was dat je toetje of eet je gewoon ijs voor het avond eten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo.
Ik had Ben&Jerry's.
Hij was lekker.
Ik heb het als avondeten genomen als een echte fatty.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
was dat je toetje of eet je gewoon ijs voor het avond eten?
Hoe komt het dat je zo weinig eet?quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:16 schreef supersof het volgende:
Ik heb vandaag twee crackers met jam op en een koekjeben nu wel over de honger heen
wow dat had ik niet verwacht, jij eet meestal toch wel goed?quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb het als avondeten genomen als een echte fatty.
[..]
Hoe komt het dat je zo weinig eet?
Mwah, door de weeks niet altijd omdat ik dan vaak moe ben.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
wow dat had ik niet verwacht, jij eet meestal toch wel goed?
Omdat ik vanochtend heel misselijk wakker werd en elke keer bijna moest overgeven. En toen durfde ik niks te etenToch maar wat genomen net
Hmja, herkenbaar, maar meestal lukt het me wel om iets fatsoenlijkers te eten dan ijsquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, door de weeks niet altijd omdat ik dan vaak moe ben.ziekjes aan het worden?
Ja, normaal wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmja, herkenbaar, maar meestal lukt het me wel om iets fatsoenlijkers te eten dan ijs![]()
Ik hoop het nietMoet wel echt weer naar stage morgen.
Ach, af en toe is het niet erg. Welke smaak had je?quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, normaal wel.
Had een zwak moment.
Na een dagje vasten kan er weinig meer uit lijkt me.
Gewoon lekker in je dekentje inpakken en in bed liggen en morgen is alles weer goed.
Sofa So N'Ice.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ach, af en toe is het niet erg. Welke smaak had je?
Ik lig al heel de dag lekker in bed ja, dat is wel fijn.
oh lekker zegquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sofa So N'Ice.
Erg zoet.
Moet je veel doen morgen, of kan het geen kwaad dat je een dagje thuis blijft?
Ja, thuis blijven is kut.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
oh lekker zeg
Vind het gewoon stom om nog een dag thuis te blijven en moet ook nog wel veel doen ja
Geslapen en beetje gefokt. Eigenlijk niks bijzondersquote:Op dinsdag 22 november 2016 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, thuis blijven is kut.
Wat heb je gedaan vandaag?
hoiquote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
ik wil een keer op wintersport
heb jij dat eens gedaan ks?
Ik weet ook niet of ik het kan. Maar ik zou snowboarden, ik vind skiën een beetje lame eruit zien. Of zou je eerst moeten skiën voordat je kan snowboarden hmmmquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Heeft me nooit zo getrokken omdat ik niet kan skiën of iets.
oke, jij?quote:
Heb het wel eens gedaan in Snowworld, maar deed erg pijn aan mijn knieën.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het kan. Maar ik zou snowboarden, ik vind skiën een beetje lame eruit zien. Of zou je eerst moeten skiën voordat je kan snowboarden hmmm
Ja lijkt me wel cool, nog even iemand zoeken die mee wilt.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel eens gedaan in Snowworld, maar deed erg pijn aan mijn knieën.
Probeer dat anders eens. Is ook zo'n ding in Duitsland toch?
z'n gangetje gelukkigquote:
vroeger ging ik regelmatig naar een skihal over de grens, hartstikke leuk, krijg je er nog onbeperkt ongezond eten bij ookquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel cool, nog even iemand zoeken die mee wilt.
Hoezo deed het pijn aan je knieën?
coolquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:09 schreef Sked het volgende:
[..]
z'n gangetje gelukkig
[..]
vroeger ging ik regelmatig naar een skihal over de grens, hartstikke leuk, krijg je er nog onbeperkt ongezond eten bij ook
Zijn er vast zat die met je willen. Helemaal als ze beetje in de buurt wonen van je. Ander is het een kuteind.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel cool, nog even iemand zoeken die mee wilt.
Hoezo deed het pijn aan je knieën?
ja, ging best goed na een lesje, ondanks dat ik de eerste keer naar beneden echt doodsangsten uitsloegquote:
Ja, ik weet denk ik wel een vriendin die mee wilquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er vast zat die met je willen. Helemaal als ze beetje in de buurt wonen van je. Ander is het een kuteind.
Ik ben hyperflexibel. Daardoor altijd beetje last van spieren en pezen. Helemaal als ik actief bezig ben, zoals skiën.
dat ga ik sowieso ook wel hebben jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:14 schreef Sked het volgende:
[..]
ja, ging best goed na een lesje, ondanks dat ik de eerste keer naar beneden echt doodsangsten uitsloeg
Nee hoor, je kunt meteen leren snowboarden. Maar snowboarden doet wel zeer aan je kont omdat je niet echt op een makkelijke manier kunt gaan zitten ofzo.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik het kan. Maar ik zou snowboarden, ik vind skiën een beetje lame eruit zien. Of zou je eerst moeten skiën voordat je kan snowboarden hmmm
cool, ik wil datquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt meteen leren snowboarden. Maar snowboarden doet wel zeer aan je kont omdat je niet echt op een makkelijke manier kunt gaan zitten ofzo.
hoezo denk je dat je het niet kanquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:16 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat ik niet kan wintersporten
Alleen après ski
Soms. Heb het net een tijd niet gehad gelukkig.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik weet denk ik wel een vriendin die mee wil![]()
Ooh, lastig, heb je daar erg last van?
Dat is het belangrijkst. En apfelstrudels eten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:16 schreef JanCees het volgende:
Ik denk dat ik niet kan wintersporten
Alleen après ski
ja, altijd op ski'squote:Op dinsdag 22 november 2016 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ga ik sowieso ook wel hebben jasnowboarden lijkt me wel minder eng op een of andere manier. Had jij geskied?
Dat klinkt wat mij betreft ook wel als het beste deel van wintersport.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkst. En apfelstrudels eten.
Het doet me deugd dat ook jij je prioriteiten op orde hebt, Johannes.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt wat mij betreft ook wel als het beste deel van wintersport.
Niks moet, alleen ik was een jaar of 6quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef supersof het volgende:
Moet je dan per se lessen nemen? Kan je het niet jezelf leren
Jeetje wat ben jij een stalkerquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ha, m'n lievelingsuserd! Johannes!
Stalk jou het liefst jaquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij een stalker
Denk dat je het best warm krijgt als je actief bezig bent en dikke kleren aan hebt tochquote:
En ik heb het vermoeden dat ik om zou vallen als ik zou skiën. Of niet weet hoe af te remmen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het doet me deugd dat ook jij je prioriteiten op orde hebt, Johannes.
Gewoon zo'n jas als Bonnie kopen.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk dat je het best warm krijgt als je actief bezig bent en dikke kleren aan hebt toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |