Een wereldspeler als Bale gaan ze gewoon hard missen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bale is hard rennen. Met James, Isco of Asensio is er veel meer voetbal. Oei, hoe gaan ze dat toch redden zeg. Dat is dan vierde, vijfde en zesde keus, waar gaat het over.
En hoeveel assists ?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Om bovendien nog even te vermelden dat Bale slechts één doelpunt meer maakte dan Asensio, terwijl hij het dubbele aantal minuten speelde.
Dat bleek de vorige 51 wedstrijden zonder Bale ja. Oh nee, dat bleek niet.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een wereldspeler als Bale gaan ze gewoon hard missen.
Ja slimmen, dat had te maken met de blessures van Casemiro, Kroos en Modric.quote:Isco speelt de laatste tijd ook wanneer Bale speelt ,dat is geen vervanger.
Vier in het voordeel van Bale. Maar dat is verder niet zo'n heikel punt, aangezien Asensio vorig jaar vrolijk 13 assists gaf bij het zeer matige Espanyol. Meer dan Bale. Asensio creërt bovendien ook dit seizoen meer kansen per wedstrijd dan Bale.quote:
Madrid is 9 van de 10 keer sowieso de bovenliggende partij tegen de kleintjes, dan moeten ze zelf het spel maken dan kan je hem misschien wel missen ja,daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 december 2016 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat bleek de vorige 51 wedstrijden zonder Bale ja. Oh nee, dat bleek niet.
[..]
Ja slimmen, dat had te maken met de blessures van Casemiro, Kroos en Modric.
Ga je scouten voor Simeone met VIL-ATL in het vooruitzicht?quote:Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanavond naar Butarque, hoezee.
Ik ga puur als liefhebber. Die wedstrijd om 16:15 interesseert me toch niet zoveel. Ik verwacht een paar heel leuke wedstrijden en Clasico hoort daar niet bij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je scouten voor Simeone met VIL-ATL in het vooruitzicht?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga puur als liefhebber. Die wedstrijd om 16:15 interesseert me toch niet zoveel. Ik verwacht een paar heel leuke wedstrijden en Clasico hoort daar niet bij.
Buiten het feit dat beide ploegen momenteel bijzonder slecht voetbal op de mat leggen, vallen dat soort wedstrijden altijd enorm tegen. Het voetbal is in beide gevallen überhaupt vaak niet om over naar huis te schrijven, wel of niet in vorm. Het sprankelende spel van Barcelona is al sinds de aanstelling van Enrique weg, het middenveld wordt nauwelijks gebruikt, en Real teert verrassend veel op mazzel en geluk. Tel uit je winst.quote:
Ik ga ook niet kijken naar de Clasico, want ik ga gezellig eten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga puur als liefhebber. Die wedstrijd om 16:15 interesseert me toch niet zoveel. Ik verwacht een paar heel leuke wedstrijden en Clasico hoort daar niet bij.
Dat hoeft ook niet als je de wedstrijd wel zou kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoef ik ook niet tegen de Ronaldo FAP FAP FAP-clanposts op te lezen vanmiddag, niks mis mee.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Buiten het feit dat beide ploegen momenteel bijzonder slecht voetbal op de mat leggen, vallen dat soort wedstrijden altijd enorm tegen. Het voetbal is in beide gevallen überhaupt vaak niet om over naar huis te schrijven, wel of niet in vorm. Het sprankelende spel van Barcelona is al sinds de aanstelling van Enrique weg, het middenveld wordt nauwelijks gebruikt, en Real teert verrassend veel op mazzel en geluk. Tel uit je winst.
Zat ploegen in La Liga spelen veel leuker, wellicht zelfs beter voetbal dan die twee. Maar daar is geen aandacht voor.
Smoel houden lampje. Laten we via dm maar een keertje afspreken.quote:
Gezellig, samen brunchen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Smoel houden lampje. Laten we via dm maar een keertje afspreken.
Als hij woensdag maar mee kan doen, he.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij Sevilla nog altijd geen Nasri en daar word ik niet blij van.
En geen Ganshow.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Bij Sevilla nog altijd geen Nasri en daar word ik niet blij van.
Dat viel nog enigszins te verwachten na de goede wedstrijd van Tucu Correa in de Copa. Daar kan ik gerust meeleven, want Correa valt me nog erg tegen tot op heden en het wordt tijd dat hij wat gaat laten zien. Nasri daarentegen is een vriend van elke voetballiefhebber. Mijn pick voor beste speler in La Liga tot dusverre.quote:
Wss ook geen cola daarquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Waarom is drankie in de studio. Zijn saaiheid verpest alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |