30 ook goed hoor, maar 50 net zo prima.quote:Op zondag 4 december 2016 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat dat betreft is die aanslaggevoeligheid wel chill om gelijk als beginner al aan te leren hoe je je vingers moet gebruiken voor de juiste toon/hardheid.
Heb er zelf op zo'n 'gevoelig' keyboard leren spelen en het scheelde wel in de overstap naar piano, kon al een stuk 'gevoeliger' spelen doordat ik 't gelijk goed aangeleerd had.
Maarja, 30 euro om voor de eerste keer wat gepingel te leren zonder aanslaggevoeligheid is natuurlijk ook helemaal prima
Elektrische pianoquote:Op zondag 4 december 2016 21:56 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
30 ook goed hoor, maar 50 net zo prima.
Ik had zelf een beginnersdingetje zonder aanslaggevoeligheid, later als gevorderde de overstap gemaakt naar een aanslaggevoelig keyboard en later naar elektrische piano. Als beginner vond ik het weinig toevoegen, pas toen ik verder kwam en er piano bij ging doen werd het relevanter.
Hoeft niet hoor, je hebt ook silent piano's en zelfs silent vleugels.quote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Elektrische piano
Heb hier nu een eckte piano in huis staan omdat hij bij m'n ouderlijk huis in de weg stond, maar ik woon in een flat dus durf nooit te spelen
Als 'ie elektrisch was geweest kon ik gewoon koptelefoon erin doen
Mja, da's deze nietquote:Op zondag 4 december 2016 21:59 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je hebt ook silent piano's en zelfs silent vleugels.
Ik heb geen verstand van bluetooth koptelefoons man, gebruik zelf een Beyerdynamic DT770PRO en een Audio Technica ATH-M20x, gewoon met draad.quote:Op maandag 5 december 2016 00:07 schreef Elan het volgende:
Braddie, welke bluetooth koptelefoon zal ik kopen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |