"I am Raywilliamjohnson and i approve this message"quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Your Instagram is the same as your username? Makes me think of this song:
Yep samequote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Voszje het volgende:
[..]
Your Instagram is the same as your username? Makes me think of this song:
tis diep triest man..Bradge is een baasquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een belevenissen allemaal zeg op autoweek en fok,mijn hemel. Het is net een real life soap. Ik snap niet dat je hier zin in hebt en tevens lijkt je onbezorgde leventje als luie uitkeringstrekker in gevaar te komen, als ik het goed begrijp. Misschien kun je RTL benaderen om een nieuwe serie te maken van "Effe geen cent te makken." Wat een top entertainment is dit.
De aandacht, hij kan niet zonder de aandacht, zowel positieve als negatieve aandacht is wat hem motiveert.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat een belevenissen allemaal zeg op autoweek en fok,mijn hemel. Het is net een real life soap. Ik snap niet dat je hier zin in hebt en tevens lijkt je onbezorgde leventje als luie uitkeringstrekker in gevaar te komen, als ik het goed begrijp. Misschien kun je RTL benaderen om een nieuwe serie te maken van "Effe geen cent te makken." Wat een top entertainment is dit.
Braddie jij bekijkt het alleen vanuit jouw perspectief. Maar begrijp goed dat jouw wajong door de belastingbetaler betaald wordt. Ik ben heel gelukkig dat wij een wajong kunnen uitkeren aan mensen die dat nodig hebben en er recht op hebben. Of jij terecht een wajong hebt weet ik niet, daar kan en wil ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het interesseert mij geen fuck wat iemand met zijn leven doet en of iemand wel/niet terecht iets ontvangt, je gaat je daar gewoon NIET mee bemoeien.
Jaaahaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie jij bekijkt het alleen vanuit jouw perspectief. Maar begrijp goed dat jouw wajong door de belastingbetaler betaald wordt. Ik ben heel gelukkig dat wij een wajong kunnen uitkeren aan mensen die dat nodig hebben en er recht op hebben. Of jij terecht een wajong hebt weet ik niet, daar kan en wil ik niet over oordelen.
Maar zelf insinueer jij dat je wel kan werken, maar dat je alleen werk wilt doen wat je leuk vindt. Ik vind het niet gek dat mensen daaruit opmaken dat jouw wajong onterecht is. En dat zij het oneerlijk vinden dat zij hard werken en jij in hun ogen onterecht een wajong krijgt.
De mensen die jij uitmaakt voor NSB-er etc kunnen ook de mensen zijn die belastingbetaler en bijdragen aan jouw uitkering.
Nogmaals ik oordeel niet over jouw wajong.
Man, man, man, man, man.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef groggy het volgende:
[..]
Braddie jij bekijkt het alleen vanuit jouw perspectief. Maar begrijp goed dat jouw wajong door de belastingbetaler betaald wordt. Ik ben heel gelukkig dat wij een wajong kunnen uitkeren aan mensen die dat nodig hebben en er recht op hebben. Of jij terecht een wajong hebt weet ik niet, daar kan en wil ik niet over oordelen.
Maar zelf insinueer jij dat je wel kan werken, maar dat je alleen werk wilt doen wat je leuk vindt. Ik vind het niet gek dat mensen daaruit opmaken dat jouw wajong onterecht is. En dat zij het oneerlijk vinden dat zij hard werken en jij in hun ogen onterecht een wajong krijgt.
De mensen die jij uitmaakt voor NSB-er etc kunnen ook de mensen zijn die belastingbetaler en bijdragen aan jouw uitkering.
Nogmaals ik oordeel niet over jouw wajong.
Fapje is idd wel een mooiere naamquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef Fopje het volgende:
Kiekt em gaan op zn keyboard
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso, speciaal voor de stream aangeslotenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man, oud gat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef chroestjov het volgende:
Dat gat in de muur, rechts (links van Braddie), is dat een vers gat?
Dat is een gloryholequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef chroestjov het volgende:
Dat gat in de muur, rechts (links voor Braddie), is dat een vers gat?
Die eerste ken ik niet, die tweede wel, maar die gebruiken we hier (streektaal enzo hè?) nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Olds het volgende:
Ooit gehoord van het spreekwoord "wel de splinter bij een ander zien, maar niet de balk in je eigen ogen"? Nog een goede... "Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Barrah op 02-12-2016 22:02:31 ]
Heb dan iig nog íéts toe te voegen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:59 schreef Nikonlover het volgende:
Lol! Mijn post is wegAchja, was maar een grappie
Sorryquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb dan iig nog íéts toe te voegen.
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik zal het niet meer doen. Zijn we nu weer vriendjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |