Ik las vanmorgen dat hij erg mad was omdat hij zijn plekje in het Nederlands Elftal kwijt wasquote:
Zal wel een goed huis hebben, lekker weer en elke dag trainen met de beste spelers ter wereld.quote:
Pics van zijn vriendin?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een goed huis hebben, lekker weer en elke dag trainen met de beste spelers ter wereld.
Ik denk wel vrij aardig.
Waar ben jij jou weer mod?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen dat hij erg mad was omdat hij zijn plekje in het Nederlands Elftal kwijt was
Ja, daar ga je als voetballer toch voor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel een goed huis hebben, lekker weer en elke dag trainen met de beste spelers ter wereld.
Ik denk wel vrij aardig.
Die steen van jou moet wel leuk zijnquote:
Ik vergat zelfs het salaris nog te benoemen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, daar ga je als voetballer toch voor.
Ja, ik had gisteren het NOS journaal gemist.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die steen van jou moet wel leuk zijn
Ik modereer het fantastische DRT
Ik denk wel dat Davy een goede darter zou zijn.quote:
Maandag ook zeker. Toch alweer een kleine week open nuquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, ik had gisteren het NOS journaal gemist.
sow koekoekquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Davy een goede darter zou zijn.
Hij heeft er in elk geval het postuur voor.
Insinueer je nu dat ik in DRT kom?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maandag ook zeker. Toch alweer een kleine week open nu
Nee, maar ik wel in je moeder.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik in DRT kom?
Uh, nee?quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik in DRT kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |