Triest dat 'fans' Bradge aanmoedigen om door te gaan met vloggen en forums. Lekkere fan/vriend ben je als je iemand opjut door te gaan met zichzelf steeds in de ellende te storten, puur en alleen voor je eigen leedvermaak.
Brad, je stoort je aan alle commentaar maar het zijn juist de mensen die je lopen te pushen om door te gaan die het slecht met je voor hebben.
Ik lees vandaag hier en op AW al een stuk of vijf posts waarin je zegt te stoppen met reageren en dan opnieuw allemaal persoonlijke details geeft. Snap je niet dat dit niet meer weggaat?
De enige manier waarop men stopt met over jou kletsen en je lastigvallen is stoppen. Zoek een nieuwe uitdaging, zoals een baan, en neem online elders een anonieme identiteit aan.
Je loopt te dreigen dat men vooral niet naar het UWV zal stappen e.d., want dan kom ze je opzoeken en wat al niet meer. Ik zou dit zonder problemen kunnen doen want je weet mij toch niet te vinden. Privédingen beperk ik tot andere kanalen waar ik controle heb over wie ze ziet. Daardoor ben ik hier redelijk vrij zoals de meesten. Nog wel gebonden aan de forumregels en algemeen fatsoen uiteraard.
Jouw privéshit daarentegen is voor eeuwig opgeslagen op het internet en in de geheugens van tientallen gebruikers hier. Dat blijft aan je kont hangen Brad. En dat weet je best. En toch blijf je doorgaan en het opzoeken. Kap er gewoon mee en ga lekker bouwen aan een leven van jezelf.
Hoe scheef is het trouwens dat op twee forums een 'valse aangifte' zonder gevolgen een ban oplevert, maar iemand anders straffeloos kan dreigen met fysiek geweld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Barrah op 02-12-2016 22:02:31 ]