Ik hou nog wel van je 😊quote:Op zondag 20 november 2016 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt me helaas niet weten te overtuigen
Nee dan gaat de negende misquote:Op zondag 20 november 2016 15:20 schreef heywoodu het volgende:
In elk geval dichterbij dan de vorige keer. Volgende is raak
Prima? Prima?quote:Op zondag 20 november 2016 15:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Prima partij van MvG
ook van Wright trouwens
Met een beetje geluk komt hij hem vanaf nu pas in de finale tegen.quote:Op zondag 20 november 2016 15:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wright is echt beter geworden dan ik voor mogelijk gehouden had.
Enige reden dat hij nu niet al tig majors heeft is vanwege Van Gerwen.
Maar toch niet goed genoeg hequote:Op zondag 20 november 2016 15:27 schreef F.M.D. het volgende:
had ik niet gedacht dat hij dit niveau ging halen vandaag. knappe prestatie. niks tegen te beginnen voor wright.
Heb idee dat Wade nooit echt uitschieters heeft. Is alleen leuk om naar te kijken tegen mannen tussen plek 5-20 in de OoM.quote:
Wade tegen Wright kan ook leuk zijn. Maar tegen Van Gerwen, Anderson en Taylor weet je het meestal wel.quote:Op zondag 20 november 2016 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb idee dat Wade nooit echt uitschieters heeft. Is alleen leuk om naar te kijken tegen mannen tussen plek 5-20 in de OoM.
Wade is eigenlijk de veel mindere versie van een Taylor ofzoquote:Op zondag 20 november 2016 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb idee dat Wade nooit echt uitschieters heeft. Is alleen leuk om naar te kijken tegen mannen tussen plek 5-20 in de OoM.
Wade kon altijd foutjes van tegenstanders genadeloos afstraffen en wedstrijden zonder spectaculair gemiddelde winnen. Probleem is eerder een beetje dat veel andere spelers inmiddels een niveautje hoger gooien dan pakweg 5-10 jaar geleden.quote:Op zondag 20 november 2016 15:37 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wade tegen Wright kan ook leuk zijn. Maar tegen Van Gerwen, Anderson en Taylor weet je het meestal wel.
Vind het altijd bizar dat Wade zo hoog in de top kan staan. Want het is echt een afmakertje die tussen de toppers staat.quote:Op zondag 20 november 2016 15:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wade kon altijd foutjes van tegenstanders genadeloos afstraffen en wedstrijden zonder spectaculair gemiddelde winnen. Probleem is eerder een beetje dat veel andere spelers inmiddels een niveautje hoger gooien dan pakweg 5-10 jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |