Dan zitten jij en je vader er beide flink naast.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn moeder kijkt ook GoT met haar zus.
Een van de weinige dingen waar mn vader en ik het over eens zijn, dat dat niet veel is.
Mijn ouders kijken nog wel goede series op Netflix soms. Al is dat ook niet vaak en zijn ze vaak nog heel erg gefocust met wat er op tv komt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zo is m`n pa ook. Die kijkt alleen Big Bang THeory en Two and a half menMaar dan ook alleen omdat z`n vriendinnen dat kijken
Zoals welke?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vader kijkt alleen plebejer series.
Sinds deze week pas?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk trouwens sinds deze week oprecht dat mn vader autistisch is.
Dat is echt saai.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke C-serie, als er maar in geschoten wordt.
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.
Genieten dat ie doet van Engelse voetbalbiografieen over nietszeggende spelers.
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij was ook enorm blij toen ik hem 100+ voetbal biografieen op zn ereader had gezet.
Genieten dat ie doet van Engelse voetbalbiografieen over nietszeggende spelers.
Hij spreekt nog minder Nederlands dan een gemiddelde AZC'er.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?
Je hoeft toch ook niet te praten als je een boek leest.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij spreekt nog minder Nederlands dan een gemiddelde AZC'er.
ah leuk hoor JR.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet te praten als je een boek leest.
Kieft vond ik serieus wel goed boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij Gijp en Kieft al gelezen?
Jammerquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ah leuk hoor JR.
echt humor
hij leest het ook niet
die 2e gijp was niet heel slecht eigenlijkquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kieft vond ik serieus wel goed boek
Daar was weinig mis meequote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kieft vond ik serieus wel goed boek
Ik ging nog steeds stuk om die verhalen van hem in het boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die 2e gijp was niet heel slecht eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |