Neem aan dat die finale tussen Lewis en Taylor destijds nog een stuk hoger scoorde? Even vergeten welk toernooi.quote:Op zondag 20 november 2016 15:07 schreef komrad het volgende:
Wright ook 104 dus samen 216, komt dat in de buurt van het record?
Dus?quote:Op zondag 20 november 2016 15:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar is echt niks bijzonders of tofs aan
Kutleven heb je.quote:Op zondag 20 november 2016 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan nu niet kijkenbizar niveau
Was toen ook niet echt nodig...werd totaal niet uitgedaagd.quote:Op zondag 20 november 2016 15:15 schreef Szura het volgende:
Vandaag ook bijna 50 procent op de dubbels, was vrijdag wel anders
Nee, maar lijkt mij sterk aangezien er geregeld getest wordt en coke blijft wel een tijd in je bloedbaan aanwezig.quote:Op zondag 20 november 2016 15:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
Geweldige pot.
Heb een gerucht gehoord dat Aspinall van de cocaïne is. Iemand die er meer van weet?
Wel raar dat er dan toch van die geruchten rondgaan. Zeker over Aspinall in het grotere geheel niet echt een grote naam om dingen over te gaan verzinnen lijkt mij.quote:Op zondag 20 november 2016 15:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt mij sterk aangezien er geregeld getest wordt en coke blijft wel een tijd in je bloedbaan aanwezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |