Alleen de nieuwe Blokker nog en die staat hier nog steeds leegquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef FANN het volgende:
[..]
jawl, maar moet er net een aanbieding zijn natuurlijk![]()
maar ik vind wel wat, ik kan ook gewoon naar de Blokker of de hema hoor,
of bestaat de blokker al niet meer?
Jawel heb ik. Maar daarin doe ik geen kokospastaquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je geen grinder?
misschien ga ik morgen wel even zoeken, gelukkig is mijn Notenmixpot nog half volquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe Blokker nog en die staat hier nog steeds leeg
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien ga ik morgen wel even zoeken, gelukkig is mijn Notenmixpot nog half vol
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Mag ik vragen wie van de dames hier een kort pittig kapsel hebben?
Nope, en heb ondanks dat geen pittig en kort kapsel, maar vanwaar die vraag aan de dames?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent geen dame, toch? Of wel?
Ja zeker nuquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik visualiseer nu even hoe Mo Muffin eruit ziet hoor, sorry.....
Kale kneiter, pretoogjes, rode neus, en een big smile.....
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik visualiseer nu even hoe Mo Muffin eruit ziet hoor, sorry.....
Kale kneiter, pretoogjes, rode neus, en een big smile.....
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:05 schreef FANN het volgende:
Lien heeft het al gevonden, je kan zo'n dekseltje gewoon kopen![]()
blij
ga ik doen!
Meestal had ik het zéér kort en pittigquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., tegenwoordig beetje half half ...
heb je iets tegen pittige korte kapsels
[ Bericht 3% gewijzigd door FANN op 02-12-2016 18:27:33 ]
Heb je al besteld?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:11 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
scheelt tochen mijn setje is weer compleet
Mis je nog meer onderdelen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef FANN het volgende:
[..]
bijna
ik was nog even aan het kijken wat ze nog meer hadden....
Neequote:
val ik bijna weer van mijn stoelquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor heel veel apparaten heb je losse onderdelen te koop. Je moet gewoon ff googlen en dan vindt je het meestal welquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee![]()
maar ik zat gewoon even te neuzen voor het geval dát ik ooit weer eens iet nodig zou kunnen
hebben...
inmiddels besteld
had ik gewoon niet een gedachtquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor heel veel apparaten heb je losse onderdelen te koop. Je moet gewoon ff googlen en dan vindt je het meestal wel
Ja je hebt ze er bij zitten iddquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien wil hij de cupmaten ook nog weten
http://mannengeheim.nl/vallen-mannen-borsten-billen-benen/quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vraag me serieus af of dat nou écht iet uit zou maken als het er op aan komt zeg maar
ow jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien wil hij de cupmaten ook nog weten
Nah, ik heb er niks van gemerkt al die jaren dus zal wel meevallenquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://mannengeheim.nl/vallen-mannen-borsten-billen-benen/
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ow ja![]()
sacha
1.57
bruin haar, kort pittig kapsel
dubbel D
groene ogen
schoenmaat 37
97 kilo schoon aan de haak mét een enorme reet
4 kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar
voor de derde keer getrouwd
beroep huisvrouw
hoogst genoten opleiding Mavo
Las op FB weer die discussie, en vroeg het me gewoon af. Verder niks.quote:
wat zeggen ze op FB?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Las op FB weer die discussie, en vroeg het me gewoon af. Verder niks.
Ging over iets totaal anders ..........quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zeggen ze op FB?![]()
dat alle korte pittige kapsels stomme trutten zijn?![]()
is natuurlijk ook zo...............
potten en dekseltjes?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ging over iets totaal anders ..........
vertel dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ging over iets totaal anders ..........
Nee, een bitchfight in verkoophoek op FBquote:
wat zeggen ze dahannnnnnnnnn. ik heb geen FBquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, een bitchfight in verkoophoek op FB
Goh, ben ik ineens een correspondent?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zeggen ze dahannnnnnnnnn. ik heb geen FB
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:38 schreef sacha het volgende:
[..]
ow ja![]()
sacha
1.57
bruin haar, kort pittig kapsel
dubbel D
groene ogen
schoenmaat 37
97 kilo schoon aan de haak mét een enorme reet
4 kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar
voor de derde keer getrouwd
beroep huisvrouw
hoogst genoten opleiding Mavo
nah, je maakte me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Goh, ben ik ineens een correspondent?
Bitchfights in verkoop- of weggeefhoeken, dat zijn de bestequote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, een bitchfight in verkoophoek op FB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |