F&F is wel oké.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat 80% van het forum best leuk en serieus is eigenlijk
dat is volgens mij wat 'ie continu doet, zichzelf in een situatie brengen waarin andere mensen voorspelbaar reageren zodat hij kan denken 'zie je wel ik ben een dikke loser' omdat 'ie verder eigenlijk niet zo gek veel identiteit lijkt te hebbenquote:
Dat "op hem neerkijken" heb jij zowat in je eentje hier uitgevonden maat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat 'ie jouw aandacht ook wel fijn vind hoor, dat er op hem neergekeken wordt geeft hem alleen maar stabiliteit want zie je wel
LEUGENS! ben een keer helemaal kapot gemaakt in het moestuintopic, srs, wat een kut userbase daarquote:
ik kijk op niemand neerquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dat "op hem neerkijken" heb jij zowat in je eentje hier uitgevonden maat.
Hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:00 schreef zeer het volgende:
[..]
LEUGENS! ben een keer helemaal kapot gemaakt in het moestuintopic, srs, wat een kut userbase daar
Awh poepjequote:Op vrijdag 2 december 2016 18:01 schreef zeer het volgende:
[..]
er was echt geen bieslookje meer van me over
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:00 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ff niet doen alsjeblieft, zelf quotes fabriceren.
Er wordt al jaren geprobeerd die gast te helpen, maar elke keer is het hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:59 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is volgens mij wat 'ie continu doet, zichzelf in een situatie brengen waarin andere mensen voorspelbaar reageren zodat hij kan denken 'zie je wel ik ben een dikke loser' omdat 'ie verder eigenlijk niet zo gek veel identiteit lijkt te hebben
Uitlogknop is vastgeroest omdat ik 'm nooit heb gebruikt eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Anders log je toch gewoon uit als het je niet bevalt.
Datzelfde geldt voor meerdere kalen hier
denk je nou srs dat braddie op jouw niveau kan functioneren?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er wordt al jaren geprobeerd die gast te helpen, maar elke keer is het hetzelfde liedje.
Dat is hem niet hèquote:
Wil je WD-40 hebben?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:03 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Uitlogknop is vastgeroest omdat ik 'm nooit heb gebruikt eigenlijk.
In t caviatopic was het wel oké :squote:Op vrijdag 2 december 2016 18:03 schreef zeer het volgende:
[..]
je kunt daar gewoon peterselie niet komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |