Nou, kom maar op met bewijzen dat het om zulke bedragen gaat. Met je 'negertjes'.quote:Op zondag 25 december 2016 23:54 schreef Iwanius het volgende:
Punt wat gemaakt wordt is dat als iemand bij wijze van ¤ 50,- schenkt voor die negertjes in Afrika men van die ¤ 50 haast niks overmaakt omdat allerlei andere kosten daarvan betaalt moeten worden zoals medewerkers,directeur,management etc.
En dus komt men elke keer om meer geld vragen en misschien bij 1 miljoen begint men pas te rekenen voor "Afrika". Dat is waar tegen de aversie is gericht. Je wordt beduvelt men het bericht dat het voor arme mensen is en het gaat naar mensen die het al goed hebben en vervolgend hoor je dan: 'Ja wat wil je.. zij kosten ook geld."Ja maar daar geef je geen geld voor!
Ga je maar aan crowdfunding oid doen of je vraagt de overheid voor steun of je vraagt wat extra aan je sponsors om de vaste kosten te denken zodat het opgehaald geld alleen maar voor het doel wordt gebruikt.
MAAR:
[ afbeelding ]
vanaf volgend jaar. Mooi...wordt het nog minder. Enige wat ik mij herinner van deze plek is
[ afbeelding ]
en natuurlijk
Reacties op dit bericht van jou, blijf je ook stelselmatig negeren he?quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het is ook helemaal geen toeval.
3FM hoorde dat Tijn bezig was,vervolgens hebben de mensen van de VARA/3FM contact gezocht of het niet leuker zou zijn om zijn ziekte i.c.m. met het doel van SR samen te voegen zodat het geheel in de kerstgedachte past en dus zie daar dit als gevolg. Ze gaan ook gewoon over lijken voor hun eigen geld deze linkse kerk en bijbehorende gutmenschen.
Het is helemaal niet erg dat je tegen SR bent, iedereen een eigen mening enzo. Maar als je er verzonnen dingen gaat bijhalen om je punt te kunnen versterken, dan ben je gewoon triest.quote:Op maandag 26 december 2016 10:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Reacties op dit bericht van jou, blijf je ook stelselmatig negeren he?
Blablablaaa
Iwanius loopt weer nutteloos te roeptoeteren, maar hij haakte in op een van mijn punten. En ik blijf erbij, het is niet ondenkbaar en zelfs vrij voor de hand liggend dat er dus één groep 'donateurs' (de SR-deelnemers) worden bevoordeeld boven de andere groep (de sporadische overmaakmensen of lui die iets in de collectebus doen). Want als dus de ene groep niet mee hoeft te betalen aan operationele kosten, betekent dat voor groep twee dat er dus van hun gift juist méér naar de operationele kosten gaat, en minder naar het beoogde 'doel'. Dat lijkt mij vrij krom, en sterkt me alleen maar in gedachte dat dit gewoon een veredeld PR-feestje is voor 3FM en het Rode Kruis. Want nu even een klein weekje hossana, en dan over een half jaar weer Eric Corton (of wie dan ook) naar Afrika sturen om toch vooral te laten zien hoe 99c van iedere euro toch zó goed is besteed.quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet erg dat je tegen SR bent, iedereen een eigen mening enzo. Maar als je er verzonnen dingen gaat bijhalen om je punt te kunnen versterken, dan ben je gewoon triest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |