Het is een grote wachtruimte waar altijd een paar mensen met breuken en kneuzingen zitten te wachten, ze doen dat rontgenfoto's maken en gips aanbrengen echt routineus de hele dag door.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zie ik het wel voor me als ik dat zou gaan doen. Hopelijk zijn de ziekenhuizen daar een beetje gezellig.
Klinkt als een bucketlist ervaring. Heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een grote wachtruimte waar altijd een paar mensen met breuken en kneuzingen zitten te wachten, ze doen dat rontgenfoto's maken en gips aanbrengen echt routineus de hele dag door.
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt erg gezelligMaar mijn vriendin + familie wil dus wel op wintersport gaan (het lijkt wel of ze geen rekening houden met onze wens te dubbeldaten)
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hehehe, mijn moeder vroeg dat ook een keer aan mij omg
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vrienden waren ook erg verbaasd dat ik met een meisje kwam.
Enkel omdat ik altijd liefkozende opmerkingen maakte over mannen.
nee HEEL irritantquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:35 schreef Elan het volgende:
Kun je mobiel niet quoten als topic dicht is?
Zeer weinig vlees en te weinig zonlicht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Eet jij geen vlees of had je het nodig om andere redenen?
Uhm weet niet, denk 17 ofzo. Maar was niet een geheel serieuze vraag denk ik. Had pas een vriendje toen ik 19 was ;squote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Gelukkig ben ik na de kerstvakantie jarig en kan dus ongegeneerd een feestje geven.
[..]
Hoe oud was je toen?
[..]
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?
Ooh echt en die van de dokter zijn sterker ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeer weinig vlees en te weinig zonlicht.
Ik had volgens de bloedtest een redelijk tekort, ook al nam ik al bijna een jaar extra vitamine d pilletjes.
Ja ik moest elke week een grote dosis nemen om het in een maand weer helemaal op peil te krijgen. Maar eigenlijk merk ik helemaal geen verschil.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh echt en die van de dokter zijn sterker ofzo?
Merk je verschil?
Is goed schat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
Elan kom je avond eten voor me maken ik ben ziek
Iets wat niet te zwaar valt, heb je een idee?quote:
Oh, dat lijkt me stom. dan doe je het voor niksquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik moest elke week een grote dosis nemen om het in een maand weer helemaal op peil te krijgen. Maar eigenlijk merk ik helemaal geen verschil.
We verheugen ons nu al op een mogelijke uitnodigingquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Gelukkig ben ik na de kerstvakantie jarig en kan dus ongegeneerd een feestje geven.
Voor sommige mensen ben ik niet monogaamquote:[..]
Hoe oud was je toen?
[..]
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?
Kippensoep is goed als je ziek bentquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Iets wat niet te zwaar valt, heb je een idee?
Ja blijkbaar is het slecht voor de ontwikkeling van je botten op latere leeftijd om een tekort te hebben. Dus op het moment zelf merk je waarschijnlijk niet zoveel maar later wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me stom. dan doe je het voor niks
ik wil hetquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kippensoep is goed als je ziek bent
Met vers stokbrood.
Oh, misschien moet ik binnenkort weer bloedtest doen, ben nu wel benieuwd of ik ook iets hebquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is het slecht voor de ontwikkeling van je botten op latere leeftijd om een tekort te hebben. Dus op het moment zelf merk je waarschijnlijk niet zoveel maar later wel.
Ik neem dit even mee naar achteren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We verheugen ons nu al op een mogelijke uitnodiging
[..]
Voor sommige mensen ben ik niet monogaam
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze naar hete kerels op de cam aan het kijken is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel vervelend dat Opso is weggegaan terwijl ik net wilde vragen of ze inmiddels is wezen fierljeppen
Dat lijkt me sterk want ik heb de cam net uitgezetquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze naar hete kerels op de cam aan het kijken is.
Als je hem weer even aanzet, kom ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want ik heb de cam net uitgezet
eetsmakelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik trek me even terug want ik ga eten
Moest vaatwasser uitruimen johquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel vervelend dat Opso is weggegaan terwijl ik net wilde vragen of ze inmiddels is wezen fierljeppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden jullie haar knap?Lichaam ja, maar kan taille niet goed zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezicht: neeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat vind je van haar buik?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Lichaam ja, maar kan taille niet goed zien
gezicht: nee
Is dat zo?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hoor. Beetje jammer dat ze vaak in van die hoerige pakjes gestoken wordt.
Voor zover ik kan zien, wel mooiquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van haar buik?
[..]
Is dat zo?
Zie haar eigenlijk zelden ergens in.
Ze houdt heel erg veel van kleding met dit soort 'decollete'.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van haar buik?
[..]
Is dat zo?
Zie haar eigenlijk zelden ergens in.
Ziet er zacht uit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien, wel mooi
Is me nooit opgevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze houdt heel erg veel van kleding met dit soort 'decollete'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knapOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Google haar naam maar en kijk naar alle rode loper outfits.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er zacht uit.
[..]
Is me nooit opgevallen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooiOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
Mooi blond haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knap
Verder is het gezicht het net niet voor mij. Wenkbrauwen, kin, lippen.
Ze is niet lelijk, zeker niet. Maar zou haar niet snel knap noemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
oooh niet, ze zit in de serie die ik nu kijk, maar helaas gaat ze straks doodquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi blond haar.
Verder is het gezicht het net niet voor mij. Wenkbrauwen, kin, lippen.
Ze is niet lelijk, zeker niet. Maar zou haar niet snel knap noemen.
ik denk dat KS dat niet zo zietquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Als zij niet knap is, ben ik spuuglelijk.
ik hoop dat hij met iets beters komt dan datquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij zeggen 'gelukkig ben je lief' ofzo.
Voor mij ben je een absolute 10 toch.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij zeggen 'gelukkig ben je lief' ofzo.
dan doe je wat verkeerd tochquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet spuuglelijk noemen
Godverdomme man, wat doe je me aanquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
SORRIE JONGENS IK STOP MET MIJN CHOOCHLE/YOUTUBE KANAAL VEEL SPEIT VOOR DE FANS SORRY!! MAR BEDANKT VOOR DE STEUN
ik weet het, effe fles vodka achterover tikken om de pijn te dempenquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godverdomme man, wat doe je me aan
Ik heb daar niets aan zonder kennis van de schaal waarop dit cijfer ligt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij ben je een absolute 10 toch.
Okéquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
Verliefd op sofs goddelijke lijf en ze mag alles met me doen.
woorden die ik graag hoorquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
Verliefd op sofs goddelijke lijf en ze mag alles met me doen.
Nou, Emmy-waardig inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:13 schreef badschaap het volgende:
Ik zit net probleemwijken weer terug te kijken, wat voor een serie was dat zeg
zal ik dat wel doen?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
YNG / [CENTRAAL] YNG's Selfie Arena
Koekoek
Waar is jouw selfie?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
YNG / [CENTRAAL] YNG's Selfie Arena
Koekoek
ach meidquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
heb net twee mandarijnen op en misselijkheid begint weer
Stuur haar dm, dan ziet ze het eerder.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
Loka, ga even die video van Darcy en Thomas kijken omg
gedaanquote:Op woensdag 23 november 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur haar dm, dan ziet ze het eerder.
Ze komt hier niet vaak.
lekker gaan slapen manquote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog leren maar ben ook te moe. Zal ik nu gaan slapen en dan vannacht/morgenochtend gaan leren?
geef je telefoonnummer ik bel je wakker om 5:45quote:Op woensdag 23 november 2016 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ben bang dat ik dan niet op ga staan als ik wakker wordt
Huh wat moet je leren? Iets voor je werk ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog leren maar ben ook te moe. Zal ik nu gaan slapen en dan vannacht/morgenochtend gaan leren?
nee dat lukt echt niet. Op zich word ik na een uur of 8 wel wakker maar blijf dan normaal altijd in bedquote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat moet je leren? Iets voor je werk ofzo?
Ik zou powernapje doen van 20 minuten en dan leren en kijken hoe ver je komt.
Powernap werkt bij mij soms echt goed, wel je wekker zetten
smoothquote:Op woensdag 23 november 2016 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
geef je telefoonnummer ik bel je wakker om 5:45
Oh hmja ik slaap vaak wel binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat lukt echt niet. Op zich word ik na een uur of 8 wel wakker maar blijf dan normaal altijd in bed
Ja voor werk. EHBO
nu leren is echt zinloos ogen vallen dichtquote:Op woensdag 23 november 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hmja ik slaap vaak wel binnen 5 minuten.
Ik zou alleen nu gaan slapen als je er zeker van bent dat je morgenochtend of vannacht echt gaat leren
Heb al zes wekkers gezet toch bedanktquote:Op woensdag 23 november 2016 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ben srs hoe laat moet ik je wakker bellen
gvdquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al zes wekkers gezet toch bedankt
Oké slaap lekkerquote:Op woensdag 23 november 2016 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu leren is echt zinloos ogen vallen dicht
mis jequote:Op woensdag 23 november 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha mortaxx met zijn non-dilemma, lachen
haha 20 min powernap
<3quote:Op woensdag 23 november 2016 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik jou niet
het is dat je me quote anders wist ik niet eens van je bestaan af
heb je nog geen weerloos neukobject gevonden?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:57 schreef Drug het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd als ik naar bed ga
nee ik begin een beetje in een post seks stadium te gerakenquote:Op woensdag 23 november 2016 20:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je nog geen weerloos neukobject gevonden?
fok zit vol met vrouwenquote:Op woensdag 23 november 2016 20:19 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik begin een beetje in een post seks stadium te geraken
is toch boven mijn level manquote:Op woensdag 23 november 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fok zit vol met vrouwen
sla je slag
inderdaadquote:Op woensdag 23 november 2016 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ja echt? Ik hoor hier altijd dat je wel heel wanhopig moet zijn om met iemand van FOK! aan te pappen.
Kan ik niet van jou zeggenquote:Op woensdag 23 november 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee is dood en opgedoekt.
Maar leuk dat je er bent.
Deze vraag zou ik willen doorgeven aan Fokkiequote:Op woensdag 23 november 2016 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind jij Steve Bannon een antisemiet?
quote:Op woensdag 23 november 2016 23:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Doet me denken aan m'n eigen ectolichaam
Ja het mag bij mij ook wel wat gespierder, maar te lui om daaraan te werken. En vooral het feit dat je dan zoveel moet eten zou me niet eens lukken.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n armen zouden wel wat dikker mogen...
Maar verder vind ik het wel prima
Jij niet dan? Suggereren dat joden geen mensen zijn en eindigend met een hitlergroet? Wat kan je er onmogelijk niet antisemitisch aan vinden?quote:Op woensdag 23 november 2016 23:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind jij Steve Bannon een antisemiet?
0 bewijs voor verder, aantijgingen vanuit de mediaquote:Op donderdag 24 november 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij niet dan? Suggereren dat joden geen mensen zijn en eindigend met een hitlergroet? Wat kan je er onmogelijk niet antisemitisch aan vinden?
Bewijs voor wat? Dat filmpje liegt er niet om toch?quote:Op donderdag 24 november 2016 00:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
0 bewijs voor verder, aantijgingen vanuit de media
Hij wordt openlijk gesteund door de Republican Jewish coalition.
Je bent schitterend zoals je bent. Zou (met) jou willen zijn.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
M'n armen zouden wel wat dikker mogen...
Maar verder vind ik het wel prima
en dan geen reactie #coldasicequote:Op donderdag 24 november 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Je bent schitterend zoals je bent. Zou (met) jou willen zijn.
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeftquote:Op donderdag 24 november 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat was Richard Spencer, een of andere neo-nazi die trump en bannon steunt.quote:Op donderdag 24 november 2016 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bewijs voor wat? Dat filmpje liegt er niet om toch?![]()
Las wel dat CNN het wat uit z`n context had geplaatst inderdaad
heb je geleerd?quote:
Mag hopen van niet nee.quote:Op donderdag 24 november 2016 10:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben al drie dagen misselijk dat is toch niet normaalen nee ik ben niet zwanger
Kind zou nu toch wel dood zijn omdat ie niks te eten heeft gekregen de afgelopen dagenquote:
damnquote:Op donderdag 24 november 2016 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Kind zou nu toch wel dood zijn omdat ie niks te eten heeft gekregen de afgelopen dagen
was dat een te harde grapquote:
sorry niet gelachen deze keerquote:Op donderdag 24 november 2016 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee die harde grap heb je al ontvangen ahaha
vriendquote:Op donderdag 24 november 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op donderdag 24 november 2016 10:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Kind zou nu toch wel dood zijn omdat ie niks te eten heeft gekregen de afgelopen dagen
Hij leeft nog, geen zorgenquote:
Hoe gaat het met jou?quote:
Ah wat is er danquote:Op donderdag 24 november 2016 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet zo goed weer, beetje terugval.
Gelukkig niet zo erg als Tong80
Wel oke, nog ziek. En zie het allemaal niet meer zo zitten met school en stage, maar komt wel weer goedquote:
Waarom zie je het niet zitten dan? Ging toch juist goed.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel oke, nog ziek. En zie het allemaal niet meer zo zitten met school en stage, maar komt wel weer goed
Ik vind stage nou niet zo denderend en vind het niet leuk dat ik daar nog tot juli moet zitten. Maar tijd gaat vanzelf wel voorbij, komt goedquote:Op donderdag 24 november 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zie je het niet zitten dan? Ging toch juist goed.
Wat moet je allemaal doen dan daar? Wat maakt het niet zo?quote:Op donderdag 24 november 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind stage nou niet zo denderend en vind het niet leuk dat ik daar nog tot juli moet zitten. Maar tijd gaat vanzelf wel voorbij, komt goed
Naah, ga ik niet op internet zetten. Maar misschien dat ik het nog leuk ga vinden.quote:Op donderdag 24 november 2016 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat moet je allemaal doen dan daar? Wat maakt het niet zo?
Is tijdelijk tochkan je wel op je CV zetten als je straks serieus werk zoekt
Ja zegquote:Op donderdag 24 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Naah, ga ik niet op internet zetten. Maar misschien dat ik het nog leuk ga vinden.
Ja precies, tijd gaat snel voorbij.
Wat is er met jou dan
oke sorryquote:Op donderdag 24 november 2016 19:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja zeg
Ga ik niet op internet zetten.
vriend ik was je ant zoeken , zat net koffie tijd shizzlequote:
quote:Op donderdag 24 november 2016 07:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me gezegd heeft
Dit gevoel ken ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:18 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dagen waarop je denkt: wáárom heb ik voor dit beroep gekozen.
Nee want ik heb nooit voor een beroep gekozenquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:18 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dagen waarop je denkt: wáárom heb ik voor dit beroep gekozen.
Beter huishoudschoolquote:Op vrijdag 25 november 2016 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik heb nooit voor een beroep gekozen
grappie hoor lokkiequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Strijken kan ik zonder huishoudschool ook wel.
Verbaast me niets, dat ze daar wel van dat soort namen houden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
grappie hoor lokkie
ik zag laatst iemand op stormfront met jouw naam
Ik dacht dat jij het was.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Verbaast me niets, dat ze daar wel van dat soort namen houden.
Wat een deceptie.quote:Op vrijdag 25 november 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het was.
Maar het was een kale Amerikaan
Je moeder leeft onder m'n dekbed.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax leeft als nooit tevoren.
Ik keek gister Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax leeft als nooit tevoren.
Feyenoord moet het vooral hebben van STRIJD INZET PASSIEquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik keek gister Feyenoord.
Godskanker dat was niet eens voetbal.
Zelden zoiets gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord moet het vooral hebben van STRIJD INZET PASSIE
Voetballend is het echt pure oogkanker ja.
My pleasure. Hoop dat ze aer awat aan heft gehad. :":8quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat lief dat je die aan haar hebt geleend
Het zegt al genoeg dat een modale spits als Janssen moeiteloos er 27 inschiet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelden zoiets gezien.
Dit gaat weer naar het niveau 2010/2011, dit zegt tevens wat aan het niveau in de eredivisie.
Ik ben nu zo diep teleurgesteld dat ik denk dat Fer/Wijnaldum/Castaignos van 2010/2011 grootste talenten waren geweest anno 2016/2017.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg dat een modale spits als Janssen moeiteloos er 27 inschiet.
Feyenoord zal niet zover terugzakken, maar moeten wel investeren in wat grote talenten lijkt me. Al die oude middelmaat ga je nooit mee groeien.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelden zoiets gezien.
Dit gaat weer naar het niveau 2010/2011, dit zegt tevens wat aan het niveau in de eredivisie.
:":8quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:12 schreef Divje het volgende:
[..]
My pleasure. Hoop dat ze aer awat aan heft gehad. :":8
In Engeland weten ze nooit waar ze aan toe zijn met die Eredivisie spitsenquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zegt al genoeg dat een modale spits als Janssen moeiteloos er 27 inschiet.
Ibrahimovic is ook een treurig verhaal aan het worden he.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
De ene keer is het een Suarez of Ibrahimovic,
Zit ook in de herfst van zijn carrière natuurlijk, maar ze konden daar ook beter een Martial of Rashford vaker laten spelen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ibrahimovic is ook een treurig verhaal aan het worden he.
Heeft zich te lang kunnen verbloemen achter het niveau van Frankrijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit ook in de herfst van zijn carrière natuurlijk, maar ze konden daar ook beter een Martial of Rashford vaker laten spelen.
Is volgens mij best een lastige competitie hoor, veel verdedigende ploegen daar. En allemaal GROOT STERK NEGER achterin.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft zich te lang kunnen verbloemen achter het niveau van Frankrijk.
Daarom was ie daar topscorer en is t royal sadness in PL.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is volgens mij best een lastige competitie hoor, veel verdedigende ploegen daar. En allemaal GROOT STERK NEGER achterin.
Heeft daar ook zijn doelpuntjes gemaaktquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom was ie daar topscorer en is t royal sadness in PL.
Of terug naar Ajax.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind helemaal niks meer.
Extreem treurig einde van een fenomeen.
Was ie maar gewoon lekker naar China gegaan.
Bedoel teruggaan naar oude club.quote:
Nee Ibra zegt altijd dat hij veel respect heeft voor Ajax maar niet terug gaat naar Ajax. Wat ook prima is verder.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedoel teruggaan naar oude club.
Heb ook niet het idee dat Ibra nou zo'n clubman is.
Suarez terug naar Groningenquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vertonghen en Suarez mogen wel terug naar Ajax over een paar jaar
Het valt me in het OV wel altijd op dat des te noordelijker je komt, des te witter het wordt jaquote:
Ohja die ook nogquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie krijgen Robben al terug
Hier in het dorp hebben we maar één allochtoons gezin.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het valt me in het OV wel altijd op dat des te noordelijker je komt, des te witter het wordt ja
welke afkomstquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier in het dorp hebben we maar één allochtoons gezin.
Zou je het erg vinden als Rusnak moet banken voor Robben?quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja die ook nog
Wat een dreamteam moet dat zijn
Afghaansquote:
Ik was vroeger de enige blanke in mijn voetbalteam.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Afghaans
Ging vroeger altijd voetballen met die jochies. En er was ook een jongen uit Burundi waarvan zijn pa dood ging in de oorlog en moeder opgepakt werd toen ze drugs smokkelde in het vliegtuig. Met die jongen voetbalde ik ook.
Alleen maar blanke jochies bij ons.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik was vroeger de enige blanke in mijn voetbalteam.
En nog niet eens autochtoon.
Ja, Robben moet wel gewoon z'n plek kennenquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden als Rusnak moet banken voor Robben?
Misschien kan hij het daardoor wel mentaal opbrengen om in jouw bed te belandenquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, Robben moet wel gewoon z'n plek kennen
Ik wil niet dat Rusnak verdrietig een seizoen lang op de bank zit
Ik denk wel dat die goedkope meid van hem snel bij hem weg is als hij geen fame meer heeft, dus wie weetquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan hij het daardoor wel mentaal opbrengen om in jouw bed te belanden
quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam vandaag jancees tegen op Reddit.
Pics van zijn meid?quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk wel dat die goedkope meid van hem snel bij hem weg is als hij geen fame meer heeft, dus wie weet
Is toch niks manquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat best een knappe meid
Haar kapsel is alleen wat irritant.
Ziet er gewoon prima uit hoorquote:
Dat kan ik wel zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ziet er gewoon prima uit hoor![]()
Niet perse mijn type, maar je kan niet zeggen dat ze lelijk is
Nee hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb jij wel erg hoge standaarden
Iedereen heeft karakterquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij houden van mensen met karakter.
Sommige mensen hebben erg weinig karakter.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen heeft karakter
Alleen het kan allemaal erg verschillen
Ze ziet er wel prima uitquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
maar vind dit niet veel
Dan hebben ze gewoon een karakter dat ze niet zo uitgesproken zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben erg weinig karakter.
De puberhormonen eruit?quote:Op zaterdag 26 november 2016 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze ziet er wel prima uit
Al hoef ik haar ook niet perse meteen te doen, maar heb dat gevoel sowieso minder de laatste tijd
jazekerquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben je al naar Fantastic Beast geweest Inso?
Beter dan de harry potter films.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Alleen die Tina was een saai wicht.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan de harry potter films.
Leukere karakters.
Al vind ik 5 films vrij veel.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Zal in het volgende deel duidelijker wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen die Tina was een saai wicht.
5 films ben ik ook benieuwd naar, maar ze gaan langzamerhand de focus verleggen van Newt naar jonge Dumbledore en Grindelwald dus dan kan het nog wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ben ik ook. Ga elke week. Maar heb beloofd deze met m`n mutti te zienquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl jij een fervent bioscoopganger bent.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat je moeder interesse heeft in die filmsquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik ook. Ga elke week. Maar heb beloofd deze met m`n mutti te zienEn family comes first dusja
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
M`n moeder is heel modern wat dat betreftquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat je moeder interesse heeft in die films
Mijn ouders hebben niks met fantasyquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
M`n moeder is heel modern wat dat betreft
Fylax, ik las dat jij als hobby schrijven had, en je wilt ook al journalistiek doen, maar heb je weleens wat geschreven? Verhalen ofzo? Ben wel benieuwd naar je schrijfstijlquote:
Ik zou ook geen reet snappen van de HP films als ik de boeken niet had gelezen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder kijkt altijd de films en dan snapt ze de helft niet.
Ze nam speciaal elk jaar HBO voor Game of Thronesquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben niks met fantasy
Zijn ze te nuchter voor
Toen ze in een promo zagen dat er draken in voor kwamen besloten ze al om het niet te kijken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nam speciaal elk jaar HBO voor Game of Thrones
Ja, zo is m`n pa ook. Die kijkt alleen Big Bang THeory en Two and a half menquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ze in een promo zagen dat er draken in voor kwamen besloten ze al om het niet te kijken.
Dan zitten jij en je vader er beide flink naast.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder kijkt ook GoT met haar zus.
Een van de weinige dingen waar mn vader en ik het over eens zijn, dat dat niet veel is.
Mijn ouders kijken nog wel goede series op Netflix soms. Al is dat ook niet vaak en zijn ze vaak nog heel erg gefocust met wat er op tv komt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zo is m`n pa ook. Die kijkt alleen Big Bang THeory en Two and a half menMaar dan ook alleen omdat z`n vriendinnen dat kijken
Zoals welke?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader kijkt alleen plebejer series.
Sinds deze week pas?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk trouwens sinds deze week oprecht dat mn vader autistisch is.
Dat is echt saai.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke C-serie, als er maar in geschoten wordt.
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.
Genieten dat ie doet van Engelse voetbalbiografieen over nietszeggende spelers.
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.
Genieten dat ie doet van Engelse voetbalbiografieen over nietszeggende spelers.
Hij spreekt nog minder Nederlands dan een gemiddelde AZC'er.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?
Je hoeft toch ook niet te praten als je een boek leest.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij spreekt nog minder Nederlands dan een gemiddelde AZC'er.
ah leuk hoor JR.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te praten als je een boek leest.
Kieft vond ik serieus wel goed boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?
Jammerquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ah leuk hoor JR.
echt humor
hij leest het ook niet
die 2e gijp was niet heel slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kieft vond ik serieus wel goed boek
Daar was weinig mis meequote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kieft vond ik serieus wel goed boek
Ik ging nog steeds stuk om die verhalen van hem in het boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die 2e gijp was niet heel slecht eigenlijk
Wat die zoon beschrijft heeft denk ik daar niet veel mee te maken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Die zoon van Gijp is trouwens ook vies autistisch als je dat boek leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |