pics van de schadequote:Op zondag 4 december 2016 21:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet de komende dagen ook bezig. Alle cd's waarvan ik de laatste tijd nummers heb gegrabt en die ik nu verder niet meer nodig heb, moeten achter in de kast. Nu staat de vloer hier helemaal vol. Regelmatig stoot ik een stapel om.
De schade wordt nog veel erger als vandaag of morgen de cd-rekken van de muren naar beneden komen. De rekken zitten stevig vastgeschroefd, maar het houtwerk aan de achterkant van de rekken begint los te laten. Dus dat belooft nog wat. Uiteraard gaat dat een keertje 's nachts om 05:00 uur gebeuren of zoquote:
als je net slaapt.quote:Op zondag 4 december 2016 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De schade wordt nog veel erger als vandaag of morgen de cd-rekken van de muren naar beneden komen. De rekken zitten stevig vastgeschroefd, maar het houtwerk aan de achterkant van de rekken begint los te laten. Dus dat belooft nog wat. Uiteraard gaat dat een keertje 's nachts om 05:00 uur gebeuren of zo
Ze deden 'm afgelopen maandag in Tilburg uiteraard ook. Echt zo'n onvermijdelijk nummer bij optredens.quote:
Ach, ooit was het the Bomfunk MC'squote:Op zondag 4 december 2016 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
Paul de Leeuw werd even wreed verstoord door Metallica.
Gup heeft wel een raar soort voorliefde voor Metallica ontwikkeld sinds de laatste reboot...
quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ach, ooit was het the Bomfunk MC's
Gup z'n muzieksmaak is inderdaad niet geweldig. Volgens mij gewoon een teken dat er vaker DJ's moeten draaien
to do.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gup z'n muzieksmaak is inderdaad niet geweldig. Volgens mij gewoon een teken dat er vaker DJ's moeten draaien
Dat laatste sowieso.quote:Op zondag 4 december 2016 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
ik wil een app voor windowsquote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
to do.
Gup2 gemaakt worden van de ground up.
Website Radio49 compleet vernieuwd maken.
R49 app maken Ios
R49 app maken andriod
Dan hebben we die problemen niet meer met connectivety
Verder meer shows
Ik zou Gup onderaan de prioriteitenlijst zetten. Radio 49 draait niet om Gup. Er is niks unieks of bijzonders aan Gup. Ik zou de aandacht eerst richten op een betere website én op het betrekken van meer mensen bij Radio 49.quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
to do.
R49 app maken Ios
R49 app maken andriod
Verder meer shows
niet nodig ?quote:
app voor windows kan ik zo doen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil een app voor windows![]()
en anders een andere mobiel
Ik heb nog steeds niks kunnen bedenken. Misschien iets leuks van Keane, voor de verandering? (Let op: er staat Keane, niet Kane).quote:
klopt nu gup het doet is al prima. Ik wil het liefst eerst een app maken. Want dan beter berijkbaar.quote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou Gup onderaan de prioriteitenlijst zetten. Radio 49 draait niet om Gup. Er is niks unieks of bijzonders aan Gup. Ik zou de aandacht eerst richten op een betere website én op het betrekken van meer mensen bij Radio 49.
Zolang er nog hele dagen zonder ook maar één uitzending zijn, is er genoeg ruimte voor nieuwe DJ's. Je moet er bij Radio 49 alleen wel tegen kunnen, dat je soms maar 2-3 luisteraars hebt. Als je meteen een miljoenenpubliek verwacht, zit je verkeerdquote:
lijkt me een prima planquote:Op zondag 4 december 2016 22:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
app voor windows kan ik zo doen.
No problem. Maar wil wel green light krijgen. (Bedoel als ik het slecht doe haal ik hem gewoon weer ofline)
Beter 3 mensen die luisteren en enthousiast zijn dan 10 mensen die helemaal niet luisteren maar wel aanwezig zijnquote:Op zondag 4 december 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang er nog hele dagen zonder ook maar één uitzending zijn, is er genoeg ruimte voor nieuwe DJ's. Je moet er bij Radio 49 alleen wel tegen kunnen, dat je soms maar 2-3 luisteraars hebt. Als je meteen een miljoenenpubliek verwacht, zit je verkeerd
klopt.quote:Op zondag 4 december 2016 22:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zolang er nog hele dagen zonder ook maar één uitzending zijn, is er genoeg ruimte voor nieuwe DJ's. Je moet er bij Radio 49 alleen wel tegen kunnen, dat je soms maar 2-3 luisteraars hebt. Als je meteen een miljoenenpubliek verwacht, zit je verkeerd
er staan 30+ dj's in het bestand waarvan er minder dan de helft draait...quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
klopt.
Maar goed een beter ingevuld rooster kan ik niks aan doen he.
Opzih hebben we aardig wat djs in het bestand staan.
Maar als je dit leest en je wilt mee doen stuur een bericht
We moeten Radio 49 elders promoten, niet in het Radio 49-topicquote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
klopt.
Maar goed een beter ingevuld rooster kan ik niks aan doen he.
Opzih hebben we aardig wat djs in het bestand staan.
Maar als je dit leest en je wilt mee doen stuur een bericht
Waarom een Radio 49 app?quote:Op zondag 4 december 2016 21:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
to do.
R49 app maken Ios
R49 app maken andriod
Verder meer shows
Klopt, en reclame maken als er van te voren bekend is dat er een show is moet te doen zijn.quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten Radio 49 elders promoten, niet in het Radio 49-topic
Hoeveel luisteraars staan er in dat bestand?quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
er staan 30+ dj's in het bestand waarvan er minder dan de helft draait...
Vermoedelijk staan er zelfs DJ's in van wie ik het bestaan niet eens weet, terwijl ik toch al meer dan 5 maanden draai bij Radio 49 (en daarvoor al een tijd luisterde)quote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
één en dat ben ikquote:Op zondag 4 december 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel luisteraars staan er in dat bestand?
Vullen gaten tussen de platen?quote:
Ik was deze week erg tevreden over het feit dat N (#1) op een bepaald moment 10 luisteraars hadquote:Op zondag 4 december 2016 22:05 schreef just me het volgende:
[..]
Klopt, en reclame maken als er van te voren bekend is dat er een show is moet te doen zijn.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vullen gaten tussen de platen?
Ik rust mijn kees...quote:Op zondag 4 december 2016 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik was deze week erg tevreden over het feit dat N (#1) op een bepaald moment 10 luisteraars hadIs toch leuker dan wanneer je zo veel moeite in een show steekt en er luisteren maar 3-4 mensen.
Ik hoor nog steeds nieuwe dingen, ik heb nog 30+ jaar in te halenquote:
Maak daar maar minder dan een kwart vanquote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
dat bedoel ikquote:Op zondag 4 december 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Toch kan ik ook met plezier een show draaien voor 3 luisteraars hoor. Zolang er maar leuke reacties zijn.quote:
kusje erop, overquote:Op zondag 4 december 2016 22:08 schreef Gtaboy107 het volgende:
Volgens mij heb ik mijn duim gekneusd, wou even op mijn mobiel kijken maar mijn duim kan geen ondersteuning geven want het doet echt veel pijn. Lekker hoor.
We komen nog wel wat verder dan een kwart. Ik schat een stuk of 12, al met al.quote:Op zondag 4 december 2016 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maak daar maar minder dan een kwart van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |