quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef zeer het volgende:
[..]
echt niet leuk als mensen denken dat het alleen om de seks gaat idd
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,5638855,page=12quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een link van
Ik zei toch al dat die KLB-ban de beste beslissing was die je hebt gemaakt. Ik was toen serieus en ben ook van mening dat je het weer moet doen. Ik zie je wel in WEBquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kom even melden dat ik het wel leuk geweest vind hier, weer de zoveelste haha Braddie is mad, klopt, maar heb een poosje geleden die unban aangevraagd, en merk dat deze SC toch gewoon totaal niet goed is voor mijn gemoedstoestand.
Heeft niet eens wat te maken met hoe er op mij gereageerd word, maar er word over het algemeen gewoon kut gereageerd tegen andere users, ik noem een Niels, die word constant voor pedofiel uitgemaakt en weet ik veel wat allemaal, het gaat echt helemaal nergens meer over, en ik heb geen behoefte meer om mij hier tussen te begeven.
Ik ben te vinden in m`n eigen topic reeks in WEB. De afgelopen x aantal jaar hier was vaak gezellig, en vaak ook kut, en nee ik ga niet stoppen met FOK! Maar ik ga wél stoppen met de SCs.
Gegroet vrinden
waarom hebben wij zo'n slecht imagoquote:Quote
Lycan Capri
Ik zie de mensen van Fok! er wel voor aan om dit te doen
Behoorlijk lage streek
Ja, vooral lekker die jongen blijven voeden met leugen.quote:
Wat ben jij ineens serieus danquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat die KLB-ban de beste beslissing was die je hebt gemaakt. Ik was toen serieus en ben ook van mening dat je het weer moet doen. Ik zie je wel in WEB
Laatst zei een vriend ook uit het niets: FOK! is echt de plek waar alle mongolen zitten.quote:
Die zit zeker op vivaquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst zei een vriend ook iets uit het niets: FOK! is echt de plek waar alle mongolen zitten.
een voormalige vriend mag ik hopenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laatst zei een vriend ook uit het niets: FOK! is echt de plek waar alle mongolen zitten.
Wat voor leugens?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vooral lekker die jongen blijven voeden met leugen.
Ah oké. Verklaart.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef niels0 het volgende:
[..]
Twee bier gehad hè, dan krijg je dat
ik denk dat 'ie jouw aandacht ook wel fijn vind hoor, dat er op hem neergekeken wordt geeft hem alleen maar stabiliteit want zie je welquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vooral lekker die jongen blijven voeden met leugen.
Heb je het nou over Chloroform?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef zeer het volgende:
Ik weet overigens niet zo goed of ik braddy met z'n aandachtzuigen nou triester vind of al die mensen die vanaf een afstand allemaal wel weten dat braddy prima kan werken maar hem wel voor mongool verslijten.
Ja waarom heh heh hehquote:
Dat waar hij mee bezig is, oké is.quote:
Want zie je wel watquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:58 schreef zeer het volgende:
[..]
ik denk dat 'ie jouw aandacht ook wel fijn vind hoor, dat er op hem neergekeken wordt geeft hem alleen maar stabiliteit want zie je wel
Ik heb geen eens een idee wat hij doet. Ik weet alleen dat het beter voor hem is als hij hier niet komt. Voor de rest zoekt hij het zelf maar uit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat waar hij mee bezig is, oké is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |