IJsland schijnt ook goed te zijnquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb wel goede ervaringen in Finland met Zweedse vrouwen. Platinablond, je kent het wel.
Ik kijk dagelijks zeker 4 afleveringen Catfish op MTV ter voorbereiding. Alhoewel, voor je het weet heb ik een Assange aanklacht aan mijn broek.quote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb wel goede ervaringen in Finland met Zweedse vrouwen. Platinablond, je kent het wel.
Vrouwen uit Hongarije ook, spreken alleen nauwelijks Engelsquote:Op zondag 4 december 2016 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier in Slowakije heb ik nog weinig gezien waar ik steil van achterover sla. Maar ja het is ook winterjassenweer.quote:Op zondag 4 december 2016 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vrouwen uit Hongarije ook, spreken alleen nauwelijks Engels
beste Centre back ter wereldquote:Op zondag 4 december 2016 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al weer een tijd geleden toen ie nog lang haar had en RB speelde
quote:Op zondag 4 december 2016 15:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en ook benadering naar mannen toe, ik zie het in Zandvoort nog niet snel gebeuren dat er 2 vrouwen op je af komen die je mee willen nemen naar hun appartement, maar m'n vrouw zag het meteen "wat moesten die 2"
Mijn Zuid-Amerikaanse vrouw is lekker relax. Je moet vrouwen in het algemeen geen aanleiding geven om jaloers te kunnen worden. Behandel de vrouw waarmee je bent als topper met name in het bijzijn van andere vrouwen en je slaat gelijk meerdere vliegen in een klap.quote:Op zondag 4 december 2016 15:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld aan Opperkleurder nemen joh van zo'n jaloerse Zuid-Amerikaan word je enkel moe.
In Brazilië heb je geen Madrileense mannen.quote:Op zondag 4 december 2016 15:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens naar Brazilie denk ik
Ik sla liever vrouwen dan vliegen wat ook schijnt te werkenquote:Op zondag 4 december 2016 16:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Mijn Zuid-Amerikaanse vrouw is lekker relax. Je moet vrouwen in het algemeen geen aanleiding geven om jaloers te kunnen worden. Behandel de vrouw waarmee je bent als topper met name in het bijzijn van andere vrouwen en je slaat gelijk meerdere vliegen in een klap.
Tip van de dag! Gratis en voor niks.
ik ook nietquote:Op zondag 4 december 2016 16:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nooit geweest, heb wel een ijslandse collega. Die is erg sympathiek.
Die spelen ook leuk dit seizoen.quote:
Donderdag mag je weer tussen de Turken zitten.quote:Op zondag 4 december 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koud. Het was erg koud. Bijna de hele wedstrijd in de kantine gezien
Man, man, man. Gelijk je nagels gelakt?quote:Op zondag 4 december 2016 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Koud. Het was erg koud. Bijna de hele wedstrijd in de kantine gezien
Koekoek.quote:Op zondag 4 december 2016 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is goed kom je wel richting mijn huis?
Kinky, Smoofy heeft nog wel wat geile lederen kleding voor je.quote:
Rookt ie ook Marlboro?quote:Op zondag 4 december 2016 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kinky, Smoofy heeft nog wel wat geile lederen kleding voor je.
Heerlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 19:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kinky, Smoofy heeft nog wel wat geile lederen kleding voor je.
En dan gebruikte ik je warme eten post geeneens om het niet vulgair te maken.quote:
quote:
Deze begrijp ik niet, ik moet wat gemist hebben.quote:
Dit is DP en mijn youtube voorbeeld en heldquote:Op zondag 4 december 2016 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze begrijp ik niet, ik moet wat gemist hebben.
Ik had dit alleen nooit van hem verwachtquote:Op zondag 4 december 2016 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is DP en mijn youtube voorbeeld en held
rawrquote:Op zondag 4 december 2016 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is DP en mijn youtube voorbeeld en held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |