Het is een grote wachtruimte waar altijd een paar mensen met breuken en kneuzingen zitten te wachten, ze doen dat rontgenfoto's maken en gips aanbrengen echt routineus de hele dag door.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zie ik het wel voor me als ik dat zou gaan doen. Hopelijk zijn de ziekenhuizen daar een beetje gezellig.
Klinkt als een bucketlist ervaring. Heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een grote wachtruimte waar altijd een paar mensen met breuken en kneuzingen zitten te wachten, ze doen dat rontgenfoto's maken en gips aanbrengen echt routineus de hele dag door.
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt erg gezelligMaar mijn vriendin + familie wil dus wel op wintersport gaan (het lijkt wel of ze geen rekening houden met onze wens te dubbeldaten)
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hehehe, mijn moeder vroeg dat ook een keer aan mij omg
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vrienden waren ook erg verbaasd dat ik met een meisje kwam.
Enkel omdat ik altijd liefkozende opmerkingen maakte over mannen.
nee HEEL irritantquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:35 schreef Elan het volgende:
Kun je mobiel niet quoten als topic dicht is?
Zeer weinig vlees en te weinig zonlicht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Eet jij geen vlees of had je het nodig om andere redenen?
Uhm weet niet, denk 17 ofzo. Maar was niet een geheel serieuze vraag denk ik. Had pas een vriendje toen ik 19 was ;squote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Gelukkig ben ik na de kerstvakantie jarig en kan dus ongegeneerd een feestje geven.
[..]
Hoe oud was je toen?
[..]
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?
Ooh echt en die van de dokter zijn sterker ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeer weinig vlees en te weinig zonlicht.
Ik had volgens de bloedtest een redelijk tekort, ook al nam ik al bijna een jaar extra vitamine d pilletjes.
Ja ik moest elke week een grote dosis nemen om het in een maand weer helemaal op peil te krijgen. Maar eigenlijk merk ik helemaal geen verschil.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh echt en die van de dokter zijn sterker ofzo?
Merk je verschil?
Is goed schat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
Elan kom je avond eten voor me maken ik ben ziek
Iets wat niet te zwaar valt, heb je een idee?quote:
Oh, dat lijkt me stom. dan doe je het voor niksquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik moest elke week een grote dosis nemen om het in een maand weer helemaal op peil te krijgen. Maar eigenlijk merk ik helemaal geen verschil.
We verheugen ons nu al op een mogelijke uitnodigingquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Gelukkig ben ik na de kerstvakantie jarig en kan dus ongegeneerd een feestje geven.
Voor sommige mensen ben ik niet monogaamquote:[..]
Hoe oud was je toen?
[..]
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?
Kippensoep is goed als je ziek bentquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Iets wat niet te zwaar valt, heb je een idee?
Ja blijkbaar is het slecht voor de ontwikkeling van je botten op latere leeftijd om een tekort te hebben. Dus op het moment zelf merk je waarschijnlijk niet zoveel maar later wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me stom. dan doe je het voor niks
ik wil hetquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kippensoep is goed als je ziek bent
Met vers stokbrood.
Oh, misschien moet ik binnenkort weer bloedtest doen, ben nu wel benieuwd of ik ook iets hebquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is het slecht voor de ontwikkeling van je botten op latere leeftijd om een tekort te hebben. Dus op het moment zelf merk je waarschijnlijk niet zoveel maar later wel.
Ik neem dit even mee naar achteren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We verheugen ons nu al op een mogelijke uitnodiging
[..]
Voor sommige mensen ben ik niet monogaam
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze naar hete kerels op de cam aan het kijken is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel vervelend dat Opso is weggegaan terwijl ik net wilde vragen of ze inmiddels is wezen fierljeppen
Dat lijkt me sterk want ik heb de cam net uitgezetquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze naar hete kerels op de cam aan het kijken is.
Als je hem weer even aanzet, kom ik ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want ik heb de cam net uitgezet
eetsmakelijk!quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik trek me even terug want ik ga eten
Moest vaatwasser uitruimen johquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel vervelend dat Opso is weggegaan terwijl ik net wilde vragen of ze inmiddels is wezen fierljeppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden jullie haar knap?Lichaam ja, maar kan taille niet goed zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezicht: neeOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wat vind je van haar buik?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Lichaam ja, maar kan taille niet goed zien
gezicht: nee
Is dat zo?quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
Ja hoor. Beetje jammer dat ze vaak in van die hoerige pakjes gestoken wordt.
Voor zover ik kan zien, wel mooiquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van haar buik?
[..]
Is dat zo?
Zie haar eigenlijk zelden ergens in.
Ze houdt heel erg veel van kleding met dit soort 'decollete'.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je van haar buik?
[..]
Is dat zo?
Zie haar eigenlijk zelden ergens in.
Ziet er zacht uit.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien, wel mooi
Is me nooit opgevallen eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze houdt heel erg veel van kleding met dit soort 'decollete'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knapOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Google haar naam maar en kijk naar alle rode loper outfits.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er zacht uit.
[..]
Is me nooit opgevallen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooiOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:13 schreef supersof het volgende:
Mooi blond haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind haar knap
Verder is het gezicht het net niet voor mij. Wenkbrauwen, kin, lippen.
Ze is niet lelijk, zeker niet. Maar zou haar niet snel knap noemen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
oooh niet, ze zit in de serie die ik nu kijk, maar helaas gaat ze straks doodquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooi blond haar.
Verder is het gezicht het net niet voor mij. Wenkbrauwen, kin, lippen.
Ze is niet lelijk, zeker niet. Maar zou haar niet snel knap noemen.
ik denk dat KS dat niet zo zietquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
Als zij niet knap is, ben ik spuuglelijk.
ik hoop dat hij met iets beters komt dan datquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij zeggen 'gelukkig ben je lief' ofzo.
Voor mij ben je een absolute 10 toch.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
waarschijnlijk gaat hij zeggen 'gelukkig ben je lief' ofzo.
dan doe je wat verkeerd tochquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef Sked het volgende:
Ik zou mijn vriendin in ieder geval niet spuuglelijk noemen
Godverdomme man, wat doe je me aanquote:Op dinsdag 22 november 2016 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
SORRIE JONGENS IK STOP MET MIJN CHOOCHLE/YOUTUBE KANAAL VEEL SPEIT VOOR DE FANS SORRY!! MAR BEDANKT VOOR DE STEUN
ik weet het, effe fles vodka achterover tikken om de pijn te dempenquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godverdomme man, wat doe je me aan
Ik heb daar niets aan zonder kennis van de schaal waarop dit cijfer ligt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor mij ben je een absolute 10 toch.
Okéquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
Verliefd op sofs goddelijke lijf en ze mag alles met me doen.
woorden die ik graag hoorquote:Op dinsdag 22 november 2016 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
Verliefd op sofs goddelijke lijf en ze mag alles met me doen.
Nou, Emmy-waardig inderdaadquote:Op dinsdag 22 november 2016 23:13 schreef badschaap het volgende:
Ik zit net probleemwijken weer terug te kijken, wat voor een serie was dat zeg
zal ik dat wel doen?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
YNG / [CENTRAAL] YNG's Selfie Arena
Koekoek
Waar is jouw selfie?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:02 schreef Elan het volgende:
YNG / [CENTRAAL] YNG's Selfie Arena
Koekoek
ach meidquote:Op dinsdag 22 november 2016 19:34 schreef supersof het volgende:
heb net twee mandarijnen op en misselijkheid begint weer
Stuur haar dm, dan ziet ze het eerder.quote:Op woensdag 23 november 2016 16:06 schreef supersof het volgende:
Loka, ga even die video van Darcy en Thomas kijken omg
gedaanquote:Op woensdag 23 november 2016 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur haar dm, dan ziet ze het eerder.
Ze komt hier niet vaak.
lekker gaan slapen manquote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog leren maar ben ook te moe. Zal ik nu gaan slapen en dan vannacht/morgenochtend gaan leren?
geef je telefoonnummer ik bel je wakker om 5:45quote:Op woensdag 23 november 2016 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maar ben bang dat ik dan niet op ga staan als ik wakker wordt
Huh wat moet je leren? Iets voor je werk ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik moet nog leren maar ben ook te moe. Zal ik nu gaan slapen en dan vannacht/morgenochtend gaan leren?
nee dat lukt echt niet. Op zich word ik na een uur of 8 wel wakker maar blijf dan normaal altijd in bedquote:Op woensdag 23 november 2016 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Huh wat moet je leren? Iets voor je werk ofzo?
Ik zou powernapje doen van 20 minuten en dan leren en kijken hoe ver je komt.
Powernap werkt bij mij soms echt goed, wel je wekker zetten
smoothquote:Op woensdag 23 november 2016 19:07 schreef zeer het volgende:
[..]
geef je telefoonnummer ik bel je wakker om 5:45
Oh hmja ik slaap vaak wel binnen 5 minuten.quote:Op woensdag 23 november 2016 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee dat lukt echt niet. Op zich word ik na een uur of 8 wel wakker maar blijf dan normaal altijd in bed
Ja voor werk. EHBO
nu leren is echt zinloos ogen vallen dichtquote:Op woensdag 23 november 2016 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh hmja ik slaap vaak wel binnen 5 minuten.
Ik zou alleen nu gaan slapen als je er zeker van bent dat je morgenochtend of vannacht echt gaat leren
Heb al zes wekkers gezet toch bedanktquote:Op woensdag 23 november 2016 19:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ben srs hoe laat moet ik je wakker bellen
gvdquote:Op woensdag 23 november 2016 19:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al zes wekkers gezet toch bedankt
Oké slaap lekkerquote:Op woensdag 23 november 2016 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nu leren is echt zinloos ogen vallen dicht
mis jequote:Op woensdag 23 november 2016 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
haha mortaxx met zijn non-dilemma, lachen
haha 20 min powernap
<3quote:Op woensdag 23 november 2016 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik jou niet
het is dat je me quote anders wist ik niet eens van je bestaan af
heb je nog geen weerloos neukobject gevonden?quote:Op woensdag 23 november 2016 19:57 schreef Drug het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd als ik naar bed ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |