wowww coolquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Valt reuze mee als je naar Winterberg ofzo gaat.
Ik was daar een keer met vrienden voor 300 euro voor 4 dagen, inclusief eten enzo.
Was geweldig. Alleen lever moet nog even op adem komen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Elan moskou? Hoe was het daar, ik ga daar waarschijnlijk volgend jaar naartoe.
Vriendin van mij zat al in het ziekenhuis met een gebroken pols voordat ze was begonnen met wintersporten, hehe.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Winterberg is lekker cheap ja, maar is wel echt een hel vol met amateurs.
Ik ga nog niet officieel met hem. Ze zouden geen enkele jongen goedkeuren momenteel, maar zolang het geen neger is vinden ze het goed LOL.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
vinden je ouders het oke dat je met een kaas gaat?
Nee stond haar niet Nick vond ook lelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vond die niet zo mooi eigenlijk en dan ben je zo onzichtbaar in de sneeuw denk je niet?
Ik ben blij dat je Moskou hebt overleefd
Hehehehehequote:Op dinsdag 22 november 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga nog niet officieel met hem. Ze zouden geen enkele jongen goedkeuren momenteel, maar zolang het geen neger is vinden ze het goed LOL.
Hmm ik ga 6 dagen, dat wordt dus leukquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Was geweldig. Alleen lever moet nog even op adem komen.
Rondom Kremlin heb je veel te doen. Gebouwen en tuinen alleen al kun je je week vermaken voor je alles gezien hebt
Hoe datquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vriendin van mij zat al in het ziekenhuis met een gebroken pols voordat ze was begonnen met wintersporten, hehe.
negerquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ga nog niet officieel met hem. Ze zouden geen enkele jongen goedkeuren momenteel, maar zolang het geen neger is vinden ze het goed LOL.
lolquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinds jij hebt gezegd dat ze er bleek uit zien, valt het me heel erg opquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee stond haar niet Nick vond ook lelijk.
Ze ging zitten voor de eerste afdaling. Maar kwam boven op haar pols terecht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm ik ga 6 dagen, dat wordt dus leuk
[..]
Hoe dat
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
lol
Waarom geen enkele jongen op dit moment? Vinden ze dat je je moet focussen op studie?
Als ik het zou gaan leren zou ik het met hele kleine stapjes doen, straks breek je al je botten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
wow serieus
maar ik zou dan wel langer willen denk ik
of kan dat niet als je noob bent
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze ging zitten voor de eerste afdaling. Maar kwam boven op haar pols terecht.
Gewoon vitamine D tekort omdat ze nooit vlees eten. Slapen ook supervaak overdag om de paar vlogs wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Sinds jij hebt gezegd dat ze er bleek uit zien, valt het me heel erg opvooral bij bonnie
Begrijpelijk ja. Ben wel blij dat ik niet meer thuis woon anders had ik dat ook wel een beetje denk ikquote:
Ik heb het gevoel dat ik er best goed in ben. We zullen zienquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik het zou gaan leren zou ik het met hele kleine stapjes doen, straks breek je al je botten.
Dan moet je verplicht thuis blijven en de hele dag fokken.
Zolang je in je agenda elk weekend een turkse bruiloft hebt zal dat wel goed gaan met die roots.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent al de tweede van vandaag die mij verkaasd noemt, al doe je het een beetje indirect.tijd om m'n roots op te zoeken.
Dat klinkt erg gezelligquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kerstvakantie. Kunnen we lekker de tijd nemen om rond te slenteren en een mooi plekje uit te kiezen om wat te eten.
Mijne waren blij dat ik eindelijk iemand mee naar huis nam.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Ben wel blij dat ik niet meer thuis woon anders had ik dat ook wel een beetje denk ik
Kun je supermakkelijk oplossen met een supplementenkuurtje van de dokter, heb ik ook gehad dit jaar.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon vitamine D tekort omdat ze nooit vlees eten. Slapen ook supervaak overdag om de paar vlogs wel.
Doe ik eigenlijk ook wel vaak als het herfst en winter isquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon vitamine D tekort omdat ze nooit vlees eten. Slapen ook supervaak overdag om de paar vlogs wel.
Zo zie ik het wel voor me als ik dat zou gaan doen. Hopelijk zijn de ziekenhuizen daar een beetje gezellig.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vriendin van mij zat al in het ziekenhuis met een gebroken pols voordat ze was begonnen met wintersporten, hehe.
hehehe, mijn moeder vroeg dat ook een keer aan mij omgquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijne waren blij dat ik eindelijk iemand mee naar huis nam.
Dachten dat ik gay was
Mijn vrienden waren ook erg verbaasd dat ik met een meisje kwam.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijne waren blij dat ik eindelijk iemand mee naar huis nam.
Dachten dat ik gay was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |