SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2016 21:57:58 ]
bahquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn zoontje had vandaag de meest epische luier ooit. Zat gewoon poep richting zijn nek.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn zoontje had vandaag de meest epische luier ooit. Zat gewoon poep richting zijn nek.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Is lekkere poep. Ruikt niet vies bij die kleintjes. Haags zal dit beamen. Inso misschien ook. En Vincenzo. En Don. En L_L.
Nog net niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]heb je het van zijn nek afgelikt?
Die zijn altijd wel fijn ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Eh.... soms is het geurloos. Maar meestalquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Is lekkere poep. Ruikt niet vies bij die kleintjes. Haags zal dit beamen. Inso misschien ook. En Vincenzo. En Don. En L_L.
Verschoon jij vaak de luier?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eh.... soms is het geurloos. Maar meestal
Goedzo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje 50/50 denk ik. Hou het niet echt bij ofzo.
Slecht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goedzo.
Mijn opa liet mijn tante (als baby) vroeger gewoon de hele dag met een poepluier rondlopen toen mijn oma weg was. #zogingdatvroeger
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het oneerlijk vinden.
Picsquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is ook zo. Mijn vriendin werkt zelf op een kinderdagverblijf. Eerst als leidster van haar eigen groep, met baby's en inmiddels als locatiehoofd. Die weet echt debiel veel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Al hebben vrouwen toch wel meer zorginstinct dan mannen natuurlijk.
Dat is wel handigquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Mijn vriendin werkt zelf op een kinderdagverblijf. Eerst als leidster van haar eigen groep, met baby's en inmiddels als locatiehoofd. Die weet echt debiel veel.
Ja, heb genoeg papa dagen meegemaakt, van opstaan tot naar bed gaan. Dus dat zit er wel goed in.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je zelf ook wel goed in het improviseren als je even alleen op de kleine moet letten?
Vast ritme is meestal wel bekend dus weet je wat je moet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb genoeg papa dagen meegemaakt, van opstaan tot naar bed gaan. Dus dat zit er wel goed in.
Dat laatste is soms nog weleens lastig ja. Je zou willen dat ze al konden praten, dan zeiden ze het tenminste. Nu moet ik zeggen dat mijn dochter niet heel veel huilt. Alleen als ze omver kukelt, dan is het mij wel duidelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast ritme is meestal wel bekend dus weet je wat je moet doen.
Is alleen de vraag waarom ze janken toch
Ik zou het best tof vinden jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duurt geen tien jaar meer voor JR ook papa is, dat merk je gewoon. Moet alleen even de juiste matras vinden.
Je bent nu 23 ofzo toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het best tof vinden ja![]()
Maar binnen tien jaar is wel snel
Meestal janken door vermoeidheid ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste is soms nog weleens lastig ja. Je zou willen dat ze al konden praten, dan zeiden ze het tenminste. Nu moet ik zeggen dat mijn dochter niet heel veel huilt. Alleen als ze omver kukelt, dan is het mij wel duidelijk.
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nu 23 ofzo toch?
Ja, maar tien jaar moet wel lukken man.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal janken door vermoeidheid ook.
[..]
Ja.
Maar om de juiste meid ervoor te vinden is ook wel een dingetje. En dan moet zij ook maar net willen.
Tien jaar geleden zat ik in de brugklas.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar tien jaar moet wel lukken man.
Hou op schei uit.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tien jaar geleden zat ik in de brugklas.
Voorbij die tijd, voorbij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En begon Suárez aan zijn eerste seizoen in Groningen.
Waar blijft de tijd.
Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voorbij die tijd, voorbij.
Ja, gewoon doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:40 schreef JanCees het volgende:
Over een kwartier weg
nog een biertje doen of niet?
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:40 schreef JanCees het volgende:
Over een kwartier weg
nog een biertje doen of niet?
Je hebt er ondertussen al zes op?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
Ja al gepakt, jullie geven zo laat antwoord
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er ondertussen al zes op?
Ik ga maar eens vroeg naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we zo even tosti bakken dan?
Lekker, ik ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens vroeg naar bed denk ik.
twitter:Raphael_Gellar twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 22:56:09Maccabi Tel Aviv manager Shota Arveladze will be sacked in the next 24-48 hours according to Israeli media. reageer retweet
Shota Afkoopsomquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Raphael_Gellar twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 22:56:09Maccabi Tel Aviv manager Shota Arveladze will be sacked in the next 24-48 hours according to Israeli media. reageer retweet
Bedankt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:26 schreef Befbekje het volgende:
7 Pindarotsen en 2 grote speculaaskoeken..
De handbaldames zijn er op. Tess Wester.quote:
lekker wijffie hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 10:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De handbaldames zijn er op. Tess Wester.
Waarom?quote:Op zondag 4 december 2016 12:04 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)il_mma_proberen.html
lol
Hoiquote:
viel wel meequote:Op zondag 4 december 2016 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Gefeliciteerd!
En dat na een zware nacht, of viel het mee?
Hey Taradoquote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Tarado het volgende:
Goedemiddag heren en dame, ik ben ook weer terug in Amsterdam
Hoe was braziliequote:Op zondag 4 december 2016 14:53 schreef Tarado het volgende:
Goedemiddag heren en dame, ik ben ook weer terug in Amsterdam
Konijnquote:Op zondag 4 december 2016 15:31 schreef Doublepain het volgende:
Je nagels te kort knippen is niet fijn
Welkom terugquote:Op zondag 4 december 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
top! was weer gezellig, moet toch weer eens een keertje zonder m'n vrouw gaan
quote:Op zondag 4 december 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ivm de Braziliaanse schonen?quote:Op zondag 4 december 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
en hoe was de GP dan?quote:Op zondag 4 december 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hey hoi Stijn. Moet jij nog aan Sinterklaas verplichtingen voldoen?quote:
Gefeliciteerd met je prachtige overwinningquote:
Vlaggen halfstok, dat soort dingen en iedereen had het er uiteraard over, verder was er nonstop nieuws over op tv, het was ook al heel snel bekend dat het aan die debiele piloot lagquote:Op zondag 4 december 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk in de omgeving met betrekking tot Chapecoense?
Ik heb geen Sinterklaasverplichtingen. Vroeger deden we het nog wel eens met familie maar toen waren mijn neefjes en nichtjes nog veel jonger.quote:Op zondag 4 december 2016 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey hoi Stijn. Moet jij nog aan Sinterklaas verplichtingen voldoen?
[..]
Gefeliciteerd met je prachtige overwinning
Toen de race net bezig was hadden we al een beetje medelijden met je, maar dat veranderde snel uiteraard.quote:Op zondag 4 december 2016 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
was super, de hele tribune helemaal gek van Verstappen
Oh, ik bedacht mij vannacht met genoeg bier in mijn lichaam dat het misschien verstandig was er vandaag eens aan te beginnen en ondertussen is het al bijna 16:00quote:Op zondag 4 december 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen Sinterklaasverplichtingen. Vroeger deden we het nog wel eens met familie maar toen waren mijn neefjes en nichtjes nog veel jonger.
Inderdaad en ook benadering naar mannen toe, ik zie het in Zandvoort nog niet snel gebeuren dat er 2 vrouwen op je af komen die je mee willen nemen naar hun appartement, maar m'n vrouw zag het meteen "wat moesten die 2"quote:
Je zit te azen op advies?quote:Op zondag 4 december 2016 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ik bedacht mij vannacht met genoeg bier in mijn lichaam dat het misschien verstandig was er vandaag eens aan te beginnen en ondertussen is het al bijna 16:00
Gelukkig is daar altijd nog fok voor wat extra uitstellen.
Met drank op dicht je beter. tong weer daar alles van.quote:Op zondag 4 december 2016 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ik bedacht mij vannacht met genoeg bier in mijn lichaam dat het misschien verstandig was er vandaag eens aan te beginnen en ondertussen is het al bijna 16:00
Gelukkig is daar altijd nog fok voor wat extra uitstellen.
Nee hoor. Ik ga maar eens een was draaien en daarna zie ik wel weer.quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met drank op dicht je beter. tong weer daar alles van.
Jij bent zelf een blanke Nederlander toch?quote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en ook benadering naar mannen toe, ik zie het in Zandvoort nog niet snel gebeuren dat er 2 vrouwen op je af komen die je mee willen nemen naar hun appartement, maar m'n vrouw zag het meteen "wat moesten die 2"
ik zat "overdekt" maar dat mocht niet echt baten, wel op een goeie plek bij die Senna Squote:Op zondag 4 december 2016 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen de race net bezig was hadden we al een beetje medelijden met je, maar dat veranderde snel uiteraard.
ja kloptquote:Op zondag 4 december 2016 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent zelf een blanke Nederlander toch?
Ik moet ook maar eens naar Brazilie denk ikquote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en ook benadering naar mannen toe, ik zie het in Zandvoort nog niet snel gebeuren dat er 2 vrouwen op je af komen die je mee willen nemen naar hun appartement, maar m'n vrouw zag het meteen "wat moesten die 2"
Ben jij de oudste van al je neefjes en nichtjes?quote:Op zondag 4 december 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen Sinterklaasverplichtingen. Vroeger deden we het nog wel eens met familie maar toen waren mijn neefjes en nichtjes nog veel jonger.
Toch wel mooi om zoiets live mee te maken, die race gaan we nog vaak terugzien in toekomstige documentaires over Verstappen.quote:Op zondag 4 december 2016 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zat "overdekt" maar dat mocht niet echt baten, wel op een goeie plek bij die Senna S
meteen voor je leven verpestquote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens naar Brazilie denk ik
Nee, bij lange na niet. De oudste is 32 volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij de oudste van al je neefjes en nichtjes?
Gewoon een voorbeeld aan Opperkleurder nemen joh van zo'n jaloerse Zuid-Amerikaan word je enkel moe.quote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lekker hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. De oudste is 32 volgens mij.
was wel grappig toen die gasten om me heen begrepen dat ik uit NL kwam gingen ze me toezingen en alles, was heel leukquote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel mooi om zoiets live mee te maken, die race gaan we nog vaak terugzien in toekomstige documentaires over Verstappen.
Je kan ook naar Azië, maar dat lijkt me meer een backup plan als je al 50 en eenzaam bentquote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld aan Opperkleurder nemen joh van zo'n jaloerse Zuid-Amerikaan word je enkel moe van.
absoluutquote:Op zondag 4 december 2016 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is in het buitenland vaak wel een voordeel. Dan vinden ze je sneller interessant.
Doe jij maar. Dan neem ik je halfbloed dochter wel.quote:Op zondag 4 december 2016 15:51 schreef Doublepain het volgende:
J
[..]
Je kan ook naar Azië, maar dat lijkt me meer een backup plan als je al 50 en eenzaam bent
quote:Op zondag 4 december 2016 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe jij maar. Dan neem ik je halfbloed dochter wel.
Dat is wel tof jaquote:Op zondag 4 december 2016 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel grappig toen die gasten om me heen begrepen dat ik uit NL kwam gingen ze me toezingen en alles, was heel leuk
Een mannelijk of vrouwelijke?quote:Op zondag 4 december 2016 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had paar weken terug in Spanje vroeg een venezolaans lingeriemodel naar mijn nummer.
Hangt van het land af, maar thais en Filipijns vind ik niet zo knap. Koreaans en Japans zijn erg geslotenquote:Op zondag 4 december 2016 15:51 schreef Doublepain het volgende:
J
[..]
Je kan ook naar Azië, maar dat lijkt me meer een backup plan als je al 50 en eenzaam bent
Ik vind het allemaal niks uit die regioquote:Op zondag 4 december 2016 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt van het land af, maar thais en Filipijns vind ik niet zo knap. Koreaans en Japans zijn erg gesloten
Koreaans heb ik goeie ervaringen mee, die hebben tenminste ook nog wat te meldenquote:Op zondag 4 december 2016 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt van het land af, maar thais en Filipijns vind ik niet zo knap. Koreaans en Japans zijn erg gesloten
Prachtige vrouwen over het algemeen, maar ze gaan alleen praten als er noodzaak voor is. Small talk is er niet bij.quote:Op zondag 4 december 2016 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koreaans heb ik goeie ervaringen mee, die hebben tenminste ook nog wat te melden
Heb wel goede ervaringen in Finland met Zweedse vrouwen. Platinablond, je kent het wel.quote:Op zondag 4 december 2016 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA HOORRR. Ik ga in januari ook maar eens op zoek in Zweden denk ik.
IJsland schijnt ook goed te zijnquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb wel goede ervaringen in Finland met Zweedse vrouwen. Platinablond, je kent het wel.
Ik kijk dagelijks zeker 4 afleveringen Catfish op MTV ter voorbereiding. Alhoewel, voor je het weet heb ik een Assange aanklacht aan mijn broek.quote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb wel goede ervaringen in Finland met Zweedse vrouwen. Platinablond, je kent het wel.
Vrouwen uit Hongarije ook, spreken alleen nauwelijks Engelsquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier in Slowakije heb ik nog weinig gezien waar ik steil van achterover sla. Maar ja het is ook winterjassenweer.quote:Op zondag 4 december 2016 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vrouwen uit Hongarije ook, spreken alleen nauwelijks Engels
beste Centre back ter wereldquote:Op zondag 4 december 2016 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al weer een tijd geleden toen ie nog lang haar had en RB speelde
quote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mijn Zuid-Amerikaanse vrouw is lekker relax. Je moet vrouwen in het algemeen geen aanleiding geven om jaloers te kunnen worden. Behandel de vrouw waarmee je bent als topper met name in het bijzijn van andere vrouwen en je slaat gelijk meerdere vliegen in een klap.quote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld aan Opperkleurder nemen joh van zo'n jaloerse Zuid-Amerikaan word je enkel moe.
In Brazilië heb je geen Madrileense mannen.quote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik sla liever vrouwen dan vliegen wat ook schijnt te werkenquote:Op zondag 4 december 2016 16:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn Zuid-Amerikaanse vrouw is lekker relax. Je moet vrouwen in het algemeen geen aanleiding geven om jaloers te kunnen worden. Behandel de vrouw waarmee je bent als topper met name in het bijzijn van andere vrouwen en je slaat gelijk meerdere vliegen in een klap.
Tip van de dag! Gratis en voor niks.
ik ook nietquote:Op zondag 4 december 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweest, heb wel een ijslandse collega. Die is erg sympathiek.
Die spelen ook leuk dit seizoen.quote:
Donderdag mag je weer tussen de Turken zitten.quote:Op zondag 4 december 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koud. Het was erg koud. Bijna de hele wedstrijd in de kantine gezien
Man, man, man. Gelijk je nagels gelakt?quote:Op zondag 4 december 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koud. Het was erg koud. Bijna de hele wedstrijd in de kantine gezien
Koekoek.quote:Op zondag 4 december 2016 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed kom je wel richting mijn huis?
Kinky, Smoofy heeft nog wel wat geile lederen kleding voor je.quote:
Rookt ie ook Marlboro?quote:Op zondag 4 december 2016 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kinky, Smoofy heeft nog wel wat geile lederen kleding voor je.
Heerlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kinky, Smoofy heeft nog wel wat geile lederen kleding voor je.
En dan gebruikte ik je warme eten post geeneens om het niet vulgair te maken.quote:
quote:
Deze begrijp ik niet, ik moet wat gemist hebben.quote:
Dit is DP en mijn youtube voorbeeld en heldquote:Op zondag 4 december 2016 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet, ik moet wat gemist hebben.
Ik had dit alleen nooit van hem verwachtquote:Op zondag 4 december 2016 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is DP en mijn youtube voorbeeld en held
rawrquote:Op zondag 4 december 2016 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is DP en mijn youtube voorbeeld en held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |