Lol oké tot over twee dagenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kom even melden dat ik het wel leuk geweest vind hier, weer de zoveelste haha Braddie is mad, klopt, maar heb een poosje geleden die unban aangevraagd, en merk dat deze SC toch gewoon totaal niet goed is voor mijn gemoedstoestand.
Heeft niet eens wat te maken met hoe er op mij gereageerd word, maar er word over het algemeen gewoon kut gereageerd tegen andere users, ik noem een Niels, die word constant voor pedofiel uitgemaakt en weet ik veel wat allemaal, het gaat echt helemaal nergens meer over, en ik heb geen behoefte meer om mij hier tussen te begeven.
Ik ben te vinden in m`n eigen topic reeks in WEB. De afgelopen x aantal jaar hier was vaak gezellig, en vaak ook kut, en nee ik ga niet stoppen met FOK! Maar ik ga wél stoppen met de SCs.
Gegroet vrinden
Wat nou haten? Ik zeg alleen maar dat z'n humor niks is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer op frank te haten?
Nee ga zo etenquote:
hee dat was niet de afsrpaakquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog wel piemelpic van een user, als je wilt lachen
Ik wil ook wel naar de kerstmarkt in Duitslandquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Eindelijk iemand gevonden die met mij naar een kerstmarkt in Duitsland wilt.
do a flip faggotquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik kom even melden dat ik het wel leuk geweest vind hier, weer de zoveelste haha Braddie is mad, klopt, maar heb een poosje geleden die unban aangevraagd, en merk dat deze SC toch gewoon totaal niet goed is voor mijn gemoedstoestand.
Heeft niet eens wat te maken met hoe er op mij gereageerd word, maar er word over het algemeen gewoon kut gereageerd tegen andere users, ik noem een Niels, die word constant voor pedofiel uitgemaakt en weet ik veel wat allemaal, het gaat echt helemaal nergens meer over, en ik heb geen behoefte meer om mij hier tussen te begeven.
Ik ben te vinden in m`n eigen topic reeks in WEB. De afgelopen x aantal jaar hier was vaak gezellig, en vaak ook kut, en nee ik ga niet stoppen met FOK! Maar ik ga wél stoppen met de SCs.
Gegroet vrinden
Wat ga je eten?quote:
Volgens mij ben je van streek door de kritische noten op Autoweek, maar ons de schuld geven is ook goed hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gegroet vrinden
hou zo erg van broccoli dat ik nu twijfel om frank belachelijk te makenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen die slecht over Frank praat, djoek ik een broccoli in z'n smoel
Dat is geen haten hoor ik netquote:
Okequote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
Gegroet vrinden
is gwn zo erg dat niels terecht voor pedo wordt uitgemaaktquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij ben je van streek door de kritische noten op Autoweek, maar ons de schuld geven is ook goed hoor.
Ja was nog niet helemaal bijgelezen, wilde gelijk posten toen ik dat las. Beetje impulsief. :$quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:47 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar de kerstmarkt in Duitsland
Ik vond het ook verschrikkelijk dat mensen het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel niet kennen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
is gwn zo erg dat niels terecht voor pedo wordt uitgemaakt
Echt een sukkel die Frankquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:48 schreef Chloroform het volgende:
Iedereen die slecht over Frank praat, djoek ik een broccoli in z'n smoel
Ja maar jij gaat nu al met de moeder van een vriendinquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]Oh. Had best wel samen willen gaan.
Heb je hier toevallig een link vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij ben je van streek door de kritische noten op Autoweek, maar ons de schuld geven is ook goed hoor.
echt niet leuk als mensen denken dat het alleen om de seks gaat iddquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:50 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vond het ook verschrikkelijk dat mensen het verschil tussen pedofiel en pedoseksueel niet kennen.
pagina 8 van topic in WEBquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Heb je hier toevallig een link van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |