oke, jij?quote:
Heb het wel eens gedaan in Snowworld, maar deed erg pijn aan mijn knieën.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het kan. Maar ik zou snowboarden, ik vind skiën een beetje lame eruit zien. Of zou je eerst moeten skiën voordat je kan snowboarden hmmm
Ja lijkt me wel cool, nog even iemand zoeken die mee wilt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan in Snowworld, maar deed erg pijn aan mijn knieën.
Probeer dat anders eens. Is ook zo'n ding in Duitsland toch?
z'n gangetje gelukkigquote:
vroeger ging ik regelmatig naar een skihal over de grens, hartstikke leuk, krijg je er nog onbeperkt ongezond eten bij ookquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel cool, nog even iemand zoeken die mee wilt.
Hoezo deed het pijn aan je knieën?
coolquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
z'n gangetje gelukkig
[..]
vroeger ging ik regelmatig naar een skihal over de grens, hartstikke leuk, krijg je er nog onbeperkt ongezond eten bij ook
Zijn er vast zat die met je willen. Helemaal als ze beetje in de buurt wonen van je. Ander is het een kuteind.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel cool, nog even iemand zoeken die mee wilt.
Hoezo deed het pijn aan je knieën?
ja, ging best goed na een lesje, ondanks dat ik de eerste keer naar beneden echt doodsangsten uitsloegquote:
Ja, ik weet denk ik wel een vriendin die mee wilquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er vast zat die met je willen. Helemaal als ze beetje in de buurt wonen van je. Ander is het een kuteind.
Ik ben hyperflexibel. Daardoor altijd beetje last van spieren en pezen. Helemaal als ik actief bezig ben, zoals skiën.
dat ga ik sowieso ook wel hebben jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:14 schreef Sked het volgende:
[..]
ja, ging best goed na een lesje, ondanks dat ik de eerste keer naar beneden echt doodsangsten uitsloeg
Nee hoor, je kunt meteen leren snowboarden. Maar snowboarden doet wel zeer aan je kont omdat je niet echt op een makkelijke manier kunt gaan zitten ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het kan. Maar ik zou snowboarden, ik vind skiën een beetje lame eruit zien. Of zou je eerst moeten skiën voordat je kan snowboarden hmmm
cool, ik wil datquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt meteen leren snowboarden. Maar snowboarden doet wel zeer aan je kont omdat je niet echt op een makkelijke manier kunt gaan zitten ofzo.
hoezo denk je dat je het niet kanquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:16 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat ik niet kan wintersporten
Alleen après ski
Soms. Heb het net een tijd niet gehad gelukkig.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik weet denk ik wel een vriendin die mee wil![]()
Ooh, lastig, heb je daar erg last van?
Dat is het belangrijkst. En apfelstrudels eten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:16 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat ik niet kan wintersporten
Alleen après ski
ja, altijd op ski'squote:Op dinsdag 22 november 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ga ik sowieso ook wel hebben jasnowboarden lijkt me wel minder eng op een of andere manier. Had jij geskied?
Dat klinkt wat mij betreft ook wel als het beste deel van wintersport.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkst. En apfelstrudels eten.
Het doet me deugd dat ook jij je prioriteiten op orde hebt, Johannes.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt wat mij betreft ook wel als het beste deel van wintersport.
Niks moet, alleen ik was een jaar of 6quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
Moet je dan per se lessen nemen? Kan je het niet jezelf leren
Jeetje wat ben jij een stalkerquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ha, m'n lievelingsuserd! Johannes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |