Lol, doet ES wel op ES2 aan voetbal maar dat is Bordeaux - Dijonquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:32 schreef Bolasie het volgende:
Die FIFA 17 line-up
Ik ga dit kijken trouwens. Geen Serie A blijkbaar op Euroflop.
Ja, ik had Empoli-Milan willen zien, maar helaasch.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, doet ES wel op ES2 aan voetbal maar dat is Bordeaux - Dijon.
Terecht, want Malcom.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, doet ES wel op ES2 aan voetbal maar dat is Bordeaux - Dijon.
Wie zei dat? Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 27 november 2016 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat is de vierde van acht geïncasseerde penalty's die hij stopt in reguliere speeltijd. M-m-m-m-maar hij duikt nooit.
Moet je even in het vorige topic kijken tijdens Atléti - Real. ''Penalty's scoren tegen Oblak lukt mijn moeder nog'', of zo. Terwijl hij gewoon 50% van de penalty's pakt in RT.quote:
Ah ja, dat was Stijn tegen mij.quote:Op zondag 27 november 2016 16:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Moet je even in het vorige topic kijken tijdens Atléti - Real. ''Penalty's scoren tegen Oblak lukt mijn moeder nog'', of zo. Terwijl hij gewoon 50% van de penalty's pakt in RT.
Ik heb al gekkere dingen gezien vandaag.quote:Op zondag 27 november 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Aansluitingstreffer Kravets.
Het kan nog voor Granada!!!!!111!
Sowieso, Barcelona is helemaal niet goed bezig de laatste tijd.quote:Op zondag 27 november 2016 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe La Real een odd van 6.75 kan hebben is beyond me. Barcelona heeft al sinds 2007 niet meer gewonnen in Anoeta en pakte slechts één punt since. Ondertussen roep ik gol do Palmeiras door de meest bizarre, ingestudeerde vrije trap die ik ooit heb gezien.
Volgens mij is Barcelona iets te hoog gegrepen voor hemquote:Op zondag 27 november 2016 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat vinden we van Andre Gomes jongens?
Voornamelijk dat je er best naast zat.quote:Op zondag 27 november 2016 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat zei ik dan? Je zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 21:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Voornamelijk dat je er best naast zat.
Arda 2.0quote:Op zondag 27 november 2016 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kan me nog een ellenlange discussie herinneren over Andre Gomes, toen hij voor vijftig miljoen werd overgenomen. De een vond hem het waard (of vond hem goed), de ander niet zo.quote:Op zondag 27 november 2016 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat zei ik dan? Je zal ongetwijfeld gelijk hebben hoor.
Volgens mij zei ik alleen dat ik het een goede speler vond (toen jij zei dat je Portugal een enorm matige selectie vond hebben); kan me niet herinneren dat ik heb aangegeven dat die 50 miljoen terecht is of dat hij Barca-niveau is, maar misschien heb je nog een quote ergensquote:Op zondag 27 november 2016 21:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kan me nog een ellenlange discussie herinneren over Andre Gomes, toen hij voor vijftig miljoen werd overgenomen. De een vond hem het waard (of vond hem goed), de ander niet zo.
Ik zal zo eens graven in de rust. Ik ben wel zo ijdel om koste wat het kost mijn gelijk te halen, zo eerlijk zal ik zijn.quote:Op zondag 27 november 2016 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik alleen dat ik het een goede speler vond (toen jij zei dat je Portugal een enorm matige selectie vond hebben); kan me niet herinneren dat ik heb aangegeven dat die 50 miljoen terecht is of dat hij Barca-niveau is, maar misschien heb je nog een quote ergens
Je hebt al vaak genoeg gelijk, zo eerlijk zal ik dan weer zijnquote:Op zondag 27 november 2016 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zal zo eens graven in de rust. Ik ben wel zo ijdel om koste wat het kost mijn gelijk te halen, zo eerlijk zal ik zijn.
Ik mag jou wel. Meer van dat soort teksten.quote:Op zondag 27 november 2016 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je hebt al vaak genoeg gelijk, zo eerlijk zal ik dan weer zijn
'Celta wint twee keer van Ajax'quote:Op zondag 27 november 2016 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Meer van dat soort teksten.
Sterker nog, ik dacht zelfs dat het B-team twee keer zou winnen.quote:
Hoeveel krediet heeft Lucho bij Bartomeu?quote:Op zondag 27 november 2016 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sterker nog, ik dacht zelfs dat het B-team twee keer zou winnen.
Met meer geluk dan wijsheid, laten we eerlijk zijn. Italië was mijn inziens de enige terechte winnaar geweest.quote:Op zondag 27 november 2016 21:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Prima onderbouwde reactie, maar al die middelmaat is wel mooi Europees kampioen geworden
Je moet Ajax nooit onderschatten.quote:Op zondag 27 november 2016 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sterker nog, ik dacht zelfs dat het B-team twee keer zou winnen.
Hij is na dit seizoen weg, neem dat maar van mij aan. Ook deels eigen beslissing, dat dan weer wel.quote:Op zondag 27 november 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel krediet heeft Lucho bij Bartomeu?
Waarom eigen beslissing?quote:Op zondag 27 november 2016 21:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is na dit seizoen weg, neem dat maar van mij aan. Ook deels eigen beslissing, dat dan weer wel.
Zelfde als heel veel trainers: geen zin meer. Sabbatical ligt voor de hand.quote:
Tegenwoordig is voetbal wel extreem energievretend voor veel trainers.quote:Op zondag 27 november 2016 21:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zelfde als heel veel trainers: geen zin meer. Sabbatical ligt voor de hand.
Lijkt me ook erg moeilijk om jaar in jaar uit tegen dezelfde hoofden te moeten aankijken en weer iets nieuws moeten vinden om ze te kunnen motiveren als je zoveel wint. Wat dat betreft krijgt Ferguson iets te weinig krediet wat mij betreft.quote:Op zondag 27 november 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is voetbal wel extreem energievretend voor veel trainers.
Van wie krijgt Ferguson te weinig krediet?quote:Op zondag 27 november 2016 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg moeilijk om jaar in jaar uit tegen dezelfde hoofden te moeten aankijken en weer iets nieuws moeten vinden om ze te kunnen motiveren als je zoveel wint. Wat dat betreft krijgt Ferguson iets te weinig krediet wat mij betreft.
Van mijzelf bijvoorbeeld. Ik vond Ferguson altijd maar een matig tacticus die teerde op individuele klasse en geluk. Als je iets 18(?) jaar weet vol te houden, is het geen geluk. Maar dat is niet het punt. Trainers zijn namelijk overal binnen een jaar of vijf uitgeblust. Als je het dan zolang weet vol te houden en je team op een hoog niveau krijgt en weet te houden, ben je geniaal.quote:Op zondag 27 november 2016 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van wie krijgt Ferguson te weinig krediet?
Is dit legaal?quote:Op zondag 27 november 2016 21:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Mocht u deze laatste minuten van de rust niets te doen hebben: . Over een paar minuten is Palmeiras kampioen.
Je hebt ook nog type trainers die gewoon een sabbatical nemen omdat ze denken uitgeleerd te zijn op dat moment. Maar ik snap waarover je het hebt. Ik vind het persoonlijk zonde dat Barcelona steeds meer afstand neemt van de basis die Guardiola gelegd heeft. Ik zou nog net niet willen zeggen dat het verruïneerd is maar het is ronduit zorgwekkend dat ze nauwelijks meer combineren over het middenveld maar alles in dienst ván doen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:37 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lijkt me ook erg moeilijk om jaar in jaar uit tegen dezelfde hoofden te moeten aankijken en weer iets nieuws moeten vinden om ze te kunnen motiveren als je zoveel wint. Wat dat betreft krijgt Ferguson iets te weinig krediet wat mij betreft.
Als je bijvoorbeeld de selectie van United bekijkt van pak 'em beet 2010 tot 2013, dat liep niet over van de individuele klasse. Ze speelden behoorlijk lang met spelers van Evans, Cleverley en Rafael in de basis en dan vergeet ik er nog genoeg. Na Ferguson allemaal weinig meer van over.Toch in 2011 en 2013 kampioen geworden en twee keer waren ze behoorlijk dichtbij (2010 en 2012).quote:Op zondag 27 november 2016 21:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Van mijzelf bijvoorbeeld. Ik vond Ferguson altijd maar een matig tacticus die teerde op individuele klasse en geluk. Als je iets 18(?) jaar weet vol te houden, is het geen geluk. Maar dat is niet het punt. Trainers zijn namelijk overal binnen een jaar of vijf uitgeblust. Als je het dan zolang weet vol te houden en je team op een hoog niveau krijgt en weet te houden, ben je geniaal.
Ja, hij heet Sergio Busquets.quote:Op zondag 27 november 2016 22:38 schreef franske19 het volgende:
Heeft Barcelona een goede middenvelder buiten Iniesta?
Busquetsquote:Op zondag 27 november 2016 22:38 schreef franske19 het volgende:
Heeft Barcelona een goede middenvelder buiten Iniesta?
Waarom hopen? Barca is walgelijkquote:Op zondag 27 november 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we hopen dat Barcelona zich in zes dagen hervindt en Real Madrid verslaat, maar ik vrees het ergste.
Liever dat dan Barca.quote:Op maandag 28 november 2016 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, lekker een doodsaaie titelstrijd hebben. Hartstikke leuk.
Nee hoor. Die boevenclub zien afgaan is puur genot.quote:Op maandag 28 november 2016 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan straks weer roepen dat er geen spanning is en alles kut en saai is?
Nagenoeg iedereen neemt het wel redelijk serieus of heeft de mogelijkheid een B-ploeg op te stellen omdat de tegenstand niet bijzonder is. Alaves tegen Gimnastic was vorig jaar een hele leuke geweest, maar Nastic bakt er dit seizoen geen reet van. Espanyol en Las Palmas zouden twee andere zijn die niet helemaal vallen te vertrouwen als ze het met de tweede keus willen proberen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is weer tijd voor Copa del Rey (di/wo/do), nog enige tips Koffieplanter? Ploegen die het niet serieus nemen oid?
Had ik toch bijna m'n eerste puntje te pakken.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nagenoeg iedereen neemt het wel redelijk serieus of heeft de mogelijkheid een B-ploeg op te stellen omdat de tegenstand niet bijzonder is. Alaves tegen Gimnastic was vorig jaar een hele leuke geweest, maar Nastic bakt er dit seizoen geen reet van. Espanyol en Las Palmas zouden twee andere zijn die niet helemaal vallen te vertrouwen als ze het met de tweede keus willen proberen.
Zit Schiappacasse nu wel bij de selectie?quote:Op woensdag 30 november 2016 20:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Moyá; Vrsaljko, Giménez, Savic, Lucas; Saúl, Thomas, Caio, Gaitán; Carrasco, Correa
Nee, beker heeft maar vijf wissels.quote:Op woensdag 30 november 2016 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit Schiappacasse nu wel bij de selectie?
21 jaar en dit was zijn debuutquote:Op woensdag 30 november 2016 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol
hoe oud is hij wel niet? ook zo'n eeuwig talent volgensmij
valt wel mee, herinner me dat filmpje nog van hem in de jeugd van Real een lange tijd geledenquote:Op woensdag 30 november 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
21 jaar en dit was zijn debuut
Kenner.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens debuteerde vandaag ook Carles Aleña voor Barcelona. Remember the name. Capitan van Spanje U17.
Mogen pas in 2018 weer transfers doenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Zullen ze een aanvaller halen in de winter?
Waar ze niet veel van merken. Van de 51 wedstrijden waarin Bale niet meedeed, verloren ze er maar drie.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bale schijnt er mogelijk tot april uit te liggen.
Ow jaquote:Op donderdag 1 december 2016 21:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mogen pas in 2018 weer transfers doen
Natuurlijk niet, weet je wel wat er allemaal op de bank zit daar?quote:
Ja maar die kunnen niet tippen aan de kwaliteiten van Bale.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, weet je wel wat er allemaal op de bank zit daar?
Bale is hard rennen. Met James, Isco of Asensio is er veel meer voetbal. Oei, hoe gaan ze dat toch redden zeg. Dat is dan vierde, vijfde en zesde keus, waar gaat het over.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen niet tippen aan de kwaliteiten van Bale.
Een wereldspeler als Bale gaan ze gewoon hard missen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bale is hard rennen. Met James, Isco of Asensio is er veel meer voetbal. Oei, hoe gaan ze dat toch redden zeg. Dat is dan vierde, vijfde en zesde keus, waar gaat het over.
En hoeveel assists ?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Om bovendien nog even te vermelden dat Bale slechts één doelpunt meer maakte dan Asensio, terwijl hij het dubbele aantal minuten speelde.
Dat bleek de vorige 51 wedstrijden zonder Bale ja. Oh nee, dat bleek niet.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een wereldspeler als Bale gaan ze gewoon hard missen.
Ja slimmen, dat had te maken met de blessures van Casemiro, Kroos en Modric.quote:Isco speelt de laatste tijd ook wanneer Bale speelt ,dat is geen vervanger.
Vier in het voordeel van Bale. Maar dat is verder niet zo'n heikel punt, aangezien Asensio vorig jaar vrolijk 13 assists gaf bij het zeer matige Espanyol. Meer dan Bale. Asensio creërt bovendien ook dit seizoen meer kansen per wedstrijd dan Bale.quote:
Madrid is 9 van de 10 keer sowieso de bovenliggende partij tegen de kleintjes, dan moeten ze zelf het spel maken dan kan je hem misschien wel missen ja,daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 december 2016 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat bleek de vorige 51 wedstrijden zonder Bale ja. Oh nee, dat bleek niet.
[..]
Ja slimmen, dat had te maken met de blessures van Casemiro, Kroos en Modric.
Ga je scouten voor Simeone met VIL-ATL in het vooruitzicht?quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanavond naar Butarque, hoezee.
Ik ga puur als liefhebber. Die wedstrijd om 16:15 interesseert me toch niet zoveel. Ik verwacht een paar heel leuke wedstrijden en Clasico hoort daar niet bij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je scouten voor Simeone met VIL-ATL in het vooruitzicht?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga puur als liefhebber. Die wedstrijd om 16:15 interesseert me toch niet zoveel. Ik verwacht een paar heel leuke wedstrijden en Clasico hoort daar niet bij.
Buiten het feit dat beide ploegen momenteel bijzonder slecht voetbal op de mat leggen, vallen dat soort wedstrijden altijd enorm tegen. Het voetbal is in beide gevallen überhaupt vaak niet om over naar huis te schrijven, wel of niet in vorm. Het sprankelende spel van Barcelona is al sinds de aanstelling van Enrique weg, het middenveld wordt nauwelijks gebruikt, en Real teert verrassend veel op mazzel en geluk. Tel uit je winst.quote:
Ik ga ook niet kijken naar de Clasico, want ik ga gezellig eten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga puur als liefhebber. Die wedstrijd om 16:15 interesseert me toch niet zoveel. Ik verwacht een paar heel leuke wedstrijden en Clasico hoort daar niet bij.
Dat hoeft ook niet als je de wedstrijd wel zou kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoef ik ook niet tegen de Ronaldo FAP FAP FAP-clanposts op te lezen vanmiddag, niks mis mee.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Buiten het feit dat beide ploegen momenteel bijzonder slecht voetbal op de mat leggen, vallen dat soort wedstrijden altijd enorm tegen. Het voetbal is in beide gevallen überhaupt vaak niet om over naar huis te schrijven, wel of niet in vorm. Het sprankelende spel van Barcelona is al sinds de aanstelling van Enrique weg, het middenveld wordt nauwelijks gebruikt, en Real teert verrassend veel op mazzel en geluk. Tel uit je winst.
Zat ploegen in La Liga spelen veel leuker, wellicht zelfs beter voetbal dan die twee. Maar daar is geen aandacht voor.
Smoel houden lampje. Laten we via dm maar een keertje afspreken.quote:
Gezellig, samen brunchen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Smoel houden lampje. Laten we via dm maar een keertje afspreken.
Als hij woensdag maar mee kan doen, he.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij Sevilla nog altijd geen Nasri en daar word ik niet blij van.
En geen Ganshow.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij Sevilla nog altijd geen Nasri en daar word ik niet blij van.
Dat viel nog enigszins te verwachten na de goede wedstrijd van Tucu Correa in de Copa. Daar kan ik gerust meeleven, want Correa valt me nog erg tegen tot op heden en het wordt tijd dat hij wat gaat laten zien. Nasri daarentegen is een vriend van elke voetballiefhebber. Mijn pick voor beste speler in La Liga tot dusverre.quote:
Wss ook geen cola daarquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is drankie in de studio. Zijn saaiheid verpest alles.
En saai. Maarja, vos en de mos in de boot.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank gaat zo een boel onzin uitslaan.
Aad de Mos als co-commentator ja?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En saai. Maarja, vos en de mos in de boot.
Alsof het daar ooit aan ligt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:39 schreef Tagliano het volgende:
Ah, het lag dus vooral niet aan het kutvoetbal wat er gespeeld werd
Gelukkig kan ik er nu niet meer heel mad om worden aangezien dat Inter me niet al te veel interesseert. Man man man, het feit dat het snel moet neemt toch niet weg dat het totale voetbalidee van geen kant kloptquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof het daar ooit aan ligt.
Ik ben alleen maar meer blij dat we nu Bosz bij Ajax hebben als ik die Frank hoor lullen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik er nu niet meer heel mad om worden aangezien dat Inter me niet al te veel interesseert. Man man man, het feit dat het snel moet neemt toch niet weg dat het totale voetbalidee van geen kant klopt
Roberto CarlosGod..lekker Figo-hakkenquote:
Ja eens, nog los van het voetbal maar gewoon iemand die zegt hoe het is in plaats van al dat gelul over weet ik niet watquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar meer blij dat we nu Bosz bij Ajax hebben als ik die Frank hoor lullen.
En die zegt dat ze beter moeten voetballen ipv snel de diepte zoeken en wat opportunistischer gaan spelenquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja eens, nog los van het voetbal maar gewoon iemand die zegt hoe het is in plaats van al dat gelul over weet ik niet wat
Ik las vanmorgen dat hij erg mad was omdat hij zijn plekje in het Nederlands Elftal kwijt wasquote:
Zal wel een goed huis hebben, lekker weer en elke dag trainen met de beste spelers ter wereld.quote:
Pics van zijn vriendin?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een goed huis hebben, lekker weer en elke dag trainen met de beste spelers ter wereld.
Ik denk wel vrij aardig.
Waar ben jij jou weer mod?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat hij erg mad was omdat hij zijn plekje in het Nederlands Elftal kwijt was
Ja, daar ga je als voetballer toch voor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een goed huis hebben, lekker weer en elke dag trainen met de beste spelers ter wereld.
Ik denk wel vrij aardig.
Die steen van jou moet wel leuk zijnquote:
Ik vergat zelfs het salaris nog te benoemen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, daar ga je als voetballer toch voor.
Ja, ik had gisteren het NOS journaal gemist.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die steen van jou moet wel leuk zijn
Ik modereer het fantastische DRT
Ik denk wel dat Davy een goede darter zou zijn.quote:
Maandag ook zeker. Toch alweer een kleine week open nuquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren het NOS journaal gemist.
sow koekoekquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Davy een goede darter zou zijn.
Hij heeft er in elk geval het postuur voor.
Insinueer je nu dat ik in DRT kom?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maandag ook zeker. Toch alweer een kleine week open nu
Nee, maar ik wel in je moeder.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik in DRT kom?
Uh, nee?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik in DRT kom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |