Hier ben ik oprecht wel een beetje mad omquote:
Ik vind het sowieso leuker met Engelstalig commentaar.quote:Op zondag 20 november 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier ben ik oprecht wel een beetje mad om
Alle middagsessies op het WK of op mute of met vertraging via Sky volgen dus
Aan "mensen" die om de drie dagen kijken, heeft RTL niks aan.quote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we niet allemaal een eurootje inleggen om Poepz0r in dat commentaarhokje te krijgen
Ja is goed. Kunnen we het hier weer hebben over Pedo Jellequote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Kunnen we niet allemaal een eurootje inleggen om Poepz0r in dat commentaarhokje te krijgen
Doet ook Dakar en WK darts.quote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is Visschraper er niet? Wie is Frank Verhoeven?
Mjuah, ik vind live en tv toch wel wat fijnerquote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso leuker met Engelstalig commentaar.
Die deed afgelopen WK ook de middagsessiesquote:Op zondag 20 november 2016 19:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Is Visschraper er niet? Wie is Frank Verhoeven?
Ik heb alleen afgelopen zondagmiddag gemist, dus zet dan mij er maar neer desnoodsquote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Aan "mensen" die om de drie dagen kijken, heeft RTL niks aan.
Dat was dus precies mijn gedachte jaquote:Op zondag 20 november 2016 19:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja is goed. Kunnen we het hier weer hebben over Pedo Jelle.
Heb je geen kabel waarmee je via de laptop op tv kan kijken? Zo kijk ik altijdquote:Op zondag 20 november 2016 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mjuah, ik vind live en tv toch wel wat fijner
Zou hij nu hij op 181 staat, 180 gaan gooien? Nou eerst even kijken wie de volgende wedstrijd gaat gooien EN DAT IS EEN NEDERLANDER JAAAAAAA HIHIHIHIHquote:Op zondag 20 november 2016 20:00 schreef Szura het volgende:
Frank Verhoeven en Ad van Gameren als middagduo, genot.
Jawel, en ook een chromecast maar dat vind ik minder ivm lag en iets mindere kwaliteit vaakquote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je geen kabel waarmee je via de laptop op tv kan kijken? Zo kijk ik altijd
Wat was vanmiddag de uitslag?quote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wade verslaat Anderson alweer! Vanmiddag ook al!
Dit doet hij wel beter dan dartscommentaarquote:Op zondag 20 november 2016 20:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/AdVoiceOver/status/798515217760223234?lang=nl
Genottelijk filmpje.
Preciesquote:Op zondag 20 november 2016 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou hij nu hij op 181 staat, 180 gaan gooien? Nou eerst even kijken wie de volgende wedstrijd gaat gooien EN DAT IS EEN NEDERLANDER JAAAAAAA HIHIHIHIH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |