Je kunt daar wel een leuke parodie op maken door Beau op de gang te zetten van een tv-station en er dan bij gaan huilen dat het fucking niet lukt met zijn programma's en dat je hem geld hebt gegeven en echt had gedacht dat het nu eens zou lukken maar het is gewoon een tyfuszooi.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Ach god, Beau gaat huilen. Wat ontroerend
Miljoen kijkers idd, niet echt een flop dus:quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet echt een flop hoor, volgens mij.
Is al enkele weken bezig en is zeker een interessante show. Beau is sympathiek.
Niet slecht, heb ze minder gezien in DWDDquote:
Vrij leuk, ook goede muziekkeuze i.h.a.quote:
Nee, maar het is cool om alles af te zeiken en cynisch te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Niet echt een flop hoor, volgens mij.
Yes!quote:Op maandag 28 november 2016 19:05 schreef GGMM het volgende:
Zal ik ook meekijken?
Nou vooruit, een half uurtje dan.
Dan kijk ik ook mee!quote:Op maandag 28 november 2016 19:05 schreef GGMM het volgende:
Zal ik ook meekijken?
Nou vooruit, een half uurtje dan.
Of statistici...nu wordt er wel heel erg met cijfers gegoocheld.quote:Op maandag 28 november 2016 19:15 schreef borisz het volgende:
Waar zijn de echte politicologen over dit onderwerp?
Dat doen die talkshows nooit joh.quote:Op maandag 28 november 2016 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of statistici...nu wordt er wel heel erg met cijfers gegoocheld.
Inderdaad. Methodologische discussie. Wellus nietus. Lekker geschikt voor DWDD.quote:
De hont is ook een totale gek, maar sywert lult ook maar watquote:
De Hond heeft nog wel een idee waar hij het over heeft, je kunt het er mee eens zijn of nietquote:Op maandag 28 november 2016 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hont is ook een totale gek, maar sywert lult ook maar wat
Zeg ik in mijn rol
Sywert gaf aan het eind zelfs toe dat De Hond wel op een betrouwbare manier peilt. Zijn kritiek is alleen dat De Hond zelfvervullende peilingen maakt, maar dat is iets anders...quote:Op maandag 28 november 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Hond heeft nog wel een idee waar hij het over heeft, je kunt het er mee eens zijn of niet
Sywert heeft gewoon geen idee
Dat jaquote:Op maandag 28 november 2016 19:25 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Sywert gaf aan het eind zelfs toe dat De Hond wel op een betrouwbare manier peilt. Zijn kritiek is alleen dat De Hond zelfvervullende peilingen maakt, maar dat is iets anders...
Superhelden is wel oke.quote:Op maandag 28 november 2016 19:26 schreef GGMM het volgende:
Zolang er geen robots of superhelden in voorkomen gaat davy deze film niet kijken.
Jeetje, die 5 minuten stilte waren wel erg pijnlijk.quote:Op maandag 28 november 2016 19:26 schreef GGMM het volgende:
Zolang er geen robots of superhelden in voorkomen gaat davy deze film niet kijken.
Ja.quote:Op maandag 28 november 2016 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jeetje, die 5 minuten stilte waren wel erg pijnlijk.
Waar was dit? Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 28 november 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Gelukkig laat je nu alsnog zien dat je er mee zit.
Nouja, gemistquote:Op maandag 28 november 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Leuk deuntje hoor. Blijft in je kop hangen.
En ik heb Barry Atsma gemist geloof ik
Dat is ook de bedoelingquote:Op maandag 28 november 2016 19:40 schreef Strani het volgende:
Goh, ik ken niemand van dit rijtje geloof ik..
Het leek dan ook wel erg op Lord only Knows van The beachboys.quote:Op maandag 28 november 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Leuk deuntje hoor. Blijft in je kop hangen.
Ja nu zit die in mijn kop bedankt hequote:Op maandag 28 november 2016 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leek dan ook wel erg op Lord only Knows van The beachboys.
Godquote:Op maandag 28 november 2016 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het leek dan ook wel erg op Lord only Knows van The beachboys.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |