Ik laat altijd de lichtjes erin zitten en zet hem zo in de schuur, en haal hem er ook zo uit. Die ballen hangt mijn vriendin er wel in.quote:
nee, nooitquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:38 schreef SideEffect het volgende:
Zou je bij een meet ook van mij kapen?
Ben ik 3 jaar geleden een keer geweest, in Keulen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk iemand gevonden die met mij naar een kerstmarkt in Duitsland wilt.
zijn er ook wel eens mensen die kunnen lachen om dit soort pulp?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zeg altijd maar zo, de piek staat de ballen hangen, toch nog een witte kerst.
Frank z'n grapjes dan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn er ook wel eens mensen die kunnen lachen om dit soort pulp?
Ja, maar die zitten over het algemeen niet in KLB.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik lach nooitquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer op frank te haten?quote:
waarom ga je niet daarheen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar die zitten over het algemeen niet in KLB.
Hihihiquote:
Heb nog wel piemelpic van een user, als je wilt lachenquote:
Heb wel interessequote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog wel piemelpic van een user, als je wilt lachen
Doei.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kom even melden dat ik het wel leuk geweest vind hier, weer de zoveelste haha Braddie is mad, klopt, maar heb een poosje geleden die unban aangevraagd, en merk dat deze SC toch gewoon totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet goed is voor mijn gemoedstoestand.
Heeft niet eens wat te maken met hoe er op mij gereageerd word, maar er word over het algemeen gewoon kut gereageerd tegen andere users, ik noem een Niels, die word constant voor pedofiel uitgemaakt en weet ik veel wat allemaal, het gaat echt helemaal nergens meer over, en ik heb geen behoefte meer om mij hier tussen te begeven.
Ik ben te vinden in m`n eigen topic reeks in WEB. De afgelopen x aantal jaar hier was vaak gezellig, en vaak ook kut, en nee ik ga niet stoppen met FOK! Maar ik ga wél stoppen met de SCs.
Gegroet vrinden
Croissant?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol oké tot over twee dagenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kom even melden dat ik het wel leuk geweest vind hier, weer de zoveelste haha Braddie is mad, klopt, maar heb een poosje geleden die unban aangevraagd, en merk dat deze SC toch gewoon totaal niet goed is voor mijn gemoedstoestand.
Heeft niet eens wat te maken met hoe er op mij gereageerd word, maar er word over het algemeen gewoon kut gereageerd tegen andere users, ik noem een Niels, die word constant voor pedofiel uitgemaakt en weet ik veel wat allemaal, het gaat echt helemaal nergens meer over, en ik heb geen behoefte meer om mij hier tussen te begeven.
Ik ben te vinden in m`n eigen topic reeks in WEB. De afgelopen x aantal jaar hier was vaak gezellig, en vaak ook kut, en nee ik ga niet stoppen met FOK! Maar ik ga wél stoppen met de SCs.
Gegroet vrinden
Wat nou haten? Ik zeg alleen maar dat z'n humor niks is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer op frank te haten?
Nee ga zo etenquote:
hee dat was niet de afsrpaakquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar de kerstmarkt in Duitslandquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk iemand gevonden die met mij naar een kerstmarkt in Duitsland wilt.
do a flip faggotquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kom even melden dat ik het wel leuk geweest vind hier, weer de zoveelste haha Braddie is mad, klopt, maar heb een poosje geleden die unban aangevraagd, en merk dat deze SC toch gewoon totaal niet goed is voor mijn gemoedstoestand.
Gegroet vrinden
Wat ga je eten?quote:
Volgens mij ben je van streek door de kritische noten op Autoweek, maar ons de schuld geven is ook goed hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gegroet vrinden
hou zo erg van broccoli dat ik nu twijfel om frank belachelijk te makenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen die slecht over Frank praat, djoek ik een broccoli in z'n smoel
Dat is geen haten hoor ik netquote:
Okequote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gegroet vrinden
is gwn zo erg dat niels terecht voor pedo wordt uitgemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij ben je van streek door de kritische noten op Autoweek, maar ons de schuld geven is ook goed hoor.
Ja was nog niet helemaal bijgelezen, wilde gelijk posten toen ik dat las. Beetje impulsief. :$quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar de kerstmarkt in Duitsland
Ik vond het ook verschrikkelijk dat mensen het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel niet kennen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
is gwn zo erg dat niels terecht voor pedo wordt uitgemaakt
Echt een sukkel die Frankquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen die slecht over Frank praat, djoek ik een broccoli in z'n smoel
Ja maar jij gaat nu al met de moeder van een vriendinquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]Oh. Had best wel samen willen gaan.
Heb je hier toevallig een link vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij ben je van streek door de kritische noten op Autoweek, maar ons de schuld geven is ook goed hoor.
echt niet leuk als mensen denken dat het alleen om de seks gaat iddquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vond het ook verschrikkelijk dat mensen het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel niet kennen.
pagina 8 van topic in WEBquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een link van
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef zeer het volgende:
[..]
echt niet leuk als mensen denken dat het alleen om de seks gaat idd
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5638855,page=12quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een link van
Ik zei toch al dat die KLB-ban de beste beslissing was die je hebt gemaakt. Ik was toen serieus en ben ook van mening dat je het weer moet doen. Ik zie je wel in WEBquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gegroet vrinden
waarom hebben wij zo'n slecht imagoquote:Quote
Lycan Capri
Ik zie de mensen van Fok! er wel voor aan om dit te doen
Behoorlijk lage streek
Ja, vooral lekker die jongen blijven voeden met leugen.quote:
Wat ben jij ineens serieus danquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat die KLB-ban de beste beslissing was die je hebt gemaakt. Ik was toen serieus en ben ook van mening dat je het weer moet doen. Ik zie je wel in WEB
Laatst zei een vriend ook uit het niets: FOK! is echt de plek waar alle mongolen zitten.quote:
Die zit zeker op vivaquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst zei een vriend ook iets uit het niets: FOK! is echt de plek waar alle mongolen zitten.
een voormalige vriend mag ik hopenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst zei een vriend ook uit het niets: FOK! is echt de plek waar alle mongolen zitten.
Wat voor leugens?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vooral lekker die jongen blijven voeden met leugen.
Ah oké. Verklaart.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Twee bier gehad hè, dan krijg je dat
ik denk dat 'ie jouw aandacht ook wel fijn vind hoor, dat er op hem neergekeken wordt geeft hem alleen maar stabiliteit want zie je welquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vooral lekker die jongen blijven voeden met leugen.
Heb je het nou over Chloroform?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef zeer het volgende:
Ik weet overigens niet zo goed of ik braddy met z'n aandachtzuigen nou triester vind of al die mensen die vanaf een afstand allemaal wel weten dat braddy prima kan werken maar hem wel voor mongool verslijten.
Ja waarom heh heh hehquote:
Dat waar hij mee bezig is, oké is.quote:
Want zie je wel watquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat 'ie jouw aandacht ook wel fijn vind hoor, dat er op hem neergekeken wordt geeft hem alleen maar stabiliteit want zie je wel
Ik heb geen eens een idee wat hij doet. Ik weet alleen dat het beter voor hem is als hij hier niet komt. Voor de rest zoekt hij het zelf maar uit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat waar hij mee bezig is, oké is.
F&F is wel oké.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat 80% van het forum best leuk en serieus is eigenlijk
dat is volgens mij wat 'ie continu doet, zichzelf in een situatie brengen waarin andere mensen voorspelbaar reageren zodat hij kan denken 'zie je wel ik ben een dikke loser' omdat 'ie verder eigenlijk niet zo gek veel identiteit lijkt te hebbenquote:
Dat "op hem neerkijken" heb jij zowat in je eentje hier uitgevonden maat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat 'ie jouw aandacht ook wel fijn vind hoor, dat er op hem neergekeken wordt geeft hem alleen maar stabiliteit want zie je wel
LEUGENS! ben een keer helemaal kapot gemaakt in het moestuintopic, srs, wat een kut userbase daarquote:
ik kijk op niemand neerquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat "op hem neerkijken" heb jij zowat in je eentje hier uitgevonden maat.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
LEUGENS! ben een keer helemaal kapot gemaakt in het moestuintopic, srs, wat een kut userbase daar
Awh poepjequote:Op vrijdag 2 december 2016 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
er was echt geen bieslookje meer van me over
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff niet doen alsjeblieft, zelf quotes fabriceren.
Er wordt al jaren geprobeerd die gast te helpen, maar elke keer is het hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is volgens mij wat 'ie continu doet, zichzelf in een situatie brengen waarin andere mensen voorspelbaar reageren zodat hij kan denken 'zie je wel ik ben een dikke loser' omdat 'ie verder eigenlijk niet zo gek veel identiteit lijkt te hebben
Uitlogknop is vastgeroest omdat ik 'm nooit heb gebruikt eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt.
Datzelfde geldt voor meerdere kalen hier
denk je nou srs dat braddie op jouw niveau kan functioneren?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er wordt al jaren geprobeerd die gast te helpen, maar elke keer is het hetzelfde liedje.
Dat is hem niet hèquote:
Wil je WD-40 hebben?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Uitlogknop is vastgeroest omdat ik 'm nooit heb gebruikt eigenlijk.
In t caviatopic was het wel oké :squote:Op vrijdag 2 december 2016 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
je kunt daar gewoon peterselie niet komen
heb geen cavia meer anders zou ik het checkenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
In t caviatopic was het wel oké :s
Jij doet aan cabaret?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
Wel een voorbeeld van een echte man
Jij bent juist slimme user hierquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
nou moet ik ook wel zeggen dat er vaak door 'die mongool' naar mij gerefereerd wordt buiten de klb sc terwijl ik die users vaak niet ken
quote:Stephen Hawking Award - Intelligentste user
› Er is op 38 verschillende users gestemd door 55 FOK!kers.
› De winnaars zijn: Bosbeetle, Haushofer, zarGon en zeer!
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
denk je nou srs dat braddie op jouw niveau kan functioneren?
en da's geen antwoord op m'n vraag, je gaat er vanuit dat hij dezelfde leermogelijkheden heeft als ieder ander, conclusie na jarenlang "hulp" hier zou ook kunnen zijn dat 'ie gewoon daadwerkelijk een leervermogen van 0,0 heeftquote:
FB / FOK!verkiezingen 2016 - de uitslagen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
wait whut waar werd er op mij gestemd?
leervermogen van 0?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:10 schreef zeer het volgende:
[..]
en da's geen antwoord op m'n vraag, je gaat er vanuit dat hij dezelfde leermogelijkheden heeft als ieder ander, conclusie na jarenlang "hulp" hier zou ook kunnen zijn dat 'ie gewoon daadwerkelijk een leervermogen van 0,0 heeft
bovendien komt 'ie op basis van wat wij kunnen zien uit een hele lage sociaal economische omgeving, is denk ik niet zo dat 'ie erg veel kansen heeft w.d.b.
de grootste autisten op de wereld kennen telefoonboeken uit hun hoofd maar hebben niet het vermogen om koffie te bestellen op straatquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
leervermogen van 0?
hij kan verdomd goed met verschillende instrumenten spelen en muziekjes onthouden
quote:Kasper Dolberg Award - Grootste aanwinst
› Er is op 23 verschillende users gestemd door 30 FOK!kers.
› De winnaar is: Unites!
Jammer dat hij geen werkgever heeft, anders had je die kunnen mailen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
leervermogen van 0?
hij kan verdomd goed met verschillende instrumenten spelen en muziekjes onthouden
ok hehequote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FB / FOK!verkiezingen 2016 - de uitslagen!
Jeetjequote:
linkje naar topic?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FB / FOK!verkiezingen 2016 - de uitslagen!
Denk echt dat iedereen sarcastisch heeft gestemd af en toe.quote:
dag schatquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen werkgever heeft, anders had je die kunnen mailen.
Daijkhoff had zijn baard moeten laten staan anders werd hij niet sirieus genomen door zijn babyface.quote:
breuk in m'n ego ditquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk echt dat iedereen sarcastisch heeft gestemd af en toe.
Ja vooral bij Cripquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk echt dat iedereen sarcastisch heeft gestemd af en toe.
thanksquote:
Mannen met baardenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Daijkhoff had zijn baard moeten laten staan anders werd hij niet sirieus genomen door zijn babyface.
Die man is in de 70. Wat verwacht je?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef kdricklamar het volgende:
Godver Donald trump is zo kk lelijk
USA ging van de lekkerste lauwste president naar de hel wtf
Sta echt versteld van hoe lelijk trump is
niet gelezenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef kdricklamar het volgende:
Godver Donald trump is zo kk lelijk
USA ging van de lekkerste lauwste president naar de hel wtf
Sta echt versteld van hoe lelijk trump is
Maar dit heb ik in de koelkast staan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geen van beide haal wolkentoetje
Ja oke maar wel een lelijke 70 jarige danquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die man is in de 70. Wat verwacht je?
Haha subtiel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Toto69 het volgende:
Sow hallo ik heb nu toch al wel minstens tien keer gehoord dat ik echt viesdik ben geworden. Bedankt mam
Dat staat er morgen ook nog welquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dit heb ik in de koelkast staan.
Ik heb ook baard, kom daten.quote:
Ik ga niet naar de supermarkt voor toetjes.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat staat er morgen ook nog wel
Helemaal top. Geen flauw idee waar dat over gaat. Überhaupt nog nooit gezien maar wel leuk hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hey jij bent de grootste Utopia fan
Die exacte woorden?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Toto69 het volgende:
Sow hallo ik heb nu toch al wel minstens tien keer gehoord dat ik echt viesdik ben geworden. Bedankt mam
ja hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verder wel beetje uit te houden bij je ouders?
Denk dat wij niet samen moeten gaan wonenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de supermarkt voor toetjes.
Ik had al pudding gekocht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat wij niet samen moeten gaan wonen
Ach.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha nee joh, die gebruikt geen viesdik. "uit fatsoen gegroeid"
Baal er ook wel 'n beetje van. Volgens mij 85 kg (of 85.5, maar zoiets) @ 1.87.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach.
Haters zullen haten.
Lekker vetjes om je bij te pakken tijdens seks toch.
Noel zit op 94 bij 1.87quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Baal er ook wel 'n beetje van. Volgens mij 85 kg (of 85.5, maar zoiets) @ 1.87.
Ik ben eem feederquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:28 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben ook viesdik geworden dat vieze komt door fushia
sowquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat gewicht zit vooral in zijn enorme penis
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
I feel uquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
echt zo'n olifant zekerquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar de omvang .....
Billy Turf Award - Grootste Utopia fanquote:
Wat is mis met olifanten?quote:
Ik was ook bijna de winnaarquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› Er is op 13 verschillende users gestemd door 15 FOK!kers.
› De winnaars zijn: Disana en haags_kwartiertje!![]()
![]()
HAHAHAHA lekker voor jequote:Op vrijdag 2 december 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Je bent geen winnaar als je het moet delenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:34 schreef HPLC het volgende:
Wel een beetje jammer dat een grote held als Billy Turf wordt gekoppeld aan dat pauperprogramma.
Fuchsia lijkt me wel iemand voor zo'n kleine micro bloedlul.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:32 schreef kdricklamar het volgende:
Komt vaste door zijn bmi van 30 gr gr
Klopt echt niks vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:34 schreef Toto69 het volgende:
ik sta hoog bij liefste user en meest creatieve user 2e geloof ik
Zegt Kendrick Lamarquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:34 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Je bent geen winnaar als je het moet delendan zijn jullie beide een wannabe
Bloedlink is toch dat die veel groeit in stijve stand?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Fuchsia lijkt me wel iemand voor zo'n kleine micro bloedlul.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Bloedlink is toch dat die veel groeit in stijve stand?
Pasta moet je koken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:40 schreef Willoow het volgende:
Droge pasta met tomaat champignons en kruidenboter is zooo lekker
Klopt. Voor 5 euro mag je eropquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij bent het hoertje van noord-holland
Frankrijk :'') voor geen fucking miljoen euro johquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:43 schreef Kurovski het volgende:
Straks weer even aanhoren hoe kut België is en ik dan terug hoe treurig het gesteld is met Nederland...
Vorige week schoten we na 5 minuten allebei in de lach erover toen ik als geintje zei dat we misschien beter kunnen verkassen naar de omgeving van 'r ouders in Frankrijk. Helemaal top dat land.
Heb een bloedhekel aan die chauvinistische kut Fransen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:43 schreef Kurovski het volgende:
Straks weer even aanhoren hoe kut België is en ik dan terug hoe treurig het gesteld is met Nederland...
Vorige week schoten we na 5 minuten allebei in de lach erover toen ik als geintje zei dat we misschien beter kunnen verkassen naar de omgeving van 'r ouders in Frankrijk. Helemaal top dat land.
Bij micropiemels nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:39 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Bloedlink is toch dat die veel groeit in stijve stand?
Er is wel meer aan de hand daar, maar zou er ook voor geen goud willen wonen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb een bloedhekel aan die chauvinistische kut Fransen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Er is wel meer aan de hand daar, maar zou er ook voor geen goud willen wonen.
Ik hoop dat je je knie stootquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Denk dat ik lekker het badje in duik.
Ik zou jou zelfs weigeren als je een tientje betaaltquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga geen 5 euro betalen voor jou hoor goedkope snol
Dan verkracht ik je gewoon bloedhondquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zou jou zelfs weigeren als je een tientje betaalt
Kom maarquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan verkracht ik je gewoon bloedhond
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
Die Toto is wel agressief geworden in dat rare oostblokland.
Echt he, klotenjong.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:48 schreef HPLC het volgende:
Die Toto is wel agressief geworden in dat rare oostblokland.
"Lieve schoonmoeder,quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, mijn sint gedicht voor mijn schoonmoeder is ook af.
Wat een slecht gedichtquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt he, klotenjong.
[..]
"Lieve schoonmoeder,
Als ik je door de tuin zie waggelen
En je weer mijn dag wil gaan vernaggelen
Dan besef ik me
Ik schiet gewoon nog een keer
Met mijn jongeheer
Zit ik in je dochter
Nu lig je plat
En spring ik in bad"
Die van mij is iets positiever.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt he, klotenjong.
[..]
"Lieve schoonmoeder,
Als ik je door de tuin zie waggelen
En je weer mijn dag wil gaan vernaggelen
Dan besef ik me
Ik schiet gewoon nog een keer
Met mijn jongeheer
Zit ik in je dochter
Nu lig je plat
En spring ik in bad"
Je hebt haar HIV gegeven?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij is iets positiever.
Hallo, moeder van de andere kantquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, mijn sint gedicht voor mijn schoonmoeder is ook af.
Leugen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, moeder van de andere kant
Hier krijg je er 1 met de harde hand
En ik bedenk overigens zojuist
Ik geef je er nog 1 met mijn vuist
Hopelijk geniet je met volle teugen.
Bovenstaande was allemaal een leugen.
Ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder? Ik wens haar alles toe behalve HIV.
Ben wel oprecht benieuwd naar dit.twitter:nrc twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 17:27:481,9 terabyte, 60 journalisten, 7 maanden onderzoek: om 21 uur presenteren NRC en buitenlandse media ontluisterend nieuws. Volg het op nrc.nl reageer retweet
Loopt altijd uit op een deceptie dit soort onzin.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben wel oprecht benieuwd naar dit.twitter:nrc twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 17:27:481,9 terabyte, 60 journalisten, 7 maanden onderzoek: om 21 uur presenteren NRC en buitenlandse media ontluisterend nieuws. Volg het op nrc.nl reageer retweet
Ah, Hermann's pornocollectie is eindelijk ontdekt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie weet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Loopt altijd uit op een deceptie dit soort onzin.
Daar duiken 60 journalisten opquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ah, Hermann's pornocollectie is eindelijk ontdekt.
Ik zal eens op je schoonmoeder duiken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar duiken 60 journalisten op
Mag.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zal eens op je schoonmoeder duiken.
Echt een kut reclame en ineens blijkt bugles ook van lauw te zijn sinds wanneer is dat?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey Messi, je hebt lays chips bij je![]()
![]()
Wat een slechte reclame!
Geen idee. Buglesquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:01 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Echt een kut reclame en ineens blijkt bugles ook van lauw te zijn sinds wanneer is dat?
Hey, die post komt me bekend voorquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een debiele warmwaterpinguin he
Wat ben je toch ook een debiele warmwaterpinguin hequote:Op vrijdag 2 december 2016 19:02 schreef Working_Class_Penguin het volgende:
[..]
Hey, die post komt me bekend voor
Goed woord voor scrabble. 3x woordwaarde.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:04 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Bugles met die kassams in tube is wel gestoord lekker
Echt hequote:Op vrijdag 2 december 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed woord voor scrabble. 3x woordwaarde.
hou je bek vijfde kwartetviolistquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zijn teksten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hou zelf je bek joh hoerenprins likkende anuscyste
Het zaad van Noel?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:09 schreef xcachet het volgende:
Oh jongens. Ik heb me toch een lekker dessert gegeten. Gvd. Kwam klaar.
Weer Panama papers?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SOOOW KOEKOEKquote:
correctquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een naar persoon.
Fylax die radio draait.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg net door dat het vanavond Friday Fylax is. Iemand een idee wat dat is?
Ja, YNG gaat op slotquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik krijg net door dat het vanavond Friday Fylax is. Iemand een idee wat dat is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |