abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182387023
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:23 schreef noodgang het volgende:

[..]

Dat mag zeker
^O^
pi_182616917
Kunnen de JG en B&C topics weer centraal?
pi_182625616
quote:
2s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 20:33 schreef Reya het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:23 schreef noodgang het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2018 20:11 schreef Hexxenbiest het volgende:
Kunnen de JG en B&C topics weer centraal?
  zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:56:00 #254
66825 Reya
Fier Wallon
pi_182628345
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 10:22 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ja.
pi_182631185
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 oktober 2018 13:56 schreef Reya het volgende:

[..]

Ja.
^O^
  Forum Admin donderdag 7 februari 2019 @ 12:54:55 #256
97069 crew  NanKing
Builak!
pi_184873668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:42 schreef ATON het volgende:

[..]

Leuk, maak dan er in plaats van een discussie forum van, een preekstoel voor christenen. :O
Uhm het lijkt mij evident dat iedereen mag reageren (dus uiteraard ook jij) Ik vroeg je alleen of je hier niet het zoveelste *het christendom is ouder dan Jezus* topic van wilde maken, meer niet.
Ik denk dat je genoeg informatie en kennis hebt om de ts te helpen in zijn vraag. Laten we het in eerste instantie om de vraag laten gaan en vanuit daar verder bouwen.
Dus begrijp me goed ik val jou niet aan op de inhoud maar op de manier hoe je een topic 'kaapt', getuige jouw antwoord op Mijn post en welke kant je het topic op wil sturen.

Als ik het hier een preekstoel voor christenen zou willen maken, zouden een paar post direct deleted zijn.en kan ik me niet voorstellen dat ik daar mod zou zijn.

Ik geef je even hier antwoord, want ik vind het echt zonde van het topic.
ich habe niemals satz
  Forum Admin donderdag 14 februari 2019 @ 19:31:30 #257
97069 crew  NanKing
Builak!
pi_185018263
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 18:36 schreef ATON het volgende:

[..]

O..en jij geeft me hier opmerkingen in het openbaar.. leuk.

[..]

Doorgaan met wat ??
poging nummerrrrr 2 hier.

Ik stel in dat topic de vraag of het weer over het topic kan gaan en niet over jou en etto. Het zou je sieren als je je daar dan aan houdt en niet je volgende direct een persoonlijke aanval is waar je zegt dat het iemand zo hoog zit.

De reden dat ik jou nu persoonlijk in dat topic aansprak is omdat ik geen reactie van je krijg hier, en ik nog net niet in de bedelstand zit of je het asjeblieft gewoon over het onderwerp wil laten gaan ipv er een zoveelste jezus is ouder zeloten weet ik veel wat voor topic van wil maken.

Ik wil je vragen om deze post en dan met name het vetgedrukte te willen lezen, want meer dan dat is mijn punt niet.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Daar gaat het toch niet om joh. Daar kom ik hier niet voor, want daar hebben we gewoon de kerk voor.

Het gaat erom dat niet elk topic exact dezelfde discussie wordt. Er zijn veel verschillende facetten aan theologische en levensbeschouwelijke vraagstukken die besproken kunnen worden, en ik vind het alleen maar mooi om in gesprek te zijn met andersdenkenden, mits die enig respect kunnen opbrengen (is helaas niet altijd zo maar da's weer een ander verhaal).
Het gaat hier ook niet over buiten de lijntjes kleuren, een preekstoel voor Christenen maken, jou de mond willen snoeren etc.Het gaat erom om niet elk religieus topic precies hetzelfde te willen maken en elk topic op dezelfde manier te benanderen en binnen komen denderen dat iedereen t fout ziet.
ich habe niemals satz
pi_185019545
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 12:54 schreef NanKing het volgende:

[..]

Uhm het lijkt mij evident dat iedereen mag reageren (dus uiteraard ook jij) Ik vroeg je alleen of je hier niet het zoveelste *het christendom is ouder dan Jezus* topic van wilde maken, meer niet.
Ik denk dat je genoeg informatie en kennis hebt om de ts te helpen in zijn vraag. Laten we het in eerste instantie om de vraag laten gaan en vanuit daar verder bouwen.
Dus begrijp me goed ik val jou niet aan op de inhoud maar op de manier hoe je een topic 'kaapt', getuige jouw antwoord op Mijn post en welke kant je het topic op wil sturen.

Als ik het hier een preekstoel voor christenen zou willen maken, zouden een paar post direct deleted zijn.en kan ik me niet voorstellen dat ik daar mod zou zijn.

Ik geef je even hier antwoord, want ik vind het echt zonde van het topic.
O.K., ik reageer enkel en alleen op een post waar ik het niet mee eens ben. Als je vind dat ik elke topic kaap is dit enkel omdat die topics dan blijkbaar ook over hetzelfde gaan. En baaidewee, ik heb nooit beweerd dat het christendom ouder is dan Jezus, integendeel. Duidelijk voor mij dat je maar met één oog mijn post leest of er gewoon niks van snapt ( zoals de meeste users hier ). Ik kaap hier geen enkele topic, maar geef enkel reactie op reeds gemaakte post.
pi_185019752
quote:
3s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:31 schreef NanKing het volgende:

[..]

poging nummerrrrr 2 hier.

Ik stel in dat topic de vraag of het weer over het topic kan gaan en niet over jou en etto. Het zou je sieren als je je daar dan aan houdt en niet je volgende direct een persoonlijke aanval is waar je zegt dat het iemand zo hoog zit.

De reden dat ik jou nu persoonlijk in dat topic aansprak is omdat ik geen reactie van je krijg hier, en ik nog net niet in de bedelstand zit of je het asjeblieft gewoon over het onderwerp wil laten gaan ipv er een zoveelste jezus is ouder zeloten weet ik veel wat voor topic van wil maken.
O, wat verwacht je dan dat ik meega in het sprookje? Waar is het debat dan ?

quote:
Het gaat hier ook niet over buiten de lijntjes kleuren, een preekstoel voor Christenen maken, jou de mond willen snoeren etc.
Maar dan gaat het er wel sterk op lijken, denk je niet ?
quote:
Het gaat erom om niet elk religieus topic precies hetzelfde te willen maken en elk topic op dezelfde manier te benaderen en binnen komen denderen dat iedereen t fout ziet.
Weer fout ! Hier zitten enkele users tussen waar ik het volkomen mee eens ben. Nog niet opgevallen ? Moest hier iedereen dezelfde onzin schrijven was ik hier al lang pleite, reken maar.
  Forum Admin donderdag 14 februari 2019 @ 20:42:34 #260
97069 crew  NanKing
Builak!
pi_185019828
Duidelijk voor mij dat je mijn punt niet begrijpt en mij nu wil pakken omdat ik een zinnetje wat ik misschien achterwege had moeten laten of anders had op moeten schrijven. Je maakt ook hier direct er weer iets persoonlijks van (jij begrijpt het niet, andere users begrijpen het niet). Nergens val ik jou als mens aan en nergens heb ik maar iets gezegd over de inhoud van je posts, heb zelfs meermaals verteld dat het niet om de inhoud gaat maar waar en wanneer je iets post.
Jammer dat je je zo opstelt, en dat meen ik oprecht. Ik vind juist dat je hier in FL je gewoon mag uiten wat je vind en ik wil persoonlijk iedereen een podium bieden en niet de een wat meer of de andere, zo ben ik niet en zou het ook ontzettend zonde voor dit forum vinden.
Wat is het denk je zelf waarom ik maar in gesprek blijf gaan met je? Waarom ik zoveel moeite voor je doe? Als ik puur naar de inhoud van je posts kijk en niet waar en tegen wie je ze zegt, vind ik je mooi posten, ik waardeer het om andere inzichten te belichten. Dat is de kracht van een forum en misschien nog wel iets krachtiger in dit forum.

Je denkt ook volgens mij dat ik meer van je vraag dan dat ik daadwerkelijk doe. Ik wil absoluut niet dat je mee moet gaan in wat je zelf een sprookje noemt.
ich habe niemals satz
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')