Ik ben benieuwd naar welke winkelketen het volgende slachtoffer wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:34 schreef DoubleDip het volgende:
Niks geleerd van het gedoe met JetCars dus. Jammer.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:20 schreef mtchel112 het volgende:
Bradley gaat meer macht krijgen dan de huidige wereldorde bij elkaar. Heil en voorspoed braddie
Klopt, ik heb helaas geen controller, speel het nu nog met muis en toetsenbord.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
Rocket league is enorm leuk en verslavend om te spelen, wel met controller spelen !
flight controllerquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ik heb helaas geen controller, speel het nu nog met muis en toetsenbord.
Wat voor controller moet ik aan denken Christiaan?
Heb gewoon een Xbox360/one controller.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:12 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, ik heb helaas geen controller, speel het nu nog met muis en toetsenbord.
Wat voor controller moet ik aan denken Christiaan?
Oh dat is wel cool! Kan wel eens kijken naar een PS3 controller imitatiequote:Op zaterdag 3 december 2016 23:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb gewoon een Xbox360/one controller.
Sinds begin dit jaar. Is nog in WOV een tijd populair geweest.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij RL dan?
Al het begin is moeilijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Merk alleen wel dat ik er echt bagger slecht in ben, gaat mij soms echt te snel en is soms echt te chaotisch
Ja, ik stak iedereen aan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds begin dit jaar. Is nog in WOV een tijd populair geweest.
Met controler is het chiller spelen, en ik was er de eerste paar uur ook bagger slecht in. Beter word je na verloop van tijd wel als je weet waar je op moet letten etc.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
Merk alleen wel dat ik er echt bagger slecht in ben, gaat mij soms echt te snel en is soms echt te chaotisch
Dat is zeker waar!quote:
Heb je meteen effe een goede oefening!quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:46 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker waar!
Binnenkort een game avondje met de band, gaan we met z`n alle Rocket Leaguen waarschijnlijk
Preciesquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je meteen effe een goede oefening!
Ja is goed, lijkt mij serieus wel lachen.quote:Op zondag 4 december 2016 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
Nodig me maar eens uit als je het een beetje onder de knie hebt.
Sow, RL meet bij de Bradgequote:Op zondag 4 december 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja is goed, lijkt mij serieus wel lachen.
* LompeHork tikt 'm aan voor een potje.quote:Op zondag 4 december 2016 00:25 schreef Simterklaas het volgende:
Nodig me maar eens uit als je het een beetje onder de knie hebt.
Klopt, maar voor mijn gevoel is dit best wel vaak dat ik wat bij moet sturen..quote:Op zondag 4 december 2016 19:02 schreef Mr.Ping het volgende:
De weg is nooit vlak, dus het is niet gek dat je iets bij moet sturen.
Is je auto wel goed uitgelijnd?quote:Op zondag 4 december 2016 19:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, maar voor mijn gevoel is dit best wel vaak dat ik wat bij moet sturen..
Auto is goed uitgelijnd, gaat keurig rechtuit als ik het stuur los laat.quote:Op zondag 4 december 2016 19:39 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Is je auto wel goed uitgelijnd?
Ik hoef in mijn BMW ook minder te corrigeren dan dat ik in mijn Golfje uit 1986 zonder stuurbekrachtiging rijd.
Best een leuk dingetje.quote:
50 euro is een prima prijs voor een beginnerskeyboard.quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Best een leuk dingetje.
Maar niet aanslaggevoelig(Dus reageert niet op hoe hard je een toets indrukt)
En ik vind 50 euro best wel aan de prijs
Als je een beetje normaal beginners keyboard wil is 50 euro wel oke, maar dan zou ik voor die 50 euro wel gaan voor een keyboard met iig aanslaggevoeligheid.quote:Op zondag 4 december 2016 21:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
50 euro is een prima prijs voor een beginnerskeyboard.
Toppie heb 30 geboden!quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Best een leuk dingetje.
Maar niet aanslaggevoelig(Dus reageert niet op hoe hard je een toets indrukt)
En ik vind 50 euro best wel aan de prijs
Vind ik eigenlijk niet nodig voor een beginner, lijkt mij meer iets voor een gevorderde speler. Zo'n beginnersding is leuk voor het leren lezen van noten en je eerste keyboardboekje, daarna ben je al snel toe aan wat nieuws/beters. Eerst maar eens de basis leren (noten, akkoorden etc.), die aanslaggevoeligheid komt later wel.quote:Op zondag 4 december 2016 21:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als je een beetje normaal beginners keyboard wil is 50 euro wel oke, maar dan zou ik voor die 50 euro wel gaan voor een keyboard met iig aanslaggevoeligheid.
Keyboard leren spelen op een keyboard dat niet aanslaggevoelig is is als een tosti zonder ham kaas
Wat dat betreft is die aanslaggevoeligheid wel chill om gelijk als beginner al aan te leren hoe je je vingers moet gebruiken voor de juiste toon/hardheid.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet nodig voor een beginner, lijkt mij meer iets voor een gevorderde speler. Zo'n beginnersding is leuk voor het leren lezen van noten en je eerste keyboardboekje, daarna ben je al snel toe aan wat nieuws/beters. Eerst maar eens de basis leren (noten, akkoorden etc.), die aanslaggevoeligheid komt later wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |