Precies gewoon direct 4 jaar geven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Veroordeeld tot 30 jaar en dan strafvermindering waardoor hij na 4 jaar buiten staat. Dan lok je als overheid dit soort taferelen uit.
240 uur schoffelen, met aftrek van voorarrest 5000 euro schadevergoeding meegeven omdat ie te lang heeft moeten zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Precies gewoon direct 4 jaar geven.
quote:
quote:In 2010 werd Pecollo tot 30 jaar cel veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen die jonger waren dan vijf. Hij kreeg echter strafvermindering en kwam in 2014 vrij.
4 jaarquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Veroordeeld tot 30 jaar en dan strafvermindering waardoor hij na 4 jaar buiten staat. Dan lok je als overheid dit soort taferelen uit.
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:57 schreef 2dope het volgende:
Die trompet en dat orkest hebben wel een bijzonder prominente rol in dit hele verhaal.
Die trompettist heeft zijn trompet ook dan wel op heel verkeerde manier gebruikt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:57 schreef 2dope het volgende:
Die trompet en dat orkest hebben wel een bijzonder prominente rol in dit hele verhaal.
Pleeg een moord in Nederland en je zult het ervaren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:59 schreef summer2bird het volgende:
Hoe de fuck krijg je 26 jaar strafvermindering.
Mee eens.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Alsof de schuimbekkende menigte zich een afgewogen oordeel vormt over het rechtssysteem en de strafmaat. Die doen dat net zo min als jij, gewoon primitieven die hun agressie kwijt moeten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
In dat soort landen willen envelopjes geld wel eens helpenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:59 schreef summer2bird het volgende:
En dat dacht ik dat het in Nederland soepel ging....quote:In 2010 werd Pecollo tot 30 jaar cel veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen die jonger waren dan vijf. Hij kreeg echter strafvermindering en kwam in 2014 vrij.
Tja, en wie verkocht de fatale klap?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsof de schuimbekkende menigte zich een afgewogen oordeel vormt over het rechtssysteem en de strafmaat. Die doen dat net zo min als jij, gewoon primitieven die hun agressie kwijt moeten.
Wat is er afgewogen aan van 30 naar 4 jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsof de schuimbekkende menigte zich een afgewogen oordeel vormt over het rechtssysteem en de strafmaat. Die doen dat net zo min als jij, gewoon primitieven die hun agressie kwijt moeten.
Maar die verdienen natuurlijk ook strafvermindering.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, deze ouders draaien nu ook de bak in. Heel fijn voor die kinderen!
Dat mag ik hopen van wel ja! Kindermisbruik of niet, je mag niet voor eigen rechter spelen, je mag niemand vermoorden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Hexagon het volgende:
Nee. Moord is wel ff iets erger dan kindermisbruik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar die verdienen natuurlijk ook strafvermindering.
Dit was geen moord, eerder doodslag. De persoon die de genadeklap heeft uitgedeeld dan, wordt misschien nog lastig bepalen. De omstandigheden tellen ook mee, dus ik denk zeker dat ze strafvermindering zullen krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee. Moord is wel ff iets erger dan kindermisbruik.
Dit is moord...quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:28 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dit was geen moord, eerder doodslag. De persoon die de genadeklap heeft uitgedeeld dan, wordt misschien nog lastig bepalen. De omstandigheden tellen ook mee, dus ik denk zeker dat ze strafvermindering zullen krijgen.
Dat is dan knap dom van die ouders ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Hexagon het volgende:
Van 30 jaar naar 4 jaar, wtf.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef slashdotter3 het volgende:
In 2010 werd Pecollo tot 30 jaar cel veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen die jonger waren dan vijf. Hij kreeg echter strafvermindering en kwam in 2014 vrij.
Ik moest hier toch om lachenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:39 schreef FANN het volgende:
Het mág niet.... maar ik kan me er wel iets bij voorstellen als je peuter anaal is uitgewoond
quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:31 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nee, moord is met voorbedachte rade. Dit was impulsief.
Haha goeiequote:Op dinsdag 6 december 2016 13:22 schreef Coritchando het volgende:
Ik dacht dat de kerk zo goed was in het beschermen van pedofielen?
Als ik mijn pik in jouw kind zijn reet zou doen en vervolgens hij/zij gehecht moet worden of ik heb mijn pik in jouw zijn/haar mond gedaan dan ben ik benieuwd wat jij mij zou willen doen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee. Moord is wel ff iets erger dan kindermisbruik.
Nee. Nee. En nog eens Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Moord is wel ff iets erger dan kindermisbruik.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Nee. Nee. En nog eens Nee.
Elke pedofiel zou gewoon afgeschoten moeten worden, probleem opgelost.
Moord houdt in dat je het van te voren hebt gepland en dus ook handelingen hebt voorbereid om iemand leven te beëindigen en dat dan ook ten uitvoer te brengen.quote:
Iemand gevangen houden kost geld, en daar hebben ze in Brazilië niet zoveel van.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:59 schreef summer2bird het volgende:
En ook hun moeders afschieten want dan kunnen ze geen nieuwe pedo's op de wereld zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Werkt in Brazilië anders dan hier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Moord houdt in dat je het van te voren hebt gepland en dus ook handelingen hebt voorbereid om iemand leven te beëindigen en dat dan ook ten uitvoer te brengen.
Ben benieuwd hoeveel het kost om meerdere ouders gevangen te houden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Iemand gevangen houden kost geld, en daar hebben ze in Brazilië niet zoveel van.
Juridisch gezien? Waag het te betwijfelen. Er zal toch wel een verschil zijn tussen moord en doodslag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Werkt in Brazilië anders dan hier.
De priester was er in eerste instantie ook vandoor gegaan toen er geroepen werd dat er een pedo in de kerk aanwezig was?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef slashdotter3 het volgende:
"Toen ik aankwam, bliezen de ouders de aftocht", verklaarde priester Jorge Oesterheld aan lokale media. "Hij was er heel erg aan toe. Hij belandde in een coma en overleed vrijdag".
Toch alleen degene die de fatale klap toediende....quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Hexagon het volgende:
intentional murder en unintentional murder.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Juridisch gezien? Waag het te betwijfelen. Er zal toch wel een verschil zijn tussen moord en doodslag.
Gezien het aantal mensen op de wereld is dat helemaal geen gek planquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En ook hun moeders afschieten want dan kunnen ze geen nieuwe pedo's op de wereld zetten.
En tenslotte hun nakomelingen ook afknallen want dat worden natuurlijk ook pedo's.
Als je leesblindheid hebt, ja dan wel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:46 schreef DrDentz het volgende:
Je kunt de TT op vele manieren lezen
'misbruikte kleuters slaan pedofiel dood'
Dit komt uit de Braziliaanse wetgeving?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
intentional murder en unintentional murder.
En men kent intentional manslaughter en unintentional manslaughter.
Doodslag kan dus met opzet zijn en moord zonder voorbedachte rade.
Maar waag het gerust te betwijfelen.
Ok. Thnx voor de toelichting. Ik ga me verder inlezen tussen 4 verschillende vormen. Of heb jij voorbeelden paraat?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:48 schreef hottentot het volgende:
[..]
intentional murder en unintentional murder.
En men kent intentional manslaughter en unintentional manslaughter.
Doodslag kan dus met opzet zijn en moord zonder voorbedachte rade.
Maar waag het gerust te betwijfelen.
Even op Wiki gekeken voor hoe zij het exact noemenquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit komt uit de Braziliaanse wetgeving?
De ouders die sloegen hebben niet op de politie gewacht. Man is afgevoerd naar het ziekenhuis en daar overleden. Kan me zomaar ook voorstellen dat niemand in de kerk gezien heeft wie de daders waren. En vervolgens kan de hele groep ontkennen geslagen te hebben, alleen vastgehouden, of geprobeerd anderen ervan af te trekken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:45 schreef vincenzo78 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel het kost om meerdere ouders gevangen te houden.
We kunnen ook alle landen die rijk zijn aan grondstoffen ontdoen van hun bevolking, creëren we op die manier ook gelijk nieuwe arbeidsplaatsen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:49 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Gezien het aantal mensen op de wereld is dat helemaal geen gek plan
Ik zal de laatste zijn die beweerd dat Wiki 100% betrouwbaar is, maar deze pagina ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ok. Thnx voor de toelichting. Ik ga me verder inlezen tussen 4 verschillende vormen. Of heb jij voorbeelden paraat?
Het lijkt me nogal verwarrend. Als er moord bestaat zonder voorbedachte rade, en er bestaat doodslag met voorbedachte rade, wat is dan het onderscheid tussen doodslag en moord?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Even op Wiki gekeken voor hoe zij het exact noemen
Volgens mij zijn er zelfs maar een paar landen waar moord bij definitie voorbedachte rade inhoud. Duitsland houd er ook geen rekening mee, die kijken alleen maar naar reden en wijze waarop iets is gedaan.
die zijn binnen 2 jaar weer buiten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Hexagon het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
En ook hun moeders afschieten want dan kunnen ze geen nieuwe pedo's op de wereld zetten.
En tenslotte hun nakomelingen ook afknallen want dat worden natuurlijk ook pedo's.
Zal hem zitten in de mate van verwijtbaarheid ten aanzien van het overlijden gok ik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal verwarrend. Als er moord bestaat zonder voorbedachte rade, en er bestaat doodslag met voorbedachte rade, wat is dan het onderscheid tussen doodslag en moord?
In June 2014, the Chamber III of the Court of Cassation Provincial declared his innocence in four of the acts for which he was convicted and his sentence was reduced.quote:En junio del año 2014, la Sala III del Tribunal de Casación Provincial declaró su inocencia en cuatro de los hechos por los que se lo condenó y su pena se redujo a ocho años y medio de prisión, tiempo que quedó cumplido y por lo que obtuvo la libertad.
[sarcasme].....[/sarcasme]quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:57 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Want?
Pedofilie is geen erfelijke ziekte, dus wat klets je voor een onzin?
Het moet een feest zijn om met jouw in 1 huis te wonenquote:Op dinsdag 6 december 2016 14:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
[sarcasme].....[/sarcasme]
En nu opnieuw lezen.
Ik hoor je morgenochtend wel weer.
Bedankt voor het uitzoeken.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:04 schreef RM-rf het volgende:
kennelijk was de veroordeelde persoon juist na een beroep vrijgesproken in 4 van de 5 aanklachten,
hierbij was de opgelegde straf juist teruggebracht tot de duur die de veroordeelde tot aan dat moment uitgezeten had (hij zat vanaf 2007 in voorarrest en had dus tot 2014 in de cel gezeten, ruim 7 jaar)
http://www.perfil.com/pol(...)ir-una-golpiza.phtml
[..]
In June 2014, the Chamber III of the Court of Cassation Provincial declared his innocence in four of the acts for which he was convicted and his sentence was reduced.
hij heeft dus niet minder straf uitgezeten dan waarvoor hij veroordeeld was, maar hij was vrijgesproken van zaken waarvoor hij eerder wel veroordeeld was.
Volgens de spaanstalige berichten betreft het ook Argentinie en niet Brazilie
Klopt, want ik ben ook nog een taalnazi met je 'jouW' i.p.v. jou.quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:06 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Het moet een feest zijn om met jouw in 1 huis te wonen
Zoals Chai zei...goed gegraven Peter R.!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 14:04 schreef RM-rf het volgende:
kennelijk was de veroordeelde persoon juist na een beroep vrijgesproken in 4 van de 5 aanklachten,
hierbij was de opgelegde straf juist teruggebracht tot de duur die de veroordeelde tot aan dat moment uitgezeten had (hij zat vanaf 2007 in voorarrest en had dus tot 2014 in de cel gezeten, ruim 7 jaar)
http://www.perfil.com/pol(...)ir-una-golpiza.phtml
[..]
In June 2014, the Chamber III of the Court of Cassation Provincial declared his innocence in four of the acts for which he was convicted and his sentence was reduced.
hij heeft dus niet minder straf uitgezeten dan waarvoor hij veroordeeld was, maar hij was vrijgesproken van zaken waarvoor hij eerder wel veroordeeld was.
Volgens de spaanstalige berichten betreft het ook Argentinie en niet Brazilie
Of het verschil in ongevallen en bewust toebrengen van lichamelijke schade (met de mogelijke dood tot gevolg)?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:58 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zal hem zitten in de mate van verwijtbaarheid ten aanzien van het overlijden gok ik.
Misschien een keer verder lezen dan de OP.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
"Toen ik aankwam, bliezen de ouders de aftocht"
op die trompet natuurlijk...
Verder heeft deze pedo meerdere kleuters misbruikt, als elke ouder hem hiervoor een tik verkocht heeft, tja.
Een beetje advocaat krijgt die ouders zo vrij. Hebben gehandeld in een vlaag van verstandsverbijstering, zou ik ook krijgen als een pedo met 30 jaar cel na 4 jaar weer vrij is.
Misschien is er al 'n lichtje gaan brandenquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:22 schreef Coritchando het volgende:
Ik dacht dat de kerk zo goed was in het beschermen van pedofielen?
Bepaal toch zelf waarop ik reageer... In dit geval de OP.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien een keer verder lezen dan de OP.
Ik zou jou niks doen. Want mij boeit het geen ene fuck wat een kind overkomt. Ze doen maar, al die pedoseksuelen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als ik mijn pik in jouw kind zijn reet zou doen en vervolgens hij/zij gehecht moet worden of ik heb mijn pik in jouw zijn/haar mond gedaan dan ben ik benieuwd wat jij mij zou willen doen.
Of krijg ik van jou een bos bloemen en je bankpasje mee?
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef Coritchando het volgende:
[..]
En hoeveel zitten er dan achter de tralies?quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:34 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Misschien is er al 'n lichtje gaan branden [ afbeelding ] want blijkbaar wil de kerk dat niet, of is dat 'n probleem?![]()
Ik mag hopen van niet zeg!![]()
Maar, zonder gekheid: het spreekt voor zich dat vrijwel alle christenen in godshuizen vervolging boven duistere praktijken stellen, behalve het belijden van hun geloof onder genot van de goede ambiance van kerken. Daarover kunnen wij goed meepraten. Daarnaast heeft men in kerken de afgelopen jaren veel gebeden, juist voor hen die in hun jonge jaren dit onrechtvaardige lot stond te wachten en dit uiteindelijk jammerlijk moesten ondergaan in de jaren van toen.![]()
Elders ter wereld mag er soms ook nog iemand door de mazen van 't net glippen, maar uiteindelijk loopt diegene toch 'n keertje tegen de lamp en zijn de rapen gaar voor hem of haar. Mij dunkt, na alles wat de kerk over zich heen kreeg doordat het er toentertijd vrij dik bovenop gelegd werd - niet zelden louter uit verachting voor het geloof, want bij sportverenigingen of andere instellingen lustte men er naar verluidt soms ook wel pap van - heeft met name de RK-Kerk ondertussen ruimschoots bewezen dat zij dit soort zaken uiterst serieus neemt.![]()
Kortom: eisen m.b.t. vervolging van pedo-priesters en zulks stelt het instituut zeer hoog.Eigen rechter spelen wordt ook niet bepaald op prijs gesteld en is zeer uit den boze.
De 'schuimbekkende menigte' waren in dit geval de ouders, volgens het artikel.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Is een beetje wreed. Maar met een spuitje vind ik wel acceptabel.quote:
Geen kinderen en ook geen inlevingsvermogen, blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik zou jou niks doen. Want mij boeit het geen ene fuck wat een kind overkomt. Ze doen maar, al die pedoseksuelen.Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met kinderen. Vandaar.
Ooit een vrijwillige opname bij de BAVO overwogen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik zou jou niks doen. Want mij boeit het geen ene fuck wat een kind overkomt. Ze doen maar, al die pedoseksuelen.Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met kinderen. Vandaar.
Ik heb dan ook gelukkig geen kinderen, zou wat zijn... moet ik nog gaan acteren dat ik het "ooh zo erg vind" als mijn kind misbruikt zou zijn.
Hmmm, let wel: tijd is in dit geval ook het sleutelwoord, dus houd er serieus rekening mee dat mogelijke resultaten nog jaren op zich kunnen laten wachten. Dat laatste houdt niet in dat het geen prioriteit krijgt van kerkelijke zijde omdat het nu even stil geworden is hieromtrent.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:42 schreef halfway het volgende:
[..]
En hoeveel zitten er dan achter de tralies?
jeu...quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb dan ook gelukkig geen kinderen, zou wat zijn... moet ik nog gaan acteren dat ik het "ooh zo erg vind" als mijn kind misbruikt zou zijn.
Een arts onthoofd een baby tijdens de bevalling, wordt onschuldig verklaard en werkt weer bij hetzelfde ziekenhuis. Misbruik van kinderen is sowieso verschrikkelijk en mag nimmer goedgepraat worden, maar het vermoorden van kinderen mag wel te allen tijde alleen in het geval als de dader een arts is.quote:
Ik noem 'doorgeslagen stoppen' geen eigenrichting. Dat zou het zijn als vooraf was besloten naar de kerk te gaan om deze man een lesje te leren. Dat is niet het geval. Ik denk ook niet dat het de bedoeling was van die mensen deze man dood te slaan. Beetje verkeerd uitgevallen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe begrijpelijk ook, eigenrichting is altijd
quequote:Op dinsdag 6 december 2016 19:54 schreef Begripvol het volgende:
[..]
Een arts onthoofd een baby tijdens de bevalling, wordt onschuldig verklaard en werkt weer bij hetzelfde ziekenhuis. Misbruik van kinderen is sowieso verschrikkelijk en mag nimmer goedgepraat worden, maar het vermoorden van kinderen mag wel te allen tijde alleen in het geval als de dader een arts is.
Omdat ik helemaal niks met kinderen hebquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ooit een vrijwillige opname bij de BAVO overwogen?
Zou je waarschijnlijk goed doen.
Dat is toch al heel lang duidelijk?quote:
Omdat je zegt dat je het wel best vindt, wat pedo's doen. Dat is ziek.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Omdat ik helemaal niks met kinderen heb
Like I said before, ik ben ook voor het rechtssysteem, maar ik vrees als iemand mijn kinderen zoiets aan zou doen dat er nog maar een straf kan volgen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:01 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe begrijpelijk ook, eigenrichting is altijd
Ik mag dat toch best vinden/denken? Voor zover ik weet is denken/iets ergens van vinden niet strafbaar en ook niet zozeer ziek. Het komt alleen voort vanuit het niks hebben met kinderen. Als jij ouderwets zou zijn en helemaal niks met smartphone's zou hebben, vind je het toch ook geenzins erg als ze kapot gemaakt worden? (Of dieren, noem maar een voorbeeld.)quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:37 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Omdat je zegt dat je het wel best vindt, wat pedo's doen. Dat is ziek.
Overigens ben je zelf ook ooit een keer kind geweest. Waar is het misgegaan?
Het gegeven dat jij het verkrachten van een kind vergelijkt met het stuktrappen van een smartphone zegt genoeg; there's something seriously wrong with you....quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik mag dat toch best vinden/denken? Voor zover ik weet is denken/iets ergens van vinden niet strafbaar en ook niet zozeer ziek. Het komt alleen voort vanuit het niks hebben met kinderen. Als jij ouderwets zou zijn en helemaal niks met smartphone's zou hebben, vind je het toch ook geenzins erg als ze kapot gemaakt worden? (Of dieren, noem maar een voorbeeld.)
Jij mag dat best vinden en denken. De mensen die wel enige vorm van empathie hebben mogen je er ook om uitkotsen. Je logica kent echter wel gebreken, dat ik niets met honden heb betekent niet dat ik gevoelloos zou blijven als ik een hond zie creperen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik mag dat toch best vinden/denken? Voor zover ik weet is denken/iets ergens van vinden niet strafbaar en ook niet zozeer ziek. Het komt alleen voort vanuit het niks hebben met kinderen. Als jij ouderwets zou zijn en helemaal niks met smartphone's zou hebben, vind je het toch ook geenzins erg als ze kapot gemaakt worden? (Of dieren, noem maar een voorbeeld.)
Waarom pedofiel in de TT?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-pedofiel-dood.dhtml
[ afbeelding ]
Marcelo Fabian Pecollo speelde trompet in het kerkorkest toen ouders hem herkenden en hem telijfgingen
Ouders van seksueel misbruikte kleuters hebben een Braziliaanse pedofiel zo hard geslagen dat hij er het leven bij liet. "Er is een pedofiel in de kerk en hij speelt trompet in het orkest", hadden de ouders tijdens een kerkdienst geschreeuwd, waarna ze de man te lijf gingen.
Marcelo Fabian Pecollo (42) speelde trompet in het kerkorkest. Hij probeerde nog te vluchten, maar de groep razende ouders haalde hem in en sloeg hem verrot. Eén van de ouders beukte op hem in met de trompet van de man.
In 2010 werd Pecollo tot 30 jaar cel veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen die jonger waren dan vijf. Hij kreeg echter strafvermindering en kwam in 2014 vrij.
Het incident met de ouders vond plaats op 30 oktober, de man overleed afgelopen vrijdag.
"Toen ik aankwam, bliezen de ouders de aftocht", verklaarde priester Jorge Oesterheld aan lokale media. "Hij was er heel erg aan toe. Hij belandde in een coma en overleed vrijdag".
Gebrek aan empathie is één van de symptomen van psychopathiequote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik troll niet, het boeit me serieus helemaal niets, omdat ik écht niks met kinderen heb. (En dus niet zoals jouw voorbeeld: "niks" met honden hebben, maar het wel naar vinden als er eentje crepeert...quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij mag dat best vinden en denken. De mensen die wel enige vorm van empathie hebben mogen je er ook om uitkotsen. Je logica kent echter wel gebreken, dat ik niets met honden heb betekent niet dat ik gevoelloos zou blijven als ik een hond zie creperen.
Dit besef jij ook wel, maar je geniet ervan om te trollen en daar negatieve reacties op te krijgen.
Ik heb laatst een topic hierover geopend en daar beweerden de mensen dat ik doodnormaal was en dat iedereen zulke gedachtes had als ik omschreef (dus niet beschreef).quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:18 schreef Eenskijken het volgende:
ik zeg dit niet vaak maar: jaimyluca, je bent ziek in je hoofd. laat je nakijken (serieus bedoeld).
5 zaken, 6 jaar cel per zaak, gelijktijdig uit te zitten ("concurrent sentences"), vrijgelaten na 2/3 van de straf?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:59 schreef summer2bird het volgende:
Nee, omdat je het goedkeurt wat pedo's doen met kinderen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 20:05 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal niks met kinderen heb
[..]
Dat is toch al heel lang duidelijk?Niet alleen wat kinderen betreft trouwens.
Kijk je ook even in de spiegel?quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, omdat je het goedkeurt wat pedo's doen met kinderen.
Das ziek, heel ziek.
Maar ik hoop dat dat je nu wel duidelijk is. Dat je niets met kinderen hebt prima, mag.
Ik heb niets met honden, toch keur ik seks met dieren compleet af.
Zou je ook moeten doen met pedo gedrag.
Daar gaat het om. Je opmerking is serieus ziekelijk en je vervolgens gaan verdedigen tegenover users die je nog proberen uit te leggen dat die opmerkingen niet kunnen.
Dacht nog even dat je een grapje maakte, of sarcastisch was. Of een foute vorm van humor had... Helaas, dus.
Ziek in je hoofd, morgen ff naar de dokter Jaimy.
Normaliter zijn ze er ook niet!quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
Een pedo in een kerk, je verwacht het niet.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nou nou, hartverwarmend hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik troll niet, het boeit me serieus helemaal niets, omdat ik écht niks met kinderen heb. (En dus niet zoals jouw voorbeeld: "niks" met honden hebben, maar het wel naar vinden als er eentje crepeert...Ik bedoelde écht niks met kinderen hebben in die zin.)
Vrijspraak.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:54 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het heft in eigen handen nemen is verkeerd, maar in dit geval zou ik hetzelfde doen. Ook al ben ik niet de grootste kindervriend die er rondloopt (ik heb moeite met onopgevoede brutale kinderen). Echter, 26 jaar strafvermindering?? Hoe dan??
quote:The attack took place on October 30 at the cathedral in Moron, a Buenos Aires suburb.
Haha, pedo gespot...quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk je ook even in de spiegel?
Jij vertoont ook nogal raar gedrag...
Geldquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:59 schreef summer2bird het volgende:
Hmm zou D66 op een snoepreisje naar Brazilië zijn geweest?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Maar kreeg ie dertig jaar als één straf, of is het de som van de straffen die hij voor de 5 gevallen van misbruik kreeg (en hij ze misschien "concurrent" ipv "consecutive" kon uitzitten)?quote:Op woensdag 7 december 2016 06:54 schreef Richestorags het volgende:
Voor iedereen die valt over die 30 --> 4 constructie.
In Zuid-Amerika worden vaak hele hoge straffen uitgedeeld voor de bühne maar door capaciteitsproblemen in de gevangenis worden mensen er soms snel weer uitgegooid.
Dan snap ik niet waarom ze jou nog niet afgeschoten hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Je weet dat pedofilie iets anders is dan pedoseksualiteit?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef Coritchando het volgende:
Ik val op oudere vrouwen. Ik vermoed dat dat de reden is.quote:Op woensdag 7 december 2016 07:46 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom ze jou nog niet afgeschoten hebben.
Wederom een topic wat die sneue user naar zichzelf toe probeert te trekken met haar zielige gehuilquote:
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2016 07:51 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Je weet dat pedofilie iets anders is dan pedoseksualiteit?
En je weet ook dat er een verschil is tussen ergens aan denken en het ook uitvoeren?
Hoezeer ik de ouders ook kan begrijpen, het recht in eigen hand nemen kan ik niet goedkeuren. Ook in dit geval niet, al ben ik er zeker van dat ik mezelf ook met moeite in de hand kan houden als het mijn kinderen zou overkomen.
In dit geval is er geen sprake van een voortijdige vrijlating of strafvermindering,quote:Op woensdag 7 december 2016 06:54 schreef Richestorags het volgende:
Voor iedereen die valt over die 30 --> 4 constructie.
In Zuid-Amerika worden vaak hele hoge straffen uitgedeeld voor de bühne maar door capaciteitsproblemen in de gevangenis worden mensen er soms snel weer uitgegooid.
Nou, nee. Meer dat we het idee hadden dat je veel dingen zegt voor negatieve aandacht. Verder spoor je natuurlijk totaal niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:56 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb laatst een topic hierover geopend en daar beweerden de mensen dat ik doodnormaal was en dat iedereen zulke gedachtes had als ik omschreef (dus niet beschreef).
Je bent zelf een kind geweestquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Wel als die smartphones gevoel hadden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:48 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Waarom doe je mee aan een trollendans?quote:Op woensdag 7 december 2016 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent zelf een kind geweestJe zou bijna denken dat jou zoiets moet zijn overkomen om zo verknipt te zijn geworden.
En nog liegen ook.quote:Op woensdag 7 december 2016 08:06 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Ik val op oudere vrouwen. Ik vermoed dat dat de reden is.
Jij maakt een foute aanname... Ik keur het absoluut niet goed, ik zei alleen dat het mij niets doet, oftewel: ze doen maar. Dat betekent niet dat ik het goedkeur, dus je aanname wat dat betreft is fout. Ligt dus niet aan mij.quote:Op dinsdag 6 december 2016 23:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, omdat je het goedkeurt wat pedo's doen met kinderen.
Das ziek, heel ziek.
Maar ik hoop dat dat je nu wel duidelijk is. Dat je niets met kinderen hebt prima, mag.
Ik heb niets met honden, toch keur ik seks met dieren compleet af.
Zou je ook moeten doen met pedo gedrag.
Daar gaat het om. Je opmerking is serieus ziekelijk en je vervolgens gaan verdedigen tegenover users die je nog proberen uit te leggen dat die opmerkingen niet kunnen.
Dacht nog even dat je een grapje maakte, of sarcastisch was. Of een foute vorm van humor had... Helaas, dus.
Ziek in je hoofd, morgen ff naar de dokter Jaimy.
Écht écht? Of maar een beetje echt?quote:Op dinsdag 6 december 2016 22:51 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik troll niet, het boeit me serieus helemaal niets, omdat ik écht niks met kinderen heb. (En dus niet zoals jouw voorbeeld: "niks" met honden hebben, maar het wel naar vinden als er eentje crepeert...Ik bedoelde écht niks met kinderen hebben in die zin.)
Ik heb er niet zo'n haat voor als de meeste mensen nee. Mag toch?quote:Op woensdag 7 december 2016 07:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dus wel een dingetje met pedofielen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2016 11:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n haat voor als de meeste mensen nee. Mag toch?
Het zijn nog altijd gewoon mensen, die wellicht vroeger zelf misbruikt zijn. Of die al heel lang worstelen/hebben geworsteld met die gevoelens. (Ik ken er een paar via oa social media.) Absoluut niet nodig "om alle pedofielen af te schieten". Pedofielen hebben nml nog niks gedaan, zo wel dan praat je over pedo[s]seksuelen[/i], maar ook die groep hoeft niet afgeschoten te worden.Dus nu even kort en bondig. Het zou je wel iets doen als je een (onschuldige) pedofiel kapot zou zien gaan, maar het doet je helemaal niets als je een onschuldig kindje kapot zou zien gaan. Klopt dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, wij zijn gek hier.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:19 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij maakt een foute aanname... Ik keur het absoluut niet goed, ik zei alleen dat het mij niets doet, oftewel: ze doen maar. Dat betekent niet dat ik het goedkeur, dus je aanname wat dat betreft is fout. Ligt dus niet aan mij.
Een schuldige pedofiel bestaat niet. Heb ik net uitgelegd.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dus nu even kort en bondig. Het zou je wel iets doen als je een (onschuldige) pedofiel kapot zou zien gaan, maar het doet je helemaal niets als je een onschuldig kindje kapot zou zien gaan. Klopt dit?
Als jij die aanname maakt: ja.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2016 11:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n haat voor als de meeste mensen nee. Mag toch?
Het zijn nog altijd gewoon mensen, die wellicht vroeger zelf misbruikt zijn. Of die al heel lang worstelen/hebben geworsteld met die gevoelens. (Ik ken er een paar via oa social media.) Absoluut niet nodig "om alle pedofielen af te schieten". Pedofielen hebben nml nog niks gedaan, zo wel dan praat je over pedoseksuelen, maar ook die groep hoeft niet afgeschoten te worden.Het kan je niks schelen wat er met kinderen gebeurd omdat je er niets mee hebt. Sure, mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan je echter wel schelen wat er met pedofielen gebeurd. Dan kunnen we dus concluderen dat je wel "iets hebt" met pedofielen. Toch?
En wat kan jou het nou schelen dat die pedofielen vroeger misbruikt zijn? Toen waren het toch nog kinderen.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:08 schreef vigen98 het volgende:
Dus wacht, je krijgt 30 jaar celstraf maar komt er al na 4 jaar uit? En dan klagen mensen over onze systeem
Lees het topic anders nog even door.quote:Op dinsdag 6 december 2016 21:23 schreef Eenskijken het volgende:
hoe krijg je in godsnaam 26 jaar strafvermindering, jezus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |