Stuur haar dm, dan ziet ze het eerder.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
Loka, ga even die video van Darcy en Thomas kijken omg
gedaanquote:Op woensdag 23 november 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur haar dm, dan ziet ze het eerder.
Ze komt hier niet vaak.
lekker gaan slapen manquote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog leren maar ben ook te moe. Zal ik nu gaan slapen en dan vannacht/morgenochtend gaan leren?
geef je telefoonnummer ik bel je wakker om 5:45quote:Op woensdag 23 november 2016 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ben bang dat ik dan niet op ga staan als ik wakker wordt
Huh wat moet je leren? Iets voor je werk ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog leren maar ben ook te moe. Zal ik nu gaan slapen en dan vannacht/morgenochtend gaan leren?
nee dat lukt echt niet. Op zich word ik na een uur of 8 wel wakker maar blijf dan normaal altijd in bedquote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat moet je leren? Iets voor je werk ofzo?
Ik zou powernapje doen van 20 minuten en dan leren en kijken hoe ver je komt.
Powernap werkt bij mij soms echt goed, wel je wekker zetten
smoothquote:Op woensdag 23 november 2016 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
geef je telefoonnummer ik bel je wakker om 5:45
Oh hmja ik slaap vaak wel binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat lukt echt niet. Op zich word ik na een uur of 8 wel wakker maar blijf dan normaal altijd in bed
Ja voor werk. EHBO
nu leren is echt zinloos ogen vallen dichtquote:Op woensdag 23 november 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hmja ik slaap vaak wel binnen 5 minuten.
Ik zou alleen nu gaan slapen als je er zeker van bent dat je morgenochtend of vannacht echt gaat leren
Heb al zes wekkers gezet toch bedanktquote:Op woensdag 23 november 2016 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ben srs hoe laat moet ik je wakker bellen
gvdquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al zes wekkers gezet toch bedankt
Oké slaap lekkerquote:Op woensdag 23 november 2016 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu leren is echt zinloos ogen vallen dicht
mis jequote:Op woensdag 23 november 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha mortaxx met zijn non-dilemma, lachen
haha 20 min powernap
<3quote:Op woensdag 23 november 2016 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik jou niet
het is dat je me quote anders wist ik niet eens van je bestaan af
heb je nog geen weerloos neukobject gevonden?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:57 schreef Drug het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd als ik naar bed ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |