Het is een grote wachtruimte waar altijd een paar mensen met breuken en kneuzingen zitten te wachten, ze doen dat rontgenfoto's maken en gips aanbrengen echt routineus de hele dag door.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zie ik het wel voor me als ik dat zou gaan doen. Hopelijk zijn de ziekenhuizen daar een beetje gezellig.
Klinkt als een bucketlist ervaring. Heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een grote wachtruimte waar altijd een paar mensen met breuken en kneuzingen zitten te wachten, ze doen dat rontgenfoto's maken en gips aanbrengen echt routineus de hele dag door.
Dat is jammer.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klinkt erg gezelligMaar mijn vriendin + familie wil dus wel op wintersport gaan (het lijkt wel of ze geen rekening houden met onze wens te dubbeldaten)
quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hehehe, mijn moeder vroeg dat ook een keer aan mij omg
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn vrienden waren ook erg verbaasd dat ik met een meisje kwam.
Enkel omdat ik altijd liefkozende opmerkingen maakte over mannen.
nee HEEL irritantquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:35 schreef Elan het volgende:
Kun je mobiel niet quoten als topic dicht is?
Zeer weinig vlees en te weinig zonlicht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Eet jij geen vlees of had je het nodig om andere redenen?
Uhm weet niet, denk 17 ofzo. Maar was niet een geheel serieuze vraag denk ik. Had pas een vriendje toen ik 19 was ;squote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Gelukkig ben ik na de kerstvakantie jarig en kan dus ongegeneerd een feestje geven.
[..]
Hoe oud was je toen?
[..]
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?
Ooh echt en die van de dokter zijn sterker ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeer weinig vlees en te weinig zonlicht.
Ik had volgens de bloedtest een redelijk tekort, ook al nam ik al bijna een jaar extra vitamine d pilletjes.
Ja ik moest elke week een grote dosis nemen om het in een maand weer helemaal op peil te krijgen. Maar eigenlijk merk ik helemaal geen verschil.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ooh echt en die van de dokter zijn sterker ofzo?
Merk je verschil?
Is goed schat.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
Elan kom je avond eten voor me maken ik ben ziek
Iets wat niet te zwaar valt, heb je een idee?quote:
Oh, dat lijkt me stom. dan doe je het voor niksquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik moest elke week een grote dosis nemen om het in een maand weer helemaal op peil te krijgen. Maar eigenlijk merk ik helemaal geen verschil.
We verheugen ons nu al op een mogelijke uitnodigingquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Gelukkig ben ik na de kerstvakantie jarig en kan dus ongegeneerd een feestje geven.
Voor sommige mensen ben ik niet monogaamquote:[..]
Hoe oud was je toen?
[..]
Vonden ze het jammer dat ze geen kans meer maakten?
Kippensoep is goed als je ziek bentquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Iets wat niet te zwaar valt, heb je een idee?
Ja blijkbaar is het slecht voor de ontwikkeling van je botten op latere leeftijd om een tekort te hebben. Dus op het moment zelf merk je waarschijnlijk niet zoveel maar later wel.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me stom. dan doe je het voor niks
ik wil hetquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Kippensoep is goed als je ziek bent
Met vers stokbrood.
Oh, misschien moet ik binnenkort weer bloedtest doen, ben nu wel benieuwd of ik ook iets hebquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is het slecht voor de ontwikkeling van je botten op latere leeftijd om een tekort te hebben. Dus op het moment zelf merk je waarschijnlijk niet zoveel maar later wel.
Ik neem dit even mee naar achteren.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We verheugen ons nu al op een mogelijke uitnodiging
[..]
Voor sommige mensen ben ik niet monogaam
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze naar hete kerels op de cam aan het kijken is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heel vervelend dat Opso is weggegaan terwijl ik net wilde vragen of ze inmiddels is wezen fierljeppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |