SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee, die anderequote:
Niet cordless? Oldschool autoerotic asphyxiation?quote:
Hoe kun je nou aan een cordless toestel hangen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niet cordless? Oldschool autoerotic asphyxiation?
Ja dat kan dus nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe kun je nou aan een cordless toestel hangen?
Had je je niet even af kunnen melden?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn excuus voor het niet draaien, ik had helaas andere belangrijkere dingen die voor gingen.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je je niet even af kunnen melden?
ToT heeft heel de tijd vol smart op je zitten wachten.
Ik kom net bnnenvallen...quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:26 schreef Melting het volgende:
Zo meteen maar eens lekker mijn bed in duiken.
Ben best moe, en zal dus waarschijnlijk heerlijk slapen.
Goede avond.quote:
Zat/zit de Beach Boys met Pet Sound op NL 3 te kijken/te beluisteren, nadat GTA niet op kwam dagen...quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:26 schreef Melting het volgende:
Zo meteen maar eens lekker mijn bed in duiken.
Ben best moe, en zal dus waarschijnlijk heerlijk slapen.
Ik ook, blijk ik net te laat te zijnquote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:31 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren en wellicht tot de volgende keer.
Fijne nacht allemaal.
Bedankt en slaap lekker!quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:31 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren en wellicht tot de volgende keer.
Fijne nacht allemaal.
Nu is je hele dag naar de vaantjes.quote:
Het is de schuld van de R....... het voetbalquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
Gtaboy moest de zoveelste nederlaag van PEC verwerken. Goedenavond, trouwens
De R?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is de schuld van de R....... het voetbal
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De R?Je bedoelt de letter R in de maand?
Dacht er niet aan, lekker dom weer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je je niet even af kunnen melden?![]()
ToT heeft heel de tijd vol smart op je zitten wachten.
Een van de meest bekende FOK! memesquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De R?Je bedoelt de letter R in de maand?
* knokkels geeft de schuld aan de Rabobankquote:
Die heb ik dan kennelijk gemist.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een van de meest bekende FOK! memes
Ahquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels geeft de schuld aan de Rabobank
waarom jij nie tdanquote:Op zondag 4 december 2016 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Maar er draait dus niemand meer, zie ik
Een nieuw koffiezetappaRaatquote:Op zondag 4 december 2016 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hep ju lippuhstift gekreguh fan Sinneklas?
Gewoon voor filterkoffiequote:Op zondag 4 december 2016 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerste levensbehoefte, dus een uitstekend cadeau...
Ik zal zo snel als mogelijk weer een show samenstellen. Vanmiddag moet ik weg. Op korte termijn ga ik deel 2 van N doen.quote:
Wat een nare harteloze man, die Sinterklaas.quote:Op zondag 4 december 2016 11:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph heeft wel wat gehad: chocoladeletters en een bierpakket. Sint heeft mij overgeslagen
het is niet eerlijkquote:Op zondag 4 december 2016 13:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat een nare harteloze man, die Sinterklaas.Jou een beetje overslaan.
Als je je vanavond om 20.25 uur hier meldt, dan rooster ik je ter plekke in...quote:Op zondag 4 december 2016 15:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als niemand vanavond gaat, wil ik graag even een goedmaakshowtje doen. Deze keer zal ik het niet vergeten!
20:30-22:30 als het kan!
Merci/Grazie/bedankt!
Prima.quote:Op zondag 4 december 2016 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je vanavond om 20.25 uur hier meldt, dan rooster ik je ter plekke in...
Hold on, komt eraanquote:Op zondag 4 december 2016 15:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
Als niemand vanavond gaat, wil ik graag even een goedmaakshowtje doen. Deze keer zal ik het niet vergeten!
20:30-22:30 als het kan!
Merci/Grazie/bedankt!
kwartier van te voren is het tochquote:Op zondag 4 december 2016 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je vanavond om 20.25 uur hier meldt, dan rooster ik je ter plekke in...
kwam die niet?quote:Op zondag 4 december 2016 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar na gisteren neem ik het risico niet...
Nope, Melting heeft de boel opgevangen. GTA had belangrijkere dingen, maar dat wist de rest niet...quote:
quote:Programma van vandaag
20:30 - 22:30 DJ Gtaboy - De Grote Gta Goedmaakshow
quote:Op zondag 4 december 2016 16:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Deze uitzending mogen er verzoekjes, dus komt u maar vast door! De Goedheiligman zal regelen dat het wordt gedraaid!
aightquote:Op zondag 4 december 2016 16:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.Toevallig van een koningin?
Moet hier ook nodig gebeuren. Sinds ik draai op Radio 49 is hier een soort klein Manhattan ontstaan.quote:Op zondag 4 december 2016 18:53 schreef tailfox het volgende:
Ik ben nog steeds mijn hok aan het uitmesten
4 vuilniszakken al wegquote:Op zondag 4 december 2016 18:56 schreef Elfletterig het volgende:
I'm
[..]
Moet hier ook nodig gebeuren. Sinds ik draai op Radio 49 is hier een soort klein Manhattan ontstaan.
Met als afsluiter Flappie?quote:Op zondag 4 december 2016 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
De afmaak-show kan trouwens ook nog
Met allemaal nummers over moord, dood en verderf.
quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
ONZ / Maak hier een rap over Fok of een user.
Homijn rijmt op Romeinquote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
ONZ / Maak hier een rap over Fok of een user.
Ik vind het een leuk gedicht,quote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Homijn rijmt op Romein
Het is een ander soort mens in een andere plaats
Hij heeft een avatar met daarop Sinterklaas
Tenminste dat leek erop
Nu gaat de avatar op de schop
Niet doordrammen als een doordramster
Het is Sinterklaas als een Hamster!
Ach ja, iedereen maakt wel eens een fout,quote:Op zondag 4 december 2016 20:25 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk gedicht,
maar toch nog even dit bericht:
het is geen avatar, maar en UI.
Konijnen zijn leuk, hamsters zijn lui.
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef ToT het volgende:
Radio49 DJ Gtaboy één nul zeven,
Tijdens de grote Gta goedmaak show draait hij weer even!
Dat zal de boel hier weer lekker op laten leven!
Dat de vorige show niet door ging, zullen we maar geen neuk meer om geven.
De stevige dreunen in deze show zullen je speakers doen beven.
Of klinkt dat weer iets te overdreven?
Kutgedicht, ik ga er snel een eind aan weven!
Die mag ik totaal niet. Bah.quote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denkt Lil Kleine ook over zijn eigen teksten...
Het gedicht had nog één regel langer kunnen gedijen, door een eind aan te breien.quote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef ToT het volgende:
Radio49 DJ Gtaboy één nul zeven,
Tijdens de grote Gta goedmaak show draait hij weer even!
Dat zal de boel hier weer lekker op laten leven!
Dat de vorige show niet door ging, zullen we maar geen neuk meer om geven.
De stevige dreunen in deze show zullen je speakers doen beven.
Of klinkt dat weer iets te overdreven?
Kutgedicht, ik ga er snel een eind aan weven!
Hehehe zat ik ook aan te denken!quote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Homijn het volgende:
[..]
Het gedicht had nog één regel langer kunnen gedijen, door een eind aan te breien.
Maar denk even aan het geluid, voor de buren.quote:Op zondag 4 december 2016 20:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je kunt het ook nog rekken met uren
Door erop verder te borduren
Ja, dat zijn van die kwaaien...quote:Op zondag 4 december 2016 20:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maar denk even aan het geluid, voor de buren.
Ik heb gelukkig geen buren,quote:Op zondag 4 december 2016 20:38 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die kwaaien...
Ik klaag toch ook niet als ze luidruchtig naaien?
Mooi gesproken, al is sinterklaasgedicht wel één woordquote:Op zondag 4 december 2016 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Een Sinterklaas gedicht is een woordenrijm met een zekere metriek,
Niet altijd maar rijmschema AA, BB, dat is te generiek,
De kunst is om niet alleen maar woorden te laten rijmen,
Of zinnen zonder inhoud aan elkaar te lijmen,
Mijd deze standaarden voor de beste semantiek.
Ik had eerst alleen 'gedicht', maar dat was niet ladingdekkend.quote:Op zondag 4 december 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi gesproken, al is sinterklaasgedicht wel één woord
Ik heb ooit eens een sonnet voor een falende NWS-mod geschreven. De betreffende mod was nogal arrogant en wilde alleen nog haiku's en sonnetten in behandeling nemen. Goed, dan verpakken we de (oprechte gemeende) klacht gewoon als sonnet.
Het is je vergevenquote:Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had eerst alleen 'gedicht', maar dat was niet ladingdekkend.
'Sinterklaas' heb ik er later pas bij geplakt. Helaas in de haast zonder spatie...
Hele gezellig sinterklaasavond gehad gisteren en vandaag een bezoekje aan Muis en Lucky gebrachtquote:
Gisteren was op Nederland 3 een docu over de Beach Boys. Daar begonnen ze ook al over de akkoorden van God Only Knows. Heerlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
Welk een plaat![]()
Ik heb de akkoorden van dit nummer ooit eens goed bestudeerd. En daar heb ik tot op de dag van vandaag plezier van als het gaat om songwriten of tracks re-arrangeren voor remixes. Prachtige akkoordenprogressies in dit nummer.
Eet smakelijkquote:Op zondag 4 december 2016 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Hele gezellig sinterklaasavond gehad gisteren en vandaag een bezoekje aan Muis en Lucky gebracht
terugreis met de trein was rampzalig maar ik zit nu lekker aan een stokbroodje
Kabouter van ruim 2 heeft geholpen pakjes uitdelen, die is voor mama, néé niet voor jou omaquote:Op zondag 4 december 2016 21:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Vanmiddag ook Sinterklaas gevierd, bij m'n broer thuis. Het oudste neefje is 8 en weet inmiddels hoe de vork in de steel zit; toch zie je hem nog helemaal in het verhaal opgaan zo gauw Sinterklaas eenmaal in de woonkamer is. De jongste is net 6 en gelooft nog volop.
Het blijft toch leuk om te zienquote:Op zondag 4 december 2016 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Kabouter van ruim 2 heeft geholpen pakjes uitdelen, die is voor mama, néé niet voor jou oma
Daarom hadden wij geen sint en piet, dat kan altijd nogquote:Op zondag 4 december 2016 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het blijft toch leuk om te zien
Bij mijn broer thuis waren ook de kinderen van zijn zwager. De jongste is net 2 en die vond de Zwarte Pieten zo eng dat hij het op een huilen zette. Hij werd pas weer vrolijk nadat Sinterklaas en Zwarte Pieten waren vertrokken.
Een man van een nichtje van me speelt regelmatig Sinterklaas en kan dat ook echt goed. Hij heeft het ook jaren gedaan bij de intocht in het dorp waar ik vandaan kom. Vanmiddag zei 'Sinterklaas' tegen mij dat hij zich nog goed herinnert dat ik vroeger ook heel bang was en niet bij hem durfde te komen. De fantast... hij is maar 10 jaar ouder dan ikquote:Op zondag 4 december 2016 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Daarom hadden wij geen sint en piet, dat kan altijd nog
quote:Op zondag 4 december 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een man van een nichtje van me speelt regelmatig Sinterklaas en kan dat ook echt goed. Hij heeft het ook jaren gedaan bij de intocht in het dorp waar ik vandaan kom. Vanmiddag zei 'Sinterklaas' tegen mij dat hij zich nog goed herinnert dat ik vroeger ook heel bang was en niet bij hem durfde te komen. De fantast... hij is maar 10 jaar ouder dan ik
Hitje in opkomst!quote:Op zondag 4 december 2016 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, heeft potentie om populair te worden bij een breed publiek.
Ik had er eerder nog wel een neusje voor, maar dit jaar - uitgerekend het jaar waarin ik voor R49 ben gaan draaien - is het een drama. Zo staat er deze week een band op #1 in Nederland die ik al jaren geleden in mijn jaarlijst had; Clean Bandit. Maar ik vind dat nieuwe nummer van ze nogal ruk, vanwege die schreeuwlelijk van een Sean Paul die er de hele tijd doorheen zit.quote:
je nummer van kisses back komt in de lente in de top 100quote:Op zondag 4 december 2016 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had er eerder nog wel een neusje voor, maar dit jaar - uitgerekend het jaar waarin ik voor R49 ben gaan draaien - is het een drama. Zo staat er deze week een band op #1 in Nederland die ik al jaren geleden in mijn jaarlijst had; Clean Bandit. Maar ik vind dat nieuwe nummer van ze nogal ruk, vanwege die schreeuwlelijk van een Sean Paul die er de hele tijd doorheen zit.
Inmiddels een vaste waarde in de Top 2000 is Take Me To Church van Hozier. Die stond in de Top 10 van mijn jaarlijst van 2013; het nummer werd pas in 2014 een grote hit in Nederland.
Ik hoop er nog steeds op. Ik mag doof zijn, maar ik hoor dat nummer toch echt HIT, HIT, HIT schreeuwenquote:Op zondag 4 december 2016 21:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
je nummer van kisses back komt in de lente in de top 100
helemaal klaar. Resultaat mag er wezenquote:Op zondag 4 december 2016 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop er nog steeds op. Ik mag doof zijn, maar ik hoor dat nummer toch echt HIT, HIT, HIT schreeuwen
Hoe is het met je hok uitmesten, trouwens?
Ik moet de komende dagen ook bezig. Alle cd's waarvan ik de laatste tijd nummers heb gegrabt en die ik nu verder niet meer nodig heb, moeten achter in de kast. Nu staat de vloer hier helemaal vol. Regelmatig stoot ik een stapel om.quote:Op zondag 4 december 2016 21:26 schreef tailfox het volgende:
[..]
helemaal klaar. Resultaat mag er wezen
pics van de schadequote:Op zondag 4 december 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet de komende dagen ook bezig. Alle cd's waarvan ik de laatste tijd nummers heb gegrabt en die ik nu verder niet meer nodig heb, moeten achter in de kast. Nu staat de vloer hier helemaal vol. Regelmatig stoot ik een stapel om.
De schade wordt nog veel erger als vandaag of morgen de cd-rekken van de muren naar beneden komen. De rekken zitten stevig vastgeschroefd, maar het houtwerk aan de achterkant van de rekken begint los te laten. Dus dat belooft nog wat. Uiteraard gaat dat een keertje 's nachts om 05:00 uur gebeuren of zoquote:
als je net slaapt.quote:Op zondag 4 december 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De schade wordt nog veel erger als vandaag of morgen de cd-rekken van de muren naar beneden komen. De rekken zitten stevig vastgeschroefd, maar het houtwerk aan de achterkant van de rekken begint los te laten. Dus dat belooft nog wat. Uiteraard gaat dat een keertje 's nachts om 05:00 uur gebeuren of zo
Ze deden 'm afgelopen maandag in Tilburg uiteraard ook. Echt zo'n onvermijdelijk nummer bij optredens.quote:
Ach, ooit was het the Bomfunk MC'squote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Paul de Leeuw werd even wreed verstoord door Metallica.
Gup heeft wel een raar soort voorliefde voor Metallica ontwikkeld sinds de laatste reboot...
quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ooit was het the Bomfunk MC's
Gup z'n muzieksmaak is inderdaad niet geweldig. Volgens mij gewoon een teken dat er vaker DJ's moeten draaien
to do.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gup z'n muzieksmaak is inderdaad niet geweldig. Volgens mij gewoon een teken dat er vaker DJ's moeten draaien
Dat laatste sowieso.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ik wil een app voor windowsquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
to do.
Gup2 gemaakt worden van de ground up.
Website Radio49 compleet vernieuwd maken.
R49 app maken Ios
R49 app maken andriod
Dan hebben we die problemen niet meer met connectivety
Verder meer shows
Ik zou Gup onderaan de prioriteitenlijst zetten. Radio 49 draait niet om Gup. Er is niks unieks of bijzonders aan Gup. Ik zou de aandacht eerst richten op een betere website én op het betrekken van meer mensen bij Radio 49.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
to do.
R49 app maken Ios
R49 app maken andriod
Verder meer shows
niet nodig ?quote:
app voor windows kan ik zo doen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil een app voor windows![]()
en anders een andere mobiel
Ik heb nog steeds niks kunnen bedenken. Misschien iets leuks van Keane, voor de verandering? (Let op: er staat Keane, niet Kane).quote:
klopt nu gup het doet is al prima. Ik wil het liefst eerst een app maken. Want dan beter berijkbaar.quote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou Gup onderaan de prioriteitenlijst zetten. Radio 49 draait niet om Gup. Er is niks unieks of bijzonders aan Gup. Ik zou de aandacht eerst richten op een betere website én op het betrekken van meer mensen bij Radio 49.
Zolang er nog hele dagen zonder ook maar één uitzending zijn, is er genoeg ruimte voor nieuwe DJ's. Je moet er bij Radio 49 alleen wel tegen kunnen, dat je soms maar 2-3 luisteraars hebt. Als je meteen een miljoenenpubliek verwacht, zit je verkeerdquote:
lijkt me een prima planquote:Op zondag 4 december 2016 22:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
app voor windows kan ik zo doen.
No problem. Maar wil wel green light krijgen. (Bedoel als ik het slecht doe haal ik hem gewoon weer ofline)
Beter 3 mensen die luisteren en enthousiast zijn dan 10 mensen die helemaal niet luisteren maar wel aanwezig zijnquote:Op zondag 4 december 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang er nog hele dagen zonder ook maar één uitzending zijn, is er genoeg ruimte voor nieuwe DJ's. Je moet er bij Radio 49 alleen wel tegen kunnen, dat je soms maar 2-3 luisteraars hebt. Als je meteen een miljoenenpubliek verwacht, zit je verkeerd
klopt.quote:Op zondag 4 december 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang er nog hele dagen zonder ook maar één uitzending zijn, is er genoeg ruimte voor nieuwe DJ's. Je moet er bij Radio 49 alleen wel tegen kunnen, dat je soms maar 2-3 luisteraars hebt. Als je meteen een miljoenenpubliek verwacht, zit je verkeerd
er staan 30+ dj's in het bestand waarvan er minder dan de helft draait...quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
klopt.
Maar goed een beter ingevuld rooster kan ik niks aan doen he.
Opzih hebben we aardig wat djs in het bestand staan.
Maar als je dit leest en je wilt mee doen stuur een bericht
We moeten Radio 49 elders promoten, niet in het Radio 49-topicquote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
klopt.
Maar goed een beter ingevuld rooster kan ik niks aan doen he.
Opzih hebben we aardig wat djs in het bestand staan.
Maar als je dit leest en je wilt mee doen stuur een bericht
Waarom een Radio 49 app?quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
to do.
R49 app maken Ios
R49 app maken andriod
Verder meer shows
Klopt, en reclame maken als er van te voren bekend is dat er een show is moet te doen zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten Radio 49 elders promoten, niet in het Radio 49-topic
Hoeveel luisteraars staan er in dat bestand?quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
er staan 30+ dj's in het bestand waarvan er minder dan de helft draait...
Vermoedelijk staan er zelfs DJ's in van wie ik het bestaan niet eens weet, terwijl ik toch al meer dan 5 maanden draai bij Radio 49 (en daarvoor al een tijd luisterde)quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
één en dat ben ikquote:Op zondag 4 december 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraars staan er in dat bestand?
Vullen gaten tussen de platen?quote:
Ik was deze week erg tevreden over het feit dat N (#1) op een bepaald moment 10 luisteraars hadquote:Op zondag 4 december 2016 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, en reclame maken als er van te voren bekend is dat er een show is moet te doen zijn.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vullen gaten tussen de platen?
Ik rust mijn kees...quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was deze week erg tevreden over het feit dat N (#1) op een bepaald moment 10 luisteraars hadIs toch leuker dan wanneer je zo veel moeite in een show steekt en er luisteren maar 3-4 mensen.
Ik hoor nog steeds nieuwe dingen, ik heb nog 30+ jaar in te halenquote:
Maak daar maar minder dan een kwart vanquote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
dat bedoel ikquote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Toch kan ik ook met plezier een show draaien voor 3 luisteraars hoor. Zolang er maar leuke reacties zijn.quote:
kusje erop, overquote:Op zondag 4 december 2016 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn duim gekneusd, wou even op mijn mobiel kijken maar mijn duim kan geen ondersteuning geven want het doet echt veel pijn. Lekker hoor.
We komen nog wel wat verder dan een kwart. Ik schat een stuk of 12, al met al.quote:Op zondag 4 december 2016 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maak daar maar minder dan een kwart van
Precies. Stilvallende topics terwijl iemand draait is nooit leuk.quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch kan ik ook met plezier een show draaien voor 3 luisteraars hoor. Zolang er maar leuke reacties zijn.
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezenquote:Op zondag 4 december 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom een Radio 49 app?
Het barst van de apps waarmee je het kan ontvangen...
Een 10 voor je inzet, maar met een app krijg je er geen luisteraar extra bij.quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezen
Klopt. Maar denk dat andere zaken wat hogere prio hebben. En dan kan je daarna wel tijd investeren in andere dingenquote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezen
Helemaal geen reactie tijdens een show is ook fijn...quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Stilvallende topics terwijl iemand draait is nooit leuk.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 4 december 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie tijdens een show is ook fijn...![]()
Bij het stilvallen van het topic was er kennelijk nog enige interactie vooraf...quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde?
Stilvallen van het topic/geen reacties.
* OscarMopperkont slaat met hamer op de teen van GTA. Heb je even geen last meer van je duim.quote:
L2B heeft zijn definitieve afscheid al gehad.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Met het grote risico dat ik nu iemand vergeet (sorry, alvast) kom ik tot dit lijstje van actieve DJ's op dit moment:
GTAboy, Muis, L2B, MadMaster, Symphonic, Knokkels, PietPiraat, EggsTC, PaRodiuZZ, Melting/Vout, Tailfox, Elfletterig, ToT
Waarbij Muis en L2B begrijpelijkerwijs op een laag pitje staan
Dat zijn er dus 13. En dan ben ik er vast nog één of twee vergeten, in de gauwigheid.
Ja, toen de nieuwe dj nog niet draaidequote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij het stilvallen van het topic was er kennelijk nog enige interactie vooraf...
wat kan ik dan doen? De site is waardeloos. Door een app te maken kan ik teminste in de auto makkelijk luisteren. (En misschien notivications ontvangen)quote:Op zondag 4 december 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 10 voor je inzet, maar met een app krijg je er geen luisteraar extra bij.
Het gaat om het aanbod, niet om de manier waarop.
En dat eerste is gewoon waardeloos...
Ik heb daar een litteken van vorige zomer, toen ik leuk een voetbal aan het hooghouden was en daarna recht in glas ging staan. Oh, wat was dat fijn.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont slaat met hamer op de teen van GTA. Heb je even geen last meer van je duim.
ik ben ook actief toch?quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Met het grote risico dat ik nu iemand vergeet (sorry, alvast) kom ik tot dit lijstje van actieve DJ's op dit moment:
GTAboy, Muis, L2B, MadMaster, Symphonic, Knokkels, PietPiraat, EggsTC, PaRodiuZZ, Melting/Vout, Tailfox, Elfletterig, ToT
Waarbij Muis en L2B begrijpelijkerwijs op een laag pitje staan
Dat zijn er dus 13. En dan ben ik er vast nog één of twee vergeten, in de gauwigheid.
Een app die pushberichten stuurt zodra een DJ ingeroosterd wordt is misschien wel handig.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat kan ik dan doen? De site is waardeloos. Door een app te maken kan ik teminste in de auto makkelijk luisteren. (En misschien notivications ontvangen)
En ik kan makkelijk mensen die luisteren aanraden om te luisteren
Als een app helpt om mensen naar Radio 49 te laten luisteren en jij wilt belangeloos een handige app maken, dan is dat zeker het proberen waard.quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je staat er dan ook tussenquote:
dat roep ik al een poosjequote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een app die pushberichten stuurt zodra een DJ ingeroosterd wordt is misschien wel handig.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb daar een litteken van vorige zomer, toen ik leuk een voetbal aan het hooghouden was en daarna recht in glas ging staan. Oh, wat was dat fijn.
Ik heb het gistermiddag bewust getest, ik heb een uur gedraaid na 4 uur stilte in het topic.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, toen de nieuwe dj nog niet draaide
quote:
Geen idee wie hoeveel uur draait. Het gaat nogal met pieken en dalen. Privéomstandigheden en andere bezigheden spelen daarbij ook een rol. Dat mag ook, het is geen beroep of zo. Maar goed: genoeg ruimte voor meer DJ's en hun input.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L2B heeft zijn definitieve afscheid al gehad.
En hoeveel uur draait de rest?
Was de laatste dag van onze sportkamp. We hadden een week clinics gegeven aan kinderen etc en zaterdag was onze rustdag, dus gingen we naar een plas in Zwolle. Heb meer tijd gespendeerd in de Eerste Hulp van het ziekenhuis dan in de zon.quote:
dat is gewoon niet leukquote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gistermiddag bewust getest, ik heb een uur gedraaid na 4 uur stilte in het topic.
Ik heb dat aangekondigd.
Er waren zowaar 2 luisteraars na 5 minuten die niets hebben gezegd.
Ik dus ook niet en zo verliep het uur...
Ik wil wel minimaal hetzelfde salaris als Giel Beelen hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee wie hoeveel uur draait. Het gaat nogal met pieken en dalen. Privéomstandigheden en andere bezigheden spelen daarbij ook een rol. Dat mag ook, het is geen beroep of zo. Maar goed: genoeg ruimte voor meer DJ's en hun input.
er zijn sites waar dj's betalen om te mogen draaienquote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wil wel minimaal hetzelfde salaris als Giel Beelen hoor.
Die kwam ik vanmiddag in Haarlem tegen met een blonde puber, hand in hand.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wil wel minimaal hetzelfde salaris als Giel Beelen hoor.
Ja maar die geldstroom moet dus juist andersomquote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn sites waar dj's betalen om te mogen draaien
je hebt het wel tegen de penningmeester en die is van het zuunigequote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar die geldstroom moet dus juist andersom
Zo kan je het ook uitleggen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn sites waar dj's betalen om te mogen draaien
Ik begon een tijdje geleden aan een vooraf aangekondigde uitzending met 0 luisteraars. Tijdens het eerste nummer schakelde de eerste luisteraar in. Kan soms gewoon gebeuren.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gistermiddag bewust getest, ik heb een uur gedraaid na 4 uur stilte in het topic.
Ik heb dat aangekondigd.
Er waren zowaar 2 luisteraars na 5 minuten die niets hebben gezegd.
Ik dus ook niet en zo verliep het uur...
* Elfletterig zit heel Knokkels-achtig nog aan de koffiequote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef just me het volgende:
* just me gaat eens een bierflesje van zijn dop ontdoen
ik vind dat heel jammer, dat weet je !quote:Op zondag 4 december 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitleggen.
Daarom stop ik daarmee...
Je slaat de spijker op de kop.quote:Op zondag 4 december 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begon een tijdje geleden aan een vooraf aangekondigde uitzending met 0 luisteraars. Tijdens het eerste nummer schakelde de eerste luisteraar in. Kan soms gewoon gebeuren.
Als ik voor mezelf spreek, probeer ik regelmatig te luisteren. Maar ik heb ook andere bezigheden / verplichtingen, ik wil soms een tv-programma zien, ik ga de deur weleens uit en ik heb ook wat tijd nodig om nieuwe muziek te luisteren en eigen shows voor te bereiden. Radio 49 gaat bij mij dan ook altijd uit zo gauw DJ's klaar zijn en Gup het overneemt. Die tijd kan ik dan beter besteden.
Volgende keer zal ik hem draaien.quote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Nu we toch bezig zijn: Lena van de 2 Belgen graag...
Edit: Te laat dus...
dank je wel voor het draaienquote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is weer zover, de klok slaat bijna 22:30, tijd om af te gaan sluiten. Bedankt voor tuning in, hierbij het traditionele afscheidsnummer; Mark Knopfler - Going Home!
quote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is weer zover, de klok slaat bijna 22:30, tijd om af te gaan sluiten. Bedankt voor tuning in, hierbij het traditionele afscheidsnummer; Mark Knopfler - Going Home!
Na ruim anderhalf jaar aanmodderen is bij mij de fut wel verdwenen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind dat heel jammer, dat weet je !
is mijn ideequote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een app die pushberichten stuurt zodra een DJ ingeroosterd wordt is misschien wel handig.
Ik probeer positief te blijven en hopen dat er wel dingen gaan veranderen, Maar ja ik ben geen DJquote:Op zondag 4 december 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na ruim anderhalf jaar aanmodderen is bij mij de fut wel verdwenen.
Er is tijd genoeg geweest om er wat aan te doen, maar op geen enkele manier is er ook maar iets veranderd, laat staan verbeterd...
Zoals je weet, verwijt ik je helemaal niks.quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer positief te blijven en hopen dat er wel dingen gaan veranderen, Maar ja ik ben geen DJ
Ik doe wel mijn best om de boel, op mijn manier, draaiende te houden.
Ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat het frustrerend kan zijn als er geen schot in de zaak zit en als er weinig luisteraars zijn, maar een klaagzang brengt ons geen centimeter verder.quote:Op zondag 4 december 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na ruim anderhalf jaar aanmodderen is bij mij de fut wel verdwenen.
Er is tijd genoeg geweest om er wat aan te doen, maar op geen enkele manier is er ook maar iets veranderd, laat staan verbeterd...
"we zullen doorgaan".quote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals je weet, verwijt ik je helemaal niks.
Integendeel, zonder bindende figuren als jij had het al veel eerder op z'n gat gelegen...
Ik heb op diverse fronten mijn hulp aangeboden, ook achter de schermen, ik heb vaste avonden gedraaid, ik heb voorstellen gedaan, ben boos geworden, heb excuus aangeboden, heb regelmatig invalbeurten gedaan, heb vrijdagmiddagborrels gedraaid, heb diverse stijlen gedraaid, noem het maar op.quote:Op zondag 4 december 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat het frustrerend kan zijn als er geen schot in de zaak zit en als er weinig luisteraars zijn, maar een klaagzang brengt ons geen centimeter verder.
Misschien moet je de vraag kantelen: wat kan ik zelf doen?
Als ik die vraag beantwoord voor mezelf, dan ken ik mijn talenten en beperkingen. Ik heb mijn hulp aangeboden wat betreft teksten (mijn vakgebied), ik denk openlijk mee over hoe we het bereik van Radio 49 kunnen vergroten en de interactie met de rest van FOK! kunnen verbeteren. Zelfs zoiets debiels als Radio 49 in de signature zetten lokt aantoonbaar mensen naar dit topic.
En verder draai ik gewoon mijn shows; daar stop ik zowel enthousiasme als mijn ziel en zaligheid in. Meer kan ik niet doen.
ik kan alles maken behalve tekstenquote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als een app helpt om mensen naar Radio 49 te laten luisteren en jij wilt belangeloos een handige app maken, dan is dat zeker het proberen waard.
Volgens mij moeten we geen wonderen verwachten van één maatregel. En we moeten ons ook niet tot één actie beperken. Je hebt een combinatie van initiatieven nodig.
Ik ben technisch niet onderlegd, maar ben graag bereid om te helpen met teksten voor een nieuwe, verbeterde website.
Herkenbaar. Zo voelde het voor mij toen ook.quote:Op zondag 4 december 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op diverse fronten mijn hulp aangeboden, ook achter de schermen, ik heb vaste avonden gedraaid, ik heb voorstellen gedaan, ben boos geworden, heb excuus aangeboden, heb regelmatig invalbeurten gedaan, heb vrijdagmiddagborrels gedraaid, heb diverse stijlen gedraaid, noem het maar op.
Ik ben even klaar met 'Wat kan ik zelf doen'...
quote:Op zondag 4 december 2016 22:50 schreef just me het volgende:
Mmmm Oscar heeft het topic doodgemaakt![]()
tijd om te gaan slapenwelterusten en morgen weer vrolijk op
Trustenquote:Op zondag 4 december 2016 22:50 schreef just me het volgende:
Mmmm Oscar heeft het topic doodgemaakt![]()
tijd om te gaan slapenwelterusten en morgen weer vrolijk op
Wanneer je de stats ziet van Fok de laatste maanden is het niet zo vreemd dat R49 ook terugloopt in bezoekersaantal.quote:
Beetje laat wel, jaquote:Op zondag 4 december 2016 23:45 schreef Tuned22 het volgende:
Hee lui![]()
Ik was weer eens te laat zie ik![]()
#nepfokker
Ik word strontziek van moslim-radicalen met een FOK!-account. Af en toe moet ik ze even irriteren, sorryquote:Op zondag 4 december 2016 23:51 schreef Tuned22 het volgende:
Elf is weer druk om aanhangers van de duivelse religie terecht te wijzen, zo te zien
Dat is een flinke terugloop. En dan zullen we het verder maar niet hebben over het feit dat Radio 49 duizenden van die posts voor z'n rekening neemt....quote:Op zondag 4 december 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ] Aantal posts per maand voor forum "Muziek" van 01-01-2016 t/m 01-12-2016
datum (per maand) / aantal posts
01-2016 34311
02-2016 33049
03-2016 39906
04-2016 48331
05-2016 38555
06-2016 24126
07-2016 16868
08-2016 17120
09-2016 14680
10-2016 14234
11-2016 15833
12-2016 02729
totaal 299742
klik hier voor meer stats
Heb bewust even MUZ genomen maar forumwijd hetzelfde beeld.quote:Op maandag 5 december 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een flinke terugloop. En dan zullen we het verder maar niet hebben over het feit dat Radio 49 duizenden van die posts voor z'n rekening neemt....
Zondequote:Op maandag 5 december 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb bewust even MUZ genomen maar forumwijd hetzelfde beeld.
Van deze MUZ-cijfers schrik ik wel. Maar aan de andere kant verbaast het me ook niet, met overal dat gebagger van riazop en consorten. Ik vroeg laatst in MUZ-FB om heropening van een topic over Leonard Cohen (was nog voor z'n overlijden). Geen enkele reactie of actie daarop. Ik heb bij meerdere subfora het idee dat de mods het allemaal ook wel goed vinden.quote:Op maandag 5 december 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb bewust even MUZ genomen maar forumwijd hetzelfde beeld.
Zeker. Maar sommige mensen doen ook niks anders meer dan klagen en janktopics openen over het teruglopende aantal posts / bezoekers. Tijd die je ook kunt steken in leuke topics of goede reacties.quote:
Kijk aanquote:Op maandag 5 december 2016 00:10 schreef Tuned22 het volgende:
Heee ik typ zonde en It's a Sin komt op de radiodas grappig.
Spookt hier thuis.
De sturing vanuit de leiding van Fok heeft wat overeenkomsten met die van R49.quote:Op maandag 5 december 2016 00:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van deze MUZ-cijfers schrik ik wel. Maar aan de andere kant verbaast het me ook niet, met overal dat gebagger van riazop en consorten. Ik vroeg laatst in MUZ-FB om heropening van een topic over Leonard Cohen (was nog voor z'n overlijden). Geen enkele reactie of actie daarop. Ik heb bij meerdere subfora het idee dat de mods het allemaal ook wel goed vinden.
Heb godzijdank nooit fb gehad en dat appen breekt op een gegeven moment ook op. Was in 2010 / 2011 leuk maar 6 jaar later heb je 't wel een x gezien (ik tenminste).... al dat semi-verplichte gedoe.quote:Op maandag 5 december 2016 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja zo gaat dat, mensen zijn druk met feesboek en wat appelen.
Ik kan datgene dat met elkaar staat voor 'de leiding van FOK!' niet meer serieus nemen. Gaat me niet specifiek om één individu, maar om het totaalplaatje van mensen op belangrijke posities.quote:Op maandag 5 december 2016 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
De sturing vanuit de leiding van Fok heeft wat overeenkomsten met die van R49.
Voor mijn tijd hier was ik harstikke druk op Irc en vage illegale forums.quote:Op maandag 5 december 2016 00:16 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Heb godzijdank nooit fb gehad en dat appen breekt op een gegeven moment ook op. Was in 2010 / 2011 leuk maar 6 jaar later heb je 't wel een x gezien (ik tenminste).... al dat semi-verplichte gedoe.
Wie begint de R49 Facebook pagina? Ik niet.quote:Op maandag 5 december 2016 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan datgene dat met elkaar staat voor 'de leiding van FOK!' niet meer serieus nemen. Gaat me niet specifiek om één individu, maar om het totaalplaatje van mensen op belangrijke posities.
Maar goed, feit is dat Radio 49 bestaat bij de gratie van FOK! en dat FOK! het platform is waar we elkaar tegenkomen en waar we nieuwe luisteraars en DJ's vandaan halen.
Er is een Radio 49-Facebookpagina, ontdekte ik laatst tot mijn verbazing:quote:Op maandag 5 december 2016 00:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie begint de R49 Facebook pagina? Ik niet.
Past wel een beetje bij jouw username.quote:Op maandag 5 december 2016 00:19 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Neekan gewoon via TuneIn of hoe schrijf je dat.
Zo te zien Rob.quote:Op maandag 5 december 2016 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er is een Radio 49-Facebookpagina, ontdekte ik laatst tot mijn verbazing:
https://www.facebook.com/Radio-49-245843975434823/
Geen idee wie de initiatiefnemer daarvan is.
Zal mogelijk onbewust invloed hebben gehadquote:Op maandag 5 december 2016 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Past wel een beetje bij jouw username.
Je bent eigenlijk nog een heel nieuwe user, zie ik. Nooit eerder op FOK! actief geweest?quote:Op maandag 5 december 2016 00:29 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zal mogelijk onbewust invloed hebben gehadof omdat jullie hier vaak ingetuned / tunes schrijven. Ach ja... 't zal wel
Nope, sinds vorig jaar ergens geloof ik... toen had ik nog een andere username (had ik gezegd toch, omdat ik je toen wel eens dm's stuurde over Riazop?)quote:Op maandag 5 december 2016 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk nog een heel nieuwe user, zie ik. Nooit eerder op FOK! actief geweest?
Mij ook niet. Van Muis snap ik uiteraard dat ze minder aanwezig is, maar Rob zie ik hier ook heel weinig.quote:Op maandag 5 december 2016 00:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Muis was meest betrokken altijd sinds de tijd dat ik hier rondhang maar wie nu precies wat regelt is me niet echt duidelijk.
Elke drempel kan belemmerend werken. Tailfox opperde vanavond om een mobiele app te maken.quote:Op maandag 5 december 2016 00:34 schreef Tuned22 het volgende:
Denk trouwens dat het luisteren ook wel een probleem kan zijn omdat sommige computers pls.bestanden niet kunnen openen. Moet je weer een los tooltje voor installeren. Had ik op m'n vaste pc ook terwijl luisteren via ipads en foon direct gaat. Mogelijk haken mensen dan ook gelijk af. (is maar een hersenspinsel natuurlijk...)
Ben ik dan even vergeten, vrees ikquote:Op maandag 5 december 2016 00:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nope, sinds vorig jaar ergens geloof ik... toen had ik nog een andere username (had ik gezegd toch, omdat ik je toen wel eens dm's stuurde over Riazop?)
Wat ik weet gaat Rob over de accounts en Muis regelde heleboel toen het beter met haar ging.quote:Op maandag 5 december 2016 00:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mij ook niet. Van Muis snap ik uiteraard dat ze minder aanwezig is, maar Rob zie ik hier ook heel weinig.
Dat is op zich wel verstandig, ja. Ik spuw soms nog wel wat gal in het Lil Kleine- of Ronnie Flex-topic, maar hoe meer aandacht die kneuzen krijgen, des te slechter. In het "Tip hier nieuwe muziek"-topic, waar ik voorheen vaak kwam, post ik niet meer.quote:Op maandag 5 december 2016 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Riazop tipocs sla ik altijd over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |