quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je geen ''hem''?
ik kan dat niet meer zien door die stomme Pietjes en Sintjes
Heb chocolade kruidnoten hieroquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:18 schreef Karzai het volgende:
ik heb nog geen pepernoot gegeten valt me ook op dat geen enkele winkel sinterklaas versiering heeft
Van Bolletje?quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb chocolade kruidnoten hiero
Klopt, voor je er erg in hebt heb je je ziek gegeten aan die heerlijke dingenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn erg verslavend.. Ik had 1 maand terug iets van 2 zakken... maar die waren zo weg...
Geniet er van, dat moet je jezelf zeker gunnen.quote:
en je hebt het verdientquote:
oliebollen hieroquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb chocolade kruidnoten hiero
Lekker niksenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geniet er van, dat moet je jezelf zeker gunnen.
Voor elk wapen een dagquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
ik liep net langs een dichtgetimmerde deur waar een dinges ophing van de politie
er waren wapens gevonden en het huis blijft 3 maanden afgesloten.
Dan moeten het wel heel wat wapens geweest zijn toch?
Je kent hem?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
en het was zo'n aardige knul..........
écht waar![]()
Met een hart van goud zeker?quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
en het was zo'n aardige knul..........
écht waar![]()
mja als er een klapperpistooltje word gevonden timmeren ze al de deur dichtquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef FANN het volgende:
ik liep net langs een dichtgetimmerde deur waar een dinges ophing van de politie
er waren wapens gevonden en het huis blijft 3 maanden afgesloten.
Dan moeten het wel heel wat wapens geweest zijn toch?
Organenhandel schijnt lucratief te zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Misschien handelde hij daar ook wel ingéén idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |