Ik denk dat het allebei niet zo heel bijzonder gaat zijn eerlijk gezegdquote:
Sky begint om 8 uur ja, potje begint altijd 15-20 minuten nadat Sky de uitzending begintquote:Op zondag 20 november 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
Ik las op internet dat ze 4 minuten geleden zouden beginnen
Aahquote:Op zondag 20 november 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sky begint om 8 uur ja, potje begint altijd 15-20 minuten nadat Sky de uitzending begint
Dankquote:Op zondag 20 november 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sky begint om 8 uur ja, potje begint altijd 15-20 minuten nadat Sky de uitzending begint
quote:
Ik dek mij vast in door te zeggen dat ze met een finale-avond nog wel eens gekke dingen doen maar ga maar uit van nog 10-15 minuten wachtenquote:
Lachen als je verliestquote:
Nee, zijn moeder is lekker spannendquote:Op zondag 20 november 2016 20:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar serieus de finale wordt toch niet spannend dus je mist wss weinig
Ik begin toch wel steeds meer voor een subforum te worden moet ik zeggenquote:
Z'n bijnaam is ook Voorhoofdvaginaquote:Op zondag 20 november 2016 20:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Lijkt alsof die gast een fking vagina op zn voorhoofd heeft man.
Dat lijkt me een zeer goed idee. Ik stem voor.quote:Op zondag 20 november 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik begin toch wel steeds meer voor een subforum te worden moet ik zeggen
lijkt me terechtquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
Darten mag sowieso wel een eigen subforum zijn. Niet alleen voor het WK, maar altijd.
Dan wordt het toch tijd om de lobby even wat verder te gaan voeren. Gelukkig wist heywoodu ons te melden dat het idee nog niet afgeschoten isquote:Op zondag 20 november 2016 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me een zeer goed idee. Ik stem voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |