Je kunt daar wel een leuke parodie op maken door Beau op de gang te zetten van een tv-station en er dan bij gaan huilen dat het fucking niet lukt met zijn programma's en dat je hem geld hebt gegeven en echt had gedacht dat het nu eens zou lukken maar het is gewoon een tyfuszooi.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Ach god, Beau gaat huilen. Wat ontroerend
Miljoen kijkers idd, niet echt een flop dus:quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet echt een flop hoor, volgens mij.
Is al enkele weken bezig en is zeker een interessante show. Beau is sympathiek.
Niet slecht, heb ze minder gezien in DWDDquote:
Vrij leuk, ook goede muziekkeuze i.h.a.quote:
Nee, maar het is cool om alles af te zeiken en cynisch te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet echt een flop hoor, volgens mij.
Yes!quote:Op maandag 28 november 2016 19:05 schreef GGMM het volgende:
Zal ik ook meekijken?
Nou vooruit, een half uurtje dan.
Dan kijk ik ook mee!quote:Op maandag 28 november 2016 19:05 schreef GGMM het volgende:
Zal ik ook meekijken?
Nou vooruit, een half uurtje dan.
Of statistici...nu wordt er wel heel erg met cijfers gegoocheld.quote:Op maandag 28 november 2016 19:15 schreef borisz het volgende:
Waar zijn de echte politicologen over dit onderwerp?
Dat doen die talkshows nooit joh.quote:Op maandag 28 november 2016 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of statistici...nu wordt er wel heel erg met cijfers gegoocheld.
Inderdaad. Methodologische discussie. Wellus nietus. Lekker geschikt voor DWDD.quote:
De hont is ook een totale gek, maar sywert lult ook maar watquote:
De Hond heeft nog wel een idee waar hij het over heeft, je kunt het er mee eens zijn of nietquote:Op maandag 28 november 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hont is ook een totale gek, maar sywert lult ook maar wat
Zeg ik in mijn rol
Sywert gaf aan het eind zelfs toe dat De Hond wel op een betrouwbare manier peilt. Zijn kritiek is alleen dat De Hond zelfvervullende peilingen maakt, maar dat is iets anders...quote:Op maandag 28 november 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Hond heeft nog wel een idee waar hij het over heeft, je kunt het er mee eens zijn of niet
Sywert heeft gewoon geen idee
Dat jaquote:Op maandag 28 november 2016 19:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Sywert gaf aan het eind zelfs toe dat De Hond wel op een betrouwbare manier peilt. Zijn kritiek is alleen dat De Hond zelfvervullende peilingen maakt, maar dat is iets anders...
Superhelden is wel oke.quote:Op maandag 28 november 2016 19:26 schreef GGMM het volgende:
Zolang er geen robots of superhelden in voorkomen gaat davy deze film niet kijken.
Jeetje, die 5 minuten stilte waren wel erg pijnlijk.quote:Op maandag 28 november 2016 19:26 schreef GGMM het volgende:
Zolang er geen robots of superhelden in voorkomen gaat davy deze film niet kijken.
Ja.quote:Op maandag 28 november 2016 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jeetje, die 5 minuten stilte waren wel erg pijnlijk.
Waar was dit? Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 28 november 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig laat je nu alsnog zien dat je er mee zit.
Nouja, gemistquote:Op maandag 28 november 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Leuk deuntje hoor. Blijft in je kop hangen.
En ik heb Barry Atsma gemist geloof ik
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 28 november 2016 19:40 schreef Strani het volgende:
Goh, ik ken niemand van dit rijtje geloof ik..
Het leek dan ook wel erg op Lord only Knows van The beachboys.quote:Op maandag 28 november 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Leuk deuntje hoor. Blijft in je kop hangen.
Ja nu zit die in mijn kop bedankt hequote:Op maandag 28 november 2016 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leek dan ook wel erg op Lord only Knows van The beachboys.
Godquote:Op maandag 28 november 2016 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leek dan ook wel erg op Lord only Knows van The beachboys.
Er is voor zo'n beetje alles wel een KLB-topic..quote:Op maandag 28 november 2016 19:44 schreef Postbus100 het volgende:
Er is een KLB-topic over dat nummer van Rag 'n bone: KLB / i'm only human after all
Niet voor de overige veertien nummers van de lijstquote:Op maandag 28 november 2016 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is voor zo'n beetje alles wel een KLB-topic..
Dit topic is sowieso ook altijd 1 groot klaagtopicquote:Op maandag 28 november 2016 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Er is voor zo'n beetje alles wel een KLB-topic..
Da's waar. Kwa zelfkastijding zou dit topic niet misstaan in KPD..quote:Op maandag 28 november 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit topic is sowieso ook altijd 1 groot klaagtopic
Echt he.. Hij wil ZO graag het woord altijd. Ben bang dat die ooit tafel'heer' gaat worden..quote:Op maandag 28 november 2016 19:48 schreef Karina het volgende:
Lul niet zoveel manHet gaat om het liedje.
Dat vindt Matthijs niet leuk iemand die meer lult dan hijquote:Op maandag 28 november 2016 19:49 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt he.. Hij wil ZO graag het woord altijd. Ben bang dat die ooit tafel'heer' gaat worden..
Sowieso verdacht.. wel zwarte mensen maar geen Sylvana? Dat gaat problemen opleveren..quote:Op maandag 28 november 2016 19:48 schreef RipCity het volgende:
Geen aandacht voor Sylvana vandaag?
Dan maar #VITV kijken. GO JOHAN!
Maar dat opstijgen is zo leukquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Reizen met het vliegtuig is nog altijd levensgevaarlijk, daarom doe ik het nooit.
Schakers zijn dan weer te dom voor Go.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dammen, gewoon te dom voor schaak.
Dit net was in het kader van 'maak dammen hip'quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En Go spelers te dom voor MahJong?quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schakers zijn dan weer te dom voor Go.
Go'ers zijn weer te dom voor Hearthstone.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Go is voor Aziatische asperges.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Schaken is inderdaad dan weer gewoon voor Westerse Aspergers.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Go is voor Aziatische asperges.
Svidlergod schijnt teringgoed te zijn in Hearthstone.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Go'ers zijn weer te dom voor Hearthstone.
Schaakgekkies zijn wat uitgesprokener.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
Die dammers van vroeger waren een beetje gekke figuren.
Fischer was inderdaad heel apart.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Schaakgekkies zijn wat uitgesprokener.
[ afbeelding ]
Zoveel waarheid in een quote.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* De raket uit Israel is onderweg*quote:
Die vond ik wel leuk, keek dat schaakprogramma van hem vroeger altijd.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wat dacht je van Hans Bohm ook al zo engnek
Hans is living legend!quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Gary Kasparov kan er ook wat van met zijn uitspraken over Putin.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij DAM denk ik weer aan heel iets andersquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:51 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we YNG omtoveren tot DAM.
Maak je plaatjes eens wat kleiner manquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die titel is nu niets waard.
[ afbeelding ]
Karjakin daarentegen is helemaal pro-Putin voor iemand die notabene op de Krim is geboren.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gary Kasparov kan er ook wat van met zijn uitspraken over Putin.
?quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij DAM denk ik weer aan heel iets anders
Geef me dan ook de kans, komt door screenshots maken op Retina scherm, altijd 2x zo groot, vergeet ik altijd.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Maak je plaatjes eens wat kleiner manGewoon met [ img=
zonder de spatie dan
Ja ok volgende keer wacht ik evenquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geef me dan ook de kans, komt door screenshots maken op Retina scherm, altijd 2x zo groot, vergeet ik altijd.
Egberts deed het prima. Smeets heeft niks met voetbal.quote:
Zeg dat tegen Ton Sijbrands won 25 partijen blind dammen in een simultaan.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:39 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Böhm. En wat is er eng aan hemquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
quote:Na tien jaar wachten verschijnt er aankomende vrijdag een spiksplinternieuw album van The Rolling Stones! Blue & Lonesome heet de nieuwe plaat en hij staat tjokvol met heerlijke blues-klassiekers. Liefde voor Blues is immers de reden dat Mick Jagger en Keith Richards in hun jeugd bevriend raakten en uiteindelijk besloten een band te beginnen. Wij lieten fervent Stones en Blues-liefhebber Johan Derksen alvast luisteren naar de plaat, zodat hij vanavond zijn ongezouten mening erover kan geven!
Sylvana man.quote:
ja omdat hij die fotokans liever aan anderen gaf. Ik zou er ook niet zo nodig mee op de foto hoeven.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:07 schreef tong80 het volgende:
Derksen. Ha aha ha. Die op iedere zgn mediasnol afgeeft terwijl ie zelf de grootste is.
Was laatst in Cuba. Voelde zich te groot om met deze ouwe zakken op de foto te gaan.
Echt gruwelijk.
Ik heb stiekem de plaat alvast gedownload en hoop niet dat Johan die helemaal af gaat branden: het is echt een goede bluesplaat en Eric Clapton speelt er lekker op mee. Maar Johan zeikt de Stones altijd af als hebberige bejaarden die plichtmatig hun nummertjes afraffelen en komt dan op de proppen met Mickey Newbury en Dion DiMucci.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:00 schreef Karina het volgende:
Zeg dan ook effe waar hij het over gaat hebben, dit dus:
[..]
Hoe durft hij inderdaad. Inhumaan.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:07 schreef tong80 het volgende:
Derksen. Ha aha ha. Die op iedere zgn mediasnol afgeeft terwijl ie zelf de grootste is.
Was laatst in Cuba. Voelde zich te groot om met deze ouwe zakken op de foto te gaan.
Echt gruwelijk.
Hele verschillige mensenquote:Op woensdag 30 november 2016 19:04 schreef Asensio het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die voor Soundos naar het theater komen.
De grote cringe show.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:04 schreef Asensio het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die voor Soundos naar het theater komen.
en voormalig D66-kopstuk.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schrijver van Oorlogswinter en Koning van Katoren.
En voormalig D66 minister.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schrijver van Oorlogswinter en Koning van Katoren.
Autistquote:
En kernfusiebaas.quote:
Ik ook alleen uit de geschiedenisboekjes. Was in de jaren 70/80.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Dit is Matthijs' beste interview ooit.
Ik zou het eerder serieus noemen, en terecht..quote:Op woensdag 30 november 2016 19:16 schreef Asensio het volgende:
[..]
Nu is het normaal, in het begin knipperde hij niet en was het een stijve koude blik.
Om vervolgens de democraten te bashen omdat die de lakens delen met Wallstreet.quote:
Beter dan het constant hippe pessimistische gelul op fok!quote:Op woensdag 30 november 2016 19:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een sentimenteel gelul van die demente gek
Alsof die zoveel beter waren. Die waren slechts in het voordeel omdat er minder media was. Als het internet in 1960 was uitgevonden was het vertrouwen destijds zo groot als nu.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Goed onderdeel, dit zouden ze met meer politici van de jaren 70/80 moeten doen (Wiegel, Van Agt, den Uyl (als hij nog zou leven)).
Fok!en tijdens de Cuba crisis, wat een topicreeks zou dat zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:21 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Alsof die zoveel beter waren. Die waren slechts in het voordeel omdat er minder media was. Als het internet in 1960 was uitgevonden was het vertrouwen destijds zo groot als nu.
Hoop ik ook op hahaquote:Op woensdag 30 november 2016 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Hopelijk gaat Johan ook op deze manier een kwartiertje volk en vaderland toespreken.
Met wifi extenders in de schuilkelders.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Fok!en tijdens de Cuba crisis, wat een topicreeks zou dat zijn.
quote:
“Switzerland does not have an army. It is an army.”quote:Op woensdag 30 november 2016 19:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Meneer kent de Alpenflage uit Swiss niet.
[ afbeelding ]
In mij zwitserse casa ligt dan ook een Stgw 90.quote:Op woensdag 30 november 2016 19:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
“Switzerland does not have an army. It is an army.”
Nee juist kut, helemaal multi-raciaal en happy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |