Ik kan zo al raden wie op mijn FB dit soort sneue shit deeltquote:
Zeg, alles voor economisch belang hey. Dat we straks eindigen met 12 miljard poppetjes die de planeet verder slopen boeit niet. Moet groeien!quote:Op woensdag 14 december 2016 09:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Uitspraken van Domien als "voor vier euro kunnen we een kind redden met antibiotica". 1. Voor vier euro ja? Geloof er niks van 2. Willen we elk kind wel redden? What about overbevolking? 3. Alles en iedereen maar antibiotica geven, zorgt alleen maar voor meer resistentie en onbruikbaarheid van sommige antibiitica.
Jammer dat hij doet dat bij het KWF wel alles authentiek en eerlijk is, want dat is natuurlijk niet zo...quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:07 schreef marko0123456789 het volgende:
zoals Bennie Jolink het zo eloquent verwoordde:
Met zulke domme uitgaves word je dat natuurlijk nooit.quote:Op maandag 19 december 2016 01:07 schreef Geralt het volgende:
Als ik multimiljonair was dan zei ik gewoon wat haalde jullie vorig jaar op? Ik dubbel als jullie op zwart gaan.
Nee. Jammer is dat. Ik zou het graag zijnquote:Op maandag 19 december 2016 01:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met zulke domme uitgaves word je dat natuurlijk nooit.
Zeikcultuur.quote:Op maandag 19 december 2016 01:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik haat Serious Request niet, maar het laat me onverschillig. Ik luister sowieso nauwelijks nog naar 3FM, dus waarom zou ik dat nu wél ineens gaan doen? Ik snap ook niet waarom je SR zou haten. Je bent niet verplicht om te luisteren en ook niet verplicht om geld te geven. Laat ze lekker.
Giel doet niet meer mee.quote:Op maandag 19 december 2016 01:34 schreef Bolasie het volgende:
Dit is oplichterij. Al het geld gaat uiteindelijk niet naar het goede doel.
Verder is 3FM natuurlijk kut. Oh ja, Giel haat ik ook. Zijn salaris wordt betaald met jullie gedoneerde centjes.
Dan nog mag ik hem haten en vinden dat hij te veel belastingcentjes verdient. Hij is ook gewoon nog DJ van 3FM.quote:
Toch vind ik het wel apart waarom het glazen huis moet vernieuwen, terwijl bijvoorbeeld bij voetbal het seizoen ook elk seizoen weer opnieuw begint. Same shit again.quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb er niets zo zeer op tegen. Maar imo is het wel tijd voor een nieuw concept, het "glazen huis" is wat mij betreft wel een beetje voorbij.
Voetbal wordt jaar op jaar vernieuwd. Denk aan nieuwe of aangepaste spelregels en zaken als videoscheidsrechters en doellijntechnologie.quote:Op dinsdag 20 december 2016 10:30 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Toch vind ik het wel apart waarom het glazen huis moet vernieuwen, terwijl bijvoorbeeld bij voetbal het seizoen ook elk seizoen weer opnieuw begint. Same shit again.
Gewoon nog 1 keer groots uitpakken op de plek waar het begon, met de DJ's van toen in het huis. En daarmee het concept afsluiten voor de komende 30 jaarquote:Op dinsdag 20 december 2016 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb er niets zo zeer op tegen. Maar imo is het wel tijd voor een nieuw concept, het "glazen huis" is wat mij betreft wel een beetje voorbij.
100 Jaar geleden uitzending Claudia was bij Giel:quote:Op donderdag 22 december 2016 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat die dj's niet eten en dergelijke?
[...]
Als individuele meningen de norm waren dan zou niemand bij de NPO nog een voor hen acceptabel salaris hebben.quote:Op maandag 19 december 2016 01:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan nog mag ik hem haten en vinden dat hij te veel belastingcentjes verdient. Hij is ook gewoon nog DJ van 3FM.
Goeie vraag, want dat vraag ik me ook elk jaar weer af. Wat heeft het voor toegevoegde waarde om niet te etenquote:Op donderdag 22 december 2016 01:13 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou de reden dat die dj's niet eten en dergelijke? Ik ga dan echt niet geld geven ineens ofzo. Richt dat huis gewoon kerstachtig in, zet er 3 of 4 mensen neer ipv maar 2 nu en zorg voor die gezellige sfeer rond een serieus onderwerp. Zet buiten meteen wat van die kerstmarkt kraampjes neer en je hebt gewoon een gezellige plek
Asjeblieft zeg. Er zullen echt wel mensen zijn die door brute pech afhankelijk zijn van de voedselbank, maar er zijn er ook zat bij die zélf een complete zooi van hun financiën hebben gemaakt. Die het heel moeilijk vinden om prioriteiten te stellen (lees materiële zaken boven vaste lasten te stellen). Zulke bodemloze putten krijgen van mij geen cent. Dan nog liever aan kinderen in arme landen.quote:
Nee hoor, ik vind t ook redelijk misselijkmakend hoe men hierop duikt en het blijft melken om deze gefaalde editie van SR nog een beetje cachet te geven.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het schandalig vindt dat ze een doodziek jochie inzetten om de opbrengst/populariteit nog een beetje op te krikken?
Nee, ik heb er ook bedenkingen bijquote:Op donderdag 22 december 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het schandalig vindt dat ze een doodziek jochie inzetten om de opbrengst/populariteit nog een beetje op te krikken?
Nee, alhoewel ik toch mag hopen dat ze zo'n kind daar niet voor misbruiken... Maar het komt allemaal wel net ff iets te toevallig goed uit met die zwaar teruggelopen populariteit van het geheel.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
Dit vind ik persoonlijk een zieke gedachtequote:Op donderdag 22 december 2016 23:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, alhoewel ik toch mag hopen dat ze zo'n kind daar niet voor misbruiken... Maar het komt allemaal wel net ff iets te toevallig goed uit met die zwaar teruggelopen populariteit van het geheel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |