Precies gewoon direct 4 jaar geven.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Veroordeeld tot 30 jaar en dan strafvermindering waardoor hij na 4 jaar buiten staat. Dan lok je als overheid dit soort taferelen uit.
240 uur schoffelen, met aftrek van voorarrest 5000 euro schadevergoeding meegeven omdat ie te lang heeft moeten zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:43 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Precies gewoon direct 4 jaar geven.
quote:
quote:In 2010 werd Pecollo tot 30 jaar cel veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen die jonger waren dan vijf. Hij kreeg echter strafvermindering en kwam in 2014 vrij.
4 jaarquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Veroordeeld tot 30 jaar en dan strafvermindering waardoor hij na 4 jaar buiten staat. Dan lok je als overheid dit soort taferelen uit.
Viel mij ook al opquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:57 schreef 2dope het volgende:
Die trompet en dat orkest hebben wel een bijzonder prominente rol in dit hele verhaal.
Die trompettist heeft zijn trompet ook dan wel op heel verkeerde manier gebruikt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:57 schreef 2dope het volgende:
Die trompet en dat orkest hebben wel een bijzonder prominente rol in dit hele verhaal.
Pleeg een moord in Nederland en je zult het ervaren.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:59 schreef summer2bird het volgende:
Hoe de fuck krijg je 26 jaar strafvermindering.
Mee eens.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Alsof de schuimbekkende menigte zich een afgewogen oordeel vormt over het rechtssysteem en de strafmaat. Die doen dat net zo min als jij, gewoon primitieven die hun agressie kwijt moeten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:40 schreef vincenzo78 het volgende:
In dat soort landen willen envelopjes geld wel eens helpenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:59 schreef summer2bird het volgende:
En dat dacht ik dat het in Nederland soepel ging....quote:In 2010 werd Pecollo tot 30 jaar cel veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen die jonger waren dan vijf. Hij kreeg echter strafvermindering en kwam in 2014 vrij.
Tja, en wie verkocht de fatale klap?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsof de schuimbekkende menigte zich een afgewogen oordeel vormt over het rechtssysteem en de strafmaat. Die doen dat net zo min als jij, gewoon primitieven die hun agressie kwijt moeten.
Wat is er afgewogen aan van 30 naar 4 jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alsof de schuimbekkende menigte zich een afgewogen oordeel vormt over het rechtssysteem en de strafmaat. Die doen dat net zo min als jij, gewoon primitieven die hun agressie kwijt moeten.
Maar die verdienen natuurlijk ook strafvermindering.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, deze ouders draaien nu ook de bak in. Heel fijn voor die kinderen!
Dat mag ik hopen van wel ja! Kindermisbruik of niet, je mag niet voor eigen rechter spelen, je mag niemand vermoorden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Hexagon het volgende:
Nee. Moord is wel ff iets erger dan kindermisbruik.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Maar die verdienen natuurlijk ook strafvermindering.
Dit was geen moord, eerder doodslag. De persoon die de genadeklap heeft uitgedeeld dan, wordt misschien nog lastig bepalen. De omstandigheden tellen ook mee, dus ik denk zeker dat ze strafvermindering zullen krijgen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee. Moord is wel ff iets erger dan kindermisbruik.
Dit is moord...quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:28 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dit was geen moord, eerder doodslag. De persoon die de genadeklap heeft uitgedeeld dan, wordt misschien nog lastig bepalen. De omstandigheden tellen ook mee, dus ik denk zeker dat ze strafvermindering zullen krijgen.
Dat is dan knap dom van die ouders ja.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Hexagon het volgende:
Van 30 jaar naar 4 jaar, wtf.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef slashdotter3 het volgende:
In 2010 werd Pecollo tot 30 jaar cel veroordeeld voor het misbruiken van vijf kinderen die jonger waren dan vijf. Hij kreeg echter strafvermindering en kwam in 2014 vrij.
Ik moest hier toch om lachenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:39 schreef FANN het volgende:
Het mág niet.... maar ik kan me er wel iets bij voorstellen als je peuter anaal is uitgewoond
quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:31 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nee, moord is met voorbedachte rade. Dit was impulsief.
Haha goeiequote:Op dinsdag 6 december 2016 13:22 schreef Coritchando het volgende:
Ik dacht dat de kerk zo goed was in het beschermen van pedofielen?
Als ik mijn pik in jouw kind zijn reet zou doen en vervolgens hij/zij gehecht moet worden of ik heb mijn pik in jouw zijn/haar mond gedaan dan ben ik benieuwd wat jij mij zou willen doen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Nee. Moord is wel ff iets erger dan kindermisbruik.
Nee. Nee. En nog eens Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Moord is wel ff iets erger dan kindermisbruik.
quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Nee. Nee. En nog eens Nee.
Elke pedofiel zou gewoon afgeschoten moeten worden, probleem opgelost.
Moord houdt in dat je het van te voren hebt gepland en dus ook handelingen hebt voorbereid om iemand leven te beëindigen en dat dan ook ten uitvoer te brengen.quote:
Iemand gevangen houden kost geld, en daar hebben ze in Brazilië niet zoveel van.quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:59 schreef summer2bird het volgende:
En ook hun moeders afschieten want dan kunnen ze geen nieuwe pedo's op de wereld zetten.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:39 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Nee. Nee. En nog eens Nee.
Elke pedofiel zou gewoon afgeschoten moeten worden, probleem opgelost.
Werkt in Brazilië anders dan hier.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Moord houdt in dat je het van te voren hebt gepland en dus ook handelingen hebt voorbereid om iemand leven te beëindigen en dat dan ook ten uitvoer te brengen.
Ben benieuwd hoeveel het kost om meerdere ouders gevangen te houden.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Iemand gevangen houden kost geld, en daar hebben ze in Brazilië niet zoveel van.
Juridisch gezien? Waag het te betwijfelen. Er zal toch wel een verschil zijn tussen moord en doodslag.quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Werkt in Brazilië anders dan hier.
De priester was er in eerste instantie ook vandoor gegaan toen er geroepen werd dat er een pedo in de kerk aanwezig was?quote:Op dinsdag 6 december 2016 12:36 schreef slashdotter3 het volgende:
"Toen ik aankwam, bliezen de ouders de aftocht", verklaarde priester Jorge Oesterheld aan lokale media. "Hij was er heel erg aan toe. Hij belandde in een coma en overleed vrijdag".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |