heb geen cavia meer anders zou ik het checkenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
In t caviatopic was het wel oké :s
Jij doet aan cabaret?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:06 schreef Oberkullie het volgende:
Wel een voorbeeld van een echte man
Jij bent juist slimme user hierquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:06 schreef zeer het volgende:
nou moet ik ook wel zeggen dat er vaak door 'die mongool' naar mij gerefereerd wordt buiten de klb sc terwijl ik die users vaak niet ken
quote:Stephen Hawking Award - Intelligentste user
› Er is op 38 verschillende users gestemd door 55 FOK!kers.
› De winnaars zijn: Bosbeetle, Haushofer, zarGon en zeer!
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
denk je nou srs dat braddie op jouw niveau kan functioneren?
en da's geen antwoord op m'n vraag, je gaat er vanuit dat hij dezelfde leermogelijkheden heeft als ieder ander, conclusie na jarenlang "hulp" hier zou ook kunnen zijn dat 'ie gewoon daadwerkelijk een leervermogen van 0,0 heeftquote:
FB / FOK!verkiezingen 2016 - de uitslagen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef zeer het volgende:
[..]
wait whut waar werd er op mij gestemd?
leervermogen van 0?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:10 schreef zeer het volgende:
[..]
en da's geen antwoord op m'n vraag, je gaat er vanuit dat hij dezelfde leermogelijkheden heeft als ieder ander, conclusie na jarenlang "hulp" hier zou ook kunnen zijn dat 'ie gewoon daadwerkelijk een leervermogen van 0,0 heeft
bovendien komt 'ie op basis van wat wij kunnen zien uit een hele lage sociaal economische omgeving, is denk ik niet zo dat 'ie erg veel kansen heeft w.d.b.
de grootste autisten op de wereld kennen telefoonboeken uit hun hoofd maar hebben niet het vermogen om koffie te bestellen op straatquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
leervermogen van 0?
hij kan verdomd goed met verschillende instrumenten spelen en muziekjes onthouden
quote:Kasper Dolberg Award - Grootste aanwinst
› Er is op 23 verschillende users gestemd door 30 FOK!kers.
› De winnaar is: Unites!
Jammer dat hij geen werkgever heeft, anders had je die kunnen mailen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
leervermogen van 0?
hij kan verdomd goed met verschillende instrumenten spelen en muziekjes onthouden
ok hehequote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FB / FOK!verkiezingen 2016 - de uitslagen!
Jeetjequote:
linkje naar topic?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FB / FOK!verkiezingen 2016 - de uitslagen!
Denk echt dat iedereen sarcastisch heeft gestemd af en toe.quote:
dag schatquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen werkgever heeft, anders had je die kunnen mailen.
Daijkhoff had zijn baard moeten laten staan anders werd hij niet sirieus genomen door zijn babyface.quote:
breuk in m'n ego ditquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk echt dat iedereen sarcastisch heeft gestemd af en toe.
Ja vooral bij Cripquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denk echt dat iedereen sarcastisch heeft gestemd af en toe.
thanksquote:
Mannen met baardenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Daijkhoff had zijn baard moeten laten staan anders werd hij niet sirieus genomen door zijn babyface.
Die man is in de 70. Wat verwacht je?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef kdricklamar het volgende:
Godver Donald trump is zo kk lelijk
USA ging van de lekkerste lauwste president naar de hel wtf
Sta echt versteld van hoe lelijk trump is
niet gelezenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef kdricklamar het volgende:
Godver Donald trump is zo kk lelijk
USA ging van de lekkerste lauwste president naar de hel wtf
Sta echt versteld van hoe lelijk trump is
Maar dit heb ik in de koelkast staan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geen van beide haal wolkentoetje
Ja oke maar wel een lelijke 70 jarige danquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die man is in de 70. Wat verwacht je?
Haha subtiel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Toto69 het volgende:
Sow hallo ik heb nu toch al wel minstens tien keer gehoord dat ik echt viesdik ben geworden. Bedankt mam
Dat staat er morgen ook nog welquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dit heb ik in de koelkast staan.
Ik heb ook baard, kom daten.quote:
Ik ga niet naar de supermarkt voor toetjes.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat staat er morgen ook nog wel
Helemaal top. Geen flauw idee waar dat over gaat. Überhaupt nog nooit gezien maar wel leuk hoor!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hey jij bent de grootste Utopia fan
Die exacte woorden?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef Toto69 het volgende:
Sow hallo ik heb nu toch al wel minstens tien keer gehoord dat ik echt viesdik ben geworden. Bedankt mam
ja hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Verder wel beetje uit te houden bij je ouders?
Denk dat wij niet samen moeten gaan wonenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de supermarkt voor toetjes.
Ik had al pudding gekocht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Denk dat wij niet samen moeten gaan wonen
Ach.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha nee joh, die gebruikt geen viesdik. "uit fatsoen gegroeid"
Baal er ook wel 'n beetje van. Volgens mij 85 kg (of 85.5, maar zoiets) @ 1.87.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach.
Haters zullen haten.
Lekker vetjes om je bij te pakken tijdens seks toch.
Noel zit op 94 bij 1.87quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Baal er ook wel 'n beetje van. Volgens mij 85 kg (of 85.5, maar zoiets) @ 1.87.
Ik ben eem feederquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:28 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ben ook viesdik geworden dat vieze komt door fushia
sowquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dat gewicht zit vooral in zijn enorme penis
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
I feel uquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
echt zo'n olifant zekerquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:32 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik wil niet veel zeggen maar de omvang .....
Billy Turf Award - Grootste Utopia fanquote:
Wat is mis met olifanten?quote:
Ik was ook bijna de winnaarquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› Er is op 13 verschillende users gestemd door 15 FOK!kers.
› De winnaars zijn: Disana en haags_kwartiertje!![]()
![]()
HAHAHAHA lekker voor jequote:Op vrijdag 2 december 2016 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› Er is op 13 verschillende users gestemd door 15 FOK!kers.
› De winnaars zijn: Disana en haags_kwartiertje!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |