Welkom terugquote:Op zondag 4 december 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
top! was weer gezellig, moet toch weer eens een keertje zonder m'n vrouw gaan
quote:Op zondag 4 december 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ivm de Braziliaanse schonen?quote:Op zondag 4 december 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
en hoe was de GP dan?quote:Op zondag 4 december 2016 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hey hoi Stijn. Moet jij nog aan Sinterklaas verplichtingen voldoen?quote:
Gefeliciteerd met je prachtige overwinningquote:
Vlaggen halfstok, dat soort dingen en iedereen had het er uiteraard over, verder was er nonstop nieuws over op tv, het was ook al heel snel bekend dat het aan die debiele piloot lagquote:Op zondag 4 december 2016 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was het eigenlijk in de omgeving met betrekking tot Chapecoense?
Ik heb geen Sinterklaasverplichtingen. Vroeger deden we het nog wel eens met familie maar toen waren mijn neefjes en nichtjes nog veel jonger.quote:Op zondag 4 december 2016 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hey hoi Stijn. Moet jij nog aan Sinterklaas verplichtingen voldoen?
[..]
Gefeliciteerd met je prachtige overwinning
Toen de race net bezig was hadden we al een beetje medelijden met je, maar dat veranderde snel uiteraard.quote:Op zondag 4 december 2016 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
was super, de hele tribune helemaal gek van Verstappen
Oh, ik bedacht mij vannacht met genoeg bier in mijn lichaam dat het misschien verstandig was er vandaag eens aan te beginnen en ondertussen is het al bijna 16:00quote:Op zondag 4 december 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen Sinterklaasverplichtingen. Vroeger deden we het nog wel eens met familie maar toen waren mijn neefjes en nichtjes nog veel jonger.
Inderdaad en ook benadering naar mannen toe, ik zie het in Zandvoort nog niet snel gebeuren dat er 2 vrouwen op je af komen die je mee willen nemen naar hun appartement, maar m'n vrouw zag het meteen "wat moesten die 2"quote:
Je zit te azen op advies?quote:Op zondag 4 december 2016 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ik bedacht mij vannacht met genoeg bier in mijn lichaam dat het misschien verstandig was er vandaag eens aan te beginnen en ondertussen is het al bijna 16:00
Gelukkig is daar altijd nog fok voor wat extra uitstellen.
Met drank op dicht je beter. tong weer daar alles van.quote:Op zondag 4 december 2016 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ik bedacht mij vannacht met genoeg bier in mijn lichaam dat het misschien verstandig was er vandaag eens aan te beginnen en ondertussen is het al bijna 16:00
Gelukkig is daar altijd nog fok voor wat extra uitstellen.
Nee hoor. Ik ga maar eens een was draaien en daarna zie ik wel weer.quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met drank op dicht je beter. tong weer daar alles van.
Jij bent zelf een blanke Nederlander toch?quote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en ook benadering naar mannen toe, ik zie het in Zandvoort nog niet snel gebeuren dat er 2 vrouwen op je af komen die je mee willen nemen naar hun appartement, maar m'n vrouw zag het meteen "wat moesten die 2"
ik zat "overdekt" maar dat mocht niet echt baten, wel op een goeie plek bij die Senna Squote:Op zondag 4 december 2016 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen de race net bezig was hadden we al een beetje medelijden met je, maar dat veranderde snel uiteraard.
ja kloptquote:Op zondag 4 december 2016 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij bent zelf een blanke Nederlander toch?
Ik moet ook maar eens naar Brazilie denk ikquote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en ook benadering naar mannen toe, ik zie het in Zandvoort nog niet snel gebeuren dat er 2 vrouwen op je af komen die je mee willen nemen naar hun appartement, maar m'n vrouw zag het meteen "wat moesten die 2"
Ben jij de oudste van al je neefjes en nichtjes?quote:Op zondag 4 december 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen Sinterklaasverplichtingen. Vroeger deden we het nog wel eens met familie maar toen waren mijn neefjes en nichtjes nog veel jonger.
Toch wel mooi om zoiets live mee te maken, die race gaan we nog vaak terugzien in toekomstige documentaires over Verstappen.quote:Op zondag 4 december 2016 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zat "overdekt" maar dat mocht niet echt baten, wel op een goeie plek bij die Senna S
meteen voor je leven verpestquote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens naar Brazilie denk ik
Nee, bij lange na niet. De oudste is 32 volgens mij.quote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij de oudste van al je neefjes en nichtjes?
Gewoon een voorbeeld aan Opperkleurder nemen joh van zo'n jaloerse Zuid-Amerikaan word je enkel moe.quote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens naar Brazilie denk ik
Lekker hoor.quote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. De oudste is 32 volgens mij.
was wel grappig toen die gasten om me heen begrepen dat ik uit NL kwam gingen ze me toezingen en alles, was heel leukquote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel mooi om zoiets live mee te maken, die race gaan we nog vaak terugzien in toekomstige documentaires over Verstappen.
Je kan ook naar Azië, maar dat lijkt me meer een backup plan als je al 50 en eenzaam bentquote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld aan Opperkleurder nemen joh van zo'n jaloerse Zuid-Amerikaan word je enkel moe van.
absoluutquote:Op zondag 4 december 2016 15:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is in het buitenland vaak wel een voordeel. Dan vinden ze je sneller interessant.
Doe jij maar. Dan neem ik je halfbloed dochter wel.quote:Op zondag 4 december 2016 15:51 schreef Doublepain het volgende:
J
[..]
Je kan ook naar Azië, maar dat lijkt me meer een backup plan als je al 50 en eenzaam bent
quote:Op zondag 4 december 2016 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe jij maar. Dan neem ik je halfbloed dochter wel.
Dat is wel tof jaquote:Op zondag 4 december 2016 15:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
was wel grappig toen die gasten om me heen begrepen dat ik uit NL kwam gingen ze me toezingen en alles, was heel leuk
Een mannelijk of vrouwelijke?quote:Op zondag 4 december 2016 15:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had paar weken terug in Spanje vroeg een venezolaans lingeriemodel naar mijn nummer.
Hangt van het land af, maar thais en Filipijns vind ik niet zo knap. Koreaans en Japans zijn erg geslotenquote:Op zondag 4 december 2016 15:51 schreef Doublepain het volgende:
J
[..]
Je kan ook naar Azië, maar dat lijkt me meer een backup plan als je al 50 en eenzaam bent
Ik vind het allemaal niks uit die regioquote:Op zondag 4 december 2016 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt van het land af, maar thais en Filipijns vind ik niet zo knap. Koreaans en Japans zijn erg gesloten
Koreaans heb ik goeie ervaringen mee, die hebben tenminste ook nog wat te meldenquote:Op zondag 4 december 2016 15:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hangt van het land af, maar thais en Filipijns vind ik niet zo knap. Koreaans en Japans zijn erg gesloten
Prachtige vrouwen over het algemeen, maar ze gaan alleen praten als er noodzaak voor is. Small talk is er niet bij.quote:Op zondag 4 december 2016 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koreaans heb ik goeie ervaringen mee, die hebben tenminste ook nog wat te melden
Heb wel goede ervaringen in Finland met Zweedse vrouwen. Platinablond, je kent het wel.quote:Op zondag 4 december 2016 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JA HOORRR. Ik ga in januari ook maar eens op zoek in Zweden denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |