SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
Loenatics have taken over het crematorium.
Die had geaborteerd moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had geaborteerd moeten worden.
Wat wil je zeggen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:54 schreef tong80 het volgende:
Loenatics have taken over het crematorium.
Je bent aan een dood paard aan het trekken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
Woorden te kort. En nu komen de internet filmpjes. Het wachten is op Yellowman op een white horse.
Het paard blijft in de gang staan.
Is Sitting Bull niks bij vergeleken.
Dat zeg ik net. Daar komen ze met internetfilmpjes.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
Woorden te kort. En nu komen de internet filmpjes. Het wachten is op Yellowman op een white horse.
Het paard blijft in de gang staan.
Is Sitting Bull niks bij vergeleken.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net. Daar komen ze met internetfilmpjes.
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
rosina wachtmeister![]()
die heb ik ooit ook nog eens nageschilderd, ik heb denk ik die foto's niet meer, maar ik ga zoeken
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd, dus ik hoop dat je ze nog kan vinden.
Die Kat van Rosina Wachtmeister heb ik nog niet gevonden, maar ik was wél meteen gaan zoekenquote:Op donderdag 1 december 2016 19:09 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ookécht nu wil ik meteen zoeken
die opmerking naar Sas was over de vragenlijst van het onderzoek, dat gestoordquote:Op donderdag 1 december 2016 20:13 schreef FANN het volgende:
Tering![]()
dat ging snel![]()
en ja Sas ik denk wel dat ik weet waarom dat is
ik was foto's aan het zoeken ik was gestoord met dat schilderen
ik beschilderde alles geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen dat rare hokjes schilderij weet ik waar hij is, die hangt bij mijn oudste zus, géén idee
meer wat ik daar in zag
[ Bericht 5% gewijzigd door FANN op 02-12-2016 13:13:50 ]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Die Kat van Rosina Wachtmeister heb ik nog niet gevonden, maar ik was wél meteen gaan zoeken
![]()
gisteravond was het niet echt de tijd om het te posten dus het is een beetje een late reactie
maar eh...
[..]
die opmerking naar Sas was over de vragenlijst van het onderzoek, dat gestoord
slaat op het schilderen![]()
Vazen, dozen, schilderijtjes, dienbladen, opbergdingesen, als iemand een bordje voor
in de tuin nodig had of weetikveelwat, je kan het zo gek niet bedenken![]()
en ik weer werkelijk niet waar alles is gebleven![]()
dit zijn foto's gemaak van foto's effe aanelkaar geplakt in paint anders
was het zoveel om up te loaden....
Jezelf quoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen dat rare hokjes schilderij weet ik waar hij is, die hangt bij mijn oudste zus, géén idee
meer wat ik daar in zag
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
ja omdat het kánquote:
ik heb hem ook nog effe gekwoot, misschien dat dat helptquote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ben benieuwd, dus ik hoop dat je ze nog kan vinden.
Real life soap nu?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog effe gekwoot, misschien dat dat helpt
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ja omdat het kán![]()
en anders heeft dinges geen idee meer waar ik het over heb![]()
maar misschien houdt ie het wel gezien na al die gezelligheid hiero
Jij doet lokquotes niet ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:16 schreef FANN het volgende:
[..]
huh?![]()
ik snap je niet..........
maar heb ik vaker last van
Je ziet spoken soms.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja denk je.... ha! gezellige SC
kom je midden in deze shit terecht
Da's dan weer jammerquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb hem ook nog effe gekwoot, misschien dat dat helpt
[..]
Maar deze spook snapt hetquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor, maar gezellig is anders toch?
ben je geen ''hem''?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's dan weer jammer![]()
![]()
Maar die net onder het midden links lijkt wel heel erg erop. Met die bloementjes. Was dat hem niet?
Ben onder de indruk, echt heel mooi en al die kleuren![]()
Maarrrrrr ben weer begonnen![]()
Roodborstje is in wording
Ik zie het probleem niet, jij wel?quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor, maar gezellig is anders toch?
Ik wil het nog even extra checken, maar voor zo ver ik weet ben ik geen hemquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je geen ''hem''?
ik kan dat niet meer zien door die stomme Pietjes en Sintjes
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik wil het nog even extra checken, maar voor zo ver ik weet ben ik geen hem
Trustequote:Op vrijdag 2 december 2016 13:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik duik mijn bed in nu voor siësta.
Toch wel weer leuk om het allemaal terug te zien.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]maakt niet uit ook, maar Nee ik heb nog geen foto gevonden van dat schilderij,
maar ik ga nog wel zoeken,ik kwam de gekste foto's tegen trouwens, ik heb zelfs
poppen gemaakt die moesten dan die Griek, mij en de katten voorstellen
nou bij ditte dacht ik wel even ehhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Toch wel weer leuk om het allemaal terug te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de rest was wel grappig![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:30 schreef FANN het volgende:
[..]
nou bij ditte dacht ik wel even ehhhhhhhhhhhh![]()
Hahahahaha, maar dan meer om jouw reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar de rest was wel grappig![]()
Want je zou er zo een poppenserie van kunnen maken (bedoel verhaallijntjes)![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je geen ''hem''?
ik kan dat niet meer zien door die stomme Pietjes en Sintjes
Heb chocolade kruidnoten hieroquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog geen pepernoot gegeten valt me ook op dat geen enkele winkel sinterklaas versiering heeft
Van Bolletje?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb chocolade kruidnoten hiero
Klopt, voor je er erg in hebt heb je je ziek gegeten aan die heerlijke dingenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn erg verslavend.. Ik had 1 maand terug iets van 2 zakken... maar die waren zo weg...
Geniet er van, dat moet je jezelf zeker gunnen.quote:
en je hebt het verdientquote:
oliebollen hieroquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb chocolade kruidnoten hiero
Lekker niksenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geniet er van, dat moet je jezelf zeker gunnen.
Voor elk wapen een dagquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
ik liep net langs een dichtgetimmerde deur waar een dinges ophing van de politie
er waren wapens gevonden en het huis blijft 3 maanden afgesloten.
Dan moeten het wel heel wat wapens geweest zijn toch?
Je kent hem?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
en het was zo'n aardige knul..........
écht waar![]()
Met een hart van goud zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
en het was zo'n aardige knul..........
écht waar![]()
mja als er een klapperpistooltje word gevonden timmeren ze al de deur dichtquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
ik liep net langs een dichtgetimmerde deur waar een dinges ophing van de politie
er waren wapens gevonden en het huis blijft 3 maanden afgesloten.
Dan moeten het wel heel wat wapens geweest zijn toch?
Organenhandel schijnt lucratief te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien handelde hij daar ook wel ingéén idee
ow... serieus?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja als er een klapperpistooltje word gevonden timmeren ze al de deur dicht
ik kom ook niet meer in coffeeshops maar ze worden wel hard aangepaktquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... serieus?maar voor 3 maanden dicht is nogal wat dacht ik, maar ja weet ik veel...
in een sjieneese wepsjop?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik dat dekseltje niet kan vinden ik ook niet meer
Nah, ik kan alleen de hakker niet gebruiken, de staafmixer wel, die hakker gebruikte ik altijdquote:
Kun je geen oelek-oelek gebruiken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik kan alleen de hakker niet gebruiken, de staafmixer wel, die hakker gebruikte ik altijd
om notenmix te maken voor mijn Smoothie's.
Anders moet ik apart een hakkertje kopen, kan ook nog.
dus geen rampwel zonde
ik moest googelenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je geen oelek-oelek gebruiken?
Ahh ik snap het.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik moest googelen![]()
Nee is niks, ik koop altijd tig zakken met verschillende noten en die hak ik dan fijn
en doe alles in een grote voorraadpot, da's veel te veel werk man
lastig kan je zelf niks maken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah, ik kan alleen de hakker niet gebruiken, de staafmixer wel, die hakker gebruikte ik altijd
om notenmix te maken voor mijn Smoothie's.
Anders moet ik apart een hakkertje kopen, kan ook nog.
dus geen rampwel zonde
Gebruik het ook niet vaak hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook zo'n stenen ding staan maar gebruik het nooit om eerlijk te zijn
Medisch verantwoord?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gebruik het ook niet vaak hoor.
Wel maak ik er wel eens sambal in.
Of m'n canabis.....
prijzen verschillen nogalquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh ik snap het.
Dan een hakker apart
kosten niet zoveel meer tegenwoordig.
ik zou niet weten wat, ik koop wel een hakkertje, maar was zo'n mooi setjequote:
Ja maar dat is een eletrieke masjienequote:Op vrijdag 2 december 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
prijzen verschillen nogal![]()
https://www.beslist.nl/pr(...)type_keukmach~107248
maar ik vind wel wat
[..]
ik zou niet weten wat, ik koop wel een hakkertje, maar was zo'n mooi setje
Ik krijg veel vergoed, maar dit helaas nietquote:
neh er staan ook hakkelaars tussenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja maar dat is een eletrieke masjiene
Je hebt nog munten toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:53 schreef FANN het volgende:
[..]
prijzen verschillen nogal![]()
https://www.beslist.nl/pr(...)type_keukmach~107248
maar ik vind wel wat
[..]
ik zou niet weten wat, ik koop wel een hakkertje, maar was zo'n mooi setje
jammerquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik krijg veel vergoed, maar dit helaas niet
jawl, maar moet er net een aanbieding zijn natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]