Ben benieuwdquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:14 schreef Paul het volgende:
Om je te steunen heb ik straks een cadeautje voor je.
Als je dan toch vaste tijdstippen noemt is het wel zo netjes om die aan te houden.quote:Beschrijving
Zie dit kanaal als een soort dagboek.
Vlogs, muziekfilmpjes, dashcambeelden, livestreams alles kan aan bod komen.
M`n Renault Twingo heeft vaak een prominente rol in de vlogs.
Elke Vrijdag en Zondag om 20:00 LIVE STREAMS.
Verder heb ik geen schema, dan upload ik in de ochtend een video, dan in de nacht. Soms is het 1 video per dag, soms zijn het er meerdere.
Als je het interessant vind, doe dan abonneren.
lolwutquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
I dont understand all the Dutch here but some people really don't have a life. If he annoys you don't watch his content. In stead of telling him all the time what he does wrong just go and watch a YouTube channel you like...
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
Even mijn photoshops hier want die zijn leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Ambertje, je Engels kan wat beter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
I dont understand all the Dutch here but some people really don't have a life. If he annoys you don't watch his content. In stead of telling him all the time what he does wrong just go and watch a YouTube channel you like...
Je hebt zelfs internationale fans, Brad!quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Klopt, die kwam laatst in een stream bovendrijvenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je hebt zelf internationale fans, Brad!
I am Yeahquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:22 schreef Voszje het volgende:
[..]
Je hebt zelf internationale fans, Brad!
Zo bescheiden als ik ben, vind ik ze allemaal eigenlijk geweldigquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik vond die uit het dak echt geweldig
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag ook wel in de herhaling, toepasselijk wel.
Die is ook erg mooi jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Deze mag ook wel in de herhaling, toepasselijk wel.
Die translators op het internet worden wel steeds beter. Dit is toch een knap staaltje Nederlandsquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:48 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
Geef je geld uit in de koopgoot daar is ie voor gegraven en loop wat verder door... 🎶🎶🎶
Onurquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die andere zal ik niet herposten, iets met Onur.
I studied in Rotterdam but if you don't believe me let me comment bradge last picture on instagramquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:28 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die translators op het internet worden wel steeds beter. Dit is toch een knap staaltje Nederlands
Oli poimia kaveri kynttilänjalkoja, joka tuli tarinasi. Tämä poika oli vihainen, osut häntä kovasti, koska hän ei ollut laatikko.quote:
I just came to the shocking conclusion that a lot of people from Finland actually live in the seas. Do you know why?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:30 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
I just came to the shocking conclusion that a lot of people from Finland actually live in the seas. Do you know why?
Your Instagram is the same as your username? Makes me think of this song:quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:29 schreef Rooftopsoccergirl het volgende:
[..]
I studied in Rotterdam but if you don't believe me let me comment bradge last picture on instagram
Ja, ik wou eigenlijk zeggen iets in de trant van: "BECAUSE ALL FISH HAVE FINS111!!" maar die grap valt nu wel een beetje dood.quote:
"I am Raywilliamjohnson and i approve this message"quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Your Instagram is the same as your username? Makes me think of this song:
Yep samequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Your Instagram is the same as your username? Makes me think of this song:
tis diep triest man..Bradge is een baasquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een belevenissen allemaal zeg op autoweek en fok,mijn hemel. Het is net een real life soap. Ik snap niet dat je hier zin in hebt en tevens lijkt je onbezorgde leventje als luie uitkeringstrekker in gevaar te komen, als ik het goed begrijp. Misschien kun je RTL benaderen om een nieuwe serie te maken van "Effe geen cent te makken." Wat een top entertainment is dit.
De aandacht, hij kan niet zonder de aandacht, zowel positieve als negatieve aandacht is wat hem motiveert.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een belevenissen allemaal zeg op autoweek en fok,mijn hemel. Het is net een real life soap. Ik snap niet dat je hier zin in hebt en tevens lijkt je onbezorgde leventje als luie uitkeringstrekker in gevaar te komen, als ik het goed begrijp. Misschien kun je RTL benaderen om een nieuwe serie te maken van "Effe geen cent te makken." Wat een top entertainment is dit.
Braddie jij bekijkt het alleen vanuit jouw perspectief. Maar begrijp goed dat jouw wajong door de belastingbetaler betaald wordt. Ik ben heel gelukkig dat wij een wajong kunnen uitkeren aan mensen die dat nodig hebben en er recht op hebben. Of jij terecht een wajong hebt weet ik niet, daar kan en wil ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het interesseert mij geen fuck wat iemand met zijn leven doet en of iemand wel/niet terecht iets ontvangt, je gaat je daar gewoon NIET mee bemoeien.
Jaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie jij bekijkt het alleen vanuit jouw perspectief. Maar begrijp goed dat jouw wajong door de belastingbetaler betaald wordt. Ik ben heel gelukkig dat wij een wajong kunnen uitkeren aan mensen die dat nodig hebben en er recht op hebben. Of jij terecht een wajong hebt weet ik niet, daar kan en wil ik niet over oordelen.
Maar zelf insinueer jij dat je wel kan werken, maar dat je alleen werk wilt doen wat je leuk vindt. Ik vind het niet gek dat mensen daaruit opmaken dat jouw wajong onterecht is. En dat zij het oneerlijk vinden dat zij hard werken en jij in hun ogen onterecht een wajong krijgt.
De mensen die jij uitmaakt voor NSB-er etc kunnen ook de mensen zijn die belastingbetaler en bijdragen aan jouw uitkering.
Nogmaals ik oordeel niet over jouw wajong.
Man, man, man, man, man.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie jij bekijkt het alleen vanuit jouw perspectief. Maar begrijp goed dat jouw wajong door de belastingbetaler betaald wordt. Ik ben heel gelukkig dat wij een wajong kunnen uitkeren aan mensen die dat nodig hebben en er recht op hebben. Of jij terecht een wajong hebt weet ik niet, daar kan en wil ik niet over oordelen.
Maar zelf insinueer jij dat je wel kan werken, maar dat je alleen werk wilt doen wat je leuk vindt. Ik vind het niet gek dat mensen daaruit opmaken dat jouw wajong onterecht is. En dat zij het oneerlijk vinden dat zij hard werken en jij in hun ogen onterecht een wajong krijgt.
De mensen die jij uitmaakt voor NSB-er etc kunnen ook de mensen zijn die belastingbetaler en bijdragen aan jouw uitkering.
Fapje is idd wel een mooiere naamquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef Fopje het volgende:
Kiekt em gaan op zn keyboard
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso, speciaal voor de stream aangeslotenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man, oud gat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef chroestjov het volgende:
Dat gat in de muur, rechts (links van Braddie), is dat een vers gat?
Dat is een gloryholequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef chroestjov het volgende:
Dat gat in de muur, rechts (links voor Braddie), is dat een vers gat?
Die eerste ken ik niet, die tweede wel, maar die gebruiken we hier (streektaal enzo hè?) nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Olds het volgende:
Ooit gehoord van het spreekwoord "wel de splinter bij een ander zien, maar niet de balk in je eigen ogen"? Nog een goede... "Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Barrah op 02-12-2016 22:02:31 ]
Heb dan iig nog íéts toe te voegen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
Lol! Mijn post is wegAchja, was maar een grappie
Sorryquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb dan iig nog íéts toe te voegen.
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik zal het niet meer doen. Zijn we nu weer vriendjes?
Dat heeft niets met een bepaald forum te maken, gewoon met een paar zure mensen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef Olds het volgende:
Ik ben niet degene die heeft gedreigd met fysiek geweld, of het moet de passage zijn dat je niet aan mijn auto moet komen. 😀
We hebben hier te maken met een jongen die gewoon te eerlijk, misschien wel te naïef is.
Je zou als Forum ook empathie kunnen tonen door gewoon wat hij hier doet, ook hier te laten, en niet gelijk gaan verlinken bij het UWV.
'als forum' zou je dan moeten veranderen naar 'als forumuser'.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef Olds het volgende:
Ik ben niet degene die heeft gedreigd met fysiek geweld, of het moet de passage zijn dat je niet aan mijn auto moet komen. 😀
We hebben hier te maken met een jongen die gewoon te eerlijk, misschien wel te naïef is.
Je zou als Forum ook empathie kunnen tonen door gewoon wat hij hier doet, ook hier te laten, en niet gelijk gaan verlinken bij het UWV.
Ik doelde niet op jou maar op Brad, die mensen die hem zouden verklikken wel even zou opzoeken (zie edit in bovenstaande post)quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef Olds het volgende:
Over het algemeen dit, ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:05 schreef Barrah het volgende:
Misschien zijn degenen die helemaal niet reageren en alleen meelezen wel veel gevaarlijker.
Thanksquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:13 schreef Olds het volgende:
Ik sprak meer over het algemeen. Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen, simpelweg omdat ze misschien niet helemaal doorhebben wat ze te weeg brengen. Zeg maar "sociale controle".
Even goed, mooi om te horen dat de persoon in kwestie is gevonden, en een ban heeft gekregen.
Dat geeft weer vertrouwen in de mensheid, en laat zien dat ook Fok goed bezig is! 😎
Bohh nicequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]net geskyped met Pauullltjuuhhhhh
Zou je ook vergeten, onterechte klacht wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
Ik was ooit Paul fan toen hij nog voor Radio ONZ draaide
En toen vergat hij mij als fan dus toen raakte ik teleurgesteld
Awwquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:20 schreef Moira. het volgende:
Ik was ooit Paul fan toen hij nog voor Radio ONZ draaide
En toen vergat hij mij als fan dus toen raakte ik teleurgesteld
Hart gebrokenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zou je ook vergeten, onterechte klacht wel.
Heb liever liefde dan neuks dus akkoord.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen neuk gegeven. Verder liefde wel.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb liever liefde dan neuks dus akkoord.
Het helpt dan ook niet als je allerlei vlogs maakt met dingen die je gekocht hebt van dat geld. Waar normale mensen een tijd voor moeten sparen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef groggy het volgende:
[..]
Bij het lezen van de eerste alinea dacht ik dat je het over Brad zelf had.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:13 schreef Olds het volgende:
Ik sprak meer over het algemeen. Sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen, simpelweg omdat ze misschien niet helemaal doorhebben wat ze te weeg brengen. Zeg maar "sociale controle".
Even goed, mooi om te horen dat de persoon in kwestie is gevonden, en een ban heeft gekregen.
Dat geeft weer vertrouwen in de mensheid, en laat zien dat ook Fok goed bezig is! 😎
Wat ik heb gelezen komen daar idd soortgelijke reacties voorbij als hier, wist niet dat 'ie daar ook al zo lang actief wasquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:26 schreef Olds het volgende:
Moira, ik ben al een jaartje of 15 in meer of mindere mate actief op Autoweek, en weet dus genoeg van Brad's fratsen. Ook daar wordt hij vaak genoeg gewaarschuwd.
Mooi om te zien dat je zo om hem geeft. Een moderator naar mijn hart! 😘
Yap, dan is de frustratie wat begrijpelijker toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:26 schreef Barrah het volgende:
[..]
Bij het lezen van de eerste alinea dacht ik dat je het over Brad zelf had.
Echt he, ik volg dit nu een paar maanden, maar lees dus pas vanavond dat dit al sinds 2007 gaande is. Ik ben oprecht labbergasted. En dan wordt andere users verweten dat ze geen leven hebben
Tsja, helaas zitten zulke sneuneuzen er ook bij op het internet, dus daar moet je wel altijd rekening mee houden voor je meuk online pleurt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef Olds het volgende:
Ik krijg bij Brad gewoon dat Man-bijt-hond-gevoel. Heerlijk om te volgen!
Er zijn gewoon bepaalde dingen die je niet doet, waaronder iemand verlinken.
Man bijt hondquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef Olds het volgende:
Ik krijg bij Brad gewoon dat Man-bijt-hond-gevoel. Heerlijk om te volgen!
Er zijn gewoon bepaalde dingen die je niet doet, waaronder iemand verlinken.
Mijn god. En jullie overwegen nu pas serieus de stekker er uit te trekken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Yap, dan is de frustratie wat begrijpelijker toch?
Ik acht de kans groter dat hij in een negatieve stroomversnelling verzuipt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef Moira. het volgende:
Maar goed, zonder grappen. Ik heb al eens eerder gezegd dat Brad het langzaam maar zeker telkens best wel iets beter doet dan de vorige keer. Maar ik had toen ook gezegd dat dat proces in een stroomversnelling terecht moet komen wil hij uit die vicieuze cirkel komen, dus laten we hopen dat dit die stroomversnelling induceert.
Nou nou nou, je hebt nog wel meer gemist hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:36 schreef Barrah het volgende:
[..]
Mijn god. En jullie overwegen nu pas serieus de stekker er uit te trekken?
De eerste topics lezend zie ik (als user van ver na die tijd) al meteen de patronen hoe dit is gegroeid. Vanaf het begin al een hoop gespot en Brad die al die aandacht juist serieus neemt en zich daardoor een ster voelt.
Juist door hem de hand boven het hoofd te houden of zelfs aan te moedigen bezorg je hem alleen maar meer ellende.
Dit wist ik als newby ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:26 schreef Barrah het volgende:
[..]
Bij het lezen van de eerste alinea dacht ik dat je het over Brad zelf had.
Echt he, ik volg dit nu een paar maanden, maar lees dus pas vanavond dat dit al sinds 2007 gaande is. Ik ben oprecht labbergasted. En dan wordt andere users verweten dat ze geen leven hebben
Ben ik niet met je eensquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:42 schreef Olds het volgende:
Maar geen permaban voor Braddie!!! Ik wil hem sowieso nog veel meer op de gitaar bezig zien. Speelt gewoon zijn hele band weg.
Je komt speciaal over van een ander forum om anderen 'triest' te noemen? Heb je misschien zelf door hoe treurig je zelf bezig bent? Verder hangt niemand hier Bradley aan de schandpaal. Er komen hier alleen adviezen voorbij waar hij niks meedoet en mensen die hem aanmoedigen om zijn treurige bestaan voort te zetten. Waarom mensen graag zien dat hij zichzelf de vernieling in helpt snap ik niet zo goed. Net zo min ik niet snap dat Bradley zelf dat niet ziet, maar dat zal wel één van zijn beperkingen zijn. Dit topic is behoorlijk netjes tegen Bradley. Ieder ander met deze achtergrond zou finaal de grond in zijn getrapt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Olds het volgende:
Ik ben dus bekend onder de usernaam Olds, en kom van Autoweek.
Ik kom hier verder niet om ruzie te maken, maar er moet mij wel iets van het hart.
Braadslee wordt hier te schande gemaakt, en zelfs genoemd bij het UWV.
Enige wat ik wil zeggen tegen de moraalridder(-s) hier is dat je je nu wel een hele vent of dame moet voelen... Iemand in de problemen brengen, omdat diegene niet volgens jouw "geweldige" standaarden leeft.
Kijk zelf maar eens in de spiegel... De hele dag de tijd om op Fok te posten? Dan vraag ik me af wat jij voor werk doet.
Veel succes verder met je zielige leventje voor wie bijv. de melding bij UWV gemaakt heeft.
Ooit gehoord van het spreekwoord "wel de splinter bij een ander zien, maar niet de balk in je eigen ogen"? Nog een goede... "Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen."
Is dit het algemene niveau van de mensen bij dat forum of ben jij een uitzondering?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:54 schreef Olds het volgende:
En die reactie zegt meer over jou, dan over mij zelf.
Empathie is jou zeker vreemd?
Als je mijn vorige reacties, en die op Autoweek had gelezen, ben ik er juist wel voorstander van dat iedereen, die in staat er toe is, gewoon werkt.
Maar alvast bedankt voor de Geuzentitel "Chef Autoweek".
Geskyped met Paul en Lompequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef Voszje het volgende:
Laten we het gewoon gezellig houden hier? Dat onderwerp hoeft toch niet tot in den treuren terug te komen?
Laten we kleppen over Bradge's live stream.
Die kinderstemmetjesquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zeker, was ff lachen, tot die 12 jarige jochies raar gingen doen
Je kan terug spoelen in de livestreamquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets van meegekregen, ik was toen pissen.
Mocht het positief bedoeld zijn, dan ben ik graag de positieve uitzondering.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Is dit het algemene niveau van de mensen bij dat forum of ben jij een uitzondering?
Weinig tot geen zin inquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Je kan terug spoelen in de livestream
Fijn te horenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
Wat een leuke stream ditThanks allen
Naar de positiviteit en de leuke vlogs/streams.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:00 schreef chroestjov het volgende:
Waar gaat de wind dit topic heenvoeren Kapitein Braad?
Dus toch geen korte pauze van fora, YouTube en alle overige sociale media? Als je als kapitein van een schip ieder uur een andere koers uitstippelt dan vaar je voor eeuwig rondjes op de oceaan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Naar de positiviteit en de leuke vlogs/streams.
Lol wuuut.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:40 schreef DeBaba het volgende:
[..]
En je hebt toch niet echt naakt keyboard gespeeld en dat online gezet ?
Yes.quote:Op zaterdag 3 december 2016 07:23 schreef Paul het volgende:
Jaja skypen is de nieuwe feature bij de braddiestreams
Dat is echt al negen jaar geleden, toen stond er heel eventjes een filmpje online waarin hij zonder kleren keyboard speelde. Niks schokkends, je zag geen paardenlul of zoquote:
ja sorry guys!quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wij werden wel een beetje teveel genegeerd toen je aan het skypen ging Bradley
Een nieuwe jihad, is de Media Markt het nieuwe Jet Cars?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:17 schreef DieselTank het volgende:
rocket league is wel erg 2015 hoor![]()
Ik ben benieuwd naar welke winkelketen het volgende slachtoffer wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:34 schreef DoubleDip het volgende:
Niks geleerd van het gedoe met JetCars dus. Jammer.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:20 schreef mtchel112 het volgende:
Bradley gaat meer macht krijgen dan de huidige wereldorde bij elkaar. Heil en voorspoed braddie
Klopt, ik heb helaas geen controller, speel het nu nog met muis en toetsenbord.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Rocket league is enorm leuk en verslavend om te spelen, wel met controller spelen !
flight controllerquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ik heb helaas geen controller, speel het nu nog met muis en toetsenbord.
Wat voor controller moet ik aan denken Christiaan?
Heb gewoon een Xbox360/one controller.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ik heb helaas geen controller, speel het nu nog met muis en toetsenbord.
Wat voor controller moet ik aan denken Christiaan?
Oh dat is wel cool! Kan wel eens kijken naar een PS3 controller imitatiequote:Op zaterdag 3 december 2016 23:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb gewoon een Xbox360/one controller.
Sinds begin dit jaar. Is nog in WOV een tijd populair geweest.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij RL dan?
Al het begin is moeilijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Merk alleen wel dat ik er echt bagger slecht in ben, gaat mij soms echt te snel en is soms echt te chaotisch
Ja, ik stak iedereen aan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds begin dit jaar. Is nog in WOV een tijd populair geweest.
Met controler is het chiller spelen, en ik was er de eerste paar uur ook bagger slecht in. Beter word je na verloop van tijd wel als je weet waar je op moet letten etc.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Merk alleen wel dat ik er echt bagger slecht in ben, gaat mij soms echt te snel en is soms echt te chaotisch
Dat is zeker waar!quote:
Heb je meteen effe een goede oefening!quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!
Binnenkort een game avondje met de band, gaan we met z`n alle Rocket Leaguen waarschijnlijk
Preciesquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je meteen effe een goede oefening!
Ja is goed, lijkt mij serieus wel lachen.quote:Op zondag 4 december 2016 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
Nodig me maar eens uit als je het een beetje onder de knie hebt.
Sow, RL meet bij de Bradgequote:Op zondag 4 december 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja is goed, lijkt mij serieus wel lachen.
* LompeHork tikt 'm aan voor een potje.quote:Op zondag 4 december 2016 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
Nodig me maar eens uit als je het een beetje onder de knie hebt.
Klopt, maar voor mijn gevoel is dit best wel vaak dat ik wat bij moet sturen..quote:Op zondag 4 december 2016 19:02 schreef Mr.Ping het volgende:
De weg is nooit vlak, dus het is niet gek dat je iets bij moet sturen.
Is je auto wel goed uitgelijnd?quote:Op zondag 4 december 2016 19:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar voor mijn gevoel is dit best wel vaak dat ik wat bij moet sturen..
Auto is goed uitgelijnd, gaat keurig rechtuit als ik het stuur los laat.quote:Op zondag 4 december 2016 19:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Is je auto wel goed uitgelijnd?
Ik hoef in mijn BMW ook minder te corrigeren dan dat ik in mijn Golfje uit 1986 zonder stuurbekrachtiging rijd.
Best een leuk dingetje.quote:
50 euro is een prima prijs voor een beginnerskeyboard.quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Best een leuk dingetje.
Maar niet aanslaggevoelig(Dus reageert niet op hoe hard je een toets indrukt)
En ik vind 50 euro best wel aan de prijs
Als je een beetje normaal beginners keyboard wil is 50 euro wel oke, maar dan zou ik voor die 50 euro wel gaan voor een keyboard met iig aanslaggevoeligheid.quote:Op zondag 4 december 2016 21:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
50 euro is een prima prijs voor een beginnerskeyboard.
Toppie heb 30 geboden!quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Best een leuk dingetje.
Maar niet aanslaggevoelig(Dus reageert niet op hoe hard je een toets indrukt)
En ik vind 50 euro best wel aan de prijs
Vind ik eigenlijk niet nodig voor een beginner, lijkt mij meer iets voor een gevorderde speler. Zo'n beginnersding is leuk voor het leren lezen van noten en je eerste keyboardboekje, daarna ben je al snel toe aan wat nieuws/beters. Eerst maar eens de basis leren (noten, akkoorden etc.), die aanslaggevoeligheid komt later wel.quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal beginners keyboard wil is 50 euro wel oke, maar dan zou ik voor die 50 euro wel gaan voor een keyboard met iig aanslaggevoeligheid.
Keyboard leren spelen op een keyboard dat niet aanslaggevoelig is is als een tosti zonder ham kaas
Wat dat betreft is die aanslaggevoeligheid wel chill om gelijk als beginner al aan te leren hoe je je vingers moet gebruiken voor de juiste toon/hardheid.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet nodig voor een beginner, lijkt mij meer iets voor een gevorderde speler. Zo'n beginnersding is leuk voor het leren lezen van noten en je eerste keyboardboekje, daarna ben je al snel toe aan wat nieuws/beters. Eerst maar eens de basis leren (noten, akkoorden etc.), die aanslaggevoeligheid komt later wel.
30 ook goed hoor, maar 50 net zo prima.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat dat betreft is die aanslaggevoeligheid wel chill om gelijk als beginner al aan te leren hoe je je vingers moet gebruiken voor de juiste toon/hardheid.
Heb er zelf op zo'n 'gevoelig' keyboard leren spelen en het scheelde wel in de overstap naar piano, kon al een stuk 'gevoeliger' spelen doordat ik 't gelijk goed aangeleerd had.
Maarja, 30 euro om voor de eerste keer wat gepingel te leren zonder aanslaggevoeligheid is natuurlijk ook helemaal prima
Elektrische pianoquote:Op zondag 4 december 2016 21:56 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
30 ook goed hoor, maar 50 net zo prima.
Ik had zelf een beginnersdingetje zonder aanslaggevoeligheid, later als gevorderde de overstap gemaakt naar een aanslaggevoelig keyboard en later naar elektrische piano. Als beginner vond ik het weinig toevoegen, pas toen ik verder kwam en er piano bij ging doen werd het relevanter.
Hoeft niet hoor, je hebt ook silent piano's en zelfs silent vleugels.quote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elektrische piano
Heb hier nu een eckte piano in huis staan omdat hij bij m'n ouderlijk huis in de weg stond, maar ik woon in een flat dus durf nooit te spelen
Als 'ie elektrisch was geweest kon ik gewoon koptelefoon erin doen
Mja, da's deze nietquote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je hebt ook silent piano's en zelfs silent vleugels.
Ik heb geen verstand van bluetooth koptelefoons man, gebruik zelf een Beyerdynamic DT770PRO en een Audio Technica ATH-M20x, gewoon met draad.quote:Op maandag 5 december 2016 00:07 schreef Elan het volgende:
Braddie, welke bluetooth koptelefoon zal ik kopen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vanavond komt er familie, zaterdag vrienden, dat is het welquote:Op maandag 5 december 2016 12:24 schreef PimD het volgende:
Ga je nog iets speciaals doen voor je verjaardag Brad?
Heerlijkquote:Op maandag 5 december 2016 15:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
Thanks beiden.
Chocolade taart natuurlijk![]()
quote:Op maandag 5 december 2016 09:52 schreef Paul het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)raddie-is-jarig.html
en lees je fb eens ouwe rukkerquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zodra ik iets te vertellen heb komt er wat aan
kun je wat aan die piep doen in je thuis opnames, steeds zo'n constante piepquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Zodra ik iets te vertellen heb komt er wat aan
Ik stop al met pratenquote:Op dinsdag 6 december 2016 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je wat aan die piep doen in je thuis opnames, steeds zo'n constante piep
quote:
is waarschijnlijk de telefoon. of mijn pc die je hoortquote:Op dinsdag 6 december 2016 13:25 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
het valt vooral op al sje stil bent en wat vragen leest
Wat voor van de zomer!quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:48 schreef Leonos het volgende:
http://www.slagharen.com/nl/accommodation/57/raccoon-lodge
Moest aan je denken Brad
Weer een teleurstellingquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nieuwe gitaar komt niet trouwens, ik was helemaal vergeten dat ik nog een +- 50 jaar oude Fasan had liggen bij een gitaarbouwerDaar heb ik gister naar gemaild, en daar word vanaf morgen aan gewerkt
Bron?quote:Op woensdag 7 december 2016 19:47 schreef chroestjov het volgende:
Je kanaal bloedt een beetje dood, de hoogste tijd om wat te gaan innoveren.
Gewoon, er komen amper nog abonnees bij, de hoeveelheid content wordt steeds minder en hetgeen wat nog wel online komt, is niet echt innovatief te noemen en dit topic krijgt ook steeds minder reacties en views.quote:
Eens. Stijging van abonnees is vanaf 170-180 behoorlijk afgevlakt. Een vrij ambitieuze aflevering van "Even de toerist uithangen in ... " in bijvoorbeeld Keulen inclusief interessant dashcambeelden zou de boel kunnen vlot trekken, hoewel zo'n onderneming vanuit Hilversum minimaal 50 euro zou kosten.quote:Op woensdag 7 december 2016 20:43 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Gewoon, er komen amper nog abonnees bij, de hoeveelheid content wordt steeds minder en hetgeen wat nog wel online komt, is niet echt innovatief te noemen en dit topic krijgt ook steeds minder reacties en views.
Ah, de Bradge is backquote:Op woensdag 7 december 2016 20:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
er komt straks content aan waarschijnlijk
Geen idee, ik heb vandaag een redelijk gaaf geluidssysteem in de Twingo laten bouwen, nog niet helemaal af (quote:Op woensdag 7 december 2016 21:23 schreef Grillz het volgende:
Wat voor nieuwe concepten kan men in de toekomst verwachten?
Veel plezier ermee! Een mooie toevoeging.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:24 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb vandaag een redelijk gaaf geluidssysteem in de Twingo laten bouwen, nog niet helemaal af () Maar daar heb ik helaas geen video's van. Ja hele korte snippets.
320 KBPS of zelfs 256 KBPS vind ik gewoon prima te doen, FLAC neemt alleen maar extra ruimte in en ik heb geen dure audiofiele troep in m`n schuurtje/twingo dus dat hoor ik toch niet.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef Grillz het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Een mooie toevoeging.
Heel erg veel verstand van muziek evenals geluid heb ik niet, maar wat ik me afvroeg is of jij als muzikant harde eisen stelt aan de geluidskwaliteit van datgene wat jij luistert.
Kan '320 kbps' er mee door, of is FLAC 'the way to go'?
Geeft hij geen fuck om. Al een keer een discussie over geweest.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:28 schreef Grillz het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Een mooie toevoeging.
Heel erg veel verstand van muziek evenals geluid heb ik niet, maar wat ik me afvroeg is of jij als muzikant harde eisen stelt aan de geluidskwaliteit van datgene wat jij luistert.
Kan '320 kbps' er mee door, of is FLAC 'the way to go'?
Eh nee.quote:Op woensdag 7 december 2016 21:30 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Geeft hij geen fuck om. Al een keer een discussie over geweest.
Dat systeem bestaat waarschijnlijk uit 20 euro speakers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweeters zitten al gemonteerd, subwoofer zit ook al, versterker word vrijdag geregeld, dan worden de 4" speakertjes in m`n dashboard vervangen door middentoners van een oude Sony set, krijgt het hele gedoetje z`n scheiding en dan is het helemaal![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2016 21:34:03 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |