Precies. Stilvallende topics terwijl iemand draait is nooit leuk.quote:Op zondag 4 december 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch kan ik ook met plezier een show draaien voor 3 luisteraars hoor. Zolang er maar leuke reacties zijn.
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezenquote:Op zondag 4 december 2016 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom een Radio 49 app?
Het barst van de apps waarmee je het kan ontvangen...
Een 10 voor je inzet, maar met een app krijg je er geen luisteraar extra bij.quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezen
Klopt. Maar denk dat andere zaken wat hogere prio hebben. En dan kan je daarna wel tijd investeren in andere dingenquote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
het kost jullie niks. Stel we krijgen er iets meer luisteraars door . Niks te verliezen
Helemaal geen reactie tijdens een show is ook fijn...quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Precies. Stilvallende topics terwijl iemand draait is nooit leuk.
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 4 december 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helemaal geen reactie tijdens een show is ook fijn...![]()
Bij het stilvallen van het topic was er kennelijk nog enige interactie vooraf...quote:Op zondag 4 december 2016 22:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde?
Stilvallen van het topic/geen reacties.
* OscarMopperkont slaat met hamer op de teen van GTA. Heb je even geen last meer van je duim.quote:
L2B heeft zijn definitieve afscheid al gehad.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Met het grote risico dat ik nu iemand vergeet (sorry, alvast) kom ik tot dit lijstje van actieve DJ's op dit moment:
GTAboy, Muis, L2B, MadMaster, Symphonic, Knokkels, PietPiraat, EggsTC, PaRodiuZZ, Melting/Vout, Tailfox, Elfletterig, ToT
Waarbij Muis en L2B begrijpelijkerwijs op een laag pitje staan
Dat zijn er dus 13. En dan ben ik er vast nog één of twee vergeten, in de gauwigheid.
Ja, toen de nieuwe dj nog niet draaidequote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij het stilvallen van het topic was er kennelijk nog enige interactie vooraf...
wat kan ik dan doen? De site is waardeloos. Door een app te maken kan ik teminste in de auto makkelijk luisteren. (En misschien notivications ontvangen)quote:Op zondag 4 december 2016 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een 10 voor je inzet, maar met een app krijg je er geen luisteraar extra bij.
Het gaat om het aanbod, niet om de manier waarop.
En dat eerste is gewoon waardeloos...
Ik heb daar een litteken van vorige zomer, toen ik leuk een voetbal aan het hooghouden was en daarna recht in glas ging staan. Oh, wat was dat fijn.quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont slaat met hamer op de teen van GTA. Heb je even geen last meer van je duim.
ik ben ook actief toch?quote:Op zondag 4 december 2016 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
Met het grote risico dat ik nu iemand vergeet (sorry, alvast) kom ik tot dit lijstje van actieve DJ's op dit moment:
GTAboy, Muis, L2B, MadMaster, Symphonic, Knokkels, PietPiraat, EggsTC, PaRodiuZZ, Melting/Vout, Tailfox, Elfletterig, ToT
Waarbij Muis en L2B begrijpelijkerwijs op een laag pitje staan
Dat zijn er dus 13. En dan ben ik er vast nog één of twee vergeten, in de gauwigheid.
Een app die pushberichten stuurt zodra een DJ ingeroosterd wordt is misschien wel handig.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat kan ik dan doen? De site is waardeloos. Door een app te maken kan ik teminste in de auto makkelijk luisteren. (En misschien notivications ontvangen)
En ik kan makkelijk mensen die luisteren aanraden om te luisteren
Als een app helpt om mensen naar Radio 49 te laten luisteren en jij wilt belangeloos een handige app maken, dan is dat zeker het proberen waard.quote:Op zondag 4 december 2016 22:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je staat er dan ook tussenquote:
dat roep ik al een poosjequote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Een app die pushberichten stuurt zodra een DJ ingeroosterd wordt is misschien wel handig.
quote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb daar een litteken van vorige zomer, toen ik leuk een voetbal aan het hooghouden was en daarna recht in glas ging staan. Oh, wat was dat fijn.
Ik heb het gistermiddag bewust getest, ik heb een uur gedraaid na 4 uur stilte in het topic.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, toen de nieuwe dj nog niet draaide
quote:
Geen idee wie hoeveel uur draait. Het gaat nogal met pieken en dalen. Privéomstandigheden en andere bezigheden spelen daarbij ook een rol. Dat mag ook, het is geen beroep of zo. Maar goed: genoeg ruimte voor meer DJ's en hun input.quote:Op zondag 4 december 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
L2B heeft zijn definitieve afscheid al gehad.
En hoeveel uur draait de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |