pics van de schadequote:Op zondag 4 december 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet de komende dagen ook bezig. Alle cd's waarvan ik de laatste tijd nummers heb gegrabt en die ik nu verder niet meer nodig heb, moeten achter in de kast. Nu staat de vloer hier helemaal vol. Regelmatig stoot ik een stapel om.
De schade wordt nog veel erger als vandaag of morgen de cd-rekken van de muren naar beneden komen. De rekken zitten stevig vastgeschroefd, maar het houtwerk aan de achterkant van de rekken begint los te laten. Dus dat belooft nog wat. Uiteraard gaat dat een keertje 's nachts om 05:00 uur gebeuren of zoquote:
als je net slaapt.quote:Op zondag 4 december 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De schade wordt nog veel erger als vandaag of morgen de cd-rekken van de muren naar beneden komen. De rekken zitten stevig vastgeschroefd, maar het houtwerk aan de achterkant van de rekken begint los te laten. Dus dat belooft nog wat. Uiteraard gaat dat een keertje 's nachts om 05:00 uur gebeuren of zo
Ze deden 'm afgelopen maandag in Tilburg uiteraard ook. Echt zo'n onvermijdelijk nummer bij optredens.quote:
Ach, ooit was het the Bomfunk MC'squote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Paul de Leeuw werd even wreed verstoord door Metallica.
Gup heeft wel een raar soort voorliefde voor Metallica ontwikkeld sinds de laatste reboot...
quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ooit was het the Bomfunk MC's
Gup z'n muzieksmaak is inderdaad niet geweldig. Volgens mij gewoon een teken dat er vaker DJ's moeten draaien
to do.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gup z'n muzieksmaak is inderdaad niet geweldig. Volgens mij gewoon een teken dat er vaker DJ's moeten draaien
Dat laatste sowieso.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ik wil een app voor windowsquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
to do.
Gup2 gemaakt worden van de ground up.
Website Radio49 compleet vernieuwd maken.
R49 app maken Ios
R49 app maken andriod
Dan hebben we die problemen niet meer met connectivety
Verder meer shows
Ik zou Gup onderaan de prioriteitenlijst zetten. Radio 49 draait niet om Gup. Er is niks unieks of bijzonders aan Gup. Ik zou de aandacht eerst richten op een betere website én op het betrekken van meer mensen bij Radio 49.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
to do.
Gup2 gemaakt worden van de ground up.
Website Radio49 compleet vernieuwd maken.
R49 app maken Ios
R49 app maken andriod
Dan hebben we die problemen niet meer met connectivety
Verder meer shows
niet nodig ?quote:
app voor windows kan ik zo doen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil een app voor windows![]()
en anders een andere mobiel
Ik heb nog steeds niks kunnen bedenken. Misschien iets leuks van Keane, voor de verandering? (Let op: er staat Keane, niet Kane).quote:
klopt nu gup het doet is al prima. Ik wil het liefst eerst een app maken. Want dan beter berijkbaar.quote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou Gup onderaan de prioriteitenlijst zetten. Radio 49 draait niet om Gup. Er is niks unieks of bijzonders aan Gup. Ik zou de aandacht eerst richten op een betere website én op het betrekken van meer mensen bij Radio 49.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |