SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
Loenatics have taken over het crematorium.
Die had geaborteerd moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had geaborteerd moeten worden.
Wat wil je zeggen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
Loenatics have taken over het crematorium.
Je bent aan een dood paard aan het trekken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
Woorden te kort. En nu komen de internet filmpjes. Het wachten is op Yellowman op een white horse.
Het paard blijft in de gang staan.
Is Sitting Bull niks bij vergeleken.
Dat zeg ik net. Daar komen ze met internetfilmpjes.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
Woorden te kort. En nu komen de internet filmpjes. Het wachten is op Yellowman op een white horse.
Het paard blijft in de gang staan.
Is Sitting Bull niks bij vergeleken.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Daar komen ze met internetfilmpjes.
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
rosina wachtmeister![]()
die heb ik ooit ook nog eens nageschilderd, ik heb denk ik die foto's niet meer, maar ik ga zoeken
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd, dus ik hoop dat je ze nog kan vinden.
Die Kat van Rosina Wachtmeister heb ik nog niet gevonden, maar ik was wél meteen gaan zoekenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ookécht nu wil ik meteen zoeken
die opmerking naar Sas was over de vragenlijst van het onderzoek, dat gestoordquote:Op donderdag 1 december 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
Tering![]()
dat ging snel![]()
en ja Sas ik denk wel dat ik weet waarom dat is
ik was foto's aan het zoeken ik was gestoord met dat schilderen
ik beschilderde alles geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen dat rare hokjes schilderij weet ik waar hij is, die hangt bij mijn oudste zus, géén idee
meer wat ik daar in zag
[ Bericht 5% gewijzigd door FANN op 02-12-2016 13:13:50 ]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Die Kat van Rosina Wachtmeister heb ik nog niet gevonden, maar ik was wél meteen gaan zoeken
![]()
gisteravond was het niet echt de tijd om het te posten dus het is een beetje een late reactie
maar eh...
[..]
die opmerking naar Sas was over de vragenlijst van het onderzoek, dat gestoord
slaat op het schilderen![]()
Vazen, dozen, schilderijtjes, dienbladen, opbergdingesen, als iemand een bordje voor
in de tuin nodig had of weetikveelwat, je kan het zo gek niet bedenken![]()
en ik weer werkelijk niet waar alles is gebleven![]()
dit zijn foto's gemaak van foto's effe aanelkaar geplakt in paint anders
was het zoveel om up te loaden....
Jezelf quoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen dat rare hokjes schilderij weet ik waar hij is, die hangt bij mijn oudste zus, géén idee
meer wat ik daar in zag
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
ja omdat het kánquote:
ik heb hem ook nog effe gekwoot, misschien dat dat helptquote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd, dus ik hoop dat je ze nog kan vinden.
Real life soap nu?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog effe gekwoot, misschien dat dat helpt
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja omdat het kán![]()
en anders heeft dinges geen idee meer waar ik het over heb![]()
maar misschien houdt ie het wel gezien na al die gezelligheid hiero
Jij doet lokquotes niet ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?![]()
ik snap je niet..........
maar heb ik vaker last van
Je ziet spoken soms.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja denk je.... ha! gezellige SC
kom je midden in deze shit terecht
Da's dan weer jammerquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog effe gekwoot, misschien dat dat helpt
[..]
Maar deze spook snapt hetquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor, maar gezellig is anders toch?
ben je geen ''hem''?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer![]()
![]()
Maar die net onder het midden links lijkt wel heel erg erop. Met die bloementjes. Was dat hem niet?
Ben onder de indruk, echt heel mooi en al die kleuren![]()
Maarrrrrr ben weer begonnen![]()
Roodborstje is in wording
Ik zie het probleem niet, jij wel?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor, maar gezellig is anders toch?
Ik wil het nog even extra checken, maar voor zo ver ik weet ben ik geen hemquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je geen ''hem''?
ik kan dat niet meer zien door die stomme Pietjes en Sintjes
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wil het nog even extra checken, maar voor zo ver ik weet ben ik geen hem
Trustequote:Op vrijdag 2 december 2016 13:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik duik mijn bed in nu voor siësta.
Toch wel weer leuk om het allemaal terug te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]maakt niet uit ook, maar Nee ik heb nog geen foto gevonden van dat schilderij,
maar ik ga nog wel zoeken,ik kwam de gekste foto's tegen trouwens, ik heb zelfs
poppen gemaakt die moesten dan die Griek, mij en de katten voorstellen
nou bij ditte dacht ik wel even ehhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Toch wel weer leuk om het allemaal terug te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de rest was wel grappig![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nou bij ditte dacht ik wel even ehhhhhhhhhhhh![]()
Hahahahaha, maar dan meer om jouw reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de rest was wel grappig![]()
Want je zou er zo een poppenserie van kunnen maken (bedoel verhaallijntjes)![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je geen ''hem''?
ik kan dat niet meer zien door die stomme Pietjes en Sintjes
Heb chocolade kruidnoten hieroquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog geen pepernoot gegeten valt me ook op dat geen enkele winkel sinterklaas versiering heeft
Van Bolletje?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb chocolade kruidnoten hiero
Klopt, voor je er erg in hebt heb je je ziek gegeten aan die heerlijke dingenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn erg verslavend.. Ik had 1 maand terug iets van 2 zakken... maar die waren zo weg...
Geniet er van, dat moet je jezelf zeker gunnen.quote:
en je hebt het verdientquote:
oliebollen hieroquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb chocolade kruidnoten hiero
Lekker niksenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geniet er van, dat moet je jezelf zeker gunnen.
Voor elk wapen een dagquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
ik liep net langs een dichtgetimmerde deur waar een dinges ophing van de politie
er waren wapens gevonden en het huis blijft 3 maanden afgesloten.
Dan moeten het wel heel wat wapens geweest zijn toch?
Je kent hem?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
en het was zo'n aardige knul..........
écht waar![]()
Met een hart van goud zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
en het was zo'n aardige knul..........
écht waar![]()
mja als er een klapperpistooltje word gevonden timmeren ze al de deur dichtquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
ik liep net langs een dichtgetimmerde deur waar een dinges ophing van de politie
er waren wapens gevonden en het huis blijft 3 maanden afgesloten.
Dan moeten het wel heel wat wapens geweest zijn toch?
Organenhandel schijnt lucratief te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien handelde hij daar ook wel ingéén idee
ow... serieus?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja als er een klapperpistooltje word gevonden timmeren ze al de deur dicht
ik kom ook niet meer in coffeeshops maar ze worden wel hard aangepaktquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... serieus?maar voor 3 maanden dicht is nogal wat dacht ik, maar ja weet ik veel...
in een sjieneese wepsjop?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik dat dekseltje niet kan vinden ik ook niet meer
Nah, ik kan alleen de hakker niet gebruiken, de staafmixer wel, die hakker gebruikte ik altijdquote:
Kun je geen oelek-oelek gebruiken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik kan alleen de hakker niet gebruiken, de staafmixer wel, die hakker gebruikte ik altijd
om notenmix te maken voor mijn Smoothie's.
Anders moet ik apart een hakkertje kopen, kan ook nog.
dus geen rampwel zonde
ik moest googelenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je geen oelek-oelek gebruiken?
Ahh ik snap het.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest googelen![]()
Nee is niks, ik koop altijd tig zakken met verschillende noten en die hak ik dan fijn
en doe alles in een grote voorraadpot, da's veel te veel werk man
lastig kan je zelf niks maken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik kan alleen de hakker niet gebruiken, de staafmixer wel, die hakker gebruikte ik altijd
om notenmix te maken voor mijn Smoothie's.
Anders moet ik apart een hakkertje kopen, kan ook nog.
dus geen rampwel zonde
Gebruik het ook niet vaak hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook zo'n stenen ding staan maar gebruik het nooit om eerlijk te zijn
Medisch verantwoord?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebruik het ook niet vaak hoor.
Wel maak ik er wel eens sambal in.
Of m'n canabis.....
prijzen verschillen nogalquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh ik snap het.
Dan een hakker apart
kosten niet zoveel meer tegenwoordig.
ik zou niet weten wat, ik koop wel een hakkertje, maar was zo'n mooi setjequote:
Ja maar dat is een eletrieke masjienequote:Op vrijdag 2 december 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
prijzen verschillen nogal![]()
https://www.beslist.nl/pr(...)type_keukmach~107248
maar ik vind wel wat
[..]
ik zou niet weten wat, ik koop wel een hakkertje, maar was zo'n mooi setje
Ik krijg veel vergoed, maar dit helaas nietquote:
neh er staan ook hakkelaars tussenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar dat is een eletrieke masjiene
Je hebt nog munten toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
prijzen verschillen nogal![]()
https://www.beslist.nl/pr(...)type_keukmach~107248
maar ik vind wel wat
[..]
ik zou niet weten wat, ik koop wel een hakkertje, maar was zo'n mooi setje
jammerquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg veel vergoed, maar dit helaas niet
jawl, maar moet er net een aanbieding zijn natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebruik het ook niet vaak hoor.
Wel maak ik er wel eens sambal in.
Of m'n canabis.....
Alleen de nieuwe Blokker nog en die staat hier nog steeds leegquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jawl, maar moet er net een aanbieding zijn natuurlijk![]()
maar ik vind wel wat, ik kan ook gewoon naar de Blokker of de hema hoor,
of bestaat de blokker al niet meer?
Jawel heb ik. Maar daarin doe ik geen kokospastaquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je geen grinder?
misschien ga ik morgen wel even zoeken, gelukkig is mijn Notenmixpot nog half volquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe Blokker nog en die staat hier nog steeds leeg
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ga ik morgen wel even zoeken, gelukkig is mijn Notenmixpot nog half vol
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Mag ik vragen wie van de dames hier een kort pittig kapsel hebben?
Nope, en heb ondanks dat geen pittig en kort kapsel, maar vanwaar die vraag aan de dames?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent geen dame, toch? Of wel?
Ja zeker nuquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik visualiseer nu even hoe Mo Muffin eruit ziet hoor, sorry.....
Kale kneiter, pretoogjes, rode neus, en een big smile.....
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik visualiseer nu even hoe Mo Muffin eruit ziet hoor, sorry.....
Kale kneiter, pretoogjes, rode neus, en een big smile.....
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:05 schreef FANN het volgende:
Lien heeft het al gevonden, je kan zo'n dekseltje gewoon kopen![]()
blij
ga ik doen!
Meestal had ik het zéér kort en pittigquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., tegenwoordig beetje half half ...
heb je iets tegen pittige korte kapsels
[ Bericht 3% gewijzigd door FANN op 02-12-2016 18:27:33 ]
Heb je al besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
scheelt tochen mijn setje is weer compleet
Mis je nog meer onderdelen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
bijna
ik was nog even aan het kijken wat ze nog meer hadden....
Neequote:
val ik bijna weer van mijn stoelquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor heel veel apparaten heb je losse onderdelen te koop. Je moet gewoon ff googlen en dan vindt je het meestal welquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee![]()
maar ik zat gewoon even te neuzen voor het geval dát ik ooit weer eens iet nodig zou kunnen
hebben...
inmiddels besteld
had ik gewoon niet een gedachtquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor heel veel apparaten heb je losse onderdelen te koop. Je moet gewoon ff googlen en dan vindt je het meestal wel
Ja je hebt ze er bij zitten iddquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien wil hij de cupmaten ook nog weten
http://mannengeheim.nl/vallen-mannen-borsten-billen-benen/quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af of dat nou écht iet uit zou maken als het er op aan komt zeg maar
ow jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien wil hij de cupmaten ook nog weten
Nah, ik heb er niks van gemerkt al die jaren dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://mannengeheim.nl/vallen-mannen-borsten-billen-benen/
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ow ja![]()
sacha
1.57
bruin haar, kort pittig kapsel
dubbel D
groene ogen
schoenmaat 37
97 kilo schoon aan de haak mét een enorme reet
4 kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar
voor de derde keer getrouwd
beroep huisvrouw
hoogst genoten opleiding Mavo
Las op FB weer die discussie, en vroeg het me gewoon af. Verder niks.quote:
wat zeggen ze op FB?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Las op FB weer die discussie, en vroeg het me gewoon af. Verder niks.
Ging over iets totaal anders ..........quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zeggen ze op FB?![]()
dat alle korte pittige kapsels stomme trutten zijn?![]()
is natuurlijk ook zo...............
potten en dekseltjes?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ging over iets totaal anders ..........
vertel dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ging over iets totaal anders ..........
Nee, een bitchfight in verkoophoek op FBquote:
wat zeggen ze dahannnnnnnnnn. ik heb geen FBquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, een bitchfight in verkoophoek op FB
Goh, ben ik ineens een correspondent?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zeggen ze dahannnnnnnnnn. ik heb geen FB
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ow ja![]()
sacha
1.57
bruin haar, kort pittig kapsel
dubbel D
groene ogen
schoenmaat 37
97 kilo schoon aan de haak mét een enorme reet
4 kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar
voor de derde keer getrouwd
beroep huisvrouw
hoogst genoten opleiding Mavo
nah, je maakte me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goh, ben ik ineens een correspondent?
Bitchfights in verkoop- of weggeefhoeken, dat zijn de bestequote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, een bitchfight in verkoophoek op FB
is dat een soort van Marktplaats op FB ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bitchfights in verkoop- of weggeefhoeken, dat zijn de beste
Vermakelijk idd om te volgens. Je kan ook zien dat er iemand een reactie aan het typen isquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bitchfights in verkoop- of weggeefhoeken, dat zijn de beste
En je kan er als outsider altijd een beetje pokenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een soort van Marktplaats op FB ofzo?
Ja zoiets, met verveelde huismoeders, die gratis of voor weinig spullen willenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
is dat een soort van Marktplaats op FB ofzo?
ah............. en wat heeft de lengte van het haar ermee te maken dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zoiets, met verveelde huismoeders, die gratis of voor weinig spullen willen
Breek me de bek niet open, vanwege een verhuizing wilde ik vorig jaar van wat spullen af. Gratis af te halen, daar krijg je de mooiste bitchfights vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vermakelijk idd om te volgens. Je kan ook zien dat er iemand een reactie aan het typen is
God ik ben zo blij dat ik geen FB hebquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open, vanwege een verhuizing wilde ik vorig jaar van wat spullen af. Gratis af te halen, daar krijg je de mooiste bitchfights van
Ik heb het op een gegeven moment maar naar de kringloopwinkel gebracht.
Is er een verband tussen de lengte van het haar en bitchfights op Facebook?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah............. en wat heeft de lengte van het haar ermee te maken dan?
Dat eet ik van het weekend, maar dan de con.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
God ik ben zo blij dat ik geen FB heb![]()
ik ga eten...
Chili sin carne
kijk je Baskets op Comedy Central?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:53 schreef Karzai het volgende:
peter jan
rood haar
dubbel zicht
schoenmaat 60
kinderen in overvloed
beroep clown
opleiding - geen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
God ik ben zo blij dat ik geen FB heb![]()
ik ga eten...
Chili sin carne
Nog een baardaapquote:
Weekendquote:
quote:
spannend hč!quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Nou, ben heel benieuwd......NWS / NRC met ontluisterend nieuws om 21:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:51 schreef sacha het volgende:
[..]
spannend hč!
Invasie van de Klingons wellicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
ik kan niet echt iets bedenken wat ik 'ontluisterend' vindquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Invasie van de Klingons wellicht?
Zal wel weer over wikileaks zijn, of, het referendum???quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ik kan niet echt iets bedenken wat ik 'ontluisterend' vind
quote:
Was het lekker ofzo. Snap er niks vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoppa
Weer een bodemplaat een flinke tik gehad bij de drempel voor ons blok
Dat schuurt lekker.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoppa
Weer een bodemplaat een flinke tik gehad bij de drempel voor ons blok
Voor waar ik woon ligt een verkeersdrempel. Dat is een hele venijnige.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Was het lekker ofzo. Snap er niks van
Vaak rijden ze te hard op deze t-splitsing af. Is voor een winkelcentrumquote:
Het was al zeer logisch.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor waar ik woon ligt een verkeersdrempel. Dat is een hele venijnige.
Lage auto's, met name van Murken en Tarrokanen, raken daardoor de drempel met de bodemplaat van hun motor onder de auto. Snapte?
Ik zie het vanaf waar ik nu zit
Hier liggen er ook een aantal, is wel nodig hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vaak rijden ze te hard op deze t-splitsing af. Is voor een winkelcentrum
Wij hebben een 30km zone.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier liggen er ook een aantal, is wel nodig hoor.
Oh dat is leukquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lage auto's, met name van Murken en Tarrokanen, raken daardoor de drempel met de bodemplaat van hun motor onder de auto. Snapte?
Klopt. Woon in een 30km zone. Zitten 3 scholen hier om de hoek, een winkelcentrum. Drukke woonwijk dus, en toch presteren om een "straatrace" te doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier liggen er ook een aantal, is wel nodig hoor.
quote:
Ik dacht even dat je eigen back te laag wasquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Heb een tamelijk hoge auto, en rij zelf rustig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je eigen back te laag was
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte liefde
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]geen commentaar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenningquote:
Volgens Piet_Piraat moet ik je geniaal vinden. Word je daar niet verlegen onder ?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
Moeoe ik zat te slapen zelfs even geloof ik. Dan moest ik uitkijken dat niet alles onder de koffie komt omdat de beker uit m'n handen valt...
Daar zit een Koos-grap in.quote:
Die kent je niet eens. Dat is beterquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens Piet_Piraat moet ik je geniaal vinden. Word je daar niet verlegen onder ?
Zijn we te dom voorquote:
Qua lopen in een rolstoel ? Ik hield het nog simpel. Klaptong was echt te voor de handliggend.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Qua lopen in een rolstoel ? Ik hield het nog simpel. Klaptong was echt te voor de handliggend.
soury negeer ik. Die zit onder het ongeveer alles behalve het gehele besef.
Tot morgen. Ik ga me verdiepen.
Heb je het licht gezien ?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Qua lopen in een rolstoel ? Ik hield het nog simpel. Klaptong was echt te voor de handliggend.
Ik schaam gezellig meequote:
Leuk je hier te zien Ebinas.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:44 schreef Ebinas het volgende:
Even bijlezen is eik ook geen doen![]()
Begon bij pepernoten, deksel....en toen maar hard doorscrollen
Nou ik zou dat al snel hebben als modquote:
Wat ga je er mee doen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Morgen wordt suikervrije koffiesiroop bezorgd.
Ben benieuwd of dat te hachelen is.
Iemand ervaring mee?
[ afbeelding ]
Waarom? Er zit meer shit in om het zoet te maken dan suikerquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Iemand ervaring mee?
[ afbeelding ]
nee koffie wordt toch van bonen gemaakt?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:48 schreef Ebinas het volgende:
Iemand ervaring mee?
[ afbeelding ]
Ja dat is zo, is ook een punt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Er zit meer shit in om het zoet te maken dan suiker
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar extra daar dus maak je niet druk
Er zijn prima meer siroopjes te koopquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja dat is zo, is ook een punt.
Maar ik ben ook zo'n zoetekauw
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:51 schreef Karzai het volgende:
oh door de koffie ik weet niet ik ben daar wel makkelijk mee
Nou ja, als het bevalt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn prima meer siroopjes te koop
Suikervrij is een hoaxquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja, als het bevalt.
Kan de volgende gewoon zijn.
Is er nog veel meer keus aan smaken ook
ok is een siroopje nooit van gehoord, jij bent proefkonijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja, als het bevalt.
Kan de volgende gewoon zijn.
Is er nog veel meer keus aan smaken ook
Doe ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ok is een siroopje nooit van gehoord, jij bent proefkonijnlaat het ons weten
Het besef komt meestal achterafquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Ebinas het volgende:
Op de dag doe ik ook geen suiker/zoetjes meer.
Maar 's avonds heb ik echt zin in een zoet bakkie (of 2)
Maar idd, kan eik beter gewoon doen. Ik weet dat dat suikervrije gedoe ook niet goed is.
Heb er niet eens goed bij doorgedacht.
quote:
Ik heb appel/kaneel en chocolade/abrikoos cupjes in huis nuquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb appel/kaneel en chocolade/abrikoos cupjes in huis nu
Kijk je ook Dijkgraaf college over Het Licht?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Leerzame avond, zeer leerzaam.
Wrijf het er maar in
dat ik beter niet al dat roomfondant had moeten opetenquote:
Ohhhh F*ckquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk je ook Dijkgraaf college over Het Licht?
Ik drink één kop koffie per dag. Dat mag lekker zijn. Incl. melk schuimquote:
Oh dat is tof ja, morgen maarquote:
Dat mag dan zeker!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink één kop koffie per dag. Dat mag lekker zijn. Incl. melk schuim
Uitzending gemist besstaat gelukkig nog... Voor mij is het meer een soort opfris college.. Meeste wwet ik welquote:
Ah, waarvan opfris?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzending gemist besstaat gelukkig nog... Voor mij is het meer een soort opfris college.. Meeste wwet ik wel
Nou nou is dat zo? Het is een verfrissende manier op wat je weet maar verder gaatquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzending gemist besstaat gelukkig nog... Voor mij is het meer een soort opfris college.. Meeste wwet ik wel
Oh ja maar niet alles toch. Er zijn vast zwarte gaten. Die vond ik best coolquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Van vroeger aan de Universiteit als natuurwetenschapper
Oh, dan is dit idd opfris.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Van vroeger aan de Universiteit als natuurwetenschapper
Val er maar niet inquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar niet alles toch. Er zijn vast zwarte gaten. Die vond ik best cool
Ik ben een zwart gatquote:
En de huidige glasvezeltechnieken als telecom Icterquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dan is dit idd opfris.
Leuk hoor !
En weekend. Wat gaan die weken hardquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En de huidige glasvezeltechnieken als telecom Icter
Jemig zeg, ik hou het maar even bij Het licht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En de huidige glasvezeltechnieken als telecom Icter
Zolang je internet het maar doet tochquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig zeg, ik hou het maar even bij Het licht.
Kon het net volgen met de primaire kleuren
Nee hoor en btw ik mocht je graag als mod. Ik zou de hele tering zooi een ban aansmeren incl mezelfquote:
Ja echt hoor. Als de stroom eraf ligt, merk je pas waar je van afhankelijk bent tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je internet het maar doet toch
Ik word dan gillend gek. Nog een smartphone nuquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Als de stroom eraf ligt, merk je pas waar je van afhankelijk bent tegenwoordig.
quote:
In het glas?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Awwwwww. Doet goed te horenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor en btw ik mocht je graag als mod. Ik zou de hele tering zooi een ban aansmeren incl mezelf
Staat hier op.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk je ook Dijkgraaf college over Het Licht?
Dat lijkt me ook ja, maar jij en Urb waren ook in de cos dat maakt wel een verschil met Gert en Liesquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Awwwwww. Doet goed te horen![]()
Het is een hele klus om daar een middenweg te zoeken/houden.
Is het ook. En zodra je je neus laat zien, begint vaak ook je dm over te lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja, maar jij en Urb waren ook in de cos dat maakt wel een verschil met Gert en Lies
Ga lekker je gangquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Yep, heb nu de tijd om hier de boel lastig te vallen
Dan is het niet te doenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is het ook. En zodra je je neus laat zien, begint vaak ook je dm over te lopen.
Maar het heeft ook hele leuke kanten.
Heb ook heel veel geleerd.
Maar de koek is wel op, vooral omdat het programma me ook niet meer pakt om steeds maar te volgen.
Koekoekquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:23 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hopelijk dat beseffen geen wederkerend voornaamwoord heeft.
Morgen weer verderquote:
Kijk jij ook "Menten"quote:
Qua leeftijd leuk om te kijken. Niks meer en minder. Never mindquote:
Ik ben sws geinteresseerd in geschiedenis, heb eigenlijk minder met series, dit leek me wel wat en ik ga deel 3 ook kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Qua leeftijd leuk om te kijken. Niks meer en minder. Never mind
Voor het hier is, nee laat maar...quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben sws geinteresseerd in geschiedenis, heb eigenlijk minder met series, dit leek me wel wat en ik ga deel 3 ook kijken.
Het zijn er maar 4quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben sws geinteresseerd in geschiedenis, heb eigenlijk minder met series, dit leek me wel wat en ik ga deel 3 ook kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |