Stalk jou het liefst jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een stalker
Denk dat je het best warm krijgt als je actief bezig bent en dikke kleren aan hebt tochquote:
En ik heb het vermoeden dat ik om zou vallen als ik zou skiën. Of niet weet hoe af te remmen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat ook jij je prioriteiten op orde hebt, Johannes.
Gewoon zo'n jas als Bonnie kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat je het best warm krijgt als je actief bezig bent en dikke kleren aan hebt toch
Blijft een omgeving vol met sneeuw, hoe actief je ook bent. Ik vond het in ieder geval niks. Kouquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat je het best warm krijgt als je actief bezig bent en dikke kleren aan hebt toch
Ik vond die niet zo mooi eigenlijk en dan ben je zo onzichtbaar in de sneeuw denk je niet?quote:
Draag jij ook wel eens klompen?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Stalk jou het liefst ja
Haha fries
Hmm, nja wil het sowieso een keer proberenquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijft een omgeving vol met sneeuw, hoe actief je ook bent. Ik vond het in ieder geval niks. Kou
Waar zie jij mij voor aan?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Draag jij ook wel eens klompen?
wintersport is zeker wel duur?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn vingers vriezen er altijd bijna af op wintersport. Maar dat doen ze ook al bij Kaneel op de bank, dus dat zegt niet zoveel.
Wanneer gaan we dubbeldaten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, daar is mijn grote vriend Johannes.
De zon in mijn leven.
wow serieusquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
100 euro 2 dagen winterberg all in. Valt mee.
Valt reuze mee als je naar Winterberg ofzo gaat.quote:
Kerstvakantie. Kunnen we lekker de tijd nemen om rond te slenteren en een mooi plekje uit te kiezen om wat te eten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we dubbeldaten?
Jij bent al de tweede van vandaag die mij verkaasd noemt, al doe je het een beetje indirect.quote:
vinden je ouders het oke dat je met een kaas gaat?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent al de tweede van vandaag die mij verkaasd noemt, al doe je het een beetje indirect.tijd om m'n roots op te zoeken.
Ik ben wel uitgenodigd voor wintersport dit jaar maar ik kan niet.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
100 euro 2 dagen winterberg all in. Valt mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |