SPOILER: Resultaten poulefaseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wednesday November 16 (7pm)
4x Second Round
Gerwyn Price 9-10 Brendan Dolan
Phil Taylor 10-5 Jeff Smith
Michael van Gerwen 10-5 Robert Thornton
Peter Wright 10-3 Darryl Fitton
Thursday November 17 (7pm)
4x Second Round
Jamie Hughes 9-10 Chris Dobey
Benito van de Pas 2-10 James Wade
Gary Anderson v Danny Noppert
Raymond van Barneveld v Glen Durrant
Friday November 18 (7pm)
2x Quarter-Finals
Saturday November 19 (8pm)
2x Quarter-Finals
Sunday November 20
Afternoon Session (1pm)
Semi-Finals
Evening Session (7pm)
Final
Format
Group Stage - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Brekket
Micheal van Gerwen v Brendan Dolan
Peter Wright v Phil Taylor
Gary Anderson/Danny Noppert v Raymond van Barneveld/Glen Durrant
Chris Dobey v James Wade
Mad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was een Haase-tjequote:Op zondag 20 november 2016 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
"He might remove his own head"
quote:Op zondag 20 november 2016 15:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Mad.Sowww, niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Neem aan dat die finale tussen Lewis en Taylor destijds nog een stuk hoger scoorde? Even vergeten welk toernooi.quote:Op zondag 20 november 2016 15:07 schreef komrad het volgende:
Wright ook 104 dus samen 216, komt dat in de buurt van het record?
Dus?quote:Op zondag 20 november 2016 15:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar is echt niks bijzonders of tofs aan
Kutleven heb je.quote:Op zondag 20 november 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan nu niet kijkenbizar niveau
Was toen ook niet echt nodig...werd totaal niet uitgedaagd.quote:Op zondag 20 november 2016 15:15 schreef Szura het volgende:
Vandaag ook bijna 50 procent op de dubbels, was vrijdag wel anders
Nee, maar lijkt mij sterk aangezien er geregeld getest wordt en coke blijft wel een tijd in je bloedbaan aanwezig.quote:Op zondag 20 november 2016 15:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
Geweldige pot.
Heb een gerucht gehoord dat Aspinall van de cocaīne is. Iemand die er meer van weet?
Wel raar dat er dan toch van die geruchten rondgaan. Zeker over Aspinall in het grotere geheel niet echt een grote naam om dingen over te gaan verzinnen lijkt mij.quote:Op zondag 20 november 2016 15:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt mij sterk aangezien er geregeld getest wordt en coke blijft wel een tijd in je bloedbaan aanwezig.
Ik hou nog wel van je 😊quote:Op zondag 20 november 2016 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt me helaas niet weten te overtuigen
Nee dan gaat de negende misquote:Op zondag 20 november 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval dichterbij dan de vorige keer. Volgende is raak
Oh jaquote:
Prima? Prima?quote:Op zondag 20 november 2016 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima partij van MvG
ook van Wright trouwens
Met een beetje geluk komt hij hem vanaf nu pas in de finale tegen.quote:Op zondag 20 november 2016 15:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wright is echt beter geworden dan ik voor mogelijk gehouden had.
Enige reden dat hij nu niet al tig majors heeft is vanwege Van Gerwen.
Maar toch niet goed genoeg hequote:Op zondag 20 november 2016 15:27 schreef F.M.D. het volgende:
had ik niet gedacht dat hij dit niveau ging halen vandaag. knappe prestatie. niks tegen te beginnen voor wright.
Dat zouden heel veel wedstrijden wel zijn na die vertoning van netquote:
Heb idee dat Wade nooit echt uitschieters heeft. Is alleen leuk om naar te kijken tegen mannen tussen plek 5-20 in de OoM.quote:
Wade tegen Wright kan ook leuk zijn. Maar tegen Van Gerwen, Anderson en Taylor weet je het meestal wel.quote:Op zondag 20 november 2016 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb idee dat Wade nooit echt uitschieters heeft. Is alleen leuk om naar te kijken tegen mannen tussen plek 5-20 in de OoM.
Wade is eigenlijk de veel mindere versie van een Taylor ofzoquote:Op zondag 20 november 2016 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb idee dat Wade nooit echt uitschieters heeft. Is alleen leuk om naar te kijken tegen mannen tussen plek 5-20 in de OoM.
Wade kon altijd foutjes van tegenstanders genadeloos afstraffen en wedstrijden zonder spectaculair gemiddelde winnen. Probleem is eerder een beetje dat veel andere spelers inmiddels een niveautje hoger gooien dan pakweg 5-10 jaar geleden.quote:Op zondag 20 november 2016 15:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wade tegen Wright kan ook leuk zijn. Maar tegen Van Gerwen, Anderson en Taylor weet je het meestal wel.
Vind het altijd bizar dat Wade zo hoog in de top kan staan. Want het is echt een afmakertje die tussen de toppers staat.quote:Op zondag 20 november 2016 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wade kon altijd foutjes van tegenstanders genadeloos afstraffen en wedstrijden zonder spectaculair gemiddelde winnen. Probleem is eerder een beetje dat veel andere spelers inmiddels een niveautje hoger gooien dan pakweg 5-10 jaar geleden.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 20-11-2016 om 14:56:35Gary schijnt behoorlijk ziek te zijn. Overgeven, aan de diarree. Griep. #rtl7darts reageer retweet
Is toch al sinds de partij tegen Noppie? Toen was hij ook aan het zieken op het laatst.quote:Op zondag 20 november 2016 15:48 schreef Tagliano het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 20-11-2016 om 14:56:35Gary schijnt behoorlijk ziek te zijn. Overgeven, aan de diarree. Griep. #rtl7darts reageer retweet
Meer dubbels gooien dan je tegenstanderquote:Op zondag 20 november 2016 15:53 schreef Zorro het volgende:
84 gemiddeld en dan 4-2 voorstaan. Hoe doe je dat?
Lijkt haast wel BDO-dartsquote:Op zondag 20 november 2016 15:54 schreef Szura het volgende:
Buiten die 137 finish is het best wel aids
quote:Op zondag 20 november 2016 15:57 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wade is geen slechtere Taylor, Wade is een betere Jan Dekker.
Hmm, dus je stelt eigenlijk dat het makkelijker communiceren is met iemand met een bipolaire stoornis of iemand die onverstaanbaar Schots praat dan met MvG?quote:Op zondag 20 november 2016 16:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb wel een zwak voor Wade. Gewoon omdat het een beetje een anti-held is. Al mag ik Gary ook. Denk dat hij een wat makkelijker persoon in de omgang is dan MvG.
MvG is autistquote:Op zondag 20 november 2016 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dus je stelt eigenlijk dat het makkelijker communiceren is met iemand met een bipolaire stoornis of iemand die onverstaanbaar Schots praat dan met MvG?
Veelzeggend
Nee.quote:Op zondag 20 november 2016 16:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, dus je stelt eigenlijk dat het makkelijker communiceren is met iemand met een bipolaire stoornis of iemand die onverstaanbaar Schots praat dan met MvG?
Veelzeggend
Kennen we eigenlijk ook tweedepijldarters?quote:Op zondag 20 november 2016 16:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wade is wel echt een eerstepijldarter.
Als je naar gemiddeldes kijkt wel.quote:Op zondag 20 november 2016 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kennen we eigenlijk ook tweedepijldarters?
Hmm ja, wat dat betreft zit er wat in natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2016 16:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als je naar gemiddeldes kijkt wel.
Er zijn mensen die gemiddeld gezien het hoogste aantal punten met de tweede pijl pakt.
Waar zijn die stats te vinden?quote:Op zondag 20 november 2016 16:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als je naar gemiddeldes kijkt wel.
Er zijn mensen die gemiddeld gezien het hoogste aantal punten met de tweede pijl pakt.
Zesendertigstepijldarter als het meezitquote:Op zondag 20 november 2016 16:20 schreef Szura het volgende:
Op dubbels ben ik meer een vijfdepijldarter
http://live.dartsdata.com(...)path=/MatchView.aspxquote:Op zondag 20 november 2016 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar zijn die stats te vinden?
Ik hoop dat Anderson zichzelf beschijt.quote:Op zondag 20 november 2016 16:23 schreef Zorro het volgende:
Ik geloof dat James het even niet meer Wade
Als ie dan wint, I dont giva a shi... ooh.quote:Op zondag 20 november 2016 16:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik hoop dat Anderson zichzelf beschijt.
Als Anderson ziekjes is dan zie ik liever Wade in de finale terug.quote:Op zondag 20 november 2016 16:29 schreef Syntix het volgende:
Gewoon 21 punten per 3 darts verschil tussen Wade en MvG.
Zal wel lachen zijn als Wade wint met 92 gemiddeld tegen MvGquote:Op zondag 20 november 2016 16:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Als Anderson ziekjes is dan zie ik liever Wade in de finale terug.
Hij zal z'n niveau wel flink moeten opkrikken, maar het is wel een pitbull. Laat nooit los.
Als hij elke leg een 100+ finish gooit zou dat nog kunnen.quote:Op zondag 20 november 2016 16:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal wel lachen zijn als Wade wint met 92 gemiddeld tegen MvG
Als hij zo matig scoort, dan gaat hij zelfs geen kans op een finish krijgen.quote:Op zondag 20 november 2016 16:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Als hij elke leg een 100+ finish gooit zou dat nog kunnen.
Met semi-pensioenquote:Op zondag 20 november 2016 16:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar is Terry Jenkins eigenllijk gebleven? Ik mis hem wel een beetje.
Wat een onzin.quote:Op zondag 20 november 2016 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij zo matig scoort, gaat hij zelfs geen kans op een finish krijgen.
Want dat is tegenwoordig nog een ware kraker uiteraard.quote:Op zondag 20 november 2016 16:38 schreef Zorro het volgende:
Een overwinning van Wade maakt de finale natuurlijk wel overbodig. Kan ik rustig Milan - Inter kijken
Dat is al helemaal overbodig, wat een aidsquote:Op zondag 20 november 2016 16:38 schreef Zorro het volgende:
Een overwinning van Wade maakt de finale natuurlijk wel overbodig. Kan ik rustig Milan - Inter kijken
Als het een beetje vijandig is op het veld vind ik het al leukquote:Op zondag 20 november 2016 16:39 schreef Germano het volgende:
[..]
Want dat is tegenwoordig nog een ware kraker uiteraard.
Als je 90 tegen MvG gooit, dan krijg je weinig kansen om te finishen. Wade zal echt richting de 100 moeten gaan om een kans te maken.quote:
Net zei je nog 'geen kans'. Je draait snel bij.quote:Op zondag 20 november 2016 16:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je 90 tegen MvG gooit, dan krijg je weinig kansen om te finishen. Wade zal echt richting de 100 moeten gaan om een kans te maken.
Mag ik dit een klein beetje een non-discussie vinden?quote:Op zondag 20 november 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Net zei je nog 'geen kans'. Je draait snel bij.
dat was een beetje overdreven iddquote:Op zondag 20 november 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Net zei je nog 'geen kans'. Je draait snel bij.
Ik zou ook meer ontspannen staan te gooien, wetende dat zij vanavond toch weer klaarligtquote:
Ordinairquote:Op zondag 20 november 2016 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou ook meer ontspannen staan te gooien, wetende dat zij vanavond toch weer klaarligt
Om gewoon romantisch een hapje te eten, snap dat danquote:
Ze is goed jaquote:Op zondag 20 november 2016 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou ook meer ontspannen staan te gooien, wetende dat zij vanavond toch weer klaarligt
quote:Op zondag 20 november 2016 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Echte kenners hadden natuurlijk voorspeld dat Wade zou winnen.
quote:
quote:
Een gemiddelde van 91.quote:Op zondag 20 november 2016 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wade is zo'n enorme baas en zo ontzettend vervelend om tegen te spelen. ELKE keer die tering laatste pijl in de dubbel, wat een genot. Overigens zou ik er niet zeker van zijn dat MvG zomaar wint. Wade heeft hem al vaker verslagen.
Geef hem een kans vanaf 70 tot 130 en je gaat nat. Zie deze wedstrijd. Hij zegt nu tegen Sky dat hij van Bristow en zn vrouw moet stoppen om zichzelf naar beneden te praten en hij vind Anderson/Lewis enorme eindbazen. Wat een baas.quote:
Sterker nog, mijn geld stond op Jamesquote:Op zondag 20 november 2016 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Echte kenners hadden natuurlijk voorspeld dat Wade zou winnen.
Zo ongeveer zijn hele leven in Engeland gewoond.quote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef polderturk het volgende:
Sommigen beweren dat Wright geen echte schot is. Waarom is dat?
Omdat hij net zo goed van Engeland houdt.quote:Op zondag 20 november 2016 17:54 schreef polderturk het volgende:
Sommigen beweren dat Wright geen echte schot is. Waarom is dat?
Rot toch op met deze onzin. Het wordt eerder 16-0 dan dat Wade wintquote:Op zondag 20 november 2016 16:50 schreef Poepz0r het volgende:
Wade is zo'n enorme baas en zo ontzettend vervelend om tegen te spelen. ELKE keer die tering laatste pijl in de dubbel, wat een genot. Overigens zou ik er niet zeker van zijn dat MvG zomaar wint. Wade heeft hem al vaker verslagen.
Zeker, even verraden wat de stand is na 15 legs, terwijl er pas 5 waren uitgezondenquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker, even verraden wat de stand is na 15 legs, terwijl er pas 5 waren uitgezonden![]()
![]()
![]()
Weten jullie nog toen Koert probeerde vragen te stellen aan dronken dartfans tijdens de Premier League in Rotterdam?quote:Op zondag 20 november 2016 18:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker, even verraden wat de stand is na 15 legs, terwijl er pas 5 waren uitgezonden![]()
![]()
![]()
Misschien voelt hij zich zowel Schots als Engels.quote:Op zondag 20 november 2016 17:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Omdat hij net zo goed van Engeland houdt.
Hij is wel als Schot geboren, maar verder is hij in alles Engels. Hij heeft zelfs gezegd dat hij Engels was en er zijn foto's van hem met Engelse shirts aan. Toen hij goed begon te worden begon hij steeds meer voor Schotland uit te komen. Hij is dus qua nationaliteit een opportunist.
En dat is zijn goed recht natuurlijk. Leg slechts het dingetje met Wright uit. Veel fans zowel Schotten als Engelsen vinden het niks.quote:Op zondag 20 november 2016 18:24 schreef polderturk het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich zowel Schots als Engels.
Kut, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 20 november 2016 18:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Weten jullie nog toen Koert probeerde vragen te stellen aan dronken dartfans tijdens de Premier League in Rotterdam?![]()
![]()
De manager van Raybar is ziedend.twitter:TiltMonkey twitterde op zondag 20-11-2016 om 00:18:22Je vraagt je toch af waarom @rtl7darts een presentator van lik me kut in blijft zetten en wanneer stoppen ze eens met die losersinterviews? reageer retweet
Die doet z'n Twitternaam eer aanquote:Op zondag 20 november 2016 18:54 schreef wimderon het volgende:
De manager van Raybar is ziedend.twitter:TiltMonkey twitterde op zondag 20-11-2016 om 00:18:22Je vraagt je toch af waarom @rtl7darts een presentator van lik me kut in blijft zetten en wanneer stoppen ze eens met die losersinterviews? reageer retweet
8quote:Op zondag 20 november 2016 19:03 schreef skysherrif het volgende:
hoelaat begint dit feestje ongeveer
MADquote:Op zondag 20 november 2016 18:54 schreef wimderon het volgende:
Hier ben ik oprecht wel een beetje mad omquote:
Ik vind het sowieso leuker met Engelstalig commentaar.quote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier ben ik oprecht wel een beetje mad om
Alle middagsessies op het WK of op mute of met vertraging via Sky volgen dus
Aan "mensen" die om de drie dagen kijken, heeft RTL niks aan.quote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we niet allemaal een eurootje inleggen om Poepz0r in dat commentaarhokje te krijgen
Ja is goed. Kunnen we het hier weer hebben over Pedo Jellequote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we niet allemaal een eurootje inleggen om Poepz0r in dat commentaarhokje te krijgen
Doet ook Dakar en WK darts.quote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is Visschraper er niet? Wie is Frank Verhoeven?
Mjuah, ik vind live en tv toch wel wat fijnerquote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso leuker met Engelstalig commentaar.
Die deed afgelopen WK ook de middagsessiesquote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is Visschraper er niet? Wie is Frank Verhoeven?
Ik heb alleen afgelopen zondagmiddag gemist, dus zet dan mij er maar neer desnoodsquote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan "mensen" die om de drie dagen kijken, heeft RTL niks aan.
Dat was dus precies mijn gedachte jaquote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja is goed. Kunnen we het hier weer hebben over Pedo Jelle.
Heb je geen kabel waarmee je via de laptop op tv kan kijken? Zo kijk ik altijdquote:Op zondag 20 november 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mjuah, ik vind live en tv toch wel wat fijner
Zou hij nu hij op 181 staat, 180 gaan gooien? Nou eerst even kijken wie de volgende wedstrijd gaat gooien EN DAT IS EEN NEDERLANDER JAAAAAAA HIHIHIHIHquote:Op zondag 20 november 2016 20:00 schreef Szura het volgende:
Frank Verhoeven en Ad van Gameren als middagduo, genot.
Jawel, en ook een chromecast maar dat vind ik minder ivm lag en iets mindere kwaliteit vaakquote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je geen kabel waarmee je via de laptop op tv kan kijken? Zo kijk ik altijd
Wat was vanmiddag de uitslag?quote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wade verslaat Anderson alweer! Vanmiddag ook al!
Dit doet hij wel beter dan dartscommentaarquote:Op zondag 20 november 2016 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/AdVoiceOver/status/798515217760223234?lang=nl
Genottelijk filmpje.
Preciesquote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou hij nu hij op 181 staat, 180 gaan gooien? Nou eerst even kijken wie de volgende wedstrijd gaat gooien EN DAT IS EEN NEDERLANDER JAAAAAAA HIHIHIHIH
Ik denk dat het allebei niet zo heel bijzonder gaat zijn eerlijk gezegdquote:
Sky begint om 8 uur ja, potje begint altijd 15-20 minuten nadat Sky de uitzending begintquote:Op zondag 20 november 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik las op internet dat ze 4 minuten geleden zouden beginnen
Aahquote:Op zondag 20 november 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sky begint om 8 uur ja, potje begint altijd 15-20 minuten nadat Sky de uitzending begint
Dankquote:Op zondag 20 november 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sky begint om 8 uur ja, potje begint altijd 15-20 minuten nadat Sky de uitzending begint
quote:
Ik dek mij vast in door te zeggen dat ze met een finale-avond nog wel eens gekke dingen doen maar ga maar uit van nog 10-15 minuten wachtenquote:
Lachen als je verliestquote:
Nee, zijn moeder is lekker spannendquote:Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar serieus de finale wordt toch niet spannend dus je mist wss weinig
Ik begin toch wel steeds meer voor een subforum te worden moet ik zeggenquote:
Z'n bijnaam is ook Voorhoofdvaginaquote:Op zondag 20 november 2016 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lijkt alsof die gast een fking vagina op zn voorhoofd heeft man.
Dat lijkt me een zeer goed idee. Ik stem voor.quote:Op zondag 20 november 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begin toch wel steeds meer voor een subforum te worden moet ik zeggen
lijkt me terechtquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Darten mag sowieso wel een eigen subforum zijn. Niet alleen voor het WK, maar altijd.
Dan wordt het toch tijd om de lobby even wat verder te gaan voeren. Gelukkig wist heywoodu ons te melden dat het idee nog niet afgeschoten isquote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer goed idee. Ik stem voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |