Volgens mij heeft de Nederlandse media gewoon laten zien dat Trump die betreffende staten heeft gewonnen hoor.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:54 schreef Homey het volgende:
Bewijs: http://fortune.com/2016/1(...)nsylvania-wisconsin/
de hertelling levert tot nu juist meer stemmen op voor Trump, terwijl de media hier zat te blaten (over BNW gesproken) dat Trump zogenaamd gefraudeerd zou hebben. Blijkt het gewoon Hillary te zijn. Waarom Jill Stein toch die hertelling wilde? Simpel, ze wilde ff dik cashen en nog haar laatste 15 minutes of fame krijgen. Wel, dat is gelukt, ze heeft miljoenen binnengeharkt en die hertellingen zijn 1 grote flop.
Dat Trump meer stemmen krijgt hoor je uiteraard niet in de Nederlandse media. Eerst met veel bombarie claimen dat Trump heeft gefraudeerd, het omgekeerde blijkt het geval....en je hoort er niets meer over.
In welke media stond met zoveel bombarie dat er gefraudeerd is? En dat die fraude van Trump zelf afkomstig zou zijn?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:54 schreef Homey het volgende:
Dat Trump meer stemmen krijgt hoor je uiteraard niet in de Nederlandse media. Eerst met veel bombarie claimen dat Trump heeft gefraudeerd, het omgekeerde blijkt het geval....en je hoort er niets meer over.
Met dat laatste ben ik het met je eens. Je opmerking over fraude door Clinton snap ik echter nog steeds niet helemaal misschien.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:55 schreef Homey het volgende:
Trouwens, ben geen fan van Trump, vindt het een narcistische ego van heb ik jou daar. Maar met Clinton heb ik ook niks. Neutraal dus. Ergerde me alleen aan de zwaar misleidende en gekleurde berichtgeving over Amerika in de Nederlandse media.
De Fabeltjeskrant.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
In welke media stond met zoveel bombarie dat er gefraudeerd is? En dat die fraude van Trump zelf afkomstig zou zijn?
Uit dat bericht blijkt dat Trump het gat met Clinton in de betreffende staat met 146 stemmen heeft vergroot. En jij denkt daar doodleuk uit te kunnen concluderen dat er sprake is van fraude en dat Trump in werkelijkheid de popular vote heeft gewonnen?quote:Op woensdag 7 december 2016 21:54 schreef Homey het volgende:
Bewijs: http://fortune.com/2016/1(...)nsylvania-wisconsin/
de hertelling levert tot nu juist meer stemmen op voor Trump, terwijl de media hier zat te blaten (over BNW gesproken) dat Trump zogenaamd gefraudeerd zou hebben. Blijkt het gewoon Hillary te zijn. Waarom Jill Stein toch die hertelling wilde? Simpel, ze wilde ff dik cashen en nog haar laatste 15 minutes of fame krijgen. Wel, dat is gelukt, ze heeft miljoenen binnengeharkt en die hertellingen zijn 1 grote flop.
Geen. Wel meldden onze media dat Stein aanstuurde op een hertelling.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:57 schreef Ringo het volgende:
[..]
In welke media stond met zoveel bombarie dat er gefraudeerd is? En dat die fraude van Trump zelf afkomstig zou zijn?
Volgens mij heb je het nog zwaar met het verlies van Clinton. Dat worden nog 4 zware jaren ben ik bang. Sterkte!quote:Op woensdag 7 december 2016 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon iets roepen over fraude en de leugenachtige media en dan denken dat je een punt hebt.
De overwinning van Trump heeft imbecielen zoals Homey het idee gegeven dat hun ongefundeerde gezwam geldt als legitieme argumentatie.
Och, ik woon niet in dat land. Het is vooral sneu voor al die armoedzaaiers die denken dat Trump daadwerkelijk iets kan/gaat doen aan hun ellende.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Homey het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nog zwaar met het verlies van Clinton. Dat worden nog 4 zware jaren ben ik bang. Sterkte!
Het was natuurlijk ook niet echt een heel snugger verhaal van je.quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Homey het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het nog zwaar met het verlies van Clinton. Dat worden nog 4 zware jaren ben ik bang. Sterkte!
quote:Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Homey het volgende:
[..]
De eerste president die zijn verkiezingsbeloftes gaat waar makenquote:
Want het geld gaat ergens anders heen dan? Tot nu toe komt hij zijn beloftes niet na, de regering wordt gevuld met mensen waar hij juist tegen was. Carrier verscheept 1300 banen naar mexico en gaat de rest van de geredde banen automatiseren.quote:Op donderdag 8 december 2016 00:47 schreef Nintex het volgende:
[..]
De eerste president die zijn verkiezingsbeloftes gaat waar maken![]()
![]()
Dat zou op jaar basis zoveel geld schelen dan het geen donder meer uitmaakt wat hij voor de rest met de economie doet.
Rustig maar. Hier een kopjequote:Op donderdag 8 december 2016 01:32 schreef Tweek het volgende:
[..]
Want het geld gaat ergens anders heen dan? Tot nu toe komt hij zijn beloftes niet na, de regering wordt gevuld met mensen waar hij juist tegen was. Carrier verscheept 1300 banen naar mexico en gaat de rest van de geredde banen automatiseren.
Het meerendeel haat homo's, geloofd niet in klimaat verandering, wil creationisme een serieus onderdeel van onderwijs maken etc. Veel zijn miljardairs. Hoe is dat "draining the swamp"?quote:Op donderdag 8 december 2016 01:45 schreef Peace99 het volgende:
[..]
Rustig maar. Hier een kopje![]()
Naar mijn mening kiest Trump nog steeds interessante combi's van mensen![]()
Ben kritisch maar niet TE voorbarig![]()
We hebben nl. nog een kleine 7 weken te gaan voor dat hij IETS kan en dan alleen nog maar kan starten
Woon je in America? wacht effe voordat je naar Ned. komt want heb een serieus vermoeden dat ook dat helemaal gaat meevallen zolang Trump in leven mag blijven.quote:
Geloof daar ook niet zo inquote:
Dacht niet dat Trump DAAR mee bezig isquote:Op donderdag 8 december 2016 01:52 schreef Tweek het volgende:
wil creationisme een serieus onderdeel van onderwijs maken
quote:Op donderdag 8 december 2016 01:52 schreef Tweek het volgende:
Veel zijn miljardairs. Hoe is dat "draining the swamp"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ietwat gedraind kan worden.
Advies:wikileaks!
Is waarschijnlijk aan dovemans oren maar oke, heb wederom mijn kleine bijdrage aan een betere wereld proberen te gegeven
[ Bericht 0% gewijzigd door Peace99 op 08-12-2016 02:39:02 ]
De VP denkt dat je homo's kan omvormen to hetero's. Hij heeft die mening niet omdat hij homo's normaal vind.quote:Op donderdag 8 december 2016 02:29 schreef Peace99 het volgende:
[..]
[quote]Woon je in America? wacht effe voordat je naar Ned. komt want heb een serieus vermoeden dat ook dat helemaal gaat meevallen zolang Trump in leven mag blijven.
WAT??!!! Waar heb je het over, klimaat verandering is een feit, of geloof je ook niet in zwarte kracht?quote:Geloof daar ook niet zo inDe positie v/d draaias van de aarde wijzigt ook dus wijzigt dan het klimaat per werelddeel. Wil zeker wel dat er op een slimme manier (vooral zon)energie gewonnen word. Wil geen onbalans/gaten die destructie zoals in Groningen etc. brengt.
Jawel, dino's zijn leugens en de wereld bestaat maar 6000 jaar, de onderwijs minister onderschijfd het.quote:Dacht niet dat Trump DAAR mee bezig is
quote:Clintons waren zowat failliet. Grijpen dan wellicht alles aan wat geld oplevert.
Trump e.c. is door zijn geld wellicht wat minder manipuleerbaar waardoor de swampClinton heeft verloren, die doet er niet meer toe. Alleen nog Trump. Je hebt de wereld weer een stuk slechter gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ietwat gedraind kan worden.
Advies:wikileaks!
Is waarschijnlijk aan dovemans oren maar oke, heb wederom mijn kleine bijdrage aan een betere wereld proberen te gegeven
[/quote]
[/quote]quote:Op donderdag 8 december 2016 02:48 schreef Tweek het volgende:
[..]
De VP denkt dat je homo's kan omvormen to hetero's. Hij heeft die mening niet omdat hij homo's normaal vind.
[..]
[..]
WAT??!!! Waar heb je het over, klimaat verandering is een feit, of geloof je ook niet in zwarte kracht?
[..]
[..]
Jawel, dino's zijn leugens en de wereld bestaat maar 6000 jaar, de onderwijs minister onderschijfd het.
[..]
[..]
Clinton heeft verloren, die doet er niet meer toe. Alleen nog Trump. Je hebt de wereld weer een stuk slechter gemaakt.
twitter:ABC twitterde op donderdag 08-12-2016 om 06:24:03Leonardo DiCaprio, President-elect Donald Trump meet at Trump Tower to discuss how green jobs can boost the economy… https://t.co/ny3sbjB2Cn reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |