..]
Klopt, we zijn volgens mij allemaal 6 geweest...
Is toch ook mega zielig voor Tijn.quote:Op zondag 25 december 2016 00:18 schreef Nizno het volgende:
ow en even als aanvulling. Zijn moeder heeft hem nadrukkelijk meerdere keren gevraagd of hij dat echt zeker wist omdat hij ook aan het sparen was voor Lego.
Maar hij vond het zo sneu dat hij volgend jaar wel 7 kan worden en Tijn dat waarschijnlijk niet meer wordt.
Ook al zou al het geld wat opgehaald wordt in de zakken van de directie verdwijnen, maar dat zoiets loskomt bij mensen maakt deze actie voor mij al goed!quote:Op zondag 25 december 2016 00:18 schreef Nizno het volgende:
ow en even als aanvulling. Zijn moeder heeft hem nadrukkelijk meerdere keren gevraagd of hij dat echt zeker wist omdat hij ook aan het sparen was voor Lego.
Maar hij vond het zo sneu dat hij volgend jaar wel 7 kan worden en Tijn dat waarschijnlijk niet meer wordt.
En dat gebeurd echt niet bij het rode kruis, daar zijn de cijfers ook wel duidelijk naar.quote:Op zondag 25 december 2016 00:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ook al zou al het geld wat opgehaald wordt in de zakken van de directie verdwijnen, maar dat zoiets loskomt bij mensen maakt deze actie voor mij al goed!
Dat lijkt me inderdaad ook nietquote:Op zondag 25 december 2016 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat gebeurt echt niet bij het rode kruis, daar zijn de cijfers ook wel duidelijk naar.
Als we de natuur zijn gang laten gaan kunnen we ook stoppen met het geven van medicijnen in het westen. Mensen worden ook te oud dus misschien is het een idee om een soort van max leeftijd in te voeren.quote:Op woensdag 14 december 2016 09:57 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Zeg, alles voor economisch belang hey. Dat we straks eindigen met 12 miljard poppetjes die de planeet verder slopen boeit niet. Moet groeien!
Ik dacht er gisteren toevallig aan dat het afgelopen zou zijn, dus ik heb de bekendmaking van het eindbedrag even gezien, meer niet. Ik houd het er maar op dat ik geen doelgroep van 3FM meer ben.quote:Op zondag 25 december 2016 00:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies dat dus. Volgens mij zit het er weer zo'n beetje op en ik heb deze week welgeteld 0 minuten SR beeldmateriaal gezien en ca. 30 seconden 3FM geluisterd (per ongeluk tijdens het zappen).
http://www.dumpert.nl/med(...)ijntje_bedankt_.htmlquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh de directie zit daar onbezoldigd? Of dat betalen ze uit de opbrengsten van bv collectes of particuliere donaties, zodat men nu heel stoer kan roepen dat zoveel geld van SR op 'de juiste plek' terechtkomt?quote:Op zondag 25 december 2016 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dat gebeurd echt niet bij het rode kruis, daar zijn de cijfers ook wel duidelijk naar.
Valt gewoon allemaal in te zien, de directeur, en dat is er maar 1 ja, die verdient 150.000 per jaar, is veel geld ja, maar nog niks vergeleken bij andere directies.quote:Op zondag 25 december 2016 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh de directie zit daar onbezoldigd? Of dat betalen ze uit de opbrengsten van bv collectes of particuliere donaties, zodat men nu heel stoer kan roepen dat zoveel geld van SR op 'de juiste plek' terechtkomt?
Ja ok, maar dat betaalt men dus graag vanuit de collectezak om nu te kunnen roepen dat dít geld zo lekker op z'n plek komt.quote:Op zondag 25 december 2016 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt gewoon allemaal in te zien, de directeur, en dat is er maar 1 ja, die verdient 150.000 per jaar, is veel geld ja, maar nog niks vergeleken bij andere directies.
Maar dat heeft niks met SR te maken, die man heeft ook 1000en vrijwilligers onder zicht staan, en een klein management team. Zonder SR kwam dat geld daar ook wel.quote:Op zondag 25 december 2016 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat betaalt men dus graag vanuit de collectezak om nu te kunnen roepen dat dít geld zo lekker op z'n plek komt.
Nou, kom maar op met bewijzen dat het om zulke bedragen gaat. Met je 'negertjes'.quote:Op zondag 25 december 2016 23:54 schreef Iwanius het volgende:
Punt wat gemaakt wordt is dat als iemand bij wijze van ¤ 50,- schenkt voor die negertjes in Afrika men van die ¤ 50 haast niks overmaakt omdat allerlei andere kosten daarvan betaalt moeten worden zoals medewerkers,directeur,management etc.
En dus komt men elke keer om meer geld vragen en misschien bij 1 miljoen begint men pas te rekenen voor "Afrika". Dat is waar tegen de aversie is gericht. Je wordt beduvelt men het bericht dat het voor arme mensen is en het gaat naar mensen die het al goed hebben en vervolgend hoor je dan: 'Ja wat wil je.. zij kosten ook geld."Ja maar daar geef je geen geld voor!
Ga je maar aan crowdfunding oid doen of je vraagt de overheid voor steun of je vraagt wat extra aan je sponsors om de vaste kosten te denken zodat het opgehaald geld alleen maar voor het doel wordt gebruikt.
MAAR:
[ afbeelding ]
vanaf volgend jaar. Mooi...wordt het nog minder. Enige wat ik mij herinner van deze plek is
[ afbeelding ]
en natuurlijk
Reacties op dit bericht van jou, blijf je ook stelselmatig negeren he?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg dat je tegen SR bent, iedereen een eigen mening enzo. Maar als je er verzonnen dingen gaat bijhalen om je punt te kunnen versterken, dan ben je gewoon triest.quote:Op maandag 26 december 2016 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Reacties op dit bericht van jou, blijf je ook stelselmatig negeren he?
Blablablaaa
Iwanius loopt weer nutteloos te roeptoeteren, maar hij haakte in op een van mijn punten. En ik blijf erbij, het is niet ondenkbaar en zelfs vrij voor de hand liggend dat er dus één groep 'donateurs' (de SR-deelnemers) worden bevoordeeld boven de andere groep (de sporadische overmaakmensen of lui die iets in de collectebus doen). Want als dus de ene groep niet mee hoeft te betalen aan operationele kosten, betekent dat voor groep twee dat er dus van hun gift juist méér naar de operationele kosten gaat, en minder naar het beoogde 'doel'. Dat lijkt mij vrij krom, en sterkt me alleen maar in gedachte dat dit gewoon een veredeld PR-feestje is voor 3FM en het Rode Kruis. Want nu even een klein weekje hossana, en dan over een half jaar weer Eric Corton (of wie dan ook) naar Afrika sturen om toch vooral te laten zien hoe 99c van iedere euro toch zó goed is besteed.quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg dat je tegen SR bent, iedereen een eigen mening enzo. Maar als je er verzonnen dingen gaat bijhalen om je punt te kunnen versterken, dan ben je gewoon triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |