Precies. Stilvallende topics terwijl iemand draait is nooit leuk.quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch kan ik ook met plezier een show draaien voor 3 luisteraars hoor. Zolang er maar leuke reacties zijn.
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezenquote:Op zondag 4 december 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom een Radio 49 app?
Het barst van de apps waarmee je het kan ontvangen...
Een 10 voor je inzet, maar met een app krijg je er geen luisteraar extra bij.quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezen
Klopt. Maar denk dat andere zaken wat hogere prio hebben. En dan kan je daarna wel tijd investeren in andere dingenquote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezen
Helemaal geen reactie tijdens een show is ook fijn...quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Stilvallende topics terwijl iemand draait is nooit leuk.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 4 december 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie tijdens een show is ook fijn...![]()
Bij het stilvallen van het topic was er kennelijk nog enige interactie vooraf...quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde?
Stilvallen van het topic/geen reacties.
* OscarMopperkont slaat met hamer op de teen van GTA. Heb je even geen last meer van je duim.quote:
L2B heeft zijn definitieve afscheid al gehad.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Met het grote risico dat ik nu iemand vergeet (sorry, alvast) kom ik tot dit lijstje van actieve DJ's op dit moment:
GTAboy, Muis, L2B, MadMaster, Symphonic, Knokkels, PietPiraat, EggsTC, PaRodiuZZ, Melting/Vout, Tailfox, Elfletterig, ToT
Waarbij Muis en L2B begrijpelijkerwijs op een laag pitje staan
Dat zijn er dus 13. En dan ben ik er vast nog één of twee vergeten, in de gauwigheid.
Ja, toen de nieuwe dj nog niet draaidequote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij het stilvallen van het topic was er kennelijk nog enige interactie vooraf...
wat kan ik dan doen? De site is waardeloos. Door een app te maken kan ik teminste in de auto makkelijk luisteren. (En misschien notivications ontvangen)quote:Op zondag 4 december 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 10 voor je inzet, maar met een app krijg je er geen luisteraar extra bij.
Het gaat om het aanbod, niet om de manier waarop.
En dat eerste is gewoon waardeloos...
Ik heb daar een litteken van vorige zomer, toen ik leuk een voetbal aan het hooghouden was en daarna recht in glas ging staan. Oh, wat was dat fijn.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont slaat met hamer op de teen van GTA. Heb je even geen last meer van je duim.
ik ben ook actief toch?quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Met het grote risico dat ik nu iemand vergeet (sorry, alvast) kom ik tot dit lijstje van actieve DJ's op dit moment:
GTAboy, Muis, L2B, MadMaster, Symphonic, Knokkels, PietPiraat, EggsTC, PaRodiuZZ, Melting/Vout, Tailfox, Elfletterig, ToT
Waarbij Muis en L2B begrijpelijkerwijs op een laag pitje staan
Dat zijn er dus 13. En dan ben ik er vast nog één of twee vergeten, in de gauwigheid.
Een app die pushberichten stuurt zodra een DJ ingeroosterd wordt is misschien wel handig.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat kan ik dan doen? De site is waardeloos. Door een app te maken kan ik teminste in de auto makkelijk luisteren. (En misschien notivications ontvangen)
En ik kan makkelijk mensen die luisteren aanraden om te luisteren
Als een app helpt om mensen naar Radio 49 te laten luisteren en jij wilt belangeloos een handige app maken, dan is dat zeker het proberen waard.quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je staat er dan ook tussenquote:
dat roep ik al een poosjequote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een app die pushberichten stuurt zodra een DJ ingeroosterd wordt is misschien wel handig.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb daar een litteken van vorige zomer, toen ik leuk een voetbal aan het hooghouden was en daarna recht in glas ging staan. Oh, wat was dat fijn.
Ik heb het gistermiddag bewust getest, ik heb een uur gedraaid na 4 uur stilte in het topic.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, toen de nieuwe dj nog niet draaide
quote:
Geen idee wie hoeveel uur draait. Het gaat nogal met pieken en dalen. Privéomstandigheden en andere bezigheden spelen daarbij ook een rol. Dat mag ook, het is geen beroep of zo. Maar goed: genoeg ruimte voor meer DJ's en hun input.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L2B heeft zijn definitieve afscheid al gehad.
En hoeveel uur draait de rest?
Was de laatste dag van onze sportkamp. We hadden een week clinics gegeven aan kinderen etc en zaterdag was onze rustdag, dus gingen we naar een plas in Zwolle. Heb meer tijd gespendeerd in de Eerste Hulp van het ziekenhuis dan in de zon.quote:
dat is gewoon niet leukquote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gistermiddag bewust getest, ik heb een uur gedraaid na 4 uur stilte in het topic.
Ik heb dat aangekondigd.
Er waren zowaar 2 luisteraars na 5 minuten die niets hebben gezegd.
Ik dus ook niet en zo verliep het uur...
Ik wil wel minimaal hetzelfde salaris als Giel Beelen hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee wie hoeveel uur draait. Het gaat nogal met pieken en dalen. Privéomstandigheden en andere bezigheden spelen daarbij ook een rol. Dat mag ook, het is geen beroep of zo. Maar goed: genoeg ruimte voor meer DJ's en hun input.
er zijn sites waar dj's betalen om te mogen draaienquote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wil wel minimaal hetzelfde salaris als Giel Beelen hoor.
Die kwam ik vanmiddag in Haarlem tegen met een blonde puber, hand in hand.quote:Op zondag 4 december 2016 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wil wel minimaal hetzelfde salaris als Giel Beelen hoor.
Ja maar die geldstroom moet dus juist andersomquote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn sites waar dj's betalen om te mogen draaien
je hebt het wel tegen de penningmeester en die is van het zuunigequote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja maar die geldstroom moet dus juist andersom
Zo kan je het ook uitleggen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn sites waar dj's betalen om te mogen draaien
Ik begon een tijdje geleden aan een vooraf aangekondigde uitzending met 0 luisteraars. Tijdens het eerste nummer schakelde de eerste luisteraar in. Kan soms gewoon gebeuren.quote:Op zondag 4 december 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het gistermiddag bewust getest, ik heb een uur gedraaid na 4 uur stilte in het topic.
Ik heb dat aangekondigd.
Er waren zowaar 2 luisteraars na 5 minuten die niets hebben gezegd.
Ik dus ook niet en zo verliep het uur...
* Elfletterig zit heel Knokkels-achtig nog aan de koffiequote:Op zondag 4 december 2016 22:20 schreef just me het volgende:
* just me gaat eens een bierflesje van zijn dop ontdoen
ik vind dat heel jammer, dat weet je !quote:Op zondag 4 december 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo kan je het ook uitleggen.
Daarom stop ik daarmee...
Je slaat de spijker op de kop.quote:Op zondag 4 december 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik begon een tijdje geleden aan een vooraf aangekondigde uitzending met 0 luisteraars. Tijdens het eerste nummer schakelde de eerste luisteraar in. Kan soms gewoon gebeuren.
Als ik voor mezelf spreek, probeer ik regelmatig te luisteren. Maar ik heb ook andere bezigheden / verplichtingen, ik wil soms een tv-programma zien, ik ga de deur weleens uit en ik heb ook wat tijd nodig om nieuwe muziek te luisteren en eigen shows voor te bereiden. Radio 49 gaat bij mij dan ook altijd uit zo gauw DJ's klaar zijn en Gup het overneemt. Die tijd kan ik dan beter besteden.
Volgende keer zal ik hem draaien.quote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
Nu we toch bezig zijn: Lena van de 2 Belgen graag...
Edit: Te laat dus...
dank je wel voor het draaienquote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is weer zover, de klok slaat bijna 22:30, tijd om af te gaan sluiten. Bedankt voor tuning in, hierbij het traditionele afscheidsnummer; Mark Knopfler - Going Home!
quote:Op zondag 4 december 2016 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het is weer zover, de klok slaat bijna 22:30, tijd om af te gaan sluiten. Bedankt voor tuning in, hierbij het traditionele afscheidsnummer; Mark Knopfler - Going Home!
Na ruim anderhalf jaar aanmodderen is bij mij de fut wel verdwenen.quote:Op zondag 4 december 2016 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind dat heel jammer, dat weet je !
is mijn ideequote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een app die pushberichten stuurt zodra een DJ ingeroosterd wordt is misschien wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |