SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2016 21:57:58 ]
bahquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn zoontje had vandaag de meest epische luier ooit. Zat gewoon poep richting zijn nek.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn zoontje had vandaag de meest epische luier ooit. Zat gewoon poep richting zijn nek.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Is lekkere poep. Ruikt niet vies bij die kleintjes. Haags zal dit beamen. Inso misschien ook. En Vincenzo. En Don. En L_L.
Nog net niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]heb je het van zijn nek afgelikt?
Die zijn altijd wel fijn ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Eh.... soms is het geurloos. Maar meestalquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
Is lekkere poep. Ruikt niet vies bij die kleintjes. Haags zal dit beamen. Inso misschien ook. En Vincenzo. En Don. En L_L.
Verschoon jij vaak de luier?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eh.... soms is het geurloos. Maar meestal
Goedzo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje 50/50 denk ik. Hou het niet echt bij ofzo.
Slecht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goedzo.
Mijn opa liet mijn tante (als baby) vroeger gewoon de hele dag met een poepluier rondlopen toen mijn oma weg was. #zogingdatvroeger
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou het oneerlijk vinden.
Picsquote:Op zaterdag 3 december 2016 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dat is ook zo. Mijn vriendin werkt zelf op een kinderdagverblijf. Eerst als leidster van haar eigen groep, met baby's en inmiddels als locatiehoofd. Die weet echt debiel veel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Al hebben vrouwen toch wel meer zorginstinct dan mannen natuurlijk.
Dat is wel handigquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Mijn vriendin werkt zelf op een kinderdagverblijf. Eerst als leidster van haar eigen groep, met baby's en inmiddels als locatiehoofd. Die weet echt debiel veel.
Ja, heb genoeg papa dagen meegemaakt, van opstaan tot naar bed gaan. Dus dat zit er wel goed in.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je zelf ook wel goed in het improviseren als je even alleen op de kleine moet letten?
Vast ritme is meestal wel bekend dus weet je wat je moet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, heb genoeg papa dagen meegemaakt, van opstaan tot naar bed gaan. Dus dat zit er wel goed in.
Dat laatste is soms nog weleens lastig ja. Je zou willen dat ze al konden praten, dan zeiden ze het tenminste. Nu moet ik zeggen dat mijn dochter niet heel veel huilt. Alleen als ze omver kukelt, dan is het mij wel duidelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast ritme is meestal wel bekend dus weet je wat je moet doen.
Is alleen de vraag waarom ze janken toch
Ik zou het best tof vinden jaquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duurt geen tien jaar meer voor JR ook papa is, dat merk je gewoon. Moet alleen even de juiste matras vinden.
Je bent nu 23 ofzo toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het best tof vinden ja![]()
Maar binnen tien jaar is wel snel
Meestal janken door vermoeidheid ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste is soms nog weleens lastig ja. Je zou willen dat ze al konden praten, dan zeiden ze het tenminste. Nu moet ik zeggen dat mijn dochter niet heel veel huilt. Alleen als ze omver kukelt, dan is het mij wel duidelijk.
Ja.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent nu 23 ofzo toch?
Ja, maar tien jaar moet wel lukken man.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal janken door vermoeidheid ook.
[..]
Ja.
Maar om de juiste meid ervoor te vinden is ook wel een dingetje. En dan moet zij ook maar net willen.
Tien jaar geleden zat ik in de brugklas.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar tien jaar moet wel lukken man.
Hou op schei uit.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tien jaar geleden zat ik in de brugklas.
Voorbij die tijd, voorbij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En begon Suárez aan zijn eerste seizoen in Groningen.
Waar blijft de tijd.
Doe je niks aan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voorbij die tijd, voorbij.
Ja, gewoon doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:40 schreef JanCees het volgende:
Over een kwartier weg
nog een biertje doen of niet?
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:40 schreef JanCees het volgende:
Over een kwartier weg
nog een biertje doen of niet?
Je hebt er ondertussen al zes op?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
Ja al gepakt, jullie geven zo laat antwoord
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er ondertussen al zes op?
Ik ga maar eens vroeg naar bed denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we zo even tosti bakken dan?
Lekker, ik ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga maar eens vroeg naar bed denk ik.
twitter:Raphael_Gellar twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 22:56:09Maccabi Tel Aviv manager Shota Arveladze will be sacked in the next 24-48 hours according to Israeli media. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |