Ik drink één kop koffie per dag. Dat mag lekker zijn. Incl. melk schuimquote:
Oh dat is tof ja, morgen maarquote:
Dat mag dan zeker!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik drink één kop koffie per dag. Dat mag lekker zijn. Incl. melk schuim
Uitzending gemist besstaat gelukkig nog... Voor mij is het meer een soort opfris college.. Meeste wwet ik welquote:
Ah, waarvan opfris?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzending gemist besstaat gelukkig nog... Voor mij is het meer een soort opfris college.. Meeste wwet ik wel
Nou nou is dat zo? Het is een verfrissende manier op wat je weet maar verder gaatquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzending gemist besstaat gelukkig nog... Voor mij is het meer een soort opfris college.. Meeste wwet ik wel
Oh ja maar niet alles toch. Er zijn vast zwarte gaten. Die vond ik best coolquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Van vroeger aan de Universiteit als natuurwetenschapper
Oh, dan is dit idd opfris.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Van vroeger aan de Universiteit als natuurwetenschapper
Val er maar niet inquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja maar niet alles toch. Er zijn vast zwarte gaten. Die vond ik best cool
Ik ben een zwart gatquote:
En de huidige glasvezeltechnieken als telecom Icterquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dan is dit idd opfris.
Leuk hoor !
En weekend. Wat gaan die weken hardquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En de huidige glasvezeltechnieken als telecom Icter
Jemig zeg, ik hou het maar even bij Het licht.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En de huidige glasvezeltechnieken als telecom Icter
Zolang je internet het maar doet tochquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig zeg, ik hou het maar even bij Het licht.
Kon het net volgen met de primaire kleuren
Nee hoor en btw ik mocht je graag als mod. Ik zou de hele tering zooi een ban aansmeren incl mezelfquote:
Ja echt hoor. Als de stroom eraf ligt, merk je pas waar je van afhankelijk bent tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je internet het maar doet toch
Ik word dan gillend gek. Nog een smartphone nuquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Als de stroom eraf ligt, merk je pas waar je van afhankelijk bent tegenwoordig.
quote:
In het glas?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Qua lopen in een rolstoel ? Ik hield het nog simpel. Klaptong was echt te voor de handliggend.
soury negeer ik. Die zit onder het ongeveer alles behalve het gehele besef.
Tot morgen. Ik ga me verdiepen.
Awwwwww. Doet goed te horenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor en btw ik mocht je graag als mod. Ik zou de hele tering zooi een ban aansmeren incl mezelf
Staat hier op.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk je ook Dijkgraaf college over Het Licht?
Dat lijkt me ook ja, maar jij en Urb waren ook in de cos dat maakt wel een verschil met Gert en Liesquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Awwwwww. Doet goed te horen![]()
Het is een hele klus om daar een middenweg te zoeken/houden.
Is het ook. En zodra je je neus laat zien, begint vaak ook je dm over te lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja, maar jij en Urb waren ook in de cos dat maakt wel een verschil met Gert en Lies
Ga lekker je gangquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Yep, heb nu de tijd om hier de boel lastig te vallen
Dan is het niet te doenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is het ook. En zodra je je neus laat zien, begint vaak ook je dm over te lopen.
Maar het heeft ook hele leuke kanten.
Heb ook heel veel geleerd.
Maar de koek is wel op, vooral omdat het programma me ook niet meer pakt om steeds maar te volgen.
Koekoekquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:23 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hopelijk dat beseffen geen wederkerend voornaamwoord heeft.
Morgen weer verderquote:
Kijk jij ook "Menten"quote:
Qua leeftijd leuk om te kijken. Niks meer en minder. Never mindquote:
Ik ben sws geinteresseerd in geschiedenis, heb eigenlijk minder met series, dit leek me wel wat en ik ga deel 3 ook kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Qua leeftijd leuk om te kijken. Niks meer en minder. Never mind
Voor het hier is, nee laat maar...quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben sws geinteresseerd in geschiedenis, heb eigenlijk minder met series, dit leek me wel wat en ik ga deel 3 ook kijken.
Het zijn er maar 4quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben sws geinteresseerd in geschiedenis, heb eigenlijk minder met series, dit leek me wel wat en ik ga deel 3 ook kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |